Nee. De demo voucher zit immers in de verpakking.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 22:46 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Bij een preorder van GoW collection bij VGP krijg je ook de demo-code.. Wanneer is me totaal onbekend, maar als Deac em heb, laat em dan ook maar deze kant op komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Zolcon op 30-10-2009 23:28:55 ]Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
Spoiler!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
DE TERING WAT VEEEET![]()
![]()
![]()
![]()
net dik een half uur de demo zitten spelen![]()
Uber spel ,vette graphics, toffe bosses met coole moves![]()
Button sequences zijn ook weer terug, kwam op een gegeven moment een ventje tegen met een rondje boven zijn hoofd .
Ik dacht,, Kratos gaat hem helpen, want hij roept om hulp, wat doettie, beukt tie zijn kop keihard tot moes tegen de muur![]()
Laatste stukje was een flying mode door een air vent![]()
Instant buy
Ik rate je wel een keerquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fuck man, ik heb nou Singstar, en nou staat hij met Trophy's op 5%
En je weet, nu moet ik die ook op 100% halen\, alleen dan moet ik een video met muziek uploaden van mijzelf naar SingStar Scene, en dan ook nog eens 200x gerate worden ofzo
Klopt Ik ben vandaag 35 jaar geworden en heb de code ook gekregenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
alleen voor mensen boven de 30
Ik laat straks wel even weten hoe hij is![]()
2671 MB![]()
Als gewaardeerd PlayStation®Network-gebruikerheb je deze code gekregen waarmee je een exclusieve demo van God of War® III kunt downloaden. Dit is je kans op een voorproefje van de ongelimiteerde kracht van de goden.
Het epische verhaal van God of War III bereikt nieuwe hoogten nu Kratos de goden komt afslachten die hem en de gehele Griekse oudheid hebben verraden.
Gewapend met de dodelijke zwaarden van chaos vecht je tegen de duisterste wezens uit de mythologie terwijl je ingewikkelde puzzels oplost. Dit is een genadeloze missie om de Olympus en de machtige Zeus zelf te vernietigen.
51%![]()
Meh, kom morgen wel ff langs, ff wat trophy's voor je scorenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Fuck man, ik heb nou Singstar, en nou staat hij met Trophy's op 5%
En je weet, nu moet ik die ook op 100% halen\, alleen dan moet ik een video met muziek uploaden van mijzelf naar SingStar Scene, en dan ook nog eens 200x gerate worden ofzo
Iets in je tekst klopt niet helemaal...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
alleen voor mensen boven de 30
Ik laat straks wel even weten hoe hij is![]()
2671 MB![]()
Als gewaardeerd PlayStation®Network-gebruikerheb je deze code gekregen waarmee je een exclusieve demo van God of War® III kunt downloaden. Dit is je kans op een voorproefje van de ongelimiteerde kracht van de goden.
Het epische verhaal van God of War III bereikt nieuwe hoogten nu Kratos de goden komt afslachten die hem en de gehele Griekse oudheid hebben verraden.
Gewapend met de dodelijke zwaarden van chaos vecht je tegen de duisterste wezens uit de mythologie terwijl je ingewikkelde puzzels oplost. Dit is een genadeloze missie om de Olympus en de machtige Zeus zelf te vernietigen.
51%![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
GOW III DEMO CODE BINNEN BIATCHES !!!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |