Ik heb onze servicedesk gebeld, maar ze waren al naar huis. Heb toen maar een servicedesk-melding gemaakt via de pc.quote:
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik heb dus geen idee wat die foutcode betekent of hoe ik het kan oplossen.
Succes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is het nu op wachten.
zover was ik ook al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.
Al bij DIG geweest?
Ik bedoelde meer dat die melding vanalles kan betekenen.quote:
Er ging bij het invoeren iets mis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef L.no het volgende:
?
Een foutmelding 400?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ging bij het invoeren iets mis.
quote:
dank je. Jij ook lekker slapen.quote:Slaap lekker eh. Ik denk dat ik ook zo naar bed ga.
Heyquote:
quote:Top 100 van maandag 26 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 099 L.no
42. 080 Puala
68. 069 The_Dean
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Jij loopt stage bij de Mac toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey
Zitten hier nu ook echt allemaal fanatieke stagelopers of ook een hoop aangeplakt volk?
Had beter gekundquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:05 schreef Puala het volgende:
Hier ook wel goed. Ja heerlijkbeetje te kort alleen
![]()
jij ook lekker geslapen?
Het is een fanatieke SC, zie ik alquote:
Ja, bijnaquote:
Mwah, d'r zitten gewoon een paar spammers bij. Het heeft eerder echt al beter gelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een fanatieke SC, zie ik al
Wel grappig dat er dus veel mensen zijn die zijn blijven hangen, zal 't vast een gezellige club zijn.
[..]
Ja, bijna
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een spammer. Het heeft eerder echt al beter gelopen![]()
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fixed
Welkom Mikkie.. Ik ben een ouwe rot hier
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?
Weet ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoor
Waar loop je stage en vanuit welke opleiding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag de hele dag cursus/training, vanavond nog leren voor een tentamen van morgen.
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederlandquote:
Dat deed ik. Eergisteren sliep ik om 10 uur, dus ik dacht dat dat de reden was waardoor ik vroeg wakker werd gisteren.quote:
Ja, volgens mij ben ik ziek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederland
Dat heet nog altijd een Biologische wekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben ik ziek.![]()
Volgens mij heb ik ineens een iologische wekker.
ja, ik vergat de fucking b... ik ben net wakker joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heet nog altijd een Biologische wekker
Dat was om het extra op te laten vallenquote:
jaja, slap excuus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat was om het extra op te laten vallen
Jij faalt gewoon hard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat was om het extra op te laten vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |