Ik denk dat dit een incident is. Als er een mutatie was geweest mag ik toch hopen dat ze dat nu al wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
De grote vraag nu is: is dit een freaky incident of is de Grote Boze Mutatie begonnen en wordt de Mexicaanse griep bekend als de Haarlemse Variant?
Dat dus, gewoon gaan zondag, keileuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het was toch ook maar een kleinschalig spontaan idee. Niet als vervanging voor een echte meet zoals bij DTH
Cherrytomaatjes zijn hier gewoon snoep. Of voor door de salade. Had vorige week een lekkere met veldsla, mozzarellakaas, pompoenpitjes, lenteuitjes en balsamicodressing.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm, denk van niet , moet je nog beterder je best doen![]()
Ik ben al twee doosjes cherrytomaatjes los![]()
Laat ik 1 doos staan voor volgende week op mn werk, 1 doosje mee naar huis, dan gaan ze wel op.
En ik heb net ff fotos gemaakt van het hele pakket, tis echt veel!
En dr zit fruit in wat ik niet ken
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn broodquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:40 schreef Ynske het volgende:
tomaten pletten?
hier snijden we die dingen als ze t brood op gaan of in de salade
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja op brood snij ik ze ook, maar die kleintjes, die kun je niet zo fijn in dunne plakken voor op brood snijden. Ik lust het liefst romatomaten op mn brood
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik snoep ze gewoon op of pleur ze in salades maar die had ik deze week niet op de planning staan![]()
Op brood vind ik gewone tomaten lekkerder en praktischer, die kleine ronde knikkers plet je niet zo fijn![]()
zaadtriangel
cherrytomaatjes zijn klein en rondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
t zal wel aan mij liggen, maar nu volg ik t niet meer
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nokquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
cherrytomaatjes zijn klein en rond
Dierenthuisquote:
Dierenthuis wellicht?quote:
Je kunt er ook mee knikkerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maak het nou niet nog ingewikkelder Nok
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjesquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
Met ezelsoren opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ah, ja dat had ik zelf ook kunnen bedenken.
* Dizzy-Miss-Lizzy gaat zich in een hoekje schamen
Nobody pops my cherry!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze passen ook in kleinere gaatjes dan gewone tomaatjes
Gewoon alles nu opeten en dan snel weer een nieuwe zak kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Over kersjes gesproken.
*burp*
Ik geloof niet dat dr nog kersjes of perzikjes in mn snoepzak zitten.
![]()
Ik zie ook nog maar 2 dropkrakelingen![]()
En nu ben ik in dubio.
Laat ik de zak op mn werk of neem ik de zak mee naar huis?
Pffffff wat een beslissingen he
Q, hou je eens bezig met andere dingen dan gezondheid en ziekte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:33 schreef Qwea het volgende:
ik vraag me ook af hoe een gezond iemand kan doodgaan aan de griep eigenlijk
Ben jij helemaal besodemieterdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gewoon alles nu opeten en dan snel weer een nieuwe zak kopenSmakelijk!
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij helemaal besodemieterd![]()
( die kraam staat pas volgende week vrijdag weer op de markt ook en we zijn niet elke week ongesteld gelukkig dus we maken er maar geen gewoonte van).
Ik neem ze mee, ik kan ze denk ik nie missen dit weekend, mn snoepjes
Daar ben ik es zo verslaafd aan geweest lang lang lang geleden dat ik ze daarna echt nooit meer gegeten hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Nonneke het volgende:
ik denk dat ik morgen eerst een flinke zak Jelly Beans ga halen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou er bijna van aan mijn scherm gaan likken
[ afbeelding ]
Het maakt dat ik me afvraag of mijn kind nog rechtop staatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, hou je eens bezig met andere dingen dan gezondheid en ziekte.
Het lijkt wel een beetje obsessief nuIk bedoel het niet lelijk, maar je hebt het eigenlijk altijd over dit soort dingen, altijd over kwaaltjes, aandoeningen, ziektes, pijn, je lichaam (of lichaamssappen die elders op het lichaam terecht komen
). Nou ja, ik bedoel... ga lekker van je weekend genieten!
alleen voor de blik van met meisje achter de kassa vind ik ze al geweldigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar ben ik es zo verslaafd aan geweest lang lang lang geleden dat ik ze daarna echt nooit meer gegeten heb![]()
Ik ga ff pissen en naar huis.
Dan boodschapjes doen en zo!
( en ja ik heb de bel onklaar gemaakt zodat die Oxxioman de honden niet kan stalken tijdens mijn afwezigheid)
Tot strakkies allemaal
Wij gaan vanaaf poolen en bowlen met hapjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef nokwanda het volgende:
Morgenavond is het mijn beurt voor misselijkheid. Ik heb plechtig beloofd om een hele film uit te zitten. Batman, die nieuwste met Heather Ledger. Mijnheeft beloofd mij met lekkere hapjes op mijn plek te houden
Gosh, dit klinkt als een feeder
Jouw kikkertjes van de makatsi actie waren echt binnen no time opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alleen voor de blik van met meisje achter de kassa vind ik ze al geweldigZo'n zakje schep ik zo helemaal of 3 kwart vol (om het daarna binnen 2 dagen allemaal op te vreten
) dan weegt ze die dingen, bijna 20 euro, en dan zo'n blik naar mij Spoor je wel ?
Ik ga dood van de honger. Ik heb niet eens tussendoor gesnoept vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Smakelijk!
Ik heb nog geen idee wat ik ga eten, heb eigenlijk ook helemaal geen honger.
Qua chinees kom ik niet verder dan nasi, bami of een roerbakprutje. Verder word chinees gewoon gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga dood van de honger. Ik heb niet eens tussendoor gesnoept vandaagKan iemand ff het NHD bellen?
Wij eten aardappels, wortels und bratwurst
Kookt iemand hier eigk wel es chinees? Ik had gisteren ketjepvlees en dat was goddelijk
Same herequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Qua chinees kom ik niet verder dan nasi, bami of een roerbakprutje. Verder word chinees gewoon gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |