abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74045941

Linkje naar grote achtergrond

[ Bericht 42% gewijzigd door DX11 op 25-10-2009 16:19:46 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zondag 25 oktober 2009 @ 16:18:38 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74046173
Uncharted 2

Maar wat is online matchmaking verneukt. Ben je 4 minuten aan het wachten voordat je een co-op potje kan beginnen ... maar dan speel je eindelijk: als er één speler weggaat stopt de rest ook meteen en is al je progress verloren. Ik heb nou al twee keer gehad dat ik gewoon niet door kon spelen omdat een volgend scripted-event niet gebeurde. Waarschijnlijk omdat de laatste vijand ergens buiten bereik spawnde.

Het is dat online echt de moeite waard is, anders had ik gezegd fuck it.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_74046336
Uitgespeeld

De moeite waard
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:48:25 #4
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_74048846
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Echt? Jezus, wat zonde.
Zo erg is het nou ook weer niet
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_74048968
Uncharted 2 .

Ik blijf me erover verbazen hoe mooi het eruit ziet .
pi_74049197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74053281
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 18:03 schreef Cyberia18 het volgende:
SPOILER
Chapter 17:
SPOILER
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:47:27 #8
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74055503
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19

Zware spoilers ahead
SPOILER
btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...

[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 25-10-2009 21:36:06 ]
PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:31:58 #9
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74061867
Dat gedeelte met
SPOILER
.......
pi_74062085
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:31 schreef Black-Hole het volgende:
Dat gedeelte met
SPOILER
.......
SPOILER
  zondag 25 oktober 2009 @ 22:39:31 #11
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74062175
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:37 schreef delano.888 het volgende:

[..]
SPOILER
Nee is al een stukje verder, dacht chapter 20 of 21
pi_74062396
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ah sorry, ben nog niet zo ver, dacht al dat viel toch wel mee
pi_74064219
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 15:25 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Echt? Jezus, wat zonde.
Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo

Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_74064829
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 22:39 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.
SPOILER
  FOK!fotograaf maandag 26 oktober 2009 @ 00:18:44 #15
159915 -Menn0-
MNO
pi_74065574
Zo maar weer even verder gamen
,,/
pi_74065758
Jammer dat ik tentamens heb en van mezelf niet mag spelen
"Those unforgettable days, for them I live"
  maandag 26 oktober 2009 @ 00:47:43 #17
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74066255
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Waarom? Uncharted in het Nederlands spelen is fail. Wellicht zelfs epic fail. Speel het dan met Engelse subs ofzo
Ik vind het leuk, sorry Ik heb honderden Engelse boeken gelezen maar met een Nederlands boek kan ik me toch altijd nét een beetje meer inleven, zo ook met games. En de vertalingen zijn prima, ik lig dubbel als er iemand weer een hartstochtelijk 'godverdomme' laat vallen
Ook geen sig dus
pi_74066554
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:33 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Verder is het stukje met die auto in de steeg echt héél erg makkelijk IMHO
Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
  FOK!fotograaf maandag 26 oktober 2009 @ 01:58:04 #19
159915 -Menn0-
MNO
pi_74067097
Ben nu bij Chapter 22
,,/
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:01:37 #20
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74067976
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

Ben ik inmiddels voorbij alleen wees even wat concreter.
SPOILER
Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.
SPOILER
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:05:07 #21
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74068000
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik speel ook eerst in het Engels, maar de tweede of derde run in het Nederlands is wel grappig.
Ja Chloey had ook al een mooie opmerking dat ze niet ging zwemmen omdat Nathan alleen maar een nat t-shirt van haar wilde zien
pi_74074379
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:01 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nee loop niet vast, het is alleen een irritant stuk, heel vaak doodgegaan.
SPOILER
SPOILER
edit: Nevermind ook. Ik interpreteerde je reactie volledig verkeerd.
pi_74074450
tvp
pi_74074578
hoeveel chapters zijn er eigenlijk? En wordt 't spel nog erg moeilijk? Ik vind 't tot nu toe(chapter7) wel goed te doen op hard, maar ben eigenlijk maar meer een casual gamer
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74074909
26. Ben nu bij chapter 24 en op een paar pittige momenten na is het goed te doen. Het is nou niet dat ik de neiging heb gehad om m'n controller te breken, dat absoluut niet.
pi_74075578
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 16:18 schreef Gamer_V het volgende:
Uncharted 2

Maar wat is online matchmaking verneukt. Ben je 4 minuten aan het wachten voordat je een co-op potje kan beginnen ... maar dan speel je eindelijk: als er één speler weggaat stopt de rest ook meteen en is al je progress verloren. Ik heb nou al twee keer gehad dat ik gewoon niet door kon spelen omdat een volgend scripted-event niet gebeurde. Waarschijnlijk omdat de laatste vijand ergens buiten bereik spawnde.

Het is dat online echt de moeite waard is, anders had ik gezegd fuck it.
Dat vind ik ook nogal irritant ja. Co-op arena vind ik echt heel leuk om te doen, maar als ik eerst 5 minuten moet wachten totdat er players zijn gevonden en je dan een connection error krijgt, heb ik al gauw de neiging om de playstation uit te zetten.

Verder vind ik dat het bij deathmatch te lang duurt voordat een enemy doodgaat? Ik vind het maar vreemd, heb ik een M4 in me hand, schiet ik de bijna de hele magazijn leeg (echt alles raak), word ik gewoon gepwnd door 2 shotgun schoten, die van redelijk afstand afkomen.
pi_74079522
SPOILER
pi_74079876
Wat is er te ''winnen'' door heel veel treasures te vinden?
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:05:48 #29
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74080770
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Edwinuss het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ook geen sig dus
pi_74082891
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:05 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:13:56 #31
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74083238
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:02 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Ook geen sig dus
pi_74083445
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:13 schreef Dennis_enzo het volgende:
SPOILER
SPOILER
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:22:05 #33
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74083493
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ook geen sig dus
pi_74083737
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Shodan het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_74086257
Zo, ik ben bij Chapter 15, doe heerlijk rustig aan zodat ik kan genieten
SPOILER: ongeveer chapter 11/12
SPOILER: chapter 14/15
Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [spoiler=chapter]
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_74086527
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:47 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, ik ben bij Chapter 15, doe heerlijk rustig aan zodat ik kan genieten
SPOILER: ongeveer chapter 11/12
SPOILER: chapter 14/15
Trouwens, het is misschien handig dat iedereen hier aangeeft in welk chapter de spoiler plaats vind, dat leest wat makkelijker. Je doet het via volgende code: [ spoiler=chapter ]
SPOILER: chapter 11/12?
pi_74089959
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:54 schreef FinalD87 het volgende:

[..]
SPOILER: chapter 11/12?
SPOILER
pi_74090110
Uitgespeeld. Magnifieke game. Zonder enige twijfel de beste singleplayer-ervaring die ik deze generatie heb gehad. Een game die op technisch vlak ver boven alles uitstijgt, cut-scenes waar je echt maar geen genoeg van krijgt, extreem geloofwaardige characters, die vrijwel geen moment inkakt en alsmaar spectaculairder wordt. Het doet zoveel dingen ongelooflijk goed. En ondanks de kleine mankementen heb je ook nog een uitstekende multiplayer & co-op. Wát een totaalpakket. Ongelooflijk, en dat slechts in een tijdsbestek van 18(!!) maanden. Valve are you watching?

En als er al minpunten zijn, zijn dat hele kleine. Het cover system wat zo nu en dan niet intuïtief reageert en verder had ik nog liever een automatische ammo pick-up gezien. Voor de rest niets meer dan lof.

pi_74092186
Ik vind het bizar dat een game met zo'n slechte multiplayer zulke hoge cijfers kan halen. De sp was erg gaaf, maar de multiplayer is een van de meest frustrerende die ik heb meegemaakt. En dat komt dan voornamelijk door de netwerk code & matchmaking, je zit constant op slechte hosts na uren wachten.
pi_74092520
op verpletterend (crushing) is die eindbaas fucking onmogelijk. gooit ie die dingen voor je neus.

En de multiplayer zuigt ernstig ja. Het wachten is hinderlijk maar het meest vervelend (geld voor veel spellen) is dat je je hele magazijn moet afvuren om iemand neer te halen
:U
pi_74094505
Kitty got wet bitch is
pi_74107798
Ook uitgespeeld net voor middernacht

Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.

Anyway; tijd voor trophies en medals

Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld
pi_74109923
quote:
Naughty Dog Explains Thanks To Bungie, Infinity Ward

Naughty Dog really is the darling of the computer game industry at the moment. As well as being generally awesome at making games, it also plays nice with other developers, as an official PlayStation Blog live chat revealed.

See, the credits of Uncharted 2 include special thanks towards Insomniac, Ready at Dawn and Sucker Punch - but also Bungie and Infinity Ward. What? Naughty Dog thanking 'the enemy'!? Someone explain this nonsense!

Neil Druckmann of Naughty Dog told the live chat audience; "We try to be quite open with our technology and our process. We exchanged technology and ideas with other developers. We wanted to make sure we thanked everyone that helped us out in some way."
pi_74122866
Lekker is dat. Dan maak je 34 kills in een match, krijg je vervolgens een netwerk error uitgerekend net 2 punten voor het einde. Bye bye, zwaai zwaai naar het geld. Grafzooi.

En kom eens snel met een penalty system. Wordt schijtziek van die lijers die vroegtijdig quitten zonder dat ze daar ook maar bestraft voor worden.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:41:16 #46
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74123664
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef FinalD87 het volgende:
Ook uitgespeeld net voor middernacht

Zat de credits te kijken, en zag bij 'Special thanks' naast Guerilla Games, Suckerpunch, et cetera ook Infinity Ward en Bungie staan. Als ik op Google zoek op 'Uncharted 2 credits' zie ik dat ik niet de enige was wie dit opviel. Vraag me toch af hoe die twee hebben geholpen aan Uncharted 2.

Anyway; tijd voor trophies en medals

Afgezien van uitspelen op crushing e.d. moet ik ook nog alle yaks aaien bijvoorbeeld
SPOILER
pi_74124878
Gofter Ben al bij chapter 22, tis al weer bijna voorbij
  FOK!fotograaf dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:10:45 #48
159915 -Menn0-
MNO
pi_74125149
23 here
,,/
pi_74126382

Sully's inbreng is in deze roundtables net zo klein als in het spel.
pi_74129068
Emily Rose
pi_74133126
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

"... helped us out in some way."

Nu weet ik nog niks. Nou ja fok it, bedankt Bungie
pi_74133926
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef wolfrolf het volgende:
Emily Rose

Die zou ik ook wel willen beroeren ja.
pi_74135092
Wat een spel

vandaag uitgespeeld op Hard. Ben absoluut geen held in dit soort spellen (deel 1 begonnen op medium en uitgespeeld op easy vanaf
SPOILER
) maar vond het absoluut niet erg om sommige stukken over te moeten doen als ik dood was gegaan. Een en al genieten deze game

nu maar weer verder met Red Faction Guerilla en aan inFamous beginnen.
hmmmm....WAT???
pi_74135202
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Vandaag uitgespeeld op hard en ik ben direct op Crushing verder gegaan. Ik zit nu al weer in chapter 19

Zware spoilers ahead
SPOILER
btw, ik had vandaag een stapel aan problemen met UC2. Ik kwam tot 3x toe buiten de game wereld terecht en hij liep 2x vast...
SPOILER
Had die problemen ook een paar keer. Minimaal 3x buiten de game wereld terecht gekomen.
hmmmm....WAT???
pi_74136538
Vette ervaring hoor. Van begin tot eind, echt goed. Sommige stukken zijn irritant, maar wel tot het eind aan toe onderhoudend.
SPOILER
pi_74136651
Over die eindbaas:
SPOILER
pi_74138098
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:07:37 #58
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74138208
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 07:50 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik zit in Chapter 20. Volgens mij ben ik er bijna.
Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoor
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:09:59 #59
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74138233
Chapter 24 alweer
pi_74139799
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:07 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Nou, "bijna" zeggen is nog een beetje vroeg hoor
Weet niet zeker of het 20 is hoor
SPOILER
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:09:00 #61
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74144706
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Over die eindbaas:
SPOILER
Hij was wel minder cinematografisch, en erg game-ish
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:57:19 #62
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_74146425
SPOILER: chapter 12/13?

[ Bericht 5% gewijzigd door RaymanNL op 28-10-2009 20:02:50 (spoilertagssss) ]
PSN :crashtestnl85 Voeg mij toe op PSN als je durft.
pi_74147834
Spoiler tags Janrad...
pi_74156497
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef janrad het volgende:
Ben net begonnen met
SPOILER
geen idee welk hoofdstuk dat is. Ik ben ook al eens een paar hoofdstukken overnieuw gaan spelen om alle schatten te vinden. Zodra je het hoofdstuk gespeeld hebt en je wil weer met het verhaal verder ben je je schatten weer kwijt. Maar ja ik ga hem toch nog een keer spelen met als doel alle schatten te vinden.
Je kan ook gewoon het verhaal afmaken en naderhand schatten zoeken, dan kun je ze in ieder geval behouden.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:04:01 #65
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74161967
Net begonnen , inmiddels bij Chapter 4

Uncharted met Dolby 5.1 DTS
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74162787
Ik ben inmiddels maar aan hard mode begonnen.. Had ik eigenlijk tijdens de 1e run moeten doen, maar ja..
I approve this message
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:23:22 #67
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_74162805
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Spoiler tags Janrad...
Oeps
  woensdag 28 oktober 2009 @ 22:29:25 #68
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74168303
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing
Het moet wel leuk blijven eej
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74170002
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ben wel blij dat ik gewoon op normal speel, dat scheelt weer een hoop frustraties op hard & crushing
Het moet wel leuk blijven eej
Ik zal je beter vertellen. Dat valt reuze mee.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:11:20 #70
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74170330
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
Daarna werd het echt verschrikkelijk om mezelf door elk stukje heen te slaan

- krijg trouwens een error als in U2 multiplayer wil spelen

Fout- levels niet gesynchroniseerd ??

@ edit lama..doet het al
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74170643
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:11 schreef Deacon_Tigra het volgende:
In deel 1 ben ik tot 3/4 gekomen op Hard
Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.
pi_74170933
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 23:18 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik heb het spel inmiddels op hard uitgespeeld (speel nu op crushing) en ik ben niet vaker dan 13 keer dood gegaan. Zoals ik al eerder zei, de balans tussen de moeilijkheidsgraden is in dit spel gewoon niet bepaald evenwichtig te noemen.
Ben ik het wel mee eens ja. Normal mode voelde voor mij als easy, want ik ben echt niet zo vaak doodgegaan. Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn omdat er ook een "very easy" mode bijzat
I approve this message
pi_74220515
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?

Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken

Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 17:57:54 #74
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74230838
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 12:47 schreef FinalD87 het volgende:

[..]
SPOILER
Trouwens Moe, moet jij deze onwijs toffe game niet een keer gaan uitspelen?

Mijn tweede run op Crushing gaat voortvarend. Ik weet hoe het verhaal gaat, maar toch zit ik weer met spanning alle cut scenes te kijken

Dit weekend heb ik misschien platina. En dan online tot Uncharted 3 komt
Joh, ik heb em allang uitgespeeld Ben al op Crushing bezig (ben nu bij level 19). Ik ga straks weer verder. Ik moest deze week werken dus ik had geen tijd om verder te gaan. Tot dusver is crushing best wel te doen maar ik voorzie moeite tegen het eind Maar die platina ga ik zeker halen Die van deel 1 heb ik ook al.
pi_74231008
Oh, dan moet je ff je trophies syncen, of heb je 'em op very easy gespeeld?

* FinalD87 heeft zin om weer te spelen, maar moet straks uit werk naar een verjaardag
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:16:56 #76
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74231235
Die modderfakkers achter die riott-shielden zijn echt rete irri
Hoe krijg ik die gasten makkelijk dood, granaten heb ik niet zo heull veull
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:51:19 #77
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74232100
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 18:05 schreef FinalD87 het volgende:
Oh, dan moet je ff je trophies syncen, of heb je 'em op very easy gespeeld?

* FinalD87 heeft zin om weer te spelen, maar moet straks uit werk naar een verjaardag
Hard Ze zijn ook gesynced dacht ik... Ik ga toch ff checken....

Edit: Mmmm, hij is nu toch aan het syncen echter krijg ik elke keer een error (80022A07)

Probeer ik de Rachet demo te downloaden, krijg ik de melding dat ik niet genoeg vrije ruimte heb

[ Bericht 6% gewijzigd door Moe_Szyslak op 30-10-2009 19:08:04 ]
pi_74232794
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 20:10 schreef -Menn0- het volgende:
23 here
Ik zit nog maar bij chapter 4
PSN id: NL_SToRM
pi_74233288
Er schijnt trouwens een update te zijn:
quote:
Here’s the list of (most of) the changes we made. Some changes have been withheld to protect the innocent.

* Addressed respawn points when the artifact goes out of bounds in the Plunder gametype
* Dynamically adjust the win condition for fewer players during the course of a match
* Added features to deter players from voluntarily leaving during a match
* Added rate limit to “When a Chapter is Completed” Twitter event
* Fixed a display issue during letterboxing
* Fixed Danish Trophy description
* Fixed screenshot utility in standard definition resolutions
* Fixed the “Players Met” list not displaying recent players
* Addressed a variety of Multiplayer connectivity issues

BUT, that’s not all…

With Halloween on the horizon, we wanted to take this spooky occasion to announce that this weekend is also our first ever Double Cash Weekend in UNCHARTED 2: Among Thieves. The Double Cash Weekend starts on Friday, October 30, 2009, at 6:00 PM GMT and continues until Monday, November 2, 2009, at 6:00 PM GMT.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 19:35:25 #80
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74233513
WTF is inneens dat Engelse chapter als ik hem in het NL speel

Doet me denken aan Prince of Persia voor de ps2, daar kwam ook plots duitse beeldscherm texten voorbij zetten

wir mussen dat totten masker bemachtigen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 20:35:45 #81
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74235691
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 19:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WTF is inneens dat Engelse chapter als ik hem in het NL speel

Doet me denken aan Prince of Persia voor de ps2, daar kwam ook plots duitse beeldscherm texten voorbij zetten

wir mussen dat totten masker bemachtigen
Mooi! Dat was met Prince of Persia: Warrior Within, de beste Prince tot nu toe! (Haters )
Zit je de game in het engels te spelen met NL subs, krijg je opeens een cutscene met duitse taal + duitse subs

Tevens ook zo geniaal --> wilde ze stoer doen met het engelse woord loading en het nl woord laden.
Wat zie je dan op je scherm als je de game aan het laden bent? Lading... ik kit je niet!

Maar de game zelf
Psn online ID Tec-Insanity
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:06:16 #82
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_74236707
Zijn jullie zusjes
Pax & Pry Free download
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:27:48 #83
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74237485
Krijg ik ineens een code voor de GoW III demo
pi_74237632
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:27 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Krijg ik ineens een code voor de GoW III demo
Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.

What about 1 euro?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:35:03 #85
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74237735
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 21:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik neem 'm met alle liefde van je over hoor.

What about 1 euro?
Dat zou jij wel willen he? Maar ik wil hem zelf ook wel even spelen Kan em alleen niet downloaden aangezien m'n schijf alweer vol staat nadat de rachet demo's er bij zijn gekomen

Nou, ik heb onder andere MAG maar verwijderd (3,5GB). Vaag systeem hoor. Er was ruim 5GB aan vrije ruimte maar hij zei nog steeds dat er niet genoeg ruimte was... De demo is trouwens ruim 2.5GB
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 21:49:53 #86
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74238322
MUAAA HEB HEM OOK
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74241259
Uitgespeeld! Episch
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 02:16:00 #88
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74244793
pfffff, op crushing uitgespeeld. Ik kreeg het gevoel dat ik een hartaanval zou krijgen Wat was dat irritant en een beetje spannend

Het hoeft voor mij niet weer zo moeilijk te zijn.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 10:43:32 #89
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_74247188
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door janrad op 31-10-2009 12:47:05 ]
pi_74248832
Matchmaking werkt sinds de update hier als een zonnetje.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 12:48:05 #91
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_74249458
Ha ga ik vanmiddag maar weer eens een coöpje doen.
pi_74249787
http://www.helpdrake.nl/index.html#vraag3

Hoe heet die blonde chick die je hier ziet?

Ik doe mee aan dit kansloze spel
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 13:34:59 #93
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74250522
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 10:43 schreef janrad het volgende:
SPOILER

SPOILER
pi_74250795
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:02 schreef Ad_rem het volgende:
http://www.helpdrake.nl/index.html#vraag3

Hoe heet die blonde chick die je hier ziet?

Ik doe mee aan dit kansloze spel
N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.
pi_74256527
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 13:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

N00b. Je speelt het spel maar, dan kom je er vanzelf achter.
Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 18:37:00 #96
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74257688
PLATINUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:44:07 #97
102036 janrad
Gek op mijn Mac
pi_74259480
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 17:49 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Ik heb nieteens een PS3. Doe niet zo zielig als ik jou wat vraag dan geef je gewoon antwoord.
Volgens mij heet ze Truus
  zondag 1 november 2009 @ 12:36:22 #98
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74273741
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel

Hoorde alles perfect,alleen de stemmen klonken heeeeel verstomd en zachtjes
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 1 november 2009 @ 13:04:48 #99
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74274488
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Heeft/had iemand anders er ook last van aan het eind van Chapter 11 ,dat het geluid van de stemmen van Drake e.d weg viel

Nee, dat heb ik alleen wel regelmatig in de co-op aan het einde van die map in
SPOILER
pi_74274757
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Met geluid tot op heden geen problemen gehad... wel ben ik zelf een keer vast komen zitten in een stuk steen (best lastig als er een horde vijanden op je af komt ) en zo'n soldaat is een keer gestrekt in een muur vast komen zitten nadat ik hem neergeknald had (hoofd en armen aan de ene kant van de muur, benen staken er aan de andere kant uit )
pi_74282504
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:37 schreef Moe_Szyslak het volgende:
PLATINUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUM
Nice

Kom net m'n nest uitgerold, dus ga zo ook even kijken of ik m'n snelste platinum ooit kan halen
  zondag 1 november 2009 @ 22:34:45 #102
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74297891
WTF ,,, ik had mijn laatste mp potje niet helemaal afgemaakt omdat ik weg moest.
Log ik net weer , krijg ik 40.000 dollar straf penalty en een minder goede vaardigheids beoordeling
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74308684
Chapter 25
SPOILER: chapter 25
pi_74312371
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:52 schreef RaymanNL het volgende:
Chapter 25
SPOILER: chapter 25
SPOILER
O ja; tevens platinum.

En online is sweet, vooral co-op (maar dat wisten we allemaal al)
pi_74312649
ik heb hem gistere gekocht!!! heb het even gespeeld ben nog niet zo ver ben nu bij de fontijn! de eerste 2 mannetjes kan ik zo weg werken daar... maar die gene die op het balkon staat vind ik nog wel moeilijk
ROAR!!!!
  maandag 2 november 2009 @ 14:04:22 #106
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74314785
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:45 schreef FinalD87 het volgende:

[..]
SPOILER
O ja; tevens platinum.

En online is sweet, vooral co-op (maar dat wisten we allemaal al)
Welcome to the club
pi_74318562
De Japanse boxart is trouwens wel briljant. Eens kijken of ik die ergens high res kan vinden en uitprinten!

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 2 november 2009 @ 16:02:20 #108
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74318603
Drake kijkt wel heel ondeugend
Ook geen sig dus
pi_74324742
Uitgespeeld

Wat een toffe game
SPOILER: Chapter 26
Laat deel 3 maar komen
  maandag 2 november 2009 @ 19:27:50 #110
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_74324814
quote:
Op maandag 2 november 2009 16:00 schreef Strolie75 het volgende:
De Japanse boxart is trouwens wel briljant. Eens kijken of ik die ergens high res kan vinden en uitprinten!
Gooi je hier dan ook even de link neer?
pi_74337206
Wow...
SPOILER: chapter11
btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?

alvast dank,

edit: ohjah!!! gotta love the PS3

[ Bericht 7% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 10:43:42 (SPOILERTAGS) ]
pi_74337372
Zojuist het hele spel uitgespeeld op crushing mode binnen 1 dag. (10 uur achter elkaar)
pi_74337414
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:41 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
SPOILER: chapter 11
btw, vraagje, ik heb nu pas denk ik 25 treasures.... heb ik veel laten liggen?

alvast dank,

edit: ohjah!!! gotta love the PS3
Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymanNL op 03-11-2009 12:50:18 ]
pi_74338315
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:53 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

Ik geloof dat er iets van 100 treasures zijn, weet het niet meer zeker. Je kan het zien bij je medals.
klopt er zijn er 100, maar ik heb er nu rond de 25 en ben ergens bij chapter 11 denk ik (in dat grot in Tibet), dus ik vroeg me af of ik er veel heb laten liggen en/of ik wel alles tot nu toe heb gepakt snap je wat ik bedoel?
  dinsdag 3 november 2009 @ 07:30:51 #115
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74339377
Jezus, nooit van spoiler tags gehoord?
pi_74352044
sorry, ik ben best wel nu hier en weet eigenlijk nog niet hoe je ze moet gebruiken...
SPOILER
pi_74352911
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
SPOILER
pi_74353650
Hier ook mensen aan het meelezen over Uncharted 2 op Naughty Dog?

Kan iemand mij vertellen hoe ik alle 249 comments kan lezen? Ik kan alleen maar de helft zien, er zijn geen paginanummers
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:06:23 #119
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74359141
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
sorry, ik ben best wel nu hier en weet eigenlijk nog niet hoe je ze moet gebruiken...
SPOILER
Uitstekend
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:35:22 #120
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74362622
ik zit nu bij chapter 22, hoeveel komen er nog?
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 3 november 2009 @ 20:38:03 #121
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74362731
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit nu bij chapter 22, hoeveel komen er nog?
Nog 4
pi_74363288
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:38 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nog 4
Op zulke momenten zou ik willen dat geheugenverlies op een eenvoudige manier te krijgen is, dan wis je alle U2 dingen uit je hoofd, en kan je het spel met dezelfde intentieteit nog een keer spelen.

*pakt knuppel en slaat op hoofd*
pi_74364553
Ik heb er spijt van, dat ik op Normal ben beginnen te spelen

Om Marco Polo te krijgen in MP, moet ik het dus nog zowel in Hard als in Crushing uitspelen. Helaas geen Marco Polo voor mij Vond ik nou net de mooiste skin...
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:36:34 #124
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74365092
WAT EEN GRUWELIJKE TERING FAKKERS ZIJN DIE GASTEN MET DIE RIOT SHIELDEN

ik heb echt met niemand issue's in het spel ,maar die madderfakkers mollen me altijd
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:03:11 #125
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74366264
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 21:36 schreef Deacon_Tigra het volgende:
WAT EEN GRUWELIJKE TERING FAKKERS ZIJN DIE GASTEN MET DIE RIOT SHIELDEN

ik heb echt met niemand issue's in het spel ,maar die madderfakkers mollen me altijd
Je zuigt gewoon Deac Gewoon een granaatje gebruiken of met wat firepowa ze op de knieën krijgen. dan zijn hun benen onbeschermd. Een shottie is het makkelijkst maar met andere wapens gaat het ook wel.
pi_74366748
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Je zuigt gewoon Deac Gewoon een granaatje gebruiken of met wat firepowa ze op de knieën krijgen. dan zijn hun benen onbeschermd. Een shottie is het makkelijkst maar met andere wapens gaat het ook wel.
shottie
  dinsdag 3 november 2009 @ 22:14:54 #127
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74366819
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:13 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

shottie
Jeweetz

Volgens mij zit ik te veel op fok Ik krijg er nare gewoontes van.
pi_74370799
SPOILER
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:50:35 #129
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74370880
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn idd anyhoe, zit in 23
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 3 november 2009 @ 23:55:56 #130
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74371040
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn idd anyhoe, zit in 23
Neem het niet te persoonlijk op vriend, ik plaag je alleen maar
Bedoelde je trouwens die gasten in de single player of ook online. Daar kun je ook shields krijgen. En die dingen kunnen daar best effectief zijn.

Ik had trouwens vaker last van die gasten met zware armor en een shotgun. Zat ik comfortabel in cover en dan kwamen er drie tegelijk aan. Het zag er voor hun blijkbaar zo gezellig uit dat ze zonder aarzelen direct naar mij toe kwamen lopen. Ik als een gek proberen die gasten te stoppen voordat ze om het hoekje kwamen zetten en me met één schot overhoop konden knallen
pi_74372810
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Neem het niet te persoonlijk op vriend, ik plaag je alleen maar
Bedoelde je trouwens die gasten in de single player of ook online. Daar kun je ook shields krijgen. En die dingen kunnen daar best effectief zijn.

Ik had trouwens vaker last van die gasten met zware armor en een shotgun. Zat ik comfortabel in cover en dan kwamen er drie tegelijk aan. Het zag er voor hun blijkbaar zo gezellig uit dat ze zonder aarzelen direct naar mij toe kwamen lopen. Ik als een gek proberen die gasten te stoppen voordat ze om het hoekje kwamen zetten en me met één schot overhoop konden knallen
haha nu zuig jij best wel Szyslak, want deze kun je juist veel makkelijker met shoties ( ) afknallen. Het beste wat je kan doen is ze juist afwachten en ze naar jou toe te laten lopen. Je verbergt je ondertussen ergens achter en hoeft niet eens op L1 te drukken maar gewoon "blind" 2x te schieten met je shotie ( ) en klaar , maar ik denk dat je het zelf ook meer zegt om Deac niet ongemakkelijk te laten voelen.... bij deze dan, wat ik het meeste irritant/moeilijk vind
SPOILER
nu ik weet hoe die spoiler tags werken doe ik het te vaak
  woensdag 4 november 2009 @ 12:09:08 #132
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74380564
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

haha nu zuig jij best wel Szyslak, want deze kun je juist veel makkelijker met shoties ( ) afknallen. Het beste wat je kan doen is ze juist afwachten en ze naar jou toe te laten lopen. Je verbergt je ondertussen ergens achter en hoeft niet eens op L1 te drukken maar gewoon "blind" 2x te schieten met je shotie ( ) en klaar , maar ik denk dat je het zelf ook meer zegt om Deac niet ongemakkelijk te laten voelen.... bij deze dan, wat ik het meeste irritant/moeilijk vind
SPOILER
nu ik weet hoe die spoiler tags werken doe ik het te vaak
Ik zei ook dat ik meer moeite had met die gasten, niet veel Ik gebruikte eigenlijk altijd granaten bij die gasten met shields. Ik bewaar mijn granaten juist voor dat soort momenten. Op Crushing gebruikte ik ze echter wel wat vaker in groepen vijanden. Playing it safe
SPOILER
All-in-all vond ik dit deel makkelijker op crushing dan deel 1. Echter was het laatste gevecht op Crushing wel even nagel bijten.
pi_74381158
FF een vraagje over 26
SPOILER
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_74381808
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Beach het volgende:
FF een vraagje over 26
SPOILER
Jep
pi_74382765
ik ben nu bij het stukje dat ik op het dak sta en dat die helikopter mij aanvalt...... maar waar moet ik heen of hoe krijg ik dat ding kapot???
ROAR!!!!
pi_74383364
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik ben nu bij het stukje dat ik op het dak sta en dat die helikopter mij aanvalt...... maar waar moet ik heen of hoe krijg ik dat ding kapot???
SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Cyberia18 op 04-11-2009 13:42:08 ]
  woensdag 4 november 2009 @ 13:40:48 #137
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74383602
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
SPOILER
  woensdag 4 november 2009 @ 13:44:03 #138
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74383697
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Ook geen sig dus
pi_74384124
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]
SPOILER
ja oke ik sta idd paar daken verder!!! en der lagen granaten etc maarja dat lukte niet erg maar ik ga het allemaal weer proberen
ROAR!!!!
pi_74391177
Ben nu voor de 2e keer begonnen op supermakkelijk, en zoveel mogelijk killen zonder wapen erg leuk!
  woensdag 4 november 2009 @ 18:47:52 #141
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74394107
quote:
Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef xiexiewajijniezie het volgende:

[..]

maar ik denk dat je het zelf ook meer zegt om Deac niet ongemakkelijk te laten voelen.... bij deze dan, wat ik het meeste irritant/moeilijk vind
Ik ,en ongemakkelijk , vroeger.......in the early day's kickte ik iedereen met Motorstorm
SPOILER
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74394460
binnekort ga ik mijn 2de run doen

Gewoon geweldig spel
pi_74402254
Net uitgespeeld, wat een spel
pi_74410238
Ik zit nu in chapter 18. Het einde komt al in zicht dus. Ik speel nu op hard en dat is soms al vrij pittig, dus ik weet nog niet of ik m ook nog op crushing ga spelen...

Gisteren ook een paar uur coop zitten spelen met zn 3en. Echt geweldig! Hopelijk komen er nog levels
  donderdag 5 november 2009 @ 10:09:57 #145
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_74411335
Is de multiplayer nog een beetje leuk? Gisteren geprobrobeerd om wat games te starten maar hij vond geen medespelers....
pi_74411814
quote:
Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Ik ,en ongemakkelijk , vroeger.......in the early day's kickte ik iedereen met Motorstorm
SPOILER
Jezus, ben idd blij dat je zelf het plaatst
Binnenkort zal ik hem ook weer eens oppakken kunnen we ff multiplayer doen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  donderdag 5 november 2009 @ 13:41:36 #147
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_74417857
Wat een uber toffe game
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 5 november 2009 @ 18:02:14 #148
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74427482
quote:
Op donderdag 5 november 2009 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Jezus, ben idd blij dat je zelf het plaatst
Binnenkort zal ik hem ook weer eens oppakken kunnen we ff multiplayer doen
Toppie ,alleen jammer dat ik Motorstom al 1,5 jaar gelee verkocht heb
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  donderdag 5 november 2009 @ 19:08:26 #149
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74429451
Moet jij niet Singstarren ofzo
  donderdag 5 november 2009 @ 19:13:04 #150
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74429619
quote:
Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Moet jij niet Singstarren ofzo
heb al voor 20 euro nummers gekocht
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74439007
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
pi_74442178
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
halen no doubt,,,,, of w8en tot je mw2 zat bent
  vrijdag 6 november 2009 @ 13:35:21 #153
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74451761
quote:
Verkeerd?
pi_74456991
quote:
pi_74460282
quote:
Klopt! Als je 'em op extra easy zet speel je op crushing. Als je dan heulemaal dood bent krijg je de volgende meldingen:

En dan smelt je Playstation 3. Dus wees gewaarschuwd, movearound.
pi_74464386
oke dank.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:52:49 #157
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_74474117
Geweldige game, net uitgespeeld
Tics van je petten.
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:55:48 #158
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74476972
Ik zit vast jongens

In Chapter "de reunie'
SPOILER
*edit

Lama, heb het al gevonden, keek niet goed genoeg

[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-11-2009 10:01:28 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 7 november 2009 @ 13:03:35 #159
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74479642
Uitgespeeld op Normal
Bagger vet spel , no way had ik op hard & crushing door ga

Extra treasure & weapon trophy's halen, en dan op naar MW2
Die ga ik dan weer wel op Veteran spelen

[ Bericht 11% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-11-2009 13:08:45 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74480948
Ik word echt kots ziek van die multiplayer, af en toe probeer ik um weer maar ik kan er nog steeds niet over uit dat dit spel zulke hoger cijfers krijgt met zo'n bagger multiplayer.
  zaterdag 7 november 2009 @ 14:17:41 #161
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74481448
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef JayKudo het volgende:
Ik word echt kots ziek van die multiplayer, af en toe probeer ik um weer maar ik kan er nog steeds niet over uit dat dit spel zulke hoger cijfers krijgt met zo'n bagger multiplayer.
Omdat de multiplayer niet van belang is bij Uncharted. De singleplayer is zo epic dat de game die cijfers verdient Dat er multiplayer in zit moet je eigenlijk zien als bonus. En het werkt trouwens best nog wel redelijk. Tja, de lobby is traag en soms klapt hij er uit maar doorgaans heb ik weinig problemen. En de co-op objective is echt heel gaaf
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:15:08 #162
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74482776
Hoe doe ik chapter select
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74482901
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Euh geen idee eigenlijk.....
Het kan wel, heb het zelf namelijk ook gedaan.

Veel succes iig !
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:30:03 #164
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74483135
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:15 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gewoon in het hoofdmenu naar Chapters gaan en op X drukken. Dan kun je een chapter selecteren. Easy-peasy.
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:30:44 #165
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74483152
Duss,,,,, ik heb mijn newgame + over mijn oude savegame gegooid,

...........
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:31:57 #166
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74483187
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:

...........
What's your point
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:35:24 #167
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74483274
Ik zie geen chapter select meer staan
Alleen maar doorgaan
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:47:59 #168
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74483579
Dat klinkt niet goed
pi_74483589
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zie geen chapter select meer staan
Alleen maar doorgaan
Heb je hem wel uitgespeeld dan??
Of is ie niet goed gesaved daarna?
pi_74483607
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:

...........
Ligt het hier niet aan....

Fucked
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:54:06 #171
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74483732
Kutspel
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74483791
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:54 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kutspel
Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloop

Dan toch nog maar 1x op Hard toch?
  zaterdag 7 november 2009 @ 15:58:33 #173
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74483853
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ligt het hier niet aan....

Fucked
Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:00:09 #174
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74483900
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloop

Dan toch nog maar 1x op Hard toch?
Nee, en ik dacht nog dat ik zo goed gekeken had , had er iets van 48 ofzo
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74483914
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.
Moest je niet bevestigen of je je treasures mee wilden nemen?
Of was dat enkel deel 1, of maakt dat helemaal niet uit?

Blijft raar...
pi_74483963
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Nee, en ik dacht nog dat ik zo goed gekeken had , had er iets van 48 ofzo
Viel mij idd ook tegen....
Ze lijken een stuk moeilijk dan in deel 1 iig.
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:08:26 #177
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74484111
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Blijft raar...
ja heb ik ook gedaan
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 7 november 2009 @ 16:12:36 #178
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74484206
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Blijft raar...
Werd mij niet gevraagd bij deel 2. Maar de eerste keer dat ik overnieuw begon heb ik sowieso een nieuwe save aangemaakt, gewoon voor de zekerheid. Pas daarna ben ik daar overheen gaan saven. Dat is altijd goed gegaan.
  zondag 8 november 2009 @ 11:34:19 #179
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74501920
Ik heb net de Tweaks, infinite Ammo & one shot kill gekocht

Als ik hem nu op hard & Crushing uitspeel, ,krijg ik dan alsnog de trophy
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74501942
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Mooie vraag die ik ook wil weten. Daar wilde ik op deze manier deze week aan beginnen (met name de infinite ammo).
  zondag 8 november 2009 @ 11:49:13 #181
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74502211
quote:
Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:

Die tweaks kun je pas gebruiken als je hem hebt uitgespeeld in de difficulty mode waarop je speelt Als je dan op een hogere weer begint kun je de tweaks niet gebruiken tot je daar weer mee klaar bent. Op een lagere kun je ze wel gebruiken.
  zondag 8 november 2009 @ 12:29:18 #182
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74503109
Kut ,Ben dan toch maar opnieuw met Hard begonnen

Vooral omdat ik geen Chapter select kan doen, en toch enigzins met een tevreden trophy resultaat wil eindigen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zondag 8 november 2009 @ 15:25:04 #183
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74508115
Inmiddels alweer op chapter 8, en een shitload aan treasures gepakt die ik de eerste ronde vergeten was

Tot nu toe nog wel redelijk te doen, maar ik zie al op tegen bepaalde stukken
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74515501
Koop in ieder geval NIET de next-gen filter

...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_74523812
Uitgespeeld op normal. Wat een episch avontuur .

Wanneer komt deel 3? .
pi_74528226
Ik heb hem normaal uitgespeeld en ik vond het een GEweldig game, alleen denk niet dat ik hem een tweede keer ga spelen, iig niet meteen achter elkaar (is dat raar ? ), kmoet nog wel een heleboel schatten etc behalen, dus nog geen platina voor mij
pi_74550423
ik heb hem bijna uit.. ik ben nu bij die chinese tekens alleen ik kom er niet echt uit!!! welke tekens in het boek moet je gebruiken? je moet toch die gekleurde tekens gebruiken... en dat in combi met die gekleurde tekeningen ?
ROAR!!!!
pi_74550695
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik heb hem bijna uit.. ik ben nu bij die chinese tekens alleen ik kom er niet echt uit!!! welke tekens in het boek moet je gebruiken? je moet toch die gekleurde tekens gebruiken... en dat in combi met die gekleurde tekeningen ?
Welk chapter / wat moet je precies doen?
pi_74550793
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Welk chapter / wat moet je precies doen?
denk laatste chapter.... ik moet in mijn boekje kijken... en dan bij de plaatjes op de muur moet ik de chineeze tekens veranderen naar het goede...... alleen dat lukt me niet echt
ROAR!!!!
pi_74551629
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

denk laatste chapter.... ik moet in mijn boekje kijken... en dan bij de plaatjes op de muur moet ik de chineeze tekens veranderen naar het goede...... alleen dat lukt me niet echt
SPOILER
pi_74551864
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]
SPOILER
ja dus het rode symbool voor het rode plaatje etc... toch? dat deed ik maar die tekens zijn zo onduidelijk dat hij het gewoon niet doet en waarschijnlijk verkeer doe
ROAR!!!!
pi_74552060
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

ja dus het rode symbool voor het rode plaatje etc... toch? dat deed ik maar die tekens zijn zo onduidelijk dat hij het gewoon niet doet en waarschijnlijk verkeer doe
SPOILER
pi_74552144
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

Spoilertags gebruiken .
SPOILER
pi_74552701
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef Cliffy het volgende:

[..]
SPOILER
je moett niet naar de kleuren kijken die tekens zijn toch ook gekleurd ?
ROAR!!!!
pi_74552914
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

je moett niet naar de kleuren kijken die tekens zijn toch ook gekleurd ?
Waar hij het over heeft ben je nog niet .
pi_74553700
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waar hij het over heeft ben je nog niet .
is dat zo? ik moet ook cilinders draaien!!! met van die tekens er op
ROAR!!!!
  maandag 9 november 2009 @ 21:48:29 #197
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74555791
Level 19 op hard gecleared, en vlak voor het einde weer 2 treasures gemist.
Kan ik straks weer heull dat kut stuk doen

Tot nu toe gaat het heel voorspoedig eigenlijk

Stukken waar ik op normal kolere moeite mee had, had ik nu op hard geen enkele moeite mee.
SPOILER

[ Bericht 25% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-11-2009 22:01:45 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74556267
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

is dat zo? ik moet ook cilinders draaien!!! met van die tekens er op
SPOILER
pi_74556376
Alle treasures zijn binnen.
Nu weer op hard gestart omdat je niet gelijk de hoogste kan doen.
  maandag 9 november 2009 @ 22:08:28 #200
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74556467
quote:
Op maandag 9 november 2009 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Level 19 op hard gecleared, en vlak voor het einde weer 2 treasures gemist.
Kan ik straks weer heull dat kut stuk doen

Tot nu toe gaat het heel voorspoedig eigenlijk

Stukken waar ik op normal kolere moeite mee had, had ik nu op hard geen enkele moeite mee.
SPOILER
Als je klaar bent op hard gewoon op very easy opnieuw beginnen voor de resterende treasures.
pi_74556516
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Als je klaar bent op hard gewoon op very easy opnieuw beginnen voor de resterende treasures.
heb ik ook gedaan per chapter op very easy
  maandag 9 november 2009 @ 22:40:38 #202
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74557610
Ik ben hem nu al aan het doorlopen met treasures.
Echter ik zat ff niet op te letten, en hoppa, voorbij een checkpoint....

wel GOFFTEREDOMME hehehe , ach ik kom er nog een x met crushing langs straks
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 9 november 2009 @ 23:53:42 #203
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74560021
quote:
Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben hem nu al aan het doorlopen met treasures.
Echter ik zat ff niet op te letten, en hoppa, voorbij een checkpoint....

wel GOFFTEREDOMME hehehe , ach ik kom er nog een x met crushing langs straks

Ja mensen, zo vloekt hij echt.
Kzat er naast
pi_74560338
Fucking chapter 25. Moeilijke shit
SPOILER
Ik ga echt retetraag door de laatste hoofdstukken heen vanwege tijdgebrek Heb tot en met chapter 21 in één dag gespeeld en daarna echt 3 weken over 4 hoofdstukken gedaan
pi_74560915
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Fucking chapter 25. Moeilijke shit
SPOILER
Ik ga echt retetraag door de laatste hoofdstukken heen vanwege tijdgebrek Heb tot en met chapter 21 in één dag gespeeld en daarna echt 3 weken over 4 hoofdstukken gedaan
SPOILER
pi_74563015
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Kzat er naast
Ik weets
Me broertje heeft die van mij mee gegapt van het weekend, dus even geen Uncharted voor mij.
Gelukkig net Ratchet & Clank binnen gekregen

Heb je Dragon Age al gechecked?
pi_74577615
aah! heb hem eindelijk uitgespeelt
ROAR!!!!
  dinsdag 10 november 2009 @ 18:20:38 #208
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74580183
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 08:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:

[..]

Ik weets
Me broertje heeft die van mij mee gegapt van het weekend, dus even geen Uncharted voor mij.
Gelukkig net Ratchet & Clank binnen gekregen

Heb je Dragon Age al gechecked?
Nog niet man.
Is er een demo van of?

Trailers zien er vet uit.

Damn you examenweken, DAMN YOU
pi_74581909
Kut, moet nog 2% uitspelen en dat moet ik vanavond maar doen want morgen begin ik aan MW2
pi_74583118
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]
SPOILER
haha, slimme gast , zo heb ik het ook gedaan, of als ik gewoon effetjes zin in had gewoon effe dichtbijlopen en mijn shotie erop af rossen
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:46:15 #211
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74589014
quote:
Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Insanity_Tigra het volgende:

[..]

Kzat er naast
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  zaterdag 14 november 2009 @ 09:54:00 #212
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74688659
Uncharted op Hard uitgespeeld

Heb nu alle trophy's behalve Crushing
Even een paar dagen Uncharted pauze, en dan platinum halen
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  maandag 16 november 2009 @ 00:17:20 #213
187974 Insanity_Tigra
Legend Of Zelda Fanboy
pi_74736484
*Uncharted2 geleend dit weekend van Deacon_Tigra*

Uitgespeeld die hap.
Maar man o man, wat is dit een vette game zeg!
Ze leggen de lat wel heel erg hoog voor toekomstige games.
pi_74743854
Ook uitgespeeld. Zeker vette game. Heb wel de jetski gemist uit het eerste deel.
Alleen mogen ze voor het derde deel iets meer vrijheid geven voor het kiezen van je eigen route en wat minder scripted events.
  maandag 16 november 2009 @ 15:39:01 #215
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74749898
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef ZoneKill het volgende:
Ook uitgespeeld. Zeker vette game. Heb wel de jetski gemist uit het eerste deel.
Alleen mogen ze voor het derde deel iets meer vrijheid geven voor het kiezen van je eigen route en wat minder scripted events.
Ga daar maar niet van uit. De cinematische elementen maken de game ook vaak interessant. Zoals
SPOILER
Uncharted is nou eenmaal erg lineair maar dat maakt wel een erg goed verhaal mogelijk. Als je zelf routes zou kunnen kiezen dan zou je mooie cinematische momenten kunnen missen.
pi_74752980
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef ZoneKill het volgende:
Die scripted events is juist de basis van Uncharted. Dat zal echt niet zomaar veranderen.
  maandag 16 november 2009 @ 17:20:58 #217
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_74753165
Die trein is echt belachelijk lang, en ook echt getrokken door maar één locomotief. Ik ga het aantal wagons eens tellen als ik ooit een derde playthrough doe
SPOILER
  maandag 16 november 2009 @ 18:49:06 #218
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74756085
Gatverdamme wat is crushing fucking irri zeg,
Vooral die fuckers met een machine gun
Chapter 13 alweer , op de helft..............ik ruik mijn platinum al bijna

[ Bericht 32% gewijzigd door Deacon_Tigra op 16-11-2009 20:00:29 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74760866
Vandaag begonnen met Uncharted 2 (op hard maar meteen) en ben nu in chapter 5 en zelfs nu al overtreft dit Drake's Fortune op alle fronten.
  maandag 16 november 2009 @ 23:38:30 #220
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74768622
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gatverdamme wat is crushing fucking irri zeg,
Vooral die fuckers met een machine gun
Chapter 13 alweer , op de helft..............ik ruik mijn platinum al bijna
Don't give up buddy, don't ever give up.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:37:14 #221
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74789064
quote:
Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Don't give up buddy, don't ever give up.
lvl 19
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  dinsdag 17 november 2009 @ 21:12:50 #222
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_74794875
Nu voor de 3e keer (easy>normal>hard) aan het spelen kan niet wachten om m op crushing te spelen
Pax & Pry Free download
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:04:23 #223
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_74799725
Vandaag begonnen. En het begin was in ieder geval al weer heerlijk. Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_74803195
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag begonnen. En het begin was in ieder geval al weer heerlijk. Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat
De openingslevels is slechts een voorproefje (wel een lekkere though) Cheiron. Pakweg halverwege het spel begint het absolute crème de la crème.

MINDBLOWING. Just watch.
pi_74803620
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De openingslevels is slechts een voorproefje (wel een lekkere though) Cheiron. Pakweg halverwege het spel begint het absolute crème de la crème.

MINDBLOWING. Just watch.
Gisteren net deel 1 uitgespeeld. Wil 2 ook heel graag spelen, maar m'n geld is een beetje op . Eergisteren Assasssin's Creed 2 al besteld .

Vond 1 trouwens, vooral qua verhaal en combat, fenomenaal . Alleen de omgeving was niet erg gevarieerd, maar daar komt met 2 verandering in zag ik.
Amen.
pi_74815551
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Gisteren net deel 1 uitgespeeld. Wil 2 ook heel graag spelen, maar m'n geld is een beetje op . Eergisteren Assasssin's Creed 2 al besteld .
Nooooooooooooooooooooooooooooo
  woensdag 18 november 2009 @ 21:25:12 #227
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74831986
Platinum

Sommige stukken waren echt rete irri
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 18 november 2009 @ 21:40:56 #228
165912 Moe_Szyslak
Respect my authoritah!!!
pi_74832619
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Platinum

Welcome to the club
  woensdag 18 november 2009 @ 21:48:23 #229
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74832887
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Welcome to the club
Thnks
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74837903
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Platinum

Ik vind het erg makkelijk, de platinum van U2. Try Wipeout HD
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 00:04:17 #231
159915 -Menn0-
MNO
pi_74838052
Ben ook weer overnieuw begonnen op Hard, hotel is net ingestort (blijft super vet stukje )
,,/
pi_74884394
Ik heb gister van Chapter 5 t/m 17 gespeeld en vandaag zit ik alweer in chapter 22. Toch wel weer benieuwd wat er in die laatste chapters nog gaat komen.
SPOILER
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:37:14 #233
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74892877
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb gister van Chapter 5 t/m 17 gespeeld en vandaag zit ik alweer in chapter 22. Toch wel weer benieuwd wat er in die laatste chapters nog gaat komen.
SPOILER
hehehe
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74948576
Zojuist Uncharted 2 voor de eerste keer uitgespeeld (op hard), maar nu dacht ik mooi die treasures te gaan zoeken via chapter select maar er staat automatisch een save die weer begint bij chapter 1. Ik kan dus bij chapters alleen uit de eerste kiezen.

En ik heb ook maar eens de multiplayer geprobeerd maar ik krijg heel de tijd een connection error na een paar minuten spelen. Waar kan dit aan liggen?
  maandag 23 november 2009 @ 20:55:50 #235
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_74949057
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist Uncharted 2 voor de eerste keer uitgespeeld (op hard), maar nu dacht ik mooi die treasures te gaan zoeken via chapter select maar er staat automatisch een save die weer begint bij chapter 1. Ik kan dus bij chapters alleen uit de eerste kiezen.

Mooi he, had ik dus ook
Probeer eens op kruisje te drukken, als je op chapter 1 staat

[ Bericht 8% gewijzigd door Deacon_Tigra op 23-11-2009 21:02:34 ]
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_74957539
Op normal ben ik nu klaar. Nu nog alle treasure's en weapon thropy's en op crusing
To be or not to be.....
pi_74962281
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Mooi he, had ik dus ook
Probeer eens op kruisje te drukken, als je op chapter 1 staat
Bedankt, dat was gewoon een kwestie van even doordrukken.

Toch blijft ie bij mij bij de online modus connection errors geven. Waar kan dit aan liggen?
pi_74963538
Ik heb gisteren een paar uur zitten deathmatchen samen met nog iemand anders. Echt een zeer leuke multiplayer, alhoewel de teams soms compleet uit balans zijn.
pi_75007124
quote:
New MP map, Leaderboards on the way

The Thanksgiving holiday is nearly upon us and we’ve cooked up a little something at Naughty Dog to give thanks to all our fans. We’re pleased to reveal that, as part of an update to UNCHARTED 2: Among Thieves later this week, a new Multiplayer map will be available for all players at no cost. That’s right, the first downloadable game content we have made available will be FREE as a gesture of appreciation to all our fans!

The new map is called “The Fort” and is a throwback map – it’s based on the “Fortress” chapter of UNCHARTED: Drake’s Fortune. The Fort is a long rectangular map with wide open spaces and excellent flank routes. Can’t take on the enemy head on? Take the tunnels into the basement to get behind the opposing team. There is a shotgun in the center of the map, but look out for people climbing up from below to pull you to your doom. Pay attention to the side room in the crypt, there is an RPG that is ripe for the taking.

“The Fort” will be available in all Competitive Playlists and the Co-op Arena Playlist!

Check out a video flythrough of “The Fort” embedded below.

In addition, we’ve added a couple new features to the Multiplayer menu – Leaderboards and a player card. You will be able to check out how you stack up against your friends or where you stand on the Global stats in the following real-time Leaderboards:

* Competitive Wins
* Co-op
* Kills
* Money

As you hop from match to match, the new player card will provide you with a instant snapshot of your vitals: level, competitive wins, kills, money, co-op points and your current booster loadout. More screenshots of the Leaderboards and the player card are in our Flickr gallery.

We can’t wait to get all these updates in your hands in the next few days and see what you think.

Oh, and don’t be surprised if that’s not the only delicious thing we’re doing for you this weekend…

So awesome.

Uncharted 2 gets DLC fort free on Friday, Nov. 27

Samengevat:

• "The Fort" Map based on Fortress from UC 1
  • New leaderboards
  • Double cash and donut Drake and Lazarevic weekend

• pi_75007212
    Donut Drake .
    quote:
    Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Nooooooooooooooooooooooooooooo
    Ook een erg sterke game hoor.

Krijg morgen overigens Uncharted 2, dus na het uitspelen van Assassin's Creed 2 ga ik daar maar eens aan beginnen .
    Amen.
    pi_75007932
    Door MW2 en AC2 zit ik al 2 weken op 98% bij Uncharted2.
    pi_75011512
    Een nieuwe co-op map is erg goed nieuws!

[ Bericht 0% gewijzigd door SToRM81 op 26-11-2009 09:51:41 ]
    pi_75017035
    LOL Donut Drake is echt te grappig
    pi_75035564
    de nieuwe map is ckr wel vet
    maar wat ik ook wel chill vind is de andere updates, leaderboard enzo
    maar ik ik zou toch ook nog wel graag een soort van systeem hebben, waarin gelijkwaardige spelers tegenelkaar spelen, zoiets als level 1-10 en 11-20 enz. dan zou het wat eerlijker worden voor beginners en vooral ook leuker denk ik.
    Please allow me to intodruce myself, I'm a man of wealth and taste.
    pi_75038466
    quote:
    Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef GreatThomas het volgende:
    de nieuwe map is ckr wel vet
    maar wat ik ook wel chill vind is de andere updates, leaderboard enzo
    maar ik ik zou toch ook nog wel graag een soort van systeem hebben, waarin gelijkwaardige spelers tegenelkaar spelen, zoiets als level 1-10 en 11-20 enz. dan zou het wat eerlijker worden voor beginners en vooral ook leuker denk ik.
    Dat is er al: Ranked.
    pi_75057489
    aha oke dan heb ik dat over het hoofd gezien
    Please allow me to intodruce myself, I'm a man of wealth and taste.
    pi_75060306
    Heb 'm.

Nog even AC2 uitspelen en dan kan ik er mee aan de slag .
    Amen.
    pi_75084584
    Binnenkort ook aan de ps3.. Ben alleen aan t twijfelen of ik gelijk met Uncharted 2 begin, of eerst 1 ga spelen.. Iemand advies?
      zaterdag 28 november 2009 @ 15:16:44 #249
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_75084971
    Begin met 1 Dan begrijp je meer van de characters in deel 2.
      zondag 29 november 2009 @ 12:35:35 #250
    268260 Dr.Mikey
    Games Crew van het jaar 2013
    pi_75106258
    Ik heb dit spel nu al een tijdje geleend van me werk.
    Maar om de een of andere manier doet hij het niet voor mij.
    Vooral het feit dat het een script game is doet nog al af voor mij.
    Ik vind dit erg jammer want het speel oogt zo tof grafisch geweldig.
    Beetje schatten zoeken enzo. Maar elke keer als ik moet schieten of moet sluipen kan dit altijd maar op een manier en dat speelt gewoon niet lekker. Waar je in pak hem beet Assasins creed honderd manier hebt om een toren op te komen. is bij uncharted altijd maar one way .

Zijn er meer mensen die dit gevoel hebben gehad en zich er overheen hebben weten te zetten ?
    Ik wil deze game namelijk graag tof vinden mar het is me nog niet gelukt.

Terwijl ik het verhaal echt graag wil spelen.
    They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
    "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
    R.I.P DTS.
      zondag 29 november 2009 @ 14:05:44 #251
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75108721
    Vanochtend ff gespeeld. Grappig: Donut Drake en Donut Lazarovic .
    Double money was ook cool, nu zit ik op level 30 en kan ik eindelijk de winterversie van Elena unlocken morgen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75108872
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 14:05 schreef Viking84 het volgende:
    Vanochtend ff gespeeld. Grappig: Donut Drake en Donut Lazarovic .
    Double money was ook cool, nu zit ik op level 30 en kan ik eindelijk de winterversie van Elena unlocken morgen .
    Double cash doet het al 2 dagen niet.
      zondag 29 november 2009 @ 14:16:00 #253
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75109050
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 14:10 schreef Salsaneck het volgende:

[..]

Double cash doet het al 2 dagen niet.
    Hier wel . Ik heb 500 gevangen per kill.
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75109281
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 14:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hier wel . Ik heb 500 gevangen per kill.
    Ow dan werkt het niet in combinatie met de deposit booster(2x). Ik had 4x verwacht voor alle medals.
    Zo gaat anderhalfmiljoen xp verzamelen jaren duren.
    pi_75358401
    Ben vrijdag begonnen en zit nu in chapter 10 geloof ik.

Wat een game, het is net of je een blockbuster speelt .
    Amen.
    pi_75358553
    Ah, je nadert bijna het absolute hoogtepunt van het spel.

Oh wacht...er zijn er tenslotte meerdere.
      maandag 7 december 2009 @ 08:25:15 #257
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_75360234
    Afgelopen weekend MP gespeeld met 65 % van de normale gezondheid. Zou zogenaamd moeilijker zijn. Tja, je bent zelf sneller dood, maar het is ook veel eenvoudiger om een ander snel dood te krijgen (wegvluchten is minder goed mogelijk). Dus wat mij betreft laten ze het zo. Het speltempo ging echt enorm omhoog!
    Niet meer actief op Fok!
    pi_75392490
    whoohoo, net uitgespeeld voor het eerst, op hard, verhaal van de eerste vond over het geheel wat beter, als heel spel was deze wel stukken beter
    pi_75394723
    Ik ga deze week maar eens beginnen aan mijn run op Crushing om die platinum binnen te harken.
    pi_75395664
    Het wordt vetter en vetter.
    SPOILER
    Amen.
    pi_75574818
    Afgelopen vrijdag eindelijk weer de kans gehad even te spelen .
    SPOILER
    Amen.
    pi_75736913
    ben er vandaag aan begonnen, erg tof tot nu toe
    die humor
    quote:
    "watch out, there's a guy above you, there's a guy above you!"
    *gooit vijand over de richel naar beneden*
    quote:
    "there's a guy below you, there's a guy below you!"
    blablablablablablablablablablablablablabla
    pi_75738058
    De eerste welverdiende GOTY awards voor Uncharted 2.
    quote:
    IGN AU's Top 10 Games of 2009

1. Uncharted 2: Among Thieves

Naughty Dog / PlayStation 3

If "few action games have ever done it better", then Uncharted 2 is one of those rare games. Let's take this one slowly because there's a lot of ground to cover and praise to be heaped.

While many games claim to let players live out their action movie fantasies, in Uncharted 2: Among Thieves, this is absolutely the case. Nathan Drake is an infectiously likeable lead character, pulling traits from Harrison Ford and Nathan Fillion to create an unholy amalgam of charm and smarm. What follows the literal cliff-hanger opening is an instant-classic action adventure that does more to reinvigorate this genre than any other this year.

Knowing how to pace itself is one of Uncharted 2's greatest strengths. After every intense battle, hard-slough along the side of a train or through a collapsing apartment block, there's a much appreciated breather, allowing you to climb, explore and sometimes simply bask in this wonderful landscape that developer Naughty Dog has carefully crafted.

Key moments stand out for us, such as the sundrenched Nepalese village, high in the mountains. With no real objective per-se other than to meander through the town and see the sights and take in the ambience, Naughty Dog demonstrates that it's more than okay to take the pedal off the gas once in a while – it's critical, in fact.

Support characters are thoroughly entertaining, the voice-acting shames most other games and the animations that complement these are a mere hair strand's distance away from feature film quality. But above all other elements, Uncharted 2 is simply masterful to play. The refinements made to the cover system beyond the first game make for a far more reliable and enjoyable experience, while Drake's limber athleticism compels players to really ponder which surfaces might just be the right route to the goal.

Complemented with a stirring soundtrack and a meaty multiplayer experience that is every bit as fun as a third-person shooter can be in this mode, Uncharted 2 is a thoughtfully created experience that never forgets that its ultimate reason to exist is not to ape Hollywood in a futile 'me-too' exercise, but to let the players play the action; to entertain through gaming, not just watching.

All things considered, there was really no doubt in IGN AU's collective hivemind that Naughty Dog has done gamers a wondrous service with Uncharted 2: Among Thieves. This is the game of the year for 2009 and a valid reason to buy a PS3; more than any of that though, it's the reason why we play games in the first place.
    http://games.ign.com/articles/104/1049762p3.html
    quote:
    Yahoo: It was a tough, close battle, but like its incredibly resilient star, Sony's remarkable Uncharted 2: Among Thieves simply refused to lose. There's just so much to love here, from the cinematic action sequences to the sublime visuals to the stellar voice-acting, which actually managed to make even the game's nefarious villains seem oddly likable. Add to that a suite of multiplayer modes worth staying up late to play, and you get a bona fide blockbuster that no PS3 owner should be without. Treasure it.
    G4:

En tenslotte ook nog de awards voor ''best animation'' & '''best writing''.
      donderdag 17 december 2009 @ 19:13:02 #264
    137377 Gamer_V
    Zie signature
    pi_75739833
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 18:30 schreef Cyberia18 het volgende:
    De eerste welverdiende GOTY awards voor Uncharted 2.

De comments

pi_75741151
    quote:
    Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

De comments

quote:
    PSN stands for People who Suck Niggers. LOLOLOLOLOLOLOLOLOL
    pi_75804668
    quote:
    Today, Friday, December 18, 2009, at 10:00 AM PST (what time is it in my city?) you will be required to download an update to UNCHARTED 2: Among Thieves.

Below is a list of what is different:

* Added Version number to game menu – should display 1.03 after this update
    * Added Clan Tags – all players can now add a custom four letter Clan Tag in the Profile Menu (square) to display on-screen before their PSN ID
    * Load times have been decreased significantly
    * Added “Rematch” functionality
    * Adjusted some Boosters for balance
    * Addressed issue with Player’s Met screen in game menu and XMB displaying incorrectly
    * Addressed issue with Double Cash not doubling medal cash rewards

We’ve also made a slew of other changes to improve player experience.

I spoke with our multiplayer lead designer, Justin, to give us the lowdown on what’s so great about a few of these updates. Justin quickly shot me back an e-mail with the following info:

Clan Tags is an addition we’ve been working for a while on. While it’s not full Clan support, we wanted to be sure that everybody can fly their Clan colors within UNCHARTED 2 multiplayer. Support for this is available to all players from the very beginning and can be edited within the player Profile menu – the same place where you choose your boosters.

We have significantly decreased load times . You will notice that the game loads into a map much faster after leaving the vote screen. This will help get players into games faster and keep people playing instead of waiting in the menu system.

We have also added Rematch functionality. At the end of a game, all players will be put back into matchmaking together, allowing you to play the same group of people over again. This decreases wait times, while still allowing people to leave after a match if they so desire. Again, this gets people into games faster and allows more time playing and less time in the menus – all of which is a very, very good thing!
    http://www.naughtydog.com(...)e_3_103_dec_18_2009/

Heb gisteren het spel maar meteen eens opgestart en de laadtijd is iets verbeterd naar mijn mening. De rematch toevoeging is wel erg fijn.
    pi_75813920
    hoeveel chapters heeft ie eigenlijk?
    heb het idee dat het niet zo'n heel lang spel is?
    zit nu al in chapter 20
    pi_75819041
    quote:
    Op zaterdag 19 december 2009 20:14 schreef Schunckelstar het volgende:
    hoeveel chapters heeft ie eigenlijk?
    heb het idee dat het niet zo'n heel lang spel is?
    zit nu al in chapter 20
    26.

Ik zit nu in chapter 24, maar ga morgen op wintersport (toepasselijk), dus nog geen tijd om het uit te spelen .
    Amen.
    pi_75849058
    uitgespeeld, wat een spel
    wel een beetje kort, maar vanaf begin tot eind geweldig..ik kon gewoon niet stoppen met spelen
    pi_75866276
    quote:
    Op zaterdag 28 november 2009 15:02 schreef DCNY het volgende:
    Binnenkort ook aan de ps3.. Ben alleen aan t twijfelen of ik gelijk met Uncharted 2 begin, of eerst 1 ga spelen.. Iemand advies?
    PS3 (l), en by the way, over dat deel 1.... zou ik niet doen, kost je namelijk wat geld, en je mist niet veel, want ik ben ook begonnen met 2 en heb nies gemist
    SPOILER
    pi_75866281
    quote:
    Op zondag 29 november 2009 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
    Ik heb dit spel nu al een tijdje geleend van me werk.
    Maar om de een of andere manier doet hij het niet voor mij.
    Vooral het feit dat het een script game is doet nog al af voor mij.
    Ik vind dit erg jammer want het speel oogt zo tof grafisch geweldig.
    Beetje schatten zoeken enzo. Maar elke keer als ik moet schieten of moet sluipen kan dit altijd maar op een manier en dat speelt gewoon niet lekker. Waar je in pak hem beet Assasins creed honderd manier hebt om een toren op te komen. is bij uncharted altijd maar one way .

Zijn er meer mensen die dit gevoel hebben gehad en zich er overheen hebben weten te zetten ?
    Ik wil deze game namelijk graag tof vinden mar het is me nog niet gelukt.

Terwijl ik het verhaal echt graag wil spelen.
    if you dont like it, than you probably don't like it mate
    pi_75866883
    Ook uitgespeeld, wat een fantastisch spel zeg.
    pi_75901039
    quote:

There is not much more to be said that wasn’t already said in the initial nominee post for Uncharted 2: Among Thieves. We here at Destructoid love the game. Like, a lot.

Uncharted 2: Among Thieves is not only an outstanding, and vastly improved, sequel to the original Uncharted, it is one of the most exciting, exhilarating, highly polished videogames of all time. Every beat of the third-person action/adventure game is perfectly paced, and the set pieces -- my God, the set pieces! -- are some of the most clever and breathtaking pieces of design ever seen in a videogame. From the collapsing building to the speeding train, from the nail-biting journey through the ice cave to the battle on the convoy. From start to finish, Uncharted 2 impresses.

No other videogame this year possesses more moments that will make your jaw drop to the floor. No other videogame offers a better presentation. And, most importantly, no other videogame exemplifies what it means to be a videogame. Playing Uncharted 2 is like being a part of the greatest action movie ever made. You are the one leaping from rooftop to rooftop while being shot at by a helicopter. You are the one outrunning a fiery truck through the alleyways of a ruined city. Uncharted 2 is the perfect example of the supreme, unrivaled quality of entertainment you can only get in a videogame.

We are all still breathless from the experience.
    pi_75974730
    heb t spel ook gratis gekregen bij aanschaf van een PS3.
      zondag 27 december 2009 @ 10:40:42 #275
    102036 janrad
    Gek op mijn Mac
    pi_76095787
    UC2 reageert bij mij niet meer. Ik zit in het beginscherm en druk op de start knop maar er gebeurd niets. Hebben meer mensen hier ervaring mee ? en zo ja wat doe je er aan
    pi_76096076
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 10:40 schreef janrad het volgende:
    UC2 reageert bij mij niet meer. Ik zit in het beginscherm en druk op de start knop maar er gebeurd niets. Hebben meer mensen hier ervaring mee ? en zo ja wat doe je er aan
    Schijfje eens goed schoonpoetsen wil nog wel eens helpen bij dat soort problemen. Hoop voor je dat er geen kras op zit.
    Amen.
    pi_76106592
    Sinds gister eindelijk ook UC2
    Ik vind het alleen een beetje vreemd, zit nu in chapter 6 maar ben nog maar enkele schatten tegen gekomen en dan vooral in de eerste 2 missies. Vanaf 3 tm nu niks meer terwijl ik toch overal zoek. Klopt het dat er in deze missies minder of geen schatten liggen?
      zondag 27 december 2009 @ 16:41:54 #278
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_76107828
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 16:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
    Sinds gister eindelijk ook UC2
    Ik vind het alleen een beetje vreemd, zit nu in chapter 6 maar ben nog maar enkele schatten tegen gekomen en dan vooral in de eerste 2 missies. Vanaf 3 tm nu niks meer terwijl ik toch overal zoek. Klopt het dat er in deze missies minder of geen schatten liggen?
    Ze kunnen soms ook best vuil verstopt zitten hoor.
    pi_76108765
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 16:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ze kunnen soms ook best vuil verstopt zitten hoor.
    Hmm balen. Toevallig net nadat ik gepost had, had ik er een gevonden op een dag in chapter 6. Het lijkt wel of ze in deel 1 beter zichtbaar zijn.
      zondag 27 december 2009 @ 17:42:51 #280
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_76109732
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 17:10 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Hmm balen. Toevallig net nadat ik gepost had, had ik er een gevonden op een dag in chapter 6. Het lijkt wel of ze in deel 1 beter zichtbaar zijn.
    Ze zitten nu soms inderdaad beter verstopt. Je moet nu ook goed boven je kijken
    pi_76109919
    quote:
    Op zondag 27 december 2009 17:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:

[..]

Ze zitten nu soms inderdaad beter verstopt. Je moet nu ook goed boven je kijken
    Thanks voor de tip, als ik weer verder ga zal ik ook boven gaan kijken. Dat was ik inderdaad niet gewend van UC1
    pi_76256995
    Eurogamer's Game of the Year 2009
    quote:
    As you may know, it's already the first 10/10-scoring PlayStation 3 exclusive in Eurogamer history, and we've lavished it with praise once already in our festive rundown of the games of the year. But apparently we just can't get enough. Read on to find out why Uncharted 2 won so much of our applause - and, in strongest Eurogamer end-of-year tradition, why a few disagree.
    http://www.eurogamer.net/(...)ame-of-the-year-2009
    pi_77107526
    quote:
    Sony Computer Entertainment Japan is putting Uncharted and Uncharted 2 back on the market in a gold slipcase. The classy looking Uncharted 2 Twin Pack will retail for 7,980 yen ($88 ) when it arrives in Japan on February 18.

The announcement came with more Uncharted 2 news, a new schedule of DLC. Here’s what Uncharted 2 fans can look forward to.

January 28
    Demo (free)
    Additional content pack 1 (free)
    - Multiplayer Skins from Resistance 2, Infamous, and Killzone 2 characters

February 25
    Additional content pack 2 (price TBA)
    - Two Multiplayer maps, one from Uncharted 1’s ruins
    - Multiplayer skins from Uncharted

April 15
    Additional content pack 3 (price TBA)
    - Multiplayer cooperative mode
    - Four multiplayer maps
    - Five multiplayer skins

Here are pictures of the extra skins.

vrijdag 22 januari 2010 @ 19:52:33 #285
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_77152982
    Ik heb sinds vorige week ook Uncharted 2 (bij aanschaf van een Playstation). Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar ben al wel flink op weg (Chapter 24). Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar als ik de reacties zo lees is dat ook zeer de moeite waard.

Anyway: wat een supergame!
    Het enige 'kritiekpuntje' wat ik heb is dat ik de rol van Harry wat onduidelijk vindt.
    SPOILER
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
    pi_77154147
    Ik ben nu platinum trophy aan het halen met deel 1
    Je moet echt tactisch te werk gaan dan is het wel te doen.

Daarna deel 2 100% uitspelen
    pi_77166830
    quote:
    Op donderdag 21 januari 2010 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Skins van andere spellen in Uncharted. Mijn god wat lame.
    pi_77175513
    MOET....HEM...HEBBEN.... arghhhhhhhhhh
      zaterdag 23 januari 2010 @ 22:31:21 #289
    3527 Wepeel2
    zoals het is
    pi_77191689
    Uitgespeeld!
    En daarna in de multiplayer volkomen overhoop geknalt.
    xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
      zaterdag 23 januari 2010 @ 23:36:19 #290
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_77194115
    quote:
    Op zaterdag 23 januari 2010 22:31 schreef Wepeel2 het volgende:
    Uitgespeeld!
    En daarna in de multiplayer volkomen overhoop geknalt.
    Same here. Ben maar wat co-op gaan spelen..
      zondag 24 januari 2010 @ 10:37:14 #291
    261943 SonicVolcano
    Hotter than hell
    pi_77202578
    Die humor in het spel is echt te fout maar ook te grappig.
    The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
      zondag 24 januari 2010 @ 14:48:58 #292
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_77210381
    tvp! Ook bezig met Uncharted 2. Ik ben nu op het punt dat die vrachtwagen ligt te fikken en de weg blokkeerd. Hoe ver ben ik dan ongeveer in het spel?
      maandag 25 januari 2010 @ 06:10:03 #293
    165912 Moe_Szyslak
    Respect my authoritah!!!
    pi_77238011
    quote:
    Op zondag 24 januari 2010 14:48 schreef leolinedance het volgende:
    tvp! Ook bezig met Uncharted 2. Ik ben nu op het punt dat die vrachtwagen ligt te fikken en de weg blokkeerd. Hoe ver ben ik dan ongeveer in het spel?
    Je bent er nog laaang niet hoor
    pi_77314194
    UNCHARTED TWEE OW MY GAWD GOTY 2010
      woensdag 27 januari 2010 @ 11:59:07 #295
    261943 SonicVolcano
    Hotter than hell
    pi_77328240
    Ik moest vooral lachen om het volgende
    SPOILER
    The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
    pi_77333783
    "there's a guy above you"

...

"there's a guy below you"

Ik moest echt HARDOP lachen toen
    pi_77334110
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 14:11 schreef SuperFruitig het volgende:
    "there's a guy above you"

...

"there's a guy below you"

Ik moest echt HARDOP lachen toen
    Geweldig stukje
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
      woensdag 27 januari 2010 @ 14:42:51 #298
    17283 Cheiron
    Ho ho ho...
    pi_77335123
    quote:
    Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef SonicVolcano het volgende:
    Ik moest vooral lachen om het volgende
    SPOILER
    Sully met verschillende gezichtjes vond ik ook erg cool
    pi_77424148
    iemand misschien een volledige lijst van de nederlandse stemacteurs????????

zie het namelijk niet in de credits staan
    The city is like a big Uder Milken ice cream shop. 36 flavors of titty
    pi_77424867
    quote:
    Op vrijdag 22 januari 2010 19:52 schreef Wepeel2 het volgende:
    Ik heb sinds vorige week ook Uncharted 2 (bij aanschaf van een Playstation). Ik heb hem nog niet uitgespeeld, maar ben al wel flink op weg (Chapter 24). Multiplayer heb ik nog niet geprobeerd, maar als ik de reacties zo lees is dat ook zeer de moeite waard.

Anyway: wat een supergame!
    Het enige 'kritiekpuntje' wat ik heb is dat ik de rol van Harry wat onduidelijk vindt.
    SPOILER
    Ik heb Uncharted 2 tweemaal uitgespeeld; wie is Harry?
    pi_77425004
    quote:
    Op vrijdag 29 januari 2010 18:06 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik heb Uncharted 2 tweemaal uitgespeeld; wie is Harry?

Harry Flynn

Uncharted 2 #4: Wachtend op deel 3.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')