hoi.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:29 schreef lkb9000 het volgende:
hallo edje, vind je de ps3 nog steeds beter dan de x360?
goede oogstquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben vanaf gister officieel oud verklaard![]()
30 jaar geworden![]()
Kado's
Logitech Z 5500 Dolby set![]()
Sony wire less koptelefoon
Uncharted 2
Disney high school musical + mics![]()
Diverse Blu-ray's
Shitload aan Free Record Shop bonnen
Ik heb aan mn pc standaard een miniusb aansluiting, 10cm van mn toetsenbord, maar daar doe ik mn controller niet aan. Ik laad pas op zodra die uitvalt, en dan wil ik verder spelen, en dan is die kabel NET te kort, scheelt niet veel, want mn tv zit best dicht bij mn bankquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:33 schreef koei het volgende:
Oeh, High School Musical! Daar was je zeker erg blij mee?
Lennie, je kan je controller ook gewoon opladen aan je laptop. Zo doe ik het altijd, Laptop ligt toch altijd binnen een meter afstand van me.
when ??quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
So damn excited voor de GoW III demo.
Kratos
![]()
Volgende maand, bij aanschaf van de God of War Collection.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
when ??
tot nu toe vermaak ik me prima met forza 3 en uncharted 2 ligt in de kast te wachten
quote:Nieuwe gamemania in Arnhem heeft 31 oktober a.s. de deal:
Ruil 2 ouwe PS3 games in en koop Uncharted 2 voor 25,-
Ah, is dat ook in Delft?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volgende maand, bij aanschaf van de God of War Collection.
Verschijnt volgend jaar pas in Europa, dus ik importeer 'm uiteraard.
[..]
Tering vooral die Disney High school musical lijkt me ganz geilquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
16 GB memory stick voor mijn psp![]()
Nog de laatste 2 trophy's halen voor mijn Dirt Platinum ,en dan ga ik met U2 beginnen
@Maik, wanneer hebbie tijd om het af te maken![]()
Tering, lekkere kadootjes zegquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
Nog de laatste 2 trophy's halen voor mijn Dirt Platinum ,en dan ga ik met U2 beginnen
Ben in juli ook 30 geworden, maar zoveel cadeaus heb ik niet gehadquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
Must-havequote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
En zelfs dan ben je nog niet oudquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Tering, lekkere kadootjes zegMaar met 30 ben je nog niet oud hoor
Dat begint pas bij 40
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.quote:
I dito that. Ik hoop dat de importeerkosten niet al te duur uitvallenquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
So damn excited voor de GoW III demo.
Kratos
![]()
Heeft ie zo'n oude kop danquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.
Je zou hem geen 30 geven zeg maar![]()
Maarre idd Gefeliciteerd hé!!!!
Yup, 3 weken geleden 30 geworden maar voel er weinig van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:37 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Gratz nog, 30 zijn klinkt erger dan het is vooralsnog
Gratz!quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
30 jaar geworden![]()
Kado's
Uncharted 2
Diverse Blu-ray's
De Gamemania in Middelburg hebben er (dat ik zag vorige week)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iemand al pre-paid kaarten gespot in een gewone winkel?
Ja overal, al een tijdje zelfsquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Had ik ook besteld... voor de 360quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanmiddag brutal legend op de mat vind, maar dat zal wel weer niet
Demons Souls is echt veel te japans voor mij volgens mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook, maar mijn 360 leeft nog
Dan maar demons souls
Ik had er al eentje gekocht bij de Bart-Smit voor 17 euro (kaart van 20 euro)quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb het nog niet veel gespeeld maar dat vind ik heel erg meevallen. Ik heb heeeelemaal niks met jrpgs maar alle dingen daarvan die me irriteren zie ik niet terug in demon's soulsquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:30 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Demons Souls is echt veel te japans voor mij volgens mij
EEJquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit Burnout gespeeld met Tec en die mugshot gezien.
Je zou hem geen 30 geven zeg maar![]()
Maarre idd Gefeliciteerd hé!!!!
Sindskort moet je bij de slijter tot je 25e kunnen laten zien dat je wel 18 bentquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef marcek het volgende:
31![]()
Al moet ik me af en toe nog legitimeren
Neequote:
Da's net een happy mealquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
Ratchet demo komt donderdag. Demo van Clank staat inmiddels wel online, in de US store tenminste.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's net een happy mealIk dacht trouwens op F!G te lezen dat er een Ratchet demo kwam? Ik zie niks staan hoor, in de PSS
8 van de 10 zijn sportgamesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 heeft het trouwens de afgelopen week met 3 games in de top 4 erg goed gedaan in NL: http://www.dutchcharts.nl/game_charts.asp
Ja overal, waaronder FRS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
WAAR heb je die vandaan!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
mkv weet ik niet. avi en wmv wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Kan ik met de PS3 .mkv bestanden afspelen i.c.m laptop of externe HDD aansluiten op de PS3?
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Tumble het volgende:
[..]
En nog veel belangrijker wat kostte ie?
mat???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.
Awesome. Ik ben een beetje hyped.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed 2 Gametrailers Preview
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.quote:
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.
Ivm registratie PS Eye. Een witte ondergrond is het makkelijkst voor de camera. Kleuren onderscheiding enzo.
Zit er ook niet bij zie ik net...Was een oud artikel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.
ik heb hem bij m'n vaste Gameshop gehaald (www.Gameshop.nl).quote:
Na 30 dagen wachten op Fallout 3 sturen ze nu een nieuw exemplaar op. Die is sinds maandag op de bus, hopelijk komt deze wel aan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ook in maart, maar dan wel pas in 2011
Vandaag lag er dan eindelijk een envelop van zavvi op de deurmat. Bleek het dus een Blu-ray film te zijn in plaats van Uncharted 2![]()
Wel vreemd, aangezien de film ruim een week later verstuurd is...
Hehehe, nog bedankt voor je bedankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MADDERFAKKER BUMPERBEUKERS IN DIRT 2 MAN![]()
![]()
![]()
M'n broertje voor zn PS2 zo'n schermpje zodat hij in de auto kan spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
kunnen ze geen ps3 portable maken? veel meer tijd onderweg....
PSP ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
Een PS3 laptop misschien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |