Niet zeuren, zaterdag kan ik niet uitslapen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Grmbl![]()
Ik moet wachten tot zaterdag..
Je hebt een date?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:05 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens mn 'date' van vrijdag verzet naar volgende week. Heb 2 feestjes en volgende week helemaal niks. Gelukkig was het geen probleem
Is het die dertiger van internet?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
ja. Hij is gewoon veel te leuk
![]()
[..]
Is het die stageboy?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
ja. Hij is gewoon veel te leuk
![]()
[..]
Oh klinkt beide wel leuk. Eerst het ene en daarna het andere feestje?
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Je hebt een date?
Pff volgens mij heb ik weer iets gemist.
Dat doe je zelfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet zeuren, zaterdag kan ik niet uitslapen.
Jaja, als je niet in de friendszone wil komen moet je wel nu ervoor gaan he!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegen
Cool, oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is niet echt een date. Meer iemand met wie ik bijna dagelijks sms/msn en is gewoon puur voor de fun. Zij zit op kamers in Nijmegen en willen al de hele tijd keer afspreken om te gaan stappen in Nijmegen
Ah, en wie is dit dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee die heb ik zondag al ontmoet en keihard afgewezen
Whehe maar ze is totaal niet mijn type wat betreft een relatiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jaja, als je niet in de friendszone wil komen moet je wel nu ervoor gaan he!
Nee, die heeft al een vriendinquote:
Ja dat klinkt wel als een goed plan. Al klinkt het beide wel leukquote:Ja zoiets zal het wel worden. Die laatste is meer een borrel/gezellig bijkletsen. Dus daar ga ik denk ik eerst ff een uurtje naartoe.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wilde nog nee gaan roepen, maar eigenlijk plan ik zelf mijn afspraken in ja
Idd, dus ik heb wel zin in het weekendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, die heeft al een vriendin![]()
[..]
Ja dat klinkt wel als een goed plan. Al klinkt het beide wel leuk
Het zou verboden moeten worden..quote:
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Idd, dus ik heb wel zin in het weekend
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Had je die nou serieus niet verwacht?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |