Neem contact op met de rasvereniging, die hebben meestal ook een kittenbemiddeling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Iemand een adres waar siberische boskatten verkocht worden? (ivm allergie voor schilfers van gewone katten).
En een richtprijs (wij denken aan 800 euro)??
Moet je echt? Of kun je ook nog wel wat uit de voorraadkast trekken? Een blik bruine bonen ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zelfgemaakte pizza![]()
Heb ik ook wel zin in, maar dan moet ik straks nog boodschappen doen.
Dilemma's, dilemma's![]()
Wel lief dat je ff bij je moeder bent nu Bliss![]()
En zondag kan ik niet....
Goed, en bij jou?quote:
Lekker druk op het werk (gelukkig). Ik heb weer een heel topic bij te lezen als ik thuis kom zie ik?quote:
Neem je al je persoonlijkheden mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Godver ik trek 't niet meer, nog tot 16u hier zitten.
Ik smeer 'm
Ik zal 't tegen ze zeggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Neem je al je persoonlijkheden mee?
Hoi heer Subtiel
Aaaah wil je ook een fruitpakket?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ineens snipverkoudenAlsof mijn hersenpan verweekt is en het schip verlaat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
Griepprikken, mjammie
Ik heb in 30 jaar niet een keer griep gehad, dus ik vertrouw er maar op dat ik dit ook wel overleef
Dat is volgens mij een ehhhh... kakiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef oh-oh het volgende:
Wie weet wat dit is en hoe het smaakt?????
[ afbeelding ]
Mijn griep begon zo:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ineens snipverkoudenAlsof mijn hersenpan verweekt is en het schip verlaat
Yupsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Aaaah wil je ook een fruitpakket?
Ben jij degene die in ditzelfde topic riep dat ze al 300 jaar geen griep gehad had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |