Pics or it didn't happen!quote:
Standaard maar wel fijnquote:
Deanie!quote:
Nou euh, doe maar niet. Keiharde discussies richting elkaar en ik zit er echt midden tussen. Ik zou zo ff overleg hebben met 1, maar nu is het al wel weer duidelijk waar dat over zal gaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen!
[..]
Standaard maar wel fijn![]()
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe jij dat altijd op je eerste date?
Maar dat ik nu toevallig op kort termijn voor de 2e keer iemand ontmoet betekend niet dat ik niet verlegen ben. Als ik 1-op-1 met een jongen ben val ik ook stil. Dan heb ik totaal geen idee wat ik moet doen etc.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomt![]()
Ook niet heel veel date-ervaring moet ik zeggen
heb je niet meer nodig.. je bent bezet..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik ben heel verlegen als het op meisjes aankomt![]()
Ook niet heel veel date-ervaring moet ik zeggen
Bootquote:
Goeimorgenquote:
Koffie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
En niet heel goed geslapen. En ik denk dat ik weet waar het aan ligt
Te lang op msn gebleven?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Boot
[..]
Goeimorgen!
Wel kort nachtje hoor
En niet heel goed geslapen. En ik denk dat ik weet waar het aan ligt
Dat kan nietquote:
Vang je stukken uit de lucht op, of is de ruzie al klaar?quote:
Flink zuipen want daar had zij ook wel zin inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:48 schreef Puala het volgende:
Wat ga jij met jouw date eigenlijk doen?
Als het klikt komt dat vanzelf wel. Dan zal het ook niet zo snel stil vallen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar dat ik nu toevallig op kort termijn voor de 2e keer iemand ontmoet betekend niet dat ik niet verlegen ben. Als ik 1-op-1 met een jongen ben val ik ook stil. Dan heb ik totaal geen idee wat ik moet doen etc.
Maar ach, ervaring kan nog komen?
Rexquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |