i must resist , ik heb al 250 euro uitgeven deze week aan games en tech toysquote:
Gewoon even puur voor de grap:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef YOgamerYO het volgende:
Eey is het mogelijk om een Japans account in het engels te krijgen? Ik heb een account maar dat is 100% Japans en heb ik niks aan. Deze vraag speelt blangrijke rol met GoW demo die volgende maand daar uitkomt
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gewoon even puur voor de grap:
je bent bekend met het feit dat de demo alleen te downloaden is via een code die bij de GoW-collection zit of gamesharing?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Indien iemand graag nog GH5 of een gitaar wil hebben
http://www.ibood.com/nl/n(...)_voor_PlayStation_3/
Prijs: ¤ 59,95
Ibood, dus alleen vandaag geldig.
Maar lief dat je aan ons denktquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Guitar Hero 5 Bundle inclusief Gitaar voor PlayStation 3 is nu ¤59,95 op iBood
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:55 schreef YOgamerYO het volgende:
Uncharted 2 is toch wel erg vet. Ben nu in Nepal en het is erg mooi. Vet ook hoe ze steeds wisselen tussen de locaties. Maar ik ben wel bang dat ik hem te snel uitspeel
![]()
[..]
Je hebt gelijk![]()
MAAR:
http://kotaku.com/5382105/god-of-war-iii-demo-dated-for-japan. Hier zeggen ze dat Sony ze gaat uitdelen. Dus dat word ff zoeken
Downloadcodes worden bij inFamous gestopt.quote:Sony Japan is giving out codes to download God of War III from the PSN Store as part of the promotion for Infamous.
Oplossingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
ik heb problemen met mijn geluid bij burnout paradise, sterker nog, er is helemaal geen geluid.
weet iemand hier meer van?
Serieus antwoord:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:42 schreef M-unit het volgende:
ik heb problemen met mijn geluid bij burnout paradise, sterker nog, er is helemaal geen geluid.
weet iemand hier meer van?
Thanks, ga het proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:26 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Serieus antwoord:
Je hebt waarschijnlijk DTS aan staan, terwijl je dat niet kan gebruiken. Burnout probeert het toch, daarom hoor je niks. DTS afvinken dus.
graag gedaan hoor.quote:
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
graag gedaan hoor.
gewoon normaal doen is zeker teveel gevraagd?
Bij de eerste hit staat het antwoord. Precies hetzelfde als delano schrijft dus nee.. Je had nog niet gegoogledquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef M-unit het volgende:
[..]
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?
Ja dat dacht ik idd, aangezien de eerste hit al het antwoord bevat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:20 schreef M-unit het volgende:
[..]
gewoon antwoord geven ook blijkbaar. dacht je dat ik zelf nog niet had gegoogled?
houd je bek joh, jij fokking mongoolquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:25 schreef Edwinuss het volgende:
Het is inderdaad geen complexe vraag, voortaan eerst google gebruiken M-unit. Leer je er misschien ook nog wat van.
wellusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij de eerste hit staat het antwoord. Precies hetzelfde als delano schrijft dus nee.. Je had nog niet gegoogled
quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef M-unit het volgende:
[..]
houd je bek joh, jij fokking mongool
Oh wat heb ik een spijt dat ik jou heb geholpenquote:
Internet heldquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:16 schreef M-unit het volgende:
[..]
houd je bek joh, jij fokking mongool
Ja tuurlijk. No doubt. kap met internetten op je werk en get a life, gangsta!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef M-unit het volgende:
[..]
was meer reactie op je usericoon, dacht dat snap je wel...helaas
jeweet zelluf,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. No doubt. kap met internetten op je werk en get a life, gangsta!
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
M-Unit, wat is je PSN ID? Dan weet ik wie ik moet deny-en als er een friendrequest binnenkomt...
Een paar weken geleden heb ik Stranglehold bij de FRS gekocht voor 10 euro. Best een aardig tussendoortje als je op Uncharted 2 aan het wachten bentquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:29 schreef rakotto het volgende:
Bionic Commando - 10 euro bij de Free Record Shop, maar gehaald nu ik eenmaal weer geld heb.
1 uur per week heb ik even een zwak uurtje, sorryquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:28 schreef SocialDisorder het volgende:
M-Unit, wat is je PSN ID? Dan weet ik wie ik moet deny-en als er een friendrequest binnenkomt...
Nou, bij LBP is het beter nooit dan laat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Gangsta matties,
volgende week LBP binnenwooeeeei
beter laat dan nooit
Werd eens tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef Gamer_V het volgende:
Gangsta matties,
volgende week LBP binnenwooeeeei
beter laat dan nooit
Word.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, bij LBP is het beter nooit dan laat.
Word.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Excel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus ga de demo wel even testenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:23 schreef koei het volgende:
Fat Princess krijgt eindelijk demo en trakteert
Gratis nieuwe map voor Fat Princess
Goed zo Lennie!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd dus ga de demo wel even testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |