Zet het er ff in dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik kan volgensmij de 14e, 21e en 22e, maar dat is nog wel onder voorbehoud.
Het weekend van de 28e ga ik op vakantie. We gaan miss naar Kenia![]()
![]()
Someone??quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Iemand een adres waar siberische boskatten verkocht worden? (ivm allergie voor schilfers van gewone katten).
En een richtprijs (wij denken aan 800 euro)??
Weekend - Evt. meetersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaja, Ll![]()
Weekend-------------------------------Evt. meeters
14/15 nov------------------------------ Goodbye (14e)
21/22 nov-------------------------------Goodbye
28/29 nov
Stomme streepies
Exact dat! Inclusief de sub.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Morretje het volgende:
Ik kan de hele maand november nietmocht er iemand mij willen meeten.
Miauw.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weekend - Evt. meeters
14/15 nov: Goodbye (14e), Loveless
21/22 nov: Goodbye, Loveless
28/29 nov: Loveless
Sow beter mefrauwtjeuhuhuuh
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Morretje het volgende:
Ik kan de hele maand november nietmocht er iemand mij willen meeten.
Wat voor waggiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Ll zo eff zwaaien kom na 2-en langsgesjeest R'dam in
Als ie huge is sorry!quote:
Ik zwaai alvastquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Ll zo eff zwaaien kom na 2-en langsgesjeest R'dam in
Heb jij ook met witte letters er 'sexy' opstaan 100xquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ie huge is sorry!
Kan hier niets verkleinen helaas.
[ afbeelding ]
Oeh fijn is dat maar de maastrichtse markt is ook wel erg leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Nog niet bijgelezen maar ik wil ff gillen dat ik zo van de markt hou![]()
Megafruitpakket voor 5 euro, heerlijke verse broodjes, 5 stuks, 2 voor de lunch, 2 voor vanavond en 1 voor de vogeltjes, een pond snoepgoed ( drop en zoOngesteld en zo
), een zakje bananenchips en dan nog net geen 10 euro kwijt
![]()
![]()
En dan nu broodjes smeren en bijlezen
MOOI, goeie kleur ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ie huge is sorry!
Kan hier niets verkleinen helaas.
[ afbeelding ]
Hihi, ga even laarzen kijken/kopen en de WE inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik zwaai alvast(woon vlakbij Rotterdam:))
Want? Is dat noodzakelijk of rijden die zo rond?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij ook met witte letters er 'sexy' opstaan 100x
Ik niet hoor maar misschien in het kattentopic?quote:
Zie je plaatjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Want? Is dat noodzakelijk of rijden die zo rond?
Ow das wel handig vanaaf eens doen. Thnxquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar misschien in het kattentopic?
Ja?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dat, want alleen met Ll.. Ik weet niet of ik dat wel durfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:42 schreef Greys het volgende:
Ik ga thuis ff in de agenda kijken zo wanneer ik wel of niet kan.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Hahaha ik ga het plaatje op de site eens bekijken maar ik zie niets hoor (dus geen opzet ofzo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ml-etje; hier zie ik soort watermerk in je plaatje van de auto, een of ander internetadres met 'sexy' erin
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Zie! en nu sst voor DML!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie het ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Ml-etje; hier zie ik soort watermerk in je plaatje van de auto, een of ander internetadres met 'sexy' erin
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaa daaahaagquote:
Nee, echt! Ik zal kijken of ik er een printscreen van kan makenquote:
Doe maar want zie hier dus niets (zo auto gaat inspecteren op watermerkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, echt! Ik zal kijken of ik er een printscreen van kan maken
Er staat sexy.com.auquote:
Hmm, het is alleen wel heel klein geworden (jouw foto verkleint zich en mijn printstcreen maakt het nog kleiner).quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe maar want zie hier dus niets (zo auto gaat inspecteren op watermerken)
Jep !quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:14 schreef Ml-etje het volgende:
Ladies en Gents
Iemand een adres waar siberische boskatten verkocht worden? (ivm allergie voor schilfers van gewone katten).
En een richtprijs (wij denken aan 800 euro)??
Zie het iiieks maar ne niets op waggie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, het is alleen wel heel klein geworden (jouw foto verkleint zich en mijn printstcreen maakt het nog kleiner).
Hopelijk staat het niet op je auto
Jij gelooft me nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie het iiieks maar ne niets op waggie.
TissernoumetPim?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep !
heb dr even een mailtje gestuurt, ik wacht op antwoord, geloof dat ze op dit moment ook een herplaatser heeft zitten.
Thnx!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jep !
heb dr even een mailtje gestuurt, ik wacht op antwoord, geloof dat ze op dit moment ook een herplaatser heeft zitten.
Nee gek héquote:
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Non wat is er met Pim?
Ok, tja, dat is wel iets waar je idd niet een heel weekend mee wil wachten. Stomme da.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtOok lijkt zn ene voet iets dikker
hebben gekeken met lamp erop, bril op etc en we zien wel vaag iets maar durven het er toch niet zelf uit te halen. Ook mogen wij er liever niet aanzitten en is het grommen en lelijk doen![]()
Dus tot hij naar de DA mag gaat hij met pootje in de soda en een sokje erom
Och zielug, geef Pim maar een kusje op zijn kopjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die heeft wrs iets in een van zn voetkussens zitten (half aan de zijkant), hij kan er op lopen en alles doen maar soms piept hij opeens en trekt hij een beetje met zn pootje, en hij kijkt en doet alsof hij het leed van de hele wereld op zn schouders draagtOok lijkt zn ene voet iets dikker
hebben gekeken met lamp erop, bril op etc en we zien wel vaag iets maar durven het er toch niet zelf uit te halen. Ook mogen wij er liever niet aanzitten en is het grommen en lelijk doen![]()
Dus tot hij naar de DA mag gaat hij met pootje in de soda en een sokje erom
jep, PM je hoe dan ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thnx!
Mocht ik het niet meer lezen en je hebt info..pm dan even?
Volgens mij wil mijn collega wel graag een jong katje maar heb daar eigenlijk niet naar gevraagd..
Hoor het wel ik geef haar dan de gegevens (niet iedereen hoeft iets te weten van mij op Fok).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |