quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
Klopt! Als je 'em op extra easy zet speel je op crushing. Als je dan heulemaal dood bent krijg je de volgende meldingen:quote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef movearound het volgende:
halen of niet? ik heb gehoort dat de moeilijkheidsgraad verkeert is ingestelt van de game?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*edit
Lama, heb het al gevonden, keek niet goed genoeg![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-11-2009 10:01:28 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Omdat de multiplayer niet van belang is bij Uncharted. De singleplayer is zo epic dat de game die cijfers verdientquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:57 schreef JayKudo het volgende:
Ik word echt kots ziek van die multiplayer, af en toe probeer ik um weer maar ik kan er nog steeds niet over uit dat dit spel zulke hoger cijfers krijgt met zo'n bagger multiplayer.
Euh geen idee eigenlijk.....quote:
Gewoon in het hoofdmenu naar Chapters gaan en op X drukken. Dan kun je een chapter selecteren. Easy-peasy.quote:
What's your pointquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss,,,,, ik heb mijn newgame + over mijn oude savegame gegooid,
...........
Heb je hem wel uitgespeeld dan??quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:35 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik zie geen chapter select meer staan![]()
Alleen maar doorgaan
Ligt het hier niet aan....quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Duss,,,,, ik heb mijn newgame + over mijn oude savegame gegooid,
...........
Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloopquote:
Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:48 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Ligt het hier niet aan....
Fucked
Nee, en ik dacht nog dat ik zo goed gekeken had , had er iets van 48 ofzoquote:Op zaterdag 7 november 2009 15:56 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hehehehe, maar had je die 100 schatten dan niet me je 1e normale doorloop![]()
Dan toch nog maar 1x op Hard toch?
Moest je niet bevestigen of je je treasures mee wilden nemen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 15:58 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hij onthoud wat je al hebt gedaan en neemt dat mee in de nieuwe save. Heb ik al een paar keer gedaan.
Viel mij idd ook tegen....quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Nee, en ik dacht nog dat ik zo goed gekeken had , had er iets van 48 ofzo
ja heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moest je niet bevestigen of je je treasures mee wilden nemen?
Of was dat enkel deel 1, of maakt dat helemaal niet uit?
Blijft raar...
Werd mij niet gevraagd bij deel 2. Maar de eerste keer dat ik overnieuw begon heb ik sowieso een nieuwe save aangemaakt, gewoon voor de zekerheid. Pas daarna ben ik daar overheen gaan saven. Dat is altijd goed gegaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:00 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Moest je niet bevestigen of je je treasures mee wilden nemen?
Of was dat enkel deel 1, of maakt dat helemaal niet uit?
Blijft raar...
Mooie vraag die ik ook wil weten. Daar wilde ik op deze manier deze week aan beginnen (met name de infinite ammo).quote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net de Tweaks, infinite Ammo & one shot kill gekocht
Als ik hem nu op hard & Crushing uitspeel, ,krijg ik dan alsnog de trophy
Die tweaks kun je pas gebruiken als je hem hebt uitgespeeld in de difficulty mode waarop je speeltquote:Op zondag 8 november 2009 11:34 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net de Tweaks, infinite Ammo & one shot kill gekocht
Als ik hem nu op hard & Crushing uitspeel, ,krijg ik dan alsnog de trophy
Welk chapter / wat moet je precies doen?quote:Op maandag 9 november 2009 19:32 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik heb hem bijna uit.. ik ben nu bij die chinese tekens alleen ik kom er niet echt uit!!! welke tekens in het boek moet je gebruiken? je moet toch die gekleurde tekens gebruiken... en dat in combi met die gekleurde tekeningen ?
denk laatste chapter.... ik moet in mijn boekje kijken... en dan bij de plaatjes op de muur moet ik de chineeze tekens veranderen naar het goede...... alleen dat lukt me niet echtquote:Op maandag 9 november 2009 19:39 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk chapter / wat moet je precies doen?
quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
denk laatste chapter.... ik moet in mijn boekje kijken... en dan bij de plaatjes op de muur moet ik de chineeze tekens veranderen naar het goede...... alleen dat lukt me niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 november 2009 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]ja dus het rode symbool voor het rode plaatje etc... toch? dat deed ik maar die tekens zijn zo onduidelijk dat hij het gewoon niet doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en waarschijnlijk verkeer doe
ROAR!!!!
quote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja dus het rode symbool voor het rode plaatje etc... toch? dat deed ik maar die tekens zijn zo onduidelijk dat hij het gewoon niet doeten waarschijnlijk verkeer doe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilertags gebruikenquote:Op maandag 9 november 2009 20:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
ja dus het rode symbool voor het rode plaatje etc... toch? dat deed ik maar die tekens zijn zo onduidelijk dat hij het gewoon niet doeten waarschijnlijk verkeer doe
quote:Op maandag 9 november 2009 20:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]je moett niet naar de kleuren kijken die tekens zijn toch ook gekleurd ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ROAR!!!!
Waar hij het over heeft ben je nog nietquote:Op maandag 9 november 2009 20:29 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
je moett niet naar de kleuren kijken die tekens zijn toch ook gekleurd ?
is dat zo? ik moet ook cilinders draaien!!! met van die tekens er opquote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar hij het over heeft ben je nog niet.
[ Bericht 25% gewijzigd door Deacon_Tigra op 09-11-2009 22:01:45 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op maandag 9 november 2009 20:53 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
is dat zo? ik moet ook cilinders draaien!!! met van die tekens er op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN id: NL_SToRM
quote:Op maandag 9 november 2009 21:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Level 19 op hard gecleared, en vlak voor het einde weer 2 treasures gemist.
Kan ik straks weer heull dat kut stuk doen
Tot nu toe gaat het heel voorspoedig eigenlijk![]()
Stukken waar ik op normal kolere moeite mee had, had ik nu op hard geen enkele moeite mee.Als je klaar bent op hard gewoon op very easy opnieuw beginnen voor de resterende treasures.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
heb ik ook gedaan per chapter op very easyquote:Op maandag 9 november 2009 22:08 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Als je klaar bent op hard gewoon op very easy opnieuw beginnen voor de resterende treasures.
quote:Op maandag 9 november 2009 22:40 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben hem nu al aan het doorlopen met treasures.
Echter ik zat ff niet op te letten, en hoppa, voorbij een checkpoint....![]()
wel GOFFTEREDOMME![]()
![]()
hehehe , ach ik kom er nog een x met crushing langs straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga echt retetraag door de laatste hoofdstukken heen vanwege tijdgebrekHeb tot en met chapter 21 in één dag gespeeld en daarna echt 3 weken over 4 hoofdstukken gedaan
![]()
![]()
![]()
lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |