halen no doubt,,,,, of w8en tot je mw2 zat bentquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
Verkeerd?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
Klopt! Als je 'em op extra easy zet speel je op crushing. Als je dan heulemaal dood bent krijg je de volgende meldingen:quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Lama, heb het al gevonden, keek niet goed genoeg![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-11-2009 10:01:28 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Omdat de multiplayer niet van belang is bij Uncharted. De singleplayer is zo epic dat de game die cijfers verdientquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef JayKudo het volgende:
Ik word echt kots ziek van die multiplayer, af en toe probeer ik um weer maar ik kan er nog steeds niet over uit dat dit spel zulke hoger cijfers krijgt met zo'n bagger multiplayer.
Euh geen idee eigenlijk.....quote:
Gewoon in het hoofdmenu naar Chapters gaan en op X drukken. Dan kun je een chapter selecteren. Easy-peasy.quote:
What's your pointquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss,,,,, ik heb mijn newgame + over mijn oude savegame gegooid,
...........
Heb je hem wel uitgespeeld dan??quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zie geen chapter select meer staan![]()
Alleen maar doorgaan
Ligt het hier niet aan....quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss,,,,, ik heb mijn newgame + over mijn oude savegame gegooid,
...........
Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloopquote:
Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ligt het hier niet aan....
Fucked
Nee, en ik dacht nog dat ik zo goed gekeken had , had er iets van 48 ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloop![]()
Dan toch nog maar 1x op Hard toch?
Moest je niet bevestigen of je je treasures mee wilden nemen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |