Ja mango'squote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Greys het volgende:
Dat hoofd van de kat ook, echt zo van 'Ah nee he....'
Ik zag ook mango's in het fruitpakket van oh-oh. Die vind ik zo lekker he? Echt, goddelijk.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh de kerstversiering hangt hier trouwens al op in de stad ...
Yups, ik vond het ook debiel vroeg, gisteren waren ze er al mee bezig, vandaag hing het op en waren de lampjes aanquote:
das idd lekker, maar ook de focaccia ermee maken is ook heerlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:19 schreef Pagan het volgende:
Cherrytomaatjes uit de oven.
ovenschaal invetten met een beetje olijfolie
hele tomaatjes erin
p en z erop, knoflookje erover uitpersen als je dat lekker vindt
in de oven op 160 0C garen, minuutje of 15
Daarna afmaken door er wat verse basilicum over te snipperen.
(mootje zalm en wat pasta erbij past prima)
Jij bent er ook zo 1 die een zak koopt, tegen zichzelf zegt dat ze een X aantal neemt en toch door blijft vreten totdat je er misselijk van bent?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef oh-oh het volgende:Greys , die is echt grappig!
Ik ga es een sharonfruit nemen zo. Misschien. Maar eigenlijk ben ik te misselijk van al dat snoep![]()
Oh en Elies, bij mij begint griep met zo een loopneus uit het niks, maar dan slik ik een doos antrigrippine en dat zet het niet door.
Da's toch echt schandaligquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh de kerstversiering hangt hier trouwens al op in de stad ...
zij was toch de eerste die was gestorven zonder onderliggende kwaaltjes ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef Qwea het volgende:
[upd]Meisje (14) overleden aan Mexicaanse griep
Wat ik dan altijd zo jammer vind van die nieuwsberichten is dat er niet bij staat, althans bij het meisje niet... of zij al iets onderliggends had. Griep, astma, whatever.
van nu.nlquote:Dat gezonde mensen overlijden aan griep, zoals het 14-jarige meisje, komt heel weinig voor. ''Heel triest dat dit haar is overkomen'', zei Klink ''Ik hoorde dat ze voor ze griep kreeg verder kerngezond was.'' De 40-jarige man was al enige tijd ernstig ziek.
Ja, das dan heel zuur en kut iddquote:
Het was toch ook maar een kleinschalig spontaan idee. Niet als vervanging voor een echte meet zoals bij DTHquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten
Maar het wordt wel een heeeeeel klein cluppie dan zondag he?
Beter dan een datum vinden dat er wat meer kunnen?
De grote vraag nu is: is dit een freaky incident of is de Grote Boze Mutatie begonnen en wordt de Mexicaanse griep bekend als de Haarlemse Variant?quote:
Ja dat was de hele clou: Een meisje van 14 jaar is deze week aan de Mexicaanse griep overleden. Ze was voor die tijd gezond, aldus het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vrijdag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zij was toch de eerste die was gestorven zonder onderliggende kwaaltjes ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |