hoi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef lkb9000 het volgende:
hallo edje, vind je de ps3 nog steeds beter dan de x360?
goede oogstquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben vanaf gister officieel oud verklaard![]()
30 jaar geworden![]()
Kado's
Logitech Z 5500 Dolby set![]()
Sony wire less koptelefoon
Uncharted 2
Disney high school musical + mics![]()
Diverse Blu-ray's
Shitload aan Free Record Shop bonnen
Ik heb aan mn pc standaard een miniusb aansluiting, 10cm van mn toetsenbord, maar daar doe ik mn controller niet aan. Ik laad pas op zodra die uitvalt, en dan wil ik verder spelen, en dan is die kabel NET te kort, scheelt niet veel, want mn tv zit best dicht bij mn bankquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef koei het volgende:
Oeh, High School Musical! Daar was je zeker erg blij mee?
Lennie, je kan je controller ook gewoon opladen aan je laptop. Zo doe ik het altijd, Laptop ligt toch altijd binnen een meter afstand van me.
when ??quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
So damn excited voor de GoW III demo.
Kratos
![]()
Volgende maand, bij aanschaf van de God of War Collection.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
when ??
tot nu toe vermaak ik me prima met forza 3 en uncharted 2 ligt in de kast te wachten
quote:Nieuwe gamemania in Arnhem heeft 31 oktober a.s. de deal:
Ruil 2 ouwe PS3 games in en koop Uncharted 2 voor 25,-
Ah, is dat ook in Delft?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende maand, bij aanschaf van de God of War Collection.
Verschijnt volgend jaar pas in Europa, dus ik importeer 'm uiteraard.
[..]
Tering vooral die Disney High school musical lijkt me ganz geilquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
16 GB memory stick voor mijn psp![]()
Nog de laatste 2 trophy's halen voor mijn Dirt Platinum ,en dan ga ik met U2 beginnen
@Maik, wanneer hebbie tijd om het af te maken![]()
Tering, lekkere kadootjes zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
Nog de laatste 2 trophy's halen voor mijn Dirt Platinum ,en dan ga ik met U2 beginnen
Ben in juli ook 30 geworden, maar zoveel cadeaus heb ik niet gehadquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
Must-havequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
En zelfs dan ben je nog niet oudquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tering, lekkere kadootjes zegMaar met 30 ben je nog niet oud hoor
Dat begint pas bij 40
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.quote:
I dito that. Ik hoop dat de importeerkosten niet al te duur uitvallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
So damn excited voor de GoW III demo.
Kratos
![]()
Heeft ie zo'n oude kop danquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.
Je zou hem geen 30 geven zeg maar![]()
Maarre idd Gefeliciteerd hé!!!!
Yup, 3 weken geleden 30 geworden maar voel er weinig van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Gratz nog, 30 zijn klinkt erger dan het is vooralsnog
Gratz!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
De Gamemania in Middelburg hebben er (dat ik zag vorige week)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iemand al pre-paid kaarten gespot in een gewone winkel?
Ja overal, al een tijdje zelfsquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Had ik ook besteld... voor de 360quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanmiddag brutal legend op de mat vind, maar dat zal wel weer niet
Demons Souls is echt veel te japans voor mij volgens mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn 360 leeft nog
Dan maar demons souls
Ik had er al eentje gekocht bij de Bart-Smit voor 17 euro (kaart van 20 euro)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb het nog niet veel gespeeld maar dat vind ik heel erg meevallen. Ik heb heeeelemaal niks met jrpgs maar alle dingen daarvan die me irriteren zie ik niet terug in demon's soulsquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Demons Souls is echt veel te japans voor mij volgens mij
EEJquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.
Je zou hem geen 30 geven zeg maar![]()
Maarre idd Gefeliciteerd hé!!!!
Sindskort moet je bij de slijter tot je 25e kunnen laten zien dat je wel 18 bentquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef marcek het volgende:
31![]()
Al moet ik me af en toe nog legitimeren
Neequote:
Da's net een happy mealquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
Ratchet demo komt donderdag. Demo van Clank staat inmiddels wel online, in de US store tenminste.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's net een happy mealIk dacht trouwens op F!G te lezen dat er een Ratchet demo kwam? Ik zie niks staan hoor, in de PSS
8 van de 10 zijn sportgamesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 heeft het trouwens de afgelopen week met 3 games in de top 4 erg goed gedaan in NL: http://www.dutchcharts.nl/game_charts.asp
Ja overal, waaronder FRS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
WAAR heb je die vandaan!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
mkv weet ik niet. avi en wmv wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Kan ik met de PS3 .mkv bestanden afspelen i.c.m laptop of externe HDD aansluiten op de PS3?
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Tumble het volgende:
[..]
En nog veel belangrijker wat kostte ie?
mat???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.
Awesome. Ik ben een beetje hyped.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed 2 Gametrailers Preview
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.quote:
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.
Ivm registratie PS Eye. Een witte ondergrond is het makkelijkst voor de camera. Kleuren onderscheiding enzo.
Zit er ook niet bij zie ik net...Was een oud artikel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.
ik heb hem bij m'n vaste Gameshop gehaald (www.Gameshop.nl).quote:
Na 30 dagen wachten op Fallout 3 sturen ze nu een nieuw exemplaar op. Die is sinds maandag op de bus, hopelijk komt deze wel aan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ook in maart, maar dan wel pas in 2011
Vandaag lag er dan eindelijk een envelop van zavvi op de deurmat. Bleek het dus een Blu-ray film te zijn in plaats van Uncharted 2![]()
Wel vreemd, aangezien de film ruim een week later verstuurd is...
Hehehe, nog bedankt voor je bedankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MADDERFAKKER BUMPERBEUKERS IN DIRT 2 MAN![]()
![]()
![]()
M'n broertje voor zn PS2 zo'n schermpje zodat hij in de auto kan spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
kunnen ze geen ps3 portable maken? veel meer tijd onderweg....
PSP ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
Een PS3 laptop misschien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
Netjes hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:59 schreef koei het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste blijft het speciaalst
En vooral niet je mental support bedanken (lees: samen met Blue, Deacon dissen hehehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hierbij bedank ik officieel :
Blue-eyed-nl voor het 8 ronden doelloos en heel langzaam achter mij te rijden in Dirt 2
Dit ten behoeven van de Trophy 'with great honor'
Zo goed Maik?![]()
Owja High school musical Singstar FTW [ afbeelding ]
quote:EA announced today that the "first DLC" (that means there'll be more, right?) for recently released Brütal Legend will be arriving November 3 and November 5 on Xbox Live and PlayStation Network, respectively. Named "Tears of the Hextadon," the two, totally not RTS maps ("Circle of Tears" and "Death's Fjord") will set you back 400 ($5) on Xbox 360. If you're a PS3 owner, however, the map pack will be free of charge for the first two weeks. "We love the PS3," EA's Brent Dady said over on PlayStation Blog, speaking on the publisher's decision to offer the DLC for free on PSN until November 19.
Voor trophies list (twee Platina tophies!) zie link.quote:God of War Collection Ships November 17th, Plan Your Trophy Hunt Now!
Posted by Anthony Caiazzo // Product Marketing Manager, SCEA
Still wondering when you’ll be able to get your hands on the God of War Collection? Well, wait no more. The God of War Collection has gone gold! Fans can look forward to playing God of War and God of War II in stunning HD just a couple of weeks from now as the God of War Collection will officially be shipping to a retail store near you on NOVEMBER 17! Oh wait…there’s more…we’re also here to unveil all of the trophy goodies you have been waiting for!
To give you the low-down on how the trophies were picked, here is some insight from God of War III Design Director, Todd Papy…
One of the trophies that I was really happy to finally be able get out there was “Speed of Jason McDonald.” At the end of making God of War, the combat designers were doing speed runs of the game, and soon enough, friendly wagers started springing up around the office to see who could post the best time. Jason McDonald, currently a Sr. Combat Designer on God of War III, blew them all away. He still has, a couple God of War games later, the two dollars in winnings tapped proudly to his computer monitor.
Something very similar happened when we started testing the God of War II trophy “15 Min Fight Scene.” The fight outside the Loom Chamber is one of the more polarizing moments in the game. A lot of people really enjoyed the long marathon battle, while other’s thought it was maybe too tough of a challenge. This fun vs. frustration became even clearer when the office stopped working on God of War III one afternoon to get together and watch as team member after team member tried to get through the fight in record time. Judging by the cheering that occurred when the aforementioned Jason McDonald was knocked out of the lead spot, I would say fun won the day.
Another challenging spot that we wanted to highlight with the “You Got the Touch!” trophy was the Spiked Column in Hades from God of War. After playtesting repeatedly, David Jaffe asked me to tone down the difficulty and make it easier for the final shipped game. Ironically, even after all that, it wound up being one of the most talked about sections, and not always for the best reasons. I think one of the problems is that a lot of people try to blast their way through and get it over with as fast as possible. That’s a sure fire way to get Kratos sliced up. The trick was always taking your time to think about what your next move was going to be. Throw in a couple deep breaths, and I think a lot of people will be able to make it through without taking damage and earn the trophy.
In the end, all of us hope that you have as much fun earning the trophies as we did designing them.
Dus om Platina te halen moet je sucken?quote:Getting My Ass Kicked - Die enough times to get offered Easy Mode
quote:You Got the Touch! - Climb the Spiked Column in Hades without taking damage
38 incl verzenden via VGP.caquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:03 schreef koei het volgende:
Ik al bekend wat die GoW-box gaat kosten?
Dat is dus iets van 7-8 keer doodgaan meende ik?quote:Getting My Ass Kicked - Die enough times to get offered Easy Mode
Ga daar nu maar niet meer vanuit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:07 schreef koei het volgende:
Euro of dollar? In beide gevallen is het niet zo duur...
Maar komt er niet een mooie triple-pack als deel 3 uit komt? Ik dacht dat dat in eerste instantie het plan was...
Eerder sharen ja. Al betwijfel ik het nog of het zal werken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Die demo heb ik al gespeeld, maar die kan ik hier vast wel verkopen voor een euro!1!11
Alleen als de 'geleende' account op de ps3 blijft staan volgens mij. En dat soort shit doe ik echt niet met mn cc eraan gebondenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef koei het volgende:
hoezo? Gamesharing werkt toch ook nog steeds?
Jawel, alleen bij het verzilveren van vouchers is het wel eens voorgekomen dat de content niet te sharen is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:28 schreef koei het volgende:
hoezo? Gamesharing werkt toch ook nog steeds?
Ah ok dat is wel een ideequote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:32 schreef koei het volgende:
Ach, je kan er voor kiezen om het ww niet op te slaan. Ik heb ook een aantal accounts van andere mensen er nog op staan waar ik verder niks mee kan omdat ik ze niet aan psn kan verbinden.
http://www.axelmusic.com/productDetails/711719822929quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
38 incl verzenden via VGP.ca
EU datum nnb geloof ik
We zullen zien! Ik weet alleen dat het bij de LBP-beta nogal moeizaam ging omdat je enkel op een andere account kon spelen als de ene account het minstens 24 uur daarvoor voor het laatst gespeeld had. Sharen van psn-games (ook met vouchers) heb ik nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jawel, alleen bij het verzilveren van vouchers is het wel eens voorgekomen dat de content niet te sharen is?
Inderdaad, mental coaching is een niet te onderschatten factor tijdens het gamenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:03 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
En vooral niet je mental support bedanken (lees: samen met Blue, Deacon dissen hehehe)
*meldt zichquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:23 schreef koei het volgende:
Die demo heb ik al gespeeld, maar die kan ik hier vast wel verkopen voor een euro!1!11
Binnenkort maar even bestellen, de klantenservice van de ING is momenteel niet bereikbaar om mn nieuwe creditcard te activeren.
Muhahaah ook jij bedankt miesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Inderdaad, mental coaching is een niet te onderschatten factor tijdens het gamen
Netjesnetjes, die laatste paar levels gingen aardig snel danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Muhahaah ook jij bedankt mies![]()
Dirt 2 Platinum trouwens
Nu eindelijk beginnen met Uncharted
Heeft me toch nog een uur of 4 gekostquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Netjesnetjes, die laatste paar levels gingen aardig snel dan
Welke spellen zoek je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ruil wel dirt2 ( xbox360) tegen uw dirt2 ( ps3)
mocht u interesse hebben...![]()
![]()
Ik was Ratchet & Clank aan het spelen, maar daar zit toch ook nog een hoop humor in die kleine kinderen niet zouden snappen. Hoor ik in eens iets over dat illegal downloading of music, movies and alternative cinema not allowed isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
Man, de humor in Uncharted 2 is echt geweldig. De opmerking die hij maakt over het eerste deel is echt briljant
Lijkt me stug aangezien hij pas 11 november uit komtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Gkhn het volgende:
ruilen voor mw2 dan?
heb er hier nog 1 liggen waar k niks mee doe.
multiplayer is helemaal dood.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Gkhn het volgende:
ruilen voor mw2 dan?
heb er hier nog 1 liggen waar k niks mee doe.
multiplayer is helemaal dood.![]()
Tja heb het spel nu binnen en vind het best vet maar ( eerste level, spoiler want ik weet niet of iemand het te schokkend vindquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
Man, de humor in Uncharted 2 is echt geweldig. De opmerking die hij maakt over het eerste deel is echt briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb echt gelachen om:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
hehehe die was idd leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb echt gelachen om:
"There's a guy above you, there's a guy above you!"
"There's a guy below you, there's a guy below you!"
Deze hoef ik niet uit te leggen hoop ik, was echt het 1e level ofzo
Besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is dus iets van 7-8 keer doodgaan meende ik?
Koei:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?currency=EUR&products_id=16217
Dit is een steal gek.
Ik ging wel al aimend naar benee kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb echt gelachen om:
"There's a guy above you, there's a guy above you!"
"There's a guy below you, there's a guy below you!"
Deze hoef ik niet uit te leggen hoop ik, was echt het 1e level ofzo
Eerst Singstar High School Musical en nu Buzz.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In principe alleen buzz met wireless buzzers
Anders verkoop ik hem,en haal ik er MW2 voor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Eerst Singstar High School Musical en nu Buzz.
En maar blijven zeggen dat het voor je chickie is![]()
Zag dat je Hannah Montana ook al hebt ge-preordered
[ afbeelding ]
Nee dat kan niet, maar als je in de Store kunt komen zodra de GOW demo er is dan vind je die echt wel hoor, gewoon een beetje pielen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef YOgamerYO het volgende:
Eey is het mogelijk om een Japans account in het engels te krijgen? Ik heb een account maar dat is 100% Japans en heb ik niks aan. Deze vraag speelt blangrijke rol met GoW demo die volgende maand daar uitkomt
i must resist , ik heb al 250 euro uitgeven deze week aan games en tech toysquote:
Gewoon even puur voor de grap:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef YOgamerYO het volgende:
Eey is het mogelijk om een Japans account in het engels te krijgen? Ik heb een account maar dat is 100% Japans en heb ik niks aan. Deze vraag speelt blangrijke rol met GoW demo die volgende maand daar uitkomt
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon even puur voor de grap:
je bent bekend met het feit dat de demo alleen te downloaden is via een code die bij de GoW-collection zit of gamesharing?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Indien iemand graag nog GH5 of een gitaar wil hebben
http://www.ibood.com/nl/n(...)_voor_PlayStation_3/
Prijs: ¤ 59,95
Ibood, dus alleen vandaag geldig.
Maar lief dat je aan ons denktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Guitar Hero 5 Bundle inclusief Gitaar voor PlayStation 3 is nu ¤59,95 op iBood
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:55 schreef YOgamerYO het volgende:
Uncharted 2 is toch wel erg vet. Ben nu in Nepal en het is erg mooi. Vet ook hoe ze steeds wisselen tussen de locaties. Maar ik ben wel bang dat ik hem te snel uitspeel
![]()
[..]
Je hebt gelijk![]()
MAAR:
http://kotaku.com/5382105/god-of-war-iii-demo-dated-for-japan. Hier zeggen ze dat Sony ze gaat uitdelen. Dus dat word ff zoeken
Downloadcodes worden bij inFamous gestopt.quote:Sony Japan is giving out codes to download God of War III from the PSN Store as part of the promotion for Infamous.
Oplossingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
ik heb problemen met mijn geluid bij burnout paradise, sterker nog, er is helemaal geen geluid.
weet iemand hier meer van?
Serieus antwoord:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
ik heb problemen met mijn geluid bij burnout paradise, sterker nog, er is helemaal geen geluid.
weet iemand hier meer van?
Thanks, ga het proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus antwoord:
Je hebt waarschijnlijk DTS aan staan, terwijl je dat niet kan gebruiken. Burnout probeert het toch, daarom hoor je niks. DTS afvinken dus.
graag gedaan hoor.quote:
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.
gewoon normaal doen is zeker teveel gevraagd?
Bij de eerste hit staat het antwoord. Precies hetzelfde als delano schrijft dus nee.. Je had nog niet gegoogledquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef M-unit het volgende:
[..]
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?
Ja dat dacht ik idd, aangezien de eerste hit al het antwoord bevat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef M-unit het volgende:
[..]
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?
houd je bek joh, jij fokking mongoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
Het is inderdaad geen complexe vraag, voortaan eerst google gebruiken M-unit. Leer je er misschien ook nog wat van.
wellusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij de eerste hit staat het antwoord. Precies hetzelfde als delano schrijft dus nee.. Je had nog niet gegoogled
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef M-unit het volgende:
[..]
houd je bek joh, jij fokking mongool
Oh wat heb ik een spijt dat ik jou heb geholpenquote:
Internet heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef M-unit het volgende:
[..]
houd je bek joh, jij fokking mongool
Ja tuurlijk. No doubt. kap met internetten op je werk en get a life, gangsta!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef M-unit het volgende:
[..]
was meer reactie op je usericoon, dacht dat snap je wel...helaas
jeweet zelluf,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. No doubt. kap met internetten op je werk en get a life, gangsta!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
M-Unit, wat is je PSN ID? Dan weet ik wie ik moet deny-en als er een friendrequest binnenkomt...
Een paar weken geleden heb ik Stranglehold bij de FRS gekocht voor 10 euro. Best een aardig tussendoortje als je op Uncharted 2 aan het wachten bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef rakotto het volgende:
Bionic Commando - 10 euro bij de Free Record Shop, maar gehaald nu ik eenmaal weer geld heb.
1 uur per week heb ik even een zwak uurtje, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
M-Unit, wat is je PSN ID? Dan weet ik wie ik moet deny-en als er een friendrequest binnenkomt...
Nou, bij LBP is het beter nooit dan laat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Gangsta matties,
volgende week LBP binnenwooeeeei
beter laat dan nooit
Werd eens tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Gangsta matties,
volgende week LBP binnenwooeeeei
beter laat dan nooit
Word.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, bij LBP is het beter nooit dan laat.
Word.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus ga de demo wel even testenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef koei het volgende:
Fat Princess krijgt eindelijk demo en trakteert
Gratis nieuwe map voor Fat Princess
Goed zo Lennie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus ga de demo wel even testen
Dan koop ik 'm gewoon niet. Frankrijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:02 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
aan de andere kant kun je dan wel Fransozen overhoop knallen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop ik 'm gewoon niet. Frankrijk
En zoals ik normaal in GTA rij wordt opeens een stuk realistischer! Ik wil wel een optie voor alarmlichten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aan de andere kant kun je dan wel Fransozen overhoop knallen...
dilemma!
Zo had ik er nog niet naar gekeken! GOTY!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:22 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
aan de andere kant kun je dan wel Fransozen overhoop knallen...
dilemma!
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:02 schreef Wessiej het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GTA V in Frankrijk?
Lijkt mij net zo ongeïnspireerd als deel 1.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:08 schreef Nebo het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/exclusive-no-just-cause-2/58340
Dat einde
Ik zit nu in chapter 4. Ik speel lekker op het gemakje en kijk goed rond voor verborgen schatten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 01:10 schreef DJ_ het volgende:
zo ik heb uncharted 2 maar eens aangeslingerd , heb ff genoeg geraced in forza 3 .
en ik vermaak me prima met de game , al heb ik minder het mysterie gevoel van het verhaal als met U1 .
maar dat kan nog komen want ik zit pas bij chapter 6 .
sold.quote:
nu voor 199 ,- ?quote:
nee, komt ook op de Atari 2600quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:59 schreef Aneurism het volgende:
GoW 3 = ps3 exclusive?
Nope, een replica van Pandora's Box.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:10 schreef capital_P het volgende:
waar kan ik deze pre-orderen?
Is dat pandora's box trouwens?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Nope, een replica van Pandora's Box.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik zit nu in chapter 4. Ik speel lekker op het gemakje en kijk goed rond voor verborgen schatten.
Ziet er goed uit tot nu toe
Dude, je zou de mieren op m'n werk moeten zien, fucking geil man!quote:
Met je gemaakte account kan je wel weer inloggen op een vervangende PS3 eventueel. Dus die formulieren ben je nu wel klaar mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef rew- het volgende:
Heren,
Ik koop zojuist een PS3 (fat) 80 GB. Sluit dat ding aan, begin mega veel formulieren in te vullen voor Network en Store, begin wat themes te downloaden etc.
Doe ik een van mijn 2 bijgekochte games, MGS4, in de PS3, ziet hij geen disc. Normaal gesproken popt er dan zo'n disc icoon op onder Game, maar nu helemaal niks. Ook met GTA4 hetzelfde probleem. Kent iemand dit en is hier een hele simpele oplossing voor? Anders moet ik morgen weer geirriteerd naar die winkel die 50 km verderop ligt, en WEER al die fokking forms invullen.
Verlos mij van mijn moeilijkheden!
Godverdomme, denk net een avondje vrij te kunnen maken voor MGS4... Dan maar aan het bier.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Met je gemaakte account kan je wel weer inloggen op een vervangende PS3 eventueel. Dus die formulieren ben je nu wel klaar mee.
Het probleem zelf zou ik je niet mee kunnen helpen, klinkt als een terug-naar-de-winkel kwestie
Hier ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:38 schreef -Menn0- het volgende:
Oew normaal koop ik geen special/limited/ultimate/weetikveelwat editions maar deze gaat hier zeker wel in huis komen
Geeft nix, je bent ook weer een jaartje ouder gewordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Same, alleen heb ik 1 stukje gemist,
Kon bij het einde van een chapter kiezen tussen links of rechts........links was nog een campsite te exploren.![]()
Ik ging rechts, kwam er een cutscene, kon ik niet meer terug
Thanks voor de bezorgdheid. Als ik op mijn vrije dag 50 km ga rijden omdat zij mij een verkeerde PS3 geven, kan je er wel vanuit gaan dat ik niet weg ga voordat ik een nieuwe in mijn klauwen heb. Dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:26 schreef koei het volgende:
rew-, let erop dat je geen genoegen neemt met een doorverwijzing naar Sony. Je hebt een overeenkomst met die winkel, dus als je een slechte PS3 hebt gekregen (DOA) dan zou je in principe gelijk een nieuwe moeten krijgen. Als je hem minder dan een week geleden hebt gekocht zou ik hem ook gewoon terug brengen met die mededeling en een nieuwe kopen.
Je kan het eventueel proberen op te lossen door de Format of Back up utlity ofzo te handhaven. Als het goed is kun je via de Format je PS3 restoren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 20:01 schreef rew- het volgende:
Heren,
Ik koop zojuist een PS3 (fat) 80 GB. Sluit dat ding aan, begin mega veel formulieren in te vullen voor Network en Store, begin wat themes te downloaden etc.
Doe ik een van mijn 2 bijgekochte games, MGS4, in de PS3, ziet hij geen disc. Normaal gesproken popt er dan zo'n disc icoon op onder Game, maar nu helemaal niks. Ook met GTA4 hetzelfde probleem. Kent iemand dit en is hier een hele simpele oplossing voor? Anders moet ik morgen weer geirriteerd naar die winkel die 50 km verderop ligt, en WEER al die fokking forms invullen.
Verlos mij van mijn moeilijkheden!
Druiloor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GOW III DEMO CODE BINNEN BIATCHES !!!!!![]()
![]()
quote:Dear Mr Noot,
Order number(s): 0***/P
I am delighted to let you know that your Preorder for Ratchet and Clank: A Crack in Time Collector's Edition is now being processed subject to successful payment being taken from your credit card when it is dispatched. The order will be despatched by your chosen delivery method in time to reach you for the day of release.
By using the GAME 1st To Play Preorder Service you have ensured that you will be among the first people to receive Ratchet and Clank: A Crack in Time Collector's Edition, and we are confident that you will be happy with the order, our service and our speedy delivery!
IK OOKquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
alleen voor mensen boven de 30
Ik laat straks wel even weten hoe hij is![]()
2671 MB![]()
Als gewaardeerd PlayStation®Network-gebruikerheb je deze code gekregen waarmee je een exclusieve demo van God of War® III kunt downloaden. Dit is je kans op een voorproefje van de ongelimiteerde kracht van de goden.
Het epische verhaal van God of War III bereikt nieuwe hoogten nu Kratos de goden komt afslachten die hem en de gehele Griekse oudheid hebben verraden.
Gewapend met de dodelijke zwaarden van chaos vecht je tegen de duisterste wezens uit de mythologie terwijl je ingewikkelde puzzels oplost. Dit is een genadeloze missie om de Olympus en de machtige Zeus zelf te vernietigen.
51%![]()
Say whut?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:22 schreef Vince22 het volgende:
WTF... kom op VGP met die verdoemde code!!!
Ik ben nog wel een 30+er dammit!
Bij een preorder van GoW collection bij VGP krijg je ook de demo-code.. Wanneer is me totaal onbekend, maar als Deac em heb, laat em dan ook maar deze kant op komen!quote:
Nee. De demo voucher zit immers in de verpakking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Bij een preorder van GoW collection bij VGP krijg je ook de demo-code.. Wanneer is me totaal onbekend, maar als Deac em heb, laat em dan ook maar deze kant op komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Zolcon op 30-10-2009 23:28:55 ]Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Spoiler!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DE TERING WAT VEEEET![]()
![]()
![]()
![]()
net dik een half uur de demo zitten spelen![]()
Uber spel ,vette graphics, toffe bosses met coole moves![]()
Button sequences zijn ook weer terug, kwam op een gegeven moment een ventje tegen met een rondje boven zijn hoofd .
Ik dacht,, Kratos gaat hem helpen, want hij roept om hulp, wat doettie, beukt tie zijn kop keihard tot moes tegen de muur![]()
Laatste stukje was een flying mode door een air vent![]()
Instant buy
Ik rate je wel een keerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fuck man, ik heb nou Singstar, en nou staat hij met Trophy's op 5%
En je weet, nu moet ik die ook op 100% halen\, alleen dan moet ik een video met muziek uploaden van mijzelf naar SingStar Scene, en dan ook nog eens 200x gerate worden ofzo
Klopt Ik ben vandaag 35 jaar geworden en heb de code ook gekregenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2671 MB![]()
Als gewaardeerd PlayStation®Network-gebruikerheb je deze code gekregen waarmee je een exclusieve demo van God of War® III kunt downloaden. Dit is je kans op een voorproefje van de ongelimiteerde kracht van de goden.
Het epische verhaal van God of War III bereikt nieuwe hoogten nu Kratos de goden komt afslachten die hem en de gehele Griekse oudheid hebben verraden.
Gewapend met de dodelijke zwaarden van chaos vecht je tegen de duisterste wezens uit de mythologie terwijl je ingewikkelde puzzels oplost. Dit is een genadeloze missie om de Olympus en de machtige Zeus zelf te vernietigen.
51%![]()
Meh, kom morgen wel ff langs, ff wat trophy's voor je scorenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fuck man, ik heb nou Singstar, en nou staat hij met Trophy's op 5%
En je weet, nu moet ik die ook op 100% halen\, alleen dan moet ik een video met muziek uploaden van mijzelf naar SingStar Scene, en dan ook nog eens 200x gerate worden ofzo
Iets in je tekst klopt niet helemaal...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
2671 MB![]()
51%![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GOW III DEMO CODE BINNEN BIATCHES !!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
GOD OF MOTHERFUCKING WAR 3 DEMO BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
sorry, ik heb een erectie
Sonyquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Nog 2 wochen
En ik heb geen demo-codekutbedrijf
Bij Delano, euroknaller van de week!quote:
Wie moet ik pijpen voor die demo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 10:31 schreef SocialDisorder het volgende:
GOD OF MOTHERFUCKING WAR 3 DEMO BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
sorry, ik heb een erectie
Pfoeii en ik wil de hem net gaan halen bij de MM....laat maar zitten dus.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef YOgamerYO het volgende:
FF pauze genomen van U2 en begonnen met Operation Flashpoint. Ik dacht bij het intro filmpje dat het leuk kon worden maar ik heb me duidelijk vergist. Toen begon het spel en zag ik een lelijke bruine omgeving en begon ik een beetje te pielen met de besturing, Vervolgens kreeg ik de opdracht om naar een kamp te gaan, of toch maar naar twee want de game gaf opeens nog een kamp aan. Na 3 minuten door een lelijke wereld met vage matties gelopen zijn word ik beschoten van 1000km door een pixel
. Ik schiet op de pixel door mijn red dot volledig over hem heen te zetten en gaan schieten(ik kon dat poppetje totaal niet zien
). Vervolgens zie ik dat ik een vet pistooltje heb dus ik pak dat(nadat ik nog net geen laadscherm kreeg
) en ren naar het kamp waar ik heen moest, dan komt er een gast met zijn machinegeweer op me gericht achter een boom vandaan en ik dacht "kut nu ga ik dood" want doordat het een kwartier duurt om 90 graden te draaien kon ik niet snel reageren. Gelukkig was de tegenstander nog aan het bedenken wat hij moest doen dus het lukte me wonder boven wonder om mijn pistool op hem te richten en te schieten. Jammer genoeg was mijn pistool een klapperpistooltje (en had de tegenstander nog net niet al zijn hersenvocht uitgepist),en begon die kerel te schieten.
![]()
Vervolgens mocht ik weer gaan 10 jaar lopen en ik bedacht dat ik de boel kon flanken door mijn matties naar het kamp te sturen en zelf om het kamp te lopen.Maar doordat mijn matties besloten te huppelen en iedere steen die ze tegenkwamen moesten bestuderen had ik de keuze om te wachten todat mijn matties klaar waren met de avondwandeling die ze maakten of gewoon zonder ze gaan flanken. Ik deed dat laatste en ik kreeg hoop dat ik mijn matties niet nodig had. Jammer genoeg kon een pixel me spotten van 3000km en begon die te schieten. Toen werd ik een paar keer geraakt en moest ik healen wat niet goed ging want door de inputlag die het spel had dacht ik steeds dat ik het verkeerd deed. Steeds begon ie 1 seconde te healen nadat ik de knoppen losliet. Uiteindelijk ging ik dood en probeerde de game me nog een keer 10 jaar lopen aan te smeren
maar ik was er klaar mee
Conclusie:Kutspel
Vroeger zou je bij mij terecht kunnen, maar die positie is nu uitstekend ingevuld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wie moet ik pijpen voor die demo?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:04 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
nee, komt ook op de Atari 2600
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:14 schreef rew- het volgende:
Fucking hell, ik wil ook zo'n code. Hoe meld je je daar uberhaupt voor aan, om van die codes te kunnen ontvangen voor nieuwe demo's etc.?
Oh ja, en ik heb om mijn menu scherm rechtsbovenin steeds zo'n geanimeerd radar icoontje, waar staat dat voor?
Van Sony. Ik kreeg em gewoon toegestuurd.quote:
Hints kun je uitzetten in het menu (zoiets dacht ik toch gezien te hebben).quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:17 schreef YOgamerYO het volgende:
Trouwens Uncharted 2 word steeds vetter. Die trein vond ik toch wel een hoogtepunt. Constante beweging en een goede reden waarom het lineair is. Wat wel jammer is is dat de game HEEEL snel hints geeft
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:09 schreef YOgamerYO het volgende:
FF pauze genomen van U2 en begonnen met Operation Flashpoint. Ik dacht bij het intro filmpje dat het leuk kon worden maar ik heb me duidelijk vergist. Toen begon het spel en zag ik een lelijke bruine omgeving en begon ik een beetje te pielen met de besturing, Vervolgens kreeg ik de opdracht om naar een kamp te gaan, of toch maar naar twee want de game gaf opeens nog een kamp aan. Na 3 minuten door een lelijke wereld met vage matties gelopen zijn word ik beschoten van 1000km door een pixel
. Ik schiet op de pixel door mijn red dot volledig over hem heen te zetten en gaan schieten(ik kon dat poppetje totaal niet zien
). Vervolgens zie ik dat ik een vet pistooltje heb dus ik pak dat(nadat ik nog net geen laadscherm kreeg
) en ren naar het kamp waar ik heen moest, dan komt er een gast met zijn machinegeweer op me gericht achter een boom vandaan en ik dacht "kut nu ga ik dood" want doordat het een kwartier duurt om 90 graden te draaien kon ik niet snel reageren. Gelukkig was de tegenstander nog aan het bedenken wat hij moest doen dus het lukte me wonder boven wonder om mijn pistool op hem te richten en te schieten. Jammer genoeg was mijn pistool een klapperpistooltje (en had de tegenstander nog net niet al zijn hersenvocht uitgepist),en begon die kerel te schieten.
![]()
Vervolgens mocht ik weer gaan 10 jaar lopen en ik bedacht dat ik de boel kon flanken door mijn matties naar het kamp te sturen en zelf om het kamp te lopen.Maar doordat mijn matties besloten te huppelen en iedere steen die ze tegenkwamen moesten bestuderen had ik de keuze om te wachten todat mijn matties klaar waren met de avondwandeling die ze maakten of gewoon zonder ze gaan flanken. Ik deed dat laatste en ik kreeg hoop dat ik mijn matties niet nodig had. Jammer genoeg kon een pixel me spotten van 3000km en begon die te schieten. Toen werd ik een paar keer geraakt en moest ik healen wat niet goed ging want door de inputlag die het spel had dacht ik steeds dat ik het verkeerd deed. Steeds begon ie 1 seconde te healen nadat ik de knoppen losliet. Uiteindelijk ging ik dood en probeerde de game me nog een keer 10 jaar lopen aan te smeren
maar ik was er klaar mee
Conclusie:Kutspel
ZIEKquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, platinum trophy voor Uncharted 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |