Ik doe altijd zoveel schuim in het bad dat dat niet eens kan gebeurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah dan lig jij helemaal onbedekt in zhe jakoezie, en ik onder een heule laag schuim.
Best een goed plan ja![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:27 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik verveel me nu alIk heb salaris al binnen dus ik kan morgen weer shoppen
Dat zei MM dus net ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Q ik zou je nog een beetje rustig houden en voor optie a gaan. Hoef je ook geen doppies in je oren voor de muziek en je piep.
Babe!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:35 schreef senesta het volgende:
Hallo allemaal!
Qwea, hoe is het met jou?
Ik begin ook weer een beetje terug op aarde te komen eindelijk, wat een rotgriepjes gaan er rond zeg
Ik denk dat ik hem gewoon niet neemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:46 schreef Morretje het volgende:
halloo![]()
Qwea, over de tacogriepprik: volgens mij is de ernst van die griep aardig overdreven. Nu vallen wij allemaal in de risicogroep: jongeren, maar ook ik heb erge twijfels.. Ik vraag me ook af of het ding wel genoeg getest is, en niet te vroeg op de markt komt omdat er zo'n paniek was afgelopen zomer.
Oh, en over je dilemma voor vanavond, ik zou ook voor optie 1 gaan. Gewoon omdat wel gezellig is, en ook rustig!
Ze missen die opponeerbare duim, he. Da's lastig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou je een kat kunnen leren af te wassen?
Je mag er ook nog wel bij heurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Senes, Non, Bamba, Morrie, DML!
Goodbye en Ll, gedragen jullie je eens![]()
Nee hoor, het is weekend, dan mag het![]()
Hihi hing in de wacht hier en schoot in de lachquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:29 schreef Nonneke het volgende:![]()
de dierenarts assistente hier heeft dr tampon scheef zitten ofzoNeemt ze op "Ja ?" tis dat je niet in smilys kunt praten anders had ze er nog
achteraan gezegd
![]()
maargoed, nou heb ik allemaal boze tips, maar nog geen afspraak voor Pim("ja kijk maar over het weekend, en maak maandag maar een afspraak !"
)
Ik ben de braafheid zelve, dat weet je toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Senes, Non, Bamba, Morrie, DML!
Goodbye en Ll, gedragen jullie je eens![]()
Nee hoor, het is weekend, dan mag het![]()
Wat ben je toch ruimhartig!quote:
Daarom waarschuwde ik ook even.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben de braafheid zelve, dat weet je toch?
Kun jij mij helpenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch ruimhartig!
[..]
Daarom waarschuwde ik ook even.
Omdat je zo braaf bent. Een echt kind van je moeder!
Dat komt in de hele aflevering nog, doos!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij mij helpen
Ik kijk het 1ste stuk van GA ep 6, en daar wordt gezegd "what happend to that patient was inexcusable! " En dan zie je allemaal bloed enzo. Welke patient
Izzie ging weg, Christina kreeg bijna een hamer op dr smoel. Wat mis ik?
ben je inmiddels al geholpen ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hing in de wacht hier en schoot in de lach
Je mist niets. Ik denk dat dat later in terugblikjes er in verwerkt zit?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun jij mij helpen
Ik kijk het 1ste stuk van GA ep 6, en daar wordt gezegd "what happend to that patient was inexcusable! " En dan zie je allemaal bloed enzo. Welke patient
Izzie ging weg, Christina kreeg bijna een hamer op dr smoel. Wat mis ik?
Ahhh, oké. Maar zou Ll wel weten dat wij jakoezi meets gewoon in bikini doen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch ruimhartig!
[..]
Daarom waarschuwde ik ook even.
Omdat je zo braaf bent. Een echt kind van je moeder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |