Nee toch, het liefste had ik vandaag nog gegaan, maar nergens was meer een plekjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ok, tja, dat is wel iets waar je idd niet een heel weekend mee wil wachten. Stomme da.
Mijnes heeft twee keer per dag inloopspreekuur, dat is echt wel zo handig voor zulke dingen!
Ik hoop dat ie dr snel van verlost wordt!
Nou, zorg dat je om 18.30 bij mij bent ga ik gezellig met je meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Nee toch, het liefste had ik vandaag nog gegaan, maar nergens was meer een plekje![]()
Sinds 1,5 jaar ofzo doen de DA's hier in de omgeving alleen nog maar op afspraak helaas, met dingen zoals dit zou het idd handig zijn als ik er gewoon even langs kon huppelen
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik zou zondag wel naar blijdorp kunnen.
Ik weet 't niet... Ben niet veel thuis van 't weekend denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leuk
Wie kunnen en willen er nog meer eventueel zondag?
Zelf pizza's maken is coolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi ohoh, mja het gaat![]()
ben nu weer een paar daagjes bij m'n moeder, die is zo alleen numaar vanavond gaan we samen een pizza maken
Ik had het kunnen wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet 't niet... Ben niet veel thuis van 't weekend denk ik.
Gezellig voor je!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Maes het volgende:
Mijn zoon komt straks, ik ben blijIk heb hem een poosje niet gezien ivm zijn drukke werkzaamheden en en nou ja ik ben gewoon blij
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, zorg dat je om 18.30 bij mij bent ga ik gezellig met je mee![]()
Geintje.
Hier zijn echt nog veel da's met inloopuren hoor, heel erg fijn.
En zelf proberen is echt geen optie?
MB hoi!
Hoestiedaar?
Ll en ik doen ons best alquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
Maar het wordt wel een heeeeeel klein cluppie dan zondag he?
Beter dan een datum vinden dat er wat meer kunnen?
Maar zondag zou toch ook niet echt een meet zijn maar gewoon een spontane inval?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
Maar het wordt wel een heeeeeel klein cluppie dan zondag he?
Beter dan een datum vinden dat er wat meer kunnen?
Nee joh, hard doorrijden, haal je makkelijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan al telaat ben met vertrekken
![]()
We kijken straks nog even (in je eentje is het geen doen helaas, hij moet in de houtgreeponze bange homo
) en als we nu duidelijk iets zien zitten kunnen we kijken of we het er voorzichtig uitkrijgen, maar liever priegel ik niet teveel zelf aan zn kussens.
Ik heb serieus Billy altijd es willen verven met carnavalquote:
Ik denk dat die kleur blauw van dat ene voorpootje hem heel erg goed zou staan namelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb serieus Billy altijd es willen verven met carnaval
ja toevallig nog een hele nieuwe tube !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hard doorrijden, haal je makkelijk!
Aan die kussens kun je best goed prutsen hoor, die kunnen wel tegen een stootje.
Heb je toevallig trekzalf in huis?
Nou, eerst nog es ff goed proberen met een pincet of je t zelf dr uit krijgt en of je kan zien wat t is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:18 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja toevallig nog een hele nieuwe tube !
kan ik dat er gewoon opsmeren dr. oh-oh ? sokje erom ?
de hypogonder schoot even door mn hoofd en even zag ik een heel vies dik etterig pootje met restjes trekzalf![]()
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, eerst nog es ff goed proberen met een pincet of je t zelf dr uit krijgt en of je kan zien wat t is.
En anders gewoon een dikke kledder trekzalf er op en dan een gaasje en dan een sok.
Fripsie had es in glas gestapt, toen deed de da dat ook zo.
Ik tape dr altijd met leukoplast een sokje omheen, en als we dan naar buiten gaan nog een plastick zakkie ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.
Oei in glasik vermoed dat het iets is van een klein doorntje ofzo.
Hij voelt zich zo opgelaten met een sokje aandus dat wordt nog wat !
Krijgen we daar een foto van te zien of vind je dat te erg in zijn hour of need?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Nonneke het volgende:
[..]
gaasje is idd wel handig, die ga ik zo eerst even halen in de winkel.
Oei in glasik vermoed dat het iets is van een klein doorntje ofzo.
Hij voelt zich zo opgelaten met een sokje aandus dat wordt nog wat !
Uiteraard, dan istie op zn leukst !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Krijgen we daar een foto van te zien of vind je dat te erg in zijn hour of need?
Tis ook niet niks voor je mamsie (en voor jou natuurlijk) verwen elkaar maar met aandacht en zelf pizza maken is heerlijk! Doe je er ook altijd van dat Remia spul op? Wij namelijk wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef MissBliss het volgende:
Hoi ohoh, mja het gaat![]()
ben nu weer een paar daagjes bij m'n moeder, die is zo alleen numaar vanavond gaan we samen een pizza maken
Ja maar kun je dr nie nog iets leuks / lekkers mee doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oh en die cherrytomaatjes zou ik btw gewoon opeten
Geen idee, ik maak nooit zelf pizza's namelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Tis ook niet niks voor je mamsie (en voor jou natuurlijk) verwen elkaar maar met aandacht en zelf pizza maken is heerlijk! Doe je er ook altijd van dat Remia spul op? Wij namelijk wel.
Nog even snel, het staat bij het broodbeleg volgens mij heet het pizzaquick. Het is voor op de pizzabodem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak nooit zelf pizza's namelijk
we gaan zo nog naar de shop, dus ik zal kijken naar remiaspul
Ga nog ff hard doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Maes het volgende:
Zou ik in de Top 100 komen met mijn ADHD gedrag van vandaag?
Hmm, denk van niet , moet je nog beterder je best doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:37 schreef Maes het volgende:
Zou ik in de Top 100 komen met mijn ADHD gedrag van vandaag?
Ik zou met veel liefde en plezier meewillen. Maar ik ga zaterdag overdag ook dingen doen en heb wel doodleuk weer twee nachtdiensten dit weekend. Helaas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds, want het lijkt me best leuk
Wie kunnen en willen er nog meer eventueel zondag?
quote:BILTHOVEN - Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor die tijd gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.
Het is voor het eerst dat in Nederland iemand is overleden aan het H1N1-virus, zonder dat deze persoon al een andere ernstige ziekte onder de leden had. Volgens het RIVM komt het in andere landen ook voor dat gezonde mensen aan de gevolgen van de Mexicaanse griep overlijden. ,,Net zoals dat bij een normale griep in Nederland ook kan gebeuren'', zei een woordvoerder van het instituut.
Hmm ben je besmettelijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Goodbye het volgende:
Ieks, ik heb ook griep![]()
maar al aan de betere hand![]()
Dan blijf je in je eentje overquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ben je besmettelijk?
Ik haal je vast van de meetlijst
Das ook gezelligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan blijf je in je eentje over![]()
Zondag kom ik niet hoor, wees gerust
Nou precies, dat dacht ik nou ook! We hebben die vrouwen niet nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, zeker weten ouwe schobbejak, wij vermaken ons wel
Welja, doe maar...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou precies, dat dacht ik nou ook! We hebben die vrouwen niet nodig![]()
Biertje?
Ik heb een oproep voor de gewone en de Mex. Voor die mex moet je trouwens twee keer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:32 schreef Bamba het volgende:
De jaarlijkse griepprik heb ik disdag al gehad. Ik twijfel alleen ook nog of ik die mexicaanse zal gaan hale...
Goeiemiddag trouwens
Saaie kerel ben je ook, tis dat we 't zelfde lichaam delenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welja, doe maar...
Of nee wacht, we zijn nog aan het werk hé... Bakkie koffie, zwart met suiker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |