Daar zal hij vast geen bezwaar tegen hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahhh, oké. Maar zou Ll wel weten dat wij jakoezi meets gewoon in bikini doen?
Ja. Met een heel verhaal van mer enzo, dat dokters vaak geen idee hebben wat hun patient mankeert. En dan zie je iedereen in de gang staan wachten totdat ze 1 voor 1 worden geroepen.\quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je mist niets. Ik denk dat dat later in terugblikjes er in verwerkt zit?
Zie je wel het intro, de titel enzo?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat komt in de hele aflevering nog, doos!Gewoon gaan kijken!!!
Ja, het is nogal een verwarrend begin. Maar ga maar kijken, 't wordt vanzelf duudlikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef Qwea het volgende:
[..]!
Ik zat al echt zo van "WTF. Heb ik wel de goeie ep??"
*braaf kijken gaat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:56 schreef nokwanda het volgende:
Gaat die zondagslunch in Blijdorp em nog worden of niet?
Waarom heb je dat onderste weggehaald?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik mag de MG-prik uiteraard wel hebben, maar ik neem um lekker niet.
De gewone griepprik wel![]()
Nog 4 uurtjes en dan heb ik vaaakaaaantie!![]()
En balen Greys, dat ie weer es later thuiskomt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom heb je dat onderste weggehaald?
Ik durf niets af te sprekenquote:
Als ik erbij ben is er 25% korting. Ik heb een abbo, rememberquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf niets af te sprekenGezien mijn ietwat wisselende humeur enzo
Maar op zich klinkt het enig, al is het wel wat duur om alleen voor lunch Blijdorp in te gaan
't Was gewoon een wild idee van me, zou me wel leuk lijken om daarna ook de dierentuin te bekijken. Ben niet meer in Blijdorp geweest sinds ik een klein Baafje was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik durf niets af te sprekenGezien mijn ietwat wisselende humeur enzo
Maar op zich klinkt het enig, al is het wel wat duur om alleen voor lunch Blijdorp in te gaan
Ik kan volgensmij de 14e, 21e en 22e, maar dat is nog wel onder voorbehoud.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou als we nou gewoon half/eind nov even tsjekken of mensen tijd en zin hebben kunnen we toch aan de hand van het ploegje kijken of er écht wat te organiseren is en wat en waar...
Dus, ff braaf naampjes invullen:
Weekend-------------------------------Evt. meeters
14/15 nov
21/22 nov
28/29 nov
14/15 nov ----> familieweekend in een kampeerboerderijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
Nou als we nou gewoon half/eind nov even tsjekken of mensen tijd en zin hebben kunnen we toch aan de hand van het ploegje kijken of er écht wat te organiseren is en wat en waar...
Dus, ff braaf naampjes invullen:
Weekend-------------------------------Evt. meeters
14/15 nov
21/22 nov
28/29 nov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |