Ik denk dat dit een incident is. Als er een mutatie was geweest mag ik toch hopen dat ze dat nu al wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: is dit een freaky incident of is de Grote Boze Mutatie begonnen en wordt de Mexicaanse griep bekend als de Haarlemse Variant?
Dat dus, gewoon gaan zondag, keileuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was toch ook maar een kleinschalig spontaan idee. Niet als vervanging voor een echte meet zoals bij DTH
Cherrytomaatjes zijn hier gewoon snoep. Of voor door de salade. Had vorige week een lekkere met veldsla, mozzarellakaas, pompoenpitjes, lenteuitjes en balsamicodressing.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, denk van niet , moet je nog beterder je best doen![]()
Ik ben al twee doosjes cherrytomaatjes los![]()
Laat ik 1 doos staan voor volgende week op mn werk, 1 doosje mee naar huis, dan gaan ze wel op.
En ik heb net ff fotos gemaakt van het hele pakket, tis echt veel!
En dr zit fruit in wat ik niet ken
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn broodquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Ynske het volgende:
tomaten pletten?
hier snijden we die dingen als ze t brood op gaan of in de salade
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn brood
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik snoep ze gewoon op of pleur ze in salades maar die had ik deze week niet op de planning staan![]()
Op brood vind ik gewone tomaten lekkerder en praktischer, die kleine ronde knikkers plet je niet zo fijn![]()
zaadtriangel
cherrytomaatjes zijn klein en rondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meer
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
Dierenthuisquote:
Dierenthuis wellicht?quote:
Je kunt er ook mee knikkerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nok
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjesquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
Met ezelsoren opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
* Dizzy-Miss-Lizzy gaat zich in een hoekje schamen
Nobody pops my cherry!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |