Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
[..]
In de meeste gevallen onthoud ik het niet. Ik heb iig wel lekker geslapen, dus het zal vast een vrolijke droom geweest zijn.
Heb jij iets bijzonders meegemaakt dan?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een hele dag gewerkt. Aan de begroting en toen kreeg ik bij het verbergen van regels d.m.v. een macro. En toen kreeg ik foutmelding 400 van Microsoft Visual Basic.
Ik heb onze servicedesk gebeld, maar ze waren al naar huis. Heb toen maar een servicedesk-melding gemaakt via de pc.quote:
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar ik heb dus geen idee wat die foutcode betekent of hoe ik het kan oplossen.
Succes.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En daar is het nu op wachten.
zover was ik ook al.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Het is een error wat komt als er iets mis is, maar dat kan vanalles zijn.
Al bij DIG geweest?
Ik bedoelde meer dat die melding vanalles kan betekenen.quote:
Er ging bij het invoeren iets mis.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:35 schreef L.no het volgende:
?
Een foutmelding 400?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er ging bij het invoeren iets mis.
quote:
dank je. Jij ook lekker slapen.quote:Slaap lekker eh. Ik denk dat ik ook zo naar bed ga.
Heyquote:
quote:Top 100 van maandag 26 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
Plaats / aantal berichten / gebruiker
22. 099 L.no
42. 080 Puala
68. 069 The_Dean
Deze cijfers zijn op werkdagen na 9:00 en in het weekeinde de gehele dag geldig.
Jij loopt stage bij de Mac toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hey
Zitten hier nu ook echt allemaal fanatieke stagelopers of ook een hoop aangeplakt volk?
Had beter gekundquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:05 schreef Puala het volgende:
Hier ook wel goed. Ja heerlijkbeetje te kort alleen
![]()
jij ook lekker geslapen?
Het is een fanatieke SC, zie ik alquote:
Ja, bijnaquote:
Mwah, d'r zitten gewoon een paar spammers bij. Het heeft eerder echt al beter gelopenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een fanatieke SC, zie ik al
Wel grappig dat er dus veel mensen zijn die zijn blijven hangen, zal 't vast een gezellige club zijn.
[..]
Ja, bijna
Fixedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, ik ben een spammer. Het heeft eerder echt al beter gelopen![]()
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Fixed
Welkom Mikkie.. Ik ben een ouwe rot hier
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel, dat zegt genoeg denk ik?
Weet ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idd. Ach ja, je bent nog steeds lief hoor
Waar loop je stage en vanuit welke opleiding?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:25 schreef Mikkie het volgende:
Vandaag de hele dag cursus/training, vanavond nog leren voor een tentamen van morgen.
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederlandquote:
Dat deed ik. Eergisteren sliep ik om 10 uur, dus ik dacht dat dat de reden was waardoor ik vroeg wakker werd gisteren.quote:
Ja, volgens mij ben ik ziek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een Anti die niet kan uitslapen.. Dat dit kan in Nederland
Dat heet nog altijd een Biologische wekkerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ben ik ziek.![]()
Volgens mij heb ik ineens een iologische wekker.
ja, ik vergat de fucking b... ik ben net wakker joh.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heet nog altijd een Biologische wekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |