Neequote:
Da's net een happy mealquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
Ratchet demo komt donderdag. Demo van Clank staat inmiddels wel online, in de US store tenminste.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Da's net een happy mealIk dacht trouwens op F!G te lezen dat er een Ratchet demo kwam? Ik zie niks staan hoor, in de PSS
8 van de 10 zijn sportgamesquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 heeft het trouwens de afgelopen week met 3 games in de top 4 erg goed gedaan in NL: http://www.dutchcharts.nl/game_charts.asp
Ja overal, waaronder FRS.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Iemand al pre-paid kaarten gespot in een gewone winkel?
WAAR heb je die vandaan!?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Ash het volgende:
oh yeah its HARDCORE gaming tonight!![]()
[ afbeelding ]
mkv weet ik niet. avi en wmv wel in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:43 schreef Deezertje het volgende:
Kan ik met de PS3 .mkv bestanden afspelen i.c.m laptop of externe HDD aansluiten op de PS3?
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:48 schreef Tumble het volgende:
[..]
En nog veel belangrijker wat kostte ie?
mat???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
45-50 euro voor de complete set met mat en camera.
Awesome. Ik ben een beetje hyped.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassin's Creed 2 Gametrailers Preview
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.quote:
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja een witte mat voor als je geen eenkleurige ondergrond hebt om op te spelen.
Ivm registratie PS Eye. Een witte ondergrond is het makkelijkst voor de camera. Kleuren onderscheiding enzo.
Zit er ook niet bij zie ik net...Was een oud artikel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Oh vet had ik nog niks over gehoord dat die er bij zat.
ik heb hem bij m'n vaste Gameshop gehaald (www.Gameshop.nl).quote:
Na 30 dagen wachten op Fallout 3 sturen ze nu een nieuw exemplaar op. Die is sinds maandag op de bus, hopelijk komt deze wel aan...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:21 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ook in maart, maar dan wel pas in 2011
Vandaag lag er dan eindelijk een envelop van zavvi op de deurmat. Bleek het dus een Blu-ray film te zijn in plaats van Uncharted 2![]()
Wel vreemd, aangezien de film ruim een week later verstuurd is...
Hehehe, nog bedankt voor je bedankjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef Deacon_Tigra het volgende:
MADDERFAKKER BUMPERBEUKERS IN DIRT 2 MAN![]()
![]()
![]()
M'n broertje voor zn PS2 zo'n schermpje zodat hij in de auto kan spelenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
kunnen ze geen ps3 portable maken? veel meer tijd onderweg....
PSP ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
Een PS3 laptop misschien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:01 schreef RedemptioN het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |