geloof dat t de betere kant uitgaat. hoest ineens een stuk minder, maar als ik hoest doe ik t goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Yns, how are you?
Nee joh ik ga niet trouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Maar Loveless, wanneer ga je trouwen dan?
En met wie?
Maar er is wel lurrrrrve?quote:
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je had toch laatst al zo'n bruidmeisjes jurk?
Ga je vanavond leptoppen en wodka drinken?
Hallo, heb je de afwas gezien? 2 vrienden hebben hier gisteren gegeten, en opeens heb ik 15 borden af te wassenquote:
Heb je geen jus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.
En dan hop, pats, dan gaat er weer niets van door
En ja.![]()
Dan moet ik nog wel even wat redbull inslaan ergens vandaag, want puur is het niet te zuipen die wodka.
Popstars komt ook, dus ik kom de avond wel door.
Ach jee, Cat en JJH is toch binnenkort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie maken mij steeds lekker met gelegenheden dat ik helemaal leuk als bruidsmeisje ofzo kan jurken.
En dan hop, pats, dan gaat er weer niets van door
En ja.![]()
Dan moet ik nog wel even wat redbull inslaan ergens vandaag, want puur is het niet te zuipen die wodka.
Popstars komt ook, dus ik kom de avond wel door.
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, heb je de afwas gezien? 2 vrienden hebben hier gisteren gegeten, en opeens heb ik 15 borden af te wassenen de afwas van woensdag
Ik zou een afwas machine kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?
Besef je je dat wel?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten dat dus allemaal doen buiten hun werk om he?
Besef je je dat wel?
Dat lost het niet op, believe mequote:
Nou doe dan, jij had toch geld zat?quote:
Als je lang genoeg oefentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je een kat kunnen leren af te wassen?
Je smst wel even als je je verveelt dit weekend he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Maes het volgende:
Ik kreeg ook een uitnodiging voor de griepprik
Jammer dat je met Boor zit anders kon je met Binkie hier komen shoppenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je smst wel even als je je verveelt dit weekend he?
Voor mij hoef je het niet te doen (ik kan ook prima kluizenaren met Lush en een boek in bad, al leek het vanmorgen even alsof ik dat niet prima kon![]()
) maar als je nog naar de markt gaat in Rdam ofzo of je wilt shoppen dan trek je aan de bel he? Hoewel, we hebben afgelopen weekend ook al geshopt
De mijne doen het al. Maar op de één of andere manier voel ik toch altijd de behoefte om het even over te doen. Afwasmiddel 'kattetong' is niet zo fris.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here, drie maar liefst, de gewone, de Tacogriep I en de Tacogriep II.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Maes het volgende:
Ik kreeg ook een uitnodiging voor de griepprik
quote:
Hmpf. Moet ik daar m´n mond voor open hebben?quote:
Nee, dat praat zo moeilijk, en schuim is viesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmpf. Moet ik daar m´n mond voor open hebben?
Hoe oud, wij willen eigenlijk graag een pupje...............quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Zucht, komt weer iemand aanzetten, of ik iemand weet voor een geholpen langhaar chihuahua reutje, herplaatser.
Maes???
Wel leuk om weg te blazen, though!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat praat zo moeilijk, en schuim is vies
Ik dacht eigenlijk aan hele andere dingen bij haar mond open hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat praat zo moeilijk, en schuim is vies
Ik verveel me nu alquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Je smst wel even als je je verveelt dit weekend he?
Voor mij hoef je het niet te doen (ik kan ook prima kluizenaren met Lush en een boek in bad, al leek het vanmorgen even alsof ik dat niet prima kon![]()
) maar als je nog naar de markt gaat in Rdam ofzo of je wilt shoppen dan trek je aan de bel he? Hoewel, we hebben afgelopen weekend ook al geshopt
Tjah dan lig jij helemaal onbedekt in zhe jakoezie, en ik onder een heule laag schuim.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wel leuk om weg te blazen, though!
Ik doe altijd zoveel schuim in het bad dat dat niet eens kan gebeurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dan lig jij helemaal onbedekt in zhe jakoezie, en ik onder een heule laag schuim.
Best een goed plan ja![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik verveel me nu alIk heb salaris al binnen dus ik kan morgen weer shoppen
Dat zei MM dus net ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q ik zou je nog een beetje rustig houden en voor optie a gaan. Hoef je ook geen doppies in je oren voor de muziek en je piep.
Babe!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
Qwea, hoe is het met jou?
Ik begin ook weer een beetje terug op aarde te komen eindelijk, wat een rotgriepjes gaan er rond zeg
Ik denk dat ik hem gewoon niet neemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:46 schreef Morretje het volgende:
halloo![]()
Qwea, over de tacogriepprik: volgens mij is de ernst van die griep aardig overdreven. Nu vallen wij allemaal in de risicogroep: jongeren, maar ook ik heb erge twijfels.. Ik vraag me ook af of het ding wel genoeg getest is, en niet te vroeg op de markt komt omdat er zo'n paniek was afgelopen zomer.
Oh, en over je dilemma voor vanavond, ik zou ook voor optie 1 gaan. Gewoon omdat wel gezellig is, en ook rustig!
Ze missen die opponeerbare duim, he. Da's lastig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je mag er ook nog wel bij heurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Senes, Non, Bamba, Morrie, DML!
Goodbye en Ll, gedragen jullie je eens![]()
Nee hoor, het is weekend, dan mag het![]()
Hihi hing in de wacht hier en schoot in de lachquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Nonneke het volgende:![]()
de dierenarts assistente hier heeft dr tampon scheef zitten ofzoNeemt ze op "Ja ?" tis dat je niet in smilys kunt praten anders had ze er nog
achteraan gezegd
![]()
maargoed, nou heb ik allemaal boze tips, maar nog geen afspraak voor Pim("ja kijk maar over het weekend, en maak maandag maar een afspraak !"
)
Ik ben de braafheid zelve, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Senes, Non, Bamba, Morrie, DML!
Goodbye en Ll, gedragen jullie je eens![]()
Nee hoor, het is weekend, dan mag het![]()
Wat ben je toch ruimhartig!quote:
Daarom waarschuwde ik ook even.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben de braafheid zelve, dat weet je toch?
Kun jij mij helpenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch ruimhartig!
[..]
Daarom waarschuwde ik ook even.
Omdat je zo braaf bent. Een echt kind van je moeder!
Dat komt in de hele aflevering nog, doos!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij mij helpen
Ik kijk het 1ste stuk van GA ep 6, en daar wordt gezegd "what happend to that patient was inexcusable! " En dan zie je allemaal bloed enzo. Welke patient
Izzie ging weg, Christina kreeg bijna een hamer op dr smoel. Wat mis ik?
ben je inmiddels al geholpen ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hing in de wacht hier en schoot in de lach
Je mist niets. Ik denk dat dat later in terugblikjes er in verwerkt zit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij mij helpen
Ik kijk het 1ste stuk van GA ep 6, en daar wordt gezegd "what happend to that patient was inexcusable! " En dan zie je allemaal bloed enzo. Welke patient
Izzie ging weg, Christina kreeg bijna een hamer op dr smoel. Wat mis ik?
Ahhh, oké. Maar zou Ll wel weten dat wij jakoezi meets gewoon in bikini doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch ruimhartig!
[..]
Daarom waarschuwde ik ook even.
Omdat je zo braaf bent. Een echt kind van je moeder!
Daar zal hij vast geen bezwaar tegen hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahhh, oké. Maar zou Ll wel weten dat wij jakoezi meets gewoon in bikini doen?
Ja. Met een heel verhaal van mer enzo, dat dokters vaak geen idee hebben wat hun patient mankeert. En dan zie je iedereen in de gang staan wachten totdat ze 1 voor 1 worden geroepen.\quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mist niets. Ik denk dat dat later in terugblikjes er in verwerkt zit?
Zie je wel het intro, de titel enzo?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat komt in de hele aflevering nog, doos!Gewoon gaan kijken!!!
Ja, het is nogal een verwarrend begin. Maar ga maar kijken, 't wordt vanzelf duudlikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Ik zat al echt zo van "WTF. Heb ik wel de goeie ep??"
*braaf kijken gaat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
Gaat die zondagslunch in Blijdorp em nog worden of niet?
Waarom heb je dat onderste weggehaald?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik mag de MG-prik uiteraard wel hebben, maar ik neem um lekker niet.
De gewone griepprik wel![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik vaaakaaaantie!![]()
En balen Greys, dat ie weer es later thuiskomt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom heb je dat onderste weggehaald?
Ik durf niets af te sprekenquote:
Als ik erbij ben is er 25% korting. Ik heb een abbo, rememberquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf niets af te sprekenGezien mijn ietwat wisselende humeur enzo
Maar op zich klinkt het enig, al is het wel wat duur om alleen voor lunch Blijdorp in te gaan
't Was gewoon een wild idee van me, zou me wel leuk lijken om daarna ook de dierentuin te bekijken. Ben niet meer in Blijdorp geweest sinds ik een klein Baafje was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf niets af te sprekenGezien mijn ietwat wisselende humeur enzo
Maar op zich klinkt het enig, al is het wel wat duur om alleen voor lunch Blijdorp in te gaan
Ik kan volgensmij de 14e, 21e en 22e, maar dat is nog wel onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou als we nou gewoon half/eind nov even tsjekken of mensen tijd en zin hebben kunnen we toch aan de hand van het ploegje kijken of er écht wat te organiseren is en wat en waar...
Dus, ff braaf naampjes invullen:
Weekend-------------------------------Evt. meeters
14/15 nov
21/22 nov
28/29 nov
14/15 nov ----> familieweekend in een kampeerboerderijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou als we nou gewoon half/eind nov even tsjekken of mensen tijd en zin hebben kunnen we toch aan de hand van het ploegje kijken of er écht wat te organiseren is en wat en waar...
Dus, ff braaf naampjes invullen:
14/15 nov
21/22 nov
28/29 nov
Zet het er ff in dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan volgensmij de 14e, 21e en 22e, maar dat is nog wel onder voorbehoud.
Het weekend van de 28e ga ik op vakantie. We gaan miss naar Kenia![]()
![]()
Someone??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Iemand een adres waar siberische boskatten verkocht worden? (ivm allergie voor schilfers van gewone katten).
En een richtprijs (wij denken aan 800 euro)??
Weekend - Evt. meetersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaja, Ll![]()
14/15 nov------------------------------ Goodbye (14e)
21/22 nov-------------------------------Goodbye
28/29 nov
Stomme streepies
Exact dat! Inclusief de sub.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Morretje het volgende:
Ik kan de hele maand november nietmocht er iemand mij willen meeten.
Miauw.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weekend - Evt. meeters
14/15 nov: Goodbye (14e), Loveless
21/22 nov: Goodbye, Loveless
28/29 nov: Loveless
Sow beter mefrauwtjeuhuhuuh
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Morretje het volgende:
Ik kan de hele maand november nietmocht er iemand mij willen meeten.
Wat voor waggiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Ll zo eff zwaaien kom na 2-en langsgesjeest R'dam in
Als ie huge is sorry!quote:
Ik zwaai alvastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Ll zo eff zwaaien kom na 2-en langsgesjeest R'dam in
Heb jij ook met witte letters er 'sexy' opstaan 100xquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ie huge is sorry!
Kan hier niets verkleinen helaas.
[ afbeelding ]
Oeh fijn is dat maar de maastrichtse markt is ook wel erg leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Nog niet bijgelezen maar ik wil ff gillen dat ik zo van de markt hou![]()
Megafruitpakket voor 5 euro, heerlijke verse broodjes, 5 stuks, 2 voor de lunch, 2 voor vanavond en 1 voor de vogeltjes, een pond snoepgoed ( drop en zoOngesteld en zo
), een zakje bananenchips en dan nog net geen 10 euro kwijt
![]()
![]()
En dan nu broodjes smeren en bijlezen
MOOI, goeie kleur ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ie huge is sorry!
Kan hier niets verkleinen helaas.
[ afbeelding ]
Hihi, ga even laarzen kijken/kopen en de WE inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zwaai alvast(woon vlakbij Rotterdam:))
Want? Is dat noodzakelijk of rijden die zo rond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij ook met witte letters er 'sexy' opstaan 100x
Ik niet hoor maar misschien in het kattentopic?quote:
Zie je plaatjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Want? Is dat noodzakelijk of rijden die zo rond?
Ow das wel handig vanaaf eens doen. Thnxquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar misschien in het kattentopic?
Ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat, want alleen met Ll.. Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga thuis ff in de agenda kijken zo wanneer ik wel of niet kan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha ik ga het plaatje op de site eens bekijken maar ik zie niets hoor (dus geen opzet ofzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ml-etje; hier zie ik soort watermerk in je plaatje van de auto, een of ander internetadres met 'sexy' erin
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zie! en nu sst voor DML!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ml-etje; hier zie ik soort watermerk in je plaatje van de auto, een of ander internetadres met 'sexy' erin
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaa daaahaagquote:
Nee, echt! Ik zal kijken of ik er een printscreen van kan makenquote:
Doe maar want zie hier dus niets (zo auto gaat inspecteren op watermerkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik zal kijken of ik er een printscreen van kan maken
Er staat sexy.com.auquote:
Hmm, het is alleen wel heel klein geworden (jouw foto verkleint zich en mijn printstcreen maakt het nog kleiner).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe maar want zie hier dus niets (zo auto gaat inspecteren op watermerken)
Jep !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Iemand een adres waar siberische boskatten verkocht worden? (ivm allergie voor schilfers van gewone katten).
Zie het iiieks maar ne niets op waggie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, het is alleen wel heel klein geworden (jouw foto verkleint zich en mijn printstcreen maakt het nog kleiner).
Hopelijk staat het niet op je auto
Jij gelooft me nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie het iiieks maar ne niets op waggie.
TissernoumetPim?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep !
heb dr even een mailtje gestuurt, ik wacht op antwoord, geloof dat ze op dit moment ook een herplaatser heeft zitten.
Thnx!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep !
heb dr even een mailtje gestuurt, ik wacht op antwoord, geloof dat ze op dit moment ook een herplaatser heeft zitten.
Nee gek héquote:
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Non wat is er met Pim?
Ok, tja, dat is wel iets waar je idd niet een heel weekend mee wil wachten. Stomme da.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtOok lijkt zn ene voet iets dikker
hebben gekeken met lamp erop, bril op etc en we zien wel vaag iets maar durven het er toch niet zelf uit te halen. Ook mogen wij er liever niet aanzitten en is het grommen en lelijk doen![]()
Dus tot hij naar de DA mag gaat hij met pootje in de soda en een sokje erom
Och zielug, geef Pim maar een kusje op zijn kopjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtOok lijkt zn ene voet iets dikker
hebben gekeken met lamp erop, bril op etc en we zien wel vaag iets maar durven het er toch niet zelf uit te halen. Ook mogen wij er liever niet aanzitten en is het grommen en lelijk doen![]()
Dus tot hij naar de DA mag gaat hij met pootje in de soda en een sokje erom
jep, PM je hoe dan ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx!
Mocht ik het niet meer lezen en je hebt info..pm dan even?
Volgens mij wil mijn collega wel graag een jong katje maar heb daar eigenlijk niet naar gevraagd..
Hoor het wel ik geef haar dan de gegevens (niet iedereen hoeft iets te weten van mij op Fok).
Nee toch, het liefste had ik vandaag nog gegaan, maar nergens was meer een plekjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, tja, dat is wel iets waar je idd niet een heel weekend mee wil wachten. Stomme da.
Mijnes heeft twee keer per dag inloopspreekuur, dat is echt wel zo handig voor zulke dingen!
Ik hoop dat ie dr snel van verlost wordt!
Nou, zorg dat je om 18.30 bij mij bent ga ik gezellig met je meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee toch, het liefste had ik vandaag nog gegaan, maar nergens was meer een plekje![]()
Sinds 1,5 jaar ofzo doen de DA's hier in de omgeving alleen nog maar op afspraak helaas, met dingen zoals dit zou het idd handig zijn als ik er gewoon even langs kon huppelen
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou zondag wel naar blijdorp kunnen.
Ik weet 't niet... Ben niet veel thuis van 't weekend denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leuk
Wie kunnen en willen er nog meer eventueel zondag?
Zelf pizza's maken is coolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi ohoh, mja het gaat![]()
ben nu weer een paar daagjes bij m'n moeder, die is zo alleen numaar vanavond gaan we samen een pizza maken
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't niet... Ben niet veel thuis van 't weekend denk ik.
Gezellig voor je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon komt straks, ik ben blijIk heb hem een poosje niet gezien ivm zijn drukke werkzaamheden en en nou ja ik ben gewoon blij
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zorg dat je om 18.30 bij mij bent ga ik gezellig met je mee![]()
Geintje.
Hier zijn echt nog veel da's met inloopuren hoor, heel erg fijn.
En zelf proberen is echt geen optie?
MB hoi!
Hoestiedaar?
Ll en ik doen ons best alquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
Maar het wordt wel een heeeeeel klein cluppie dan zondag he?
Beter dan een datum vinden dat er wat meer kunnen?
Maar zondag zou toch ook niet echt een meet zijn maar gewoon een spontane inval?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
Nee joh, hard doorrijden, haal je makkelijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan al telaat ben met vertrekken
![]()
We kijken straks nog even (in je eentje is het geen doen helaas, hij moet in de houtgreeponze bange homo
) en als we nu duidelijk iets zien zitten kunnen we kijken of we het er voorzichtig uitkrijgen, maar liever priegel ik niet teveel zelf aan zn kussens.
Ik heb serieus Billy altijd es willen verven met carnavalquote:
Ik denk dat die kleur blauw van dat ene voorpootje hem heel erg goed zou staan namelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb serieus Billy altijd es willen verven met carnaval
ja toevallig nog een hele nieuwe tube !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hard doorrijden, haal je makkelijk!
Aan die kussens kun je best goed prutsen hoor, die kunnen wel tegen een stootje.
Heb je toevallig trekzalf in huis?
Nou, eerst nog es ff goed proberen met een pincet of je t zelf dr uit krijgt en of je kan zien wat t is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja toevallig nog een hele nieuwe tube !
kan ik dat er gewoon opsmeren dr. oh-oh ? sokje erom ?
de hypogonder schoot even door mn hoofd en even zag ik een heel vies dik etterig pootje met restjes trekzalf![]()
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eerst nog es ff goed proberen met een pincet of je t zelf dr uit krijgt en of je kan zien wat t is.
En anders gewoon een dikke kledder trekzalf er op en dan een gaasje en dan een sok.
Fripsie had es in glas gestapt, toen deed de da dat ook zo.
Ik tape dr altijd met leukoplast een sokje omheen, en als we dan naar buiten gaan nog een plastick zakkie ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.
Oei in glasik vermoed dat het iets is van een klein doorntje ofzo.
Hij voelt zich zo opgelaten met een sokje aandus dat wordt nog wat !
Krijgen we daar een foto van te zien of vind je dat te erg in zijn hour of need?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.
Oei in glasik vermoed dat het iets is van een klein doorntje ofzo.
Hij voelt zich zo opgelaten met een sokje aandus dat wordt nog wat !
Uiteraard, dan istie op zn leukst !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Krijgen we daar een foto van te zien of vind je dat te erg in zijn hour of need?
Tis ook niet niks voor je mamsie (en voor jou natuurlijk) verwen elkaar maar met aandacht en zelf pizza maken is heerlijk! Doe je er ook altijd van dat Remia spul op? Wij namelijk wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi ohoh, mja het gaat![]()
ben nu weer een paar daagjes bij m'n moeder, die is zo alleen numaar vanavond gaan we samen een pizza maken
Ja maar kun je dr nie nog iets leuks / lekkers mee doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh en die cherrytomaatjes zou ik btw gewoon opeten
Geen idee, ik maak nooit zelf pizza's namelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis ook niet niks voor je mamsie (en voor jou natuurlijk) verwen elkaar maar met aandacht en zelf pizza maken is heerlijk! Doe je er ook altijd van dat Remia spul op? Wij namelijk wel.
Nog even snel, het staat bij het broodbeleg volgens mij heet het pizzaquick. Het is voor op de pizzabodem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak nooit zelf pizza's namelijk
we gaan zo nog naar de shop, dus ik zal kijken naar remiaspul
Ga nog ff hard doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Maes het volgende:
Zou ik in de Top 100 komen met mijn ADHD gedrag van vandaag?
Hmm, denk van niet , moet je nog beterder je best doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Maes het volgende:
Zou ik in de Top 100 komen met mijn ADHD gedrag van vandaag?
Ik zou met veel liefde en plezier meewillen. Maar ik ga zaterdag overdag ook dingen doen en heb wel doodleuk weer twee nachtdiensten dit weekend. Helaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leuk
Wie kunnen en willen er nog meer eventueel zondag?
quote:BILTHOVEN - Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor die tijd gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.
Het is voor het eerst dat in Nederland iemand is overleden aan het H1N1-virus, zonder dat deze persoon al een andere ernstige ziekte onder de leden had. Volgens het RIVM komt het in andere landen ook voor dat gezonde mensen aan de gevolgen van de Mexicaanse griep overlijden. ,,Net zoals dat bij een normale griep in Nederland ook kan gebeuren'', zei een woordvoerder van het instituut.
Hmm ben je besmettelijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb ook griep![]()
maar al aan de betere hand![]()
Dan blijf je in je eentje overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ben je besmettelijk?
Ik haal je vast van de meetlijst
Das ook gezelligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan blijf je in je eentje over![]()
Zondag kom ik niet hoor, wees gerust
Nou precies, dat dacht ik nou ook! We hebben die vrouwen niet nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker weten ouwe schobbejak, wij vermaken ons wel
Welja, doe maar...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou precies, dat dacht ik nou ook! We hebben die vrouwen niet nodig![]()
Biertje?
Ik heb een oproep voor de gewone en de Mex. Voor die mex moet je trouwens twee keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:32 schreef Bamba het volgende:
De jaarlijkse griepprik heb ik disdag al gehad. Ik twijfel alleen ook nog of ik die mexicaanse zal gaan hale...
Goeiemiddag trouwens
Saaie kerel ben je ook, tis dat we 't zelfde lichaam delenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welja, doe maar...
Of nee wacht, we zijn nog aan het werk hé... Bakkie koffie, zwart met suiker
Neem contact op met de rasvereniging, die hebben meestal ook een kittenbemiddeling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Moet je echt? Of kun je ook nog wel wat uit de voorraadkast trekken? Een blik bruine bonen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zelfgemaakte pizza![]()
Heb ik ook wel zin in, maar dan moet ik straks nog boodschappen doen.
Dilemma's, dilemma's![]()
Wel lief dat je ff bij je moeder bent nu Bliss![]()
En zondag kan ik niet....
Goed, en bij jou?quote:
Lekker druk op het werk (gelukkig). Ik heb weer een heel topic bij te lezen als ik thuis kom zie ik?quote:
Neem je al je persoonlijkheden mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Godver ik trek 't niet meer, nog tot 16u hier zitten.
Ik smeer 'm
Ik zal 't tegen ze zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je al je persoonlijkheden mee?
Hoi heer Subtiel
Aaaah wil je ook een fruitpakket?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ineens snipverkoudenAlsof mijn hersenpan verweekt is en het schip verlaat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Griepprikken, mjammie
Ik heb in 30 jaar niet een keer griep gehad, dus ik vertrouw er maar op dat ik dit ook wel overleef
Dat is volgens mij een ehhhh... kakiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet wat dit is en hoe het smaakt?????
[ afbeelding ]
Mijn griep begon zo:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ineens snipverkoudenAlsof mijn hersenpan verweekt is en het schip verlaat
Yupsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Aaaah wil je ook een fruitpakket?
Ben jij degene die in ditzelfde topic riep dat ze al 300 jaar geen griep gehad had?
Ja mango'squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat hoofd van de kat ook, echt zo van 'Ah nee he....'
Ik zag ook mango's in het fruitpakket van oh-oh. Die vind ik zo lekker he? Echt, goddelijk.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh de kerstversiering hangt hier trouwens al op in de stad ...
Yups, ik vond het ook debiel vroeg, gisteren waren ze er al mee bezig, vandaag hing het op en waren de lampjes aanquote:
das idd lekker, maar ook de focaccia ermee maken is ook heerlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Pagan het volgende:
Cherrytomaatjes uit de oven.
ovenschaal invetten met een beetje olijfolie
hele tomaatjes erin
p en z erop, knoflookje erover uitpersen als je dat lekker vindt
in de oven op 160 0C garen, minuutje of 15
Daarna afmaken door er wat verse basilicum over te snipperen.
(mootje zalm en wat pasta erbij past prima)
Jij bent er ook zo 1 die een zak koopt, tegen zichzelf zegt dat ze een X aantal neemt en toch door blijft vreten totdat je er misselijk van bent?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:Greys , die is echt grappig!
Ik ga es een sharonfruit nemen zo. Misschien. Maar eigenlijk ben ik te misselijk van al dat snoep![]()
Oh en Elies, bij mij begint griep met zo een loopneus uit het niks, maar dan slik ik een doos antrigrippine en dat zet het niet door.
Da's toch echt schandaligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh de kerstversiering hangt hier trouwens al op in de stad ...
zij was toch de eerste die was gestorven zonder onderliggende kwaaltjes ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
[upd]Meisje (14) overleden aan Mexicaanse griep
Wat ik dan altijd zo jammer vind van die nieuwsberichten is dat er niet bij staat, althans bij het meisje niet... of zij al iets onderliggends had. Griep, astma, whatever.
van nu.nlquote:Dat gezonde mensen overlijden aan griep, zoals het 14-jarige meisje, komt heel weinig voor. ''Heel triest dat dit haar is overkomen'', zei Klink ''Ik hoorde dat ze voor ze griep kreeg verder kerngezond was.'' De 40-jarige man was al enige tijd ernstig ziek.
Ja, das dan heel zuur en kut iddquote:
Het was toch ook maar een kleinschalig spontaan idee. Niet als vervanging voor een echte meet zoals bij DTHquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
De grote vraag nu is: is dit een freaky incident of is de Grote Boze Mutatie begonnen en wordt de Mexicaanse griep bekend als de Haarlemse Variant?quote:
Ja dat was de hele clou: Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor die tijd gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zij was toch de eerste die was gestorven zonder onderliggende kwaaltjes ?
Ik denk dat dit een incident is. Als er een mutatie was geweest mag ik toch hopen dat ze dat nu al wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: is dit een freaky incident of is de Grote Boze Mutatie begonnen en wordt de Mexicaanse griep bekend als de Haarlemse Variant?
Dat dus, gewoon gaan zondag, keileuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was toch ook maar een kleinschalig spontaan idee. Niet als vervanging voor een echte meet zoals bij DTH
Cherrytomaatjes zijn hier gewoon snoep. Of voor door de salade. Had vorige week een lekkere met veldsla, mozzarellakaas, pompoenpitjes, lenteuitjes en balsamicodressing.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, denk van niet , moet je nog beterder je best doen![]()
Ik ben al twee doosjes cherrytomaatjes los![]()
Laat ik 1 doos staan voor volgende week op mn werk, 1 doosje mee naar huis, dan gaan ze wel op.
En ik heb net ff fotos gemaakt van het hele pakket, tis echt veel!
En dr zit fruit in wat ik niet ken
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn broodquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Ynske het volgende:
tomaten pletten?
hier snijden we die dingen als ze t brood op gaan of in de salade
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn brood
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik snoep ze gewoon op of pleur ze in salades maar die had ik deze week niet op de planning staan![]()
Op brood vind ik gewone tomaten lekkerder en praktischer, die kleine ronde knikkers plet je niet zo fijn![]()
zaadtriangel
cherrytomaatjes zijn klein en rondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meer
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
Dierenthuisquote:
Dierenthuis wellicht?quote:
Je kunt er ook mee knikkerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nok
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjesquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
Met ezelsoren opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
* Dizzy-Miss-Lizzy gaat zich in een hoekje schamen
Nobody pops my cherry!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
Gewoon alles nu opeten en dan snel weer een nieuwe zak kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Over kersjes gesproken.
*burp*
Ik geloof niet dat dr nog kersjes of perzikjes in mn snoepzak zitten.
![]()
Ik zie ook nog maar 2 dropkrakelingen![]()
En nu ben ik in dubio.
Laat ik de zak op mn werk of neem ik de zak mee naar huis?
Pffffff wat een beslissingen he
Q, hou je eens bezig met andere dingen dan gezondheid en ziekte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me ook af hoe een gezond iemand kan doodgaan aan de griep eigenlijk
Ben jij helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gewoon alles nu opeten en dan snel weer een nieuwe zak kopenSmakelijk!
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd![]()
( die kraam staat pas volgende week vrijdag weer op de markt ook en we zijn niet elke week ongesteld gelukkig dus we maken er maar geen gewoonte van).
Ik neem ze mee, ik kan ze denk ik nie missen dit weekend, mn snoepjes
Daar ben ik es zo verslaafd aan geweest lang lang lang geleden dat ik ze daarna echt nooit meer gegeten hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Nonneke het volgende:
ik denk dat ik morgen eerst een flinke zak Jelly Beans ga halen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er bijna van aan mijn scherm gaan likken
[ afbeelding ]
Het maakt dat ik me afvraag of mijn kind nog rechtop staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, hou je eens bezig met andere dingen dan gezondheid en ziekte.
Het lijkt wel een beetje obsessief nuIk bedoel het niet lelijk, maar je hebt het eigenlijk altijd over dit soort dingen, altijd over kwaaltjes, aandoeningen, ziektes, pijn, je lichaam (of lichaamssappen die elders op het lichaam terecht komen
). Nou ja, ik bedoel... ga lekker van je weekend genieten!
alleen voor de blik van met meisje achter de kassa vind ik ze al geweldigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik es zo verslaafd aan geweest lang lang lang geleden dat ik ze daarna echt nooit meer gegeten heb![]()
Ik ga ff pissen en naar huis.
Dan boodschapjes doen en zo!
( en ja ik heb de bel onklaar gemaakt zodat die Oxxioman de honden niet kan stalken tijdens mijn afwezigheid)
Tot strakkies allemaal
Wij gaan vanaaf poolen en bowlen met hapjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Morgenavond is het mijn beurt voor misselijkheid. Ik heb plechtig beloofd om een hele film uit te zitten. Batman, die nieuwste met Heather Ledger. Mijnheeft beloofd mij met lekkere hapjes op mijn plek te houden
Gosh, dit klinkt als een feeder
Jouw kikkertjes van de makatsi actie waren echt binnen no time opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen voor de blik van met meisje achter de kassa vind ik ze al geweldigZo'n zakje schep ik zo helemaal of 3 kwart vol (om het daarna binnen 2 dagen allemaal op te vreten
) dan weegt ze die dingen, bijna 20 euro, en dan zo'n blik naar mij Spoor je wel ?
Ik ga dood van de honger. Ik heb niet eens tussendoor gesnoept vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, heb eigenlijk ook helemaal geen honger.
Qua chinees kom ik niet verder dan nasi, bami of een roerbakprutje. Verder word chinees gewoon gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dood van de honger. Ik heb niet eens tussendoor gesnoept vandaagKan iemand ff het NHD bellen?
Wij eten aardappels, wortels und bratwurst
Kookt iemand hier eigk wel es chinees? Ik had gisteren ketjepvlees en dat was goddelijk
Same herequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua chinees kom ik niet verder dan nasi, bami of een roerbakprutje. Verder word chinees gewoon gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |