shottiequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je zuigt gewoon DeacGewoon een granaatje gebruiken of met wat firepowa ze op de knieën krijgen. dan zijn hun benen onbeschermd. Een shottie is het makkelijkst maar met andere wapens gaat het ook wel.
Jeweetzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal het wel zijn iddquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:03 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Je zuigt gewoon DeacGewoon een granaatje gebruiken of met wat firepowa ze op de knieën krijgen. dan zijn hun benen onbeschermd. Een shottie is het makkelijkst maar met andere wapens gaat het ook wel.
Neem het niet te persoonlijk op vriend, ik plaag je alleen maarquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:50 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn iddanyhoe, zit in 23
haha nu zuig jij best wel Szyslak, want deze kun je juist veel makkelijker met shoties (quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Neem het niet te persoonlijk op vriend, ik plaag je alleen maar
Bedoelde je trouwens die gasten in de single player of ook online. Daar kun je ook shields krijgen. En die dingen kunnen daar best effectief zijn.
Ik had trouwens vaker last van die gasten met zware armor en een shotgun. Zat ik comfortabel in cover en dan kwamen er drie tegelijk aan. Het zag er voor hun blijkbaar zo gezellig uit dat ze zonder aarzelen direct naar mij toe kwamen lopen. Ik als een gek proberen die gasten te stoppen voordat ze om het hoekje kwamen zetten en me met één schot overhoop konden knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ik weet hoe die spoiler tags werken doe ik het te vaak![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
haha nu zuig jij best wel Szyslak, want deze kun je juist veel makkelijker met shoties () afknallen. Het beste wat je kan doen is ze juist afwachten en ze naar jou toe te laten lopen. Je verbergt je ondertussen ergens achter en hoeft niet eens op L1 te drukken maar gewoon "blind" 2x te schieten met je shotie (
) en klaar
, maar ik denk dat je het zelf ook meer zegt om Deac niet ongemakkelijk te laten voelen.... bij deze dan, wat ik het meeste irritant/moeilijk vind
Ik zei ook dat ik meer moeite had met die gasten, niet veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ik weet hoe die spoiler tags werken doe ik het te vaak
Ik gebruikte eigenlijk altijd granaten bij die gasten met shields. Ik bewaar mijn granaten juist voor dat soort momenten. Op Crushing gebruikte ik ze echter wel wat vaker in groepen vijanden. Playing it safe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All-in-all vond ik dit deel makkelijker op crushing dan deel 1. Echter was het laatste gevecht op Crushing wel even nagel bijten.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op woensdag 4 november 2009 12:28 schreef Beach het volgende:
FF een vraagje over 26JepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik ben nu bij het stukje dat ik op het dak sta en dat die helikopter mij aanvalt...... maar waar moet ik heen of hoe krijg ik dat ding kapot???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Cyberia18 op 04-11-2009 13:42:08 ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:17 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
ik ben nu bij het stukje dat ik op het dak sta en dat die helikopter mij aanvalt...... maar waar moet ik heen of hoe krijg ik dat ding kapot???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook geen sig dus
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:40 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]ja oke ik sta idd paar daken verder!!! en der lagen granaten etc maarja dat lukte niet erg maar ik ga het allemaal weer proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ROAR!!!!
Ik ,en ongemakkelijkquote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef xiexiewajijniezie het volgende:
[..]
maar ik denk dat je het zelf ook meer zegt om Deac niet ongemakkelijk te laten voelen.... bij deze dan, wat ik het meeste irritant/moeilijk vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:47 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik ,en ongemakkelijk, vroeger.......in the early day's kickte ik iedereen met Motorstorm
Jezus, ben idd blij dat je zelf hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatst
Binnenkort zal ik hem ook weer eens oppakken kunnen we ff multiplayer doen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Toppiequote:Op donderdag 5 november 2009 10:28 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Jezus, ben idd blij dat je zelf hetplaatst
Binnenkort zal ik hem ook weer eens oppakken kunnen we ff multiplayer doen
heb al voor 20 euro nummers gekochtquote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Insanity_Tigra het volgende:
Moet jij niet Singstarren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |