Muhahaah ook jij bedankt miesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Inderdaad, mental coaching is een niet te onderschatten factor tijdens het gamen
Netjesnetjes, die laatste paar levels gingen aardig snel danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Muhahaah ook jij bedankt mies![]()
Dirt 2 Platinum trouwens
Nu eindelijk beginnen met Uncharted
Heeft me toch nog een uur of 4 gekostquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:31 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Netjesnetjes, die laatste paar levels gingen aardig snel dan
Welke spellen zoek je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:24 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik ruil wel dirt2 ( xbox360) tegen uw dirt2 ( ps3)
mocht u interesse hebben...![]()
![]()
Ik was Ratchet & Clank aan het spelen, maar daar zit toch ook nog een hoop humor in die kleine kinderen niet zouden snappen. Hoor ik in eens iets over dat illegal downloading of music, movies and alternative cinema not allowed isquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
Man, de humor in Uncharted 2 is echt geweldig. De opmerking die hij maakt over het eerste deel is echt briljant
Lijkt me stug aangezien hij pas 11 november uit komtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Gkhn het volgende:
ruilen voor mw2 dan?
heb er hier nog 1 liggen waar k niks mee doe.
multiplayer is helemaal dood.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:23 schreef Gkhn het volgende:
ruilen voor mw2 dan?
heb er hier nog 1 liggen waar k niks mee doe.
multiplayer is helemaal dood.![]()
Tja heb het spel nu binnen en vind het best vet maar ( eerste level, spoiler want ik weet niet of iemand het te schokkend vindquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
Man, de humor in Uncharted 2 is echt geweldig. De opmerking die hij maakt over het eerste deel is echt briljant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb echt gelachen om:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:40 schreef KoosyNL het volgende:
hehehe die was idd leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb echt gelachen om:
"There's a guy above you, there's a guy above you!"
"There's a guy below you, there's a guy below you!"
Deze hoef ik niet uit te leggen hoop ik, was echt het 1e level ofzo
Besteldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat is dus iets van 7-8 keer doodgaan meende ik?
Koei:
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?currency=EUR&products_id=16217
Dit is een steal gek.
Ik ging wel al aimend naar benee kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb echt gelachen om:
"There's a guy above you, there's a guy above you!"
"There's a guy below you, there's a guy below you!"
Deze hoef ik niet uit te leggen hoop ik, was echt het 1e level ofzo
Eerst Singstar High School Musical en nu Buzz.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:01 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In principe alleen buzz met wireless buzzers
Anders verkoop ik hem,en haal ik er MW2 voor
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:17 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Eerst Singstar High School Musical en nu Buzz.
En maar blijven zeggen dat het voor je chickie is![]()
Zag dat je Hannah Montana ook al hebt ge-preordered
[ afbeelding ]
Nee dat kan niet, maar als je in de Store kunt komen zodra de GOW demo er is dan vind je die echt wel hoor, gewoon een beetje pielen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:06 schreef YOgamerYO het volgende:
Eey is het mogelijk om een Japans account in het engels te krijgen? Ik heb een account maar dat is 100% Japans en heb ik niks aan. Deze vraag speelt blangrijke rol met GoW demo die volgende maand daar uitkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |