heb ik ook gedaan per chapter op very easyquote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je klaar bent op hard gewoon op very easy opnieuw beginnen voor de resterende treasures.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben hem nu al aan het doorlopen met treasures.
Echter ik zat ff niet op te letten, en hoppa, voorbij een checkpoint....![]()
wel GOFFTEREDOMME![]()
![]()
hehehe , ach ik kom er nog een x met crushing langs straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt retetraag door de laatste hoofdstukken heen vanwege tijdgebrekHeb tot en met chapter 21 in één dag gespeeld en daarna echt 3 weken over 4 hoofdstukken gedaan
![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Fucking chapter 25. Moeilijke shit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt retetraag door de laatste hoofdstukken heen vanwege tijdgebrekHeb tot en met chapter 21 in één dag gespeeld en daarna echt 3 weken over 4 hoofdstukken gedaan
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weetsquote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Ja mensen, zo vloekt hij echt.
Kzat er naast![]()
Nog niet man.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ik weets![]()
Me broertje heeft die van mij mee gegapt van het weekend, dus even geen Uncharted voor mij.
Gelukkig net Ratchet & Clank binnen gekregen![]()
Heb je Dragon Age al gechecked?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]haha, slimme gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., zo heb ik het ook gedaan, of als ik gewoon effetjes zin in had gewoon effe dichtbijlopen en mijn shotie erop af rossen
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 23:53 schreef Insanity_Tigra het volgende:
[..]
Ja mensen, zo vloekt hij echt.
Kzat er naast![]()
Ga daar maar niet van uit. De cinematische elementen maken de game ook vaak interessant. Zoalsquote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef ZoneKill het volgende:
Ook uitgespeeld. Zeker vette game. Heb wel de jetski gemist uit het eerste deel.
Alleen mogen ze voor het derde deel iets meer vrijheid geven voor het kiezen van je eigen route en wat minder scripted events.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Uncharted is nou eenmaal erg lineair maar dat maakt wel een erg goed verhaal mogelijk. Als je zelf routes zou kunnen kiezen dan zou je mooie cinematische momenten kunnen missen.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Die scripted events is juist de basis van Uncharted. Dat zal echt niet zomaar veranderen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:00 schreef ZoneKill het volgende:
Ook uitgespeeld. Zeker vette game. Heb wel de jetski gemist uit het eerste deel.
Alleen mogen ze voor het derde deel iets meer vrijheid geven voor het kiezen van je eigen route en wat minder scripted events.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Don't give up buddy, don't ever give up.quote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Gatverdamme wat is crushing fucking irri zeg,
Vooral die fuckers met een machine gun
Chapter 13 alweer , op de helft..............ik ruik mijn platinum al bijna![]()
lvl 19quote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Don't give up buddy, don't ever give up.
De openingslevels is slechts een voorproefje (wel een lekkere though) Cheiron. Pakweg halverwege het spel begint het absolute crème de la crème.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:04 schreef Cheiron het volgende:
Vandaag begonnen. En het begin was in ieder geval al weer heerlijk. Ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat
Gisteren net deel 1 uitgespeeld. Wil 2 ook heel graag spelen, maar m'n geld is een beetje opquote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De openingslevels is slechts een voorproefje (wel een lekkere though) Cheiron. Pakweg halverwege het spel begint het absolute crème de la crème.
MINDBLOWING. Just watch.
Noooooooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 18 november 2009 00:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Gisteren net deel 1 uitgespeeld. Wil 2 ook heel graag spelen, maar m'n geld is een beetje op. Eergisteren Assasssin's Creed 2 al besteld
.
Welcome to the clubquote:Op woensdag 18 november 2009 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Platinum![]()
Sommige stukken waren echt rete irri![]()
Ik vind het erg makkelijk, de platinum van U2. Try Wipeout HDquote:Op woensdag 18 november 2009 21:25 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Platinum![]()
Sommige stukken waren echt rete irri![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef Darkzell het volgende:
Ik heb gister van Chapter 5 t/m 17 gespeeld en vandaag zit ik alweer in chapter 22. Toch wel weer benieuwd wat er in die laatste chapters nog gaat komen.heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Mooi he, had ik dus ookquote:Op maandag 23 november 2009 20:43 schreef Darkzell het volgende:
Zojuist Uncharted 2 voor de eerste keer uitgespeeld (op hard), maar nu dacht ik mooi die treasures te gaan zoeken via chapter select maar er staat automatisch een save die weer begint bij chapter 1. Ik kan dus bij chapters alleen uit de eerste kiezen.
Bedankt, dat was gewoon een kwestie van even doordrukken.quote:Op maandag 23 november 2009 20:55 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mooi he, had ik dus ook![]()
![]()
Probeer eens op kruisje te drukken, als je op chapter 1 staat![]()
quote:New MP map, Leaderboards on the way
The Thanksgiving holiday is nearly upon us and we’ve cooked up a little something at Naughty Dog to give thanks to all our fans. We’re pleased to reveal that, as part of an update to UNCHARTED 2: Among Thieves later this week, a new Multiplayer map will be available for all players at no cost. That’s right, the first downloadable game content we have made available will be FREE as a gesture of appreciation to all our fans!
The new map is called “The Fort” and is a throwback map – it’s based on the “Fortress” chapter of UNCHARTED: Drake’s Fortune. The Fort is a long rectangular map with wide open spaces and excellent flank routes. Can’t take on the enemy head on? Take the tunnels into the basement to get behind the opposing team. There is a shotgun in the center of the map, but look out for people climbing up from below to pull you to your doom. Pay attention to the side room in the crypt, there is an RPG that is ripe for the taking.
“The Fort” will be available in all Competitive Playlists and the Co-op Arena Playlist!
Check out a video flythrough of “The Fort” embedded below.
In addition, we’ve added a couple new features to the Multiplayer menu – Leaderboards and a player card. You will be able to check out how you stack up against your friends or where you stand on the Global stats in the following real-time Leaderboards:
* Competitive Wins
* Co-op
* Kills
* Money
As you hop from match to match, the new player card will provide you with a instant snapshot of your vitals: level, competitive wins, kills, money, co-op points and your current booster loadout. More screenshots of the Leaderboards and the player card are in our Flickr gallery.
We can’t wait to get all these updates in your hands in the next few days and see what you think.
Oh, and don’t be surprised if that’s not the only delicious thing we’re doing for you this weekend…
Ook een erg sterke game hoor.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooo
Dat is er al: Ranked.quote:Op donderdag 26 november 2009 21:52 schreef GreatThomas het volgende:
de nieuwe map is ckr wel vet
maar wat ik ook wel chill vind is de andere updates, leaderboard enzo
maar ik ik zou toch ook nog wel graag een soort van systeem hebben, waarin gelijkwaardige spelers tegenelkaar spelen, zoiets als level 1-10 en 11-20 enz. dan zou het wat eerlijker worden voor beginners en vooral ook leuker denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |