tevens fipoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:33 schreef ufopiloot het volgende:
Vooral die kaart met alle spelers vind ik erg gaaf om te zien. Alle lichtpuntjes van spelersintensiteitEn waar zijn die Russische Realms nou voor?! Geen enkele speler
En nog een paar lichtpuntjes in Afrika, hehe. Zuid-Amerika is helaas slecht te zien. Vind ik altijd wel interressant zulke kaarten
Komt wel overeen met de WoW-kaart
Het is nog makkelijker als je deze addon installeerd:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:25 schreef jogy het volgende:
Welke sites worden het meest gebruikt om quests en items op te zoeken eigenlijk? thottbot.com weet ik al maar de rest is ff weg.
Laat maar snel komen dan, ToC farmen heb ik nu ook wel weer gezien.quote:
Geen idee, zit op mijn werk :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Blistering het volgende:
Meh, kunnen er meer mensen niet inloggen? Ik krijg een unable to connect error.
Gisteren lag er ergens een router uit van Telia (Zweedse internet provider) waardoor er gigantische lag was overal, omdat verbindingen gererout moesten worden. Daardoor gingen mensen meteen d/c toen ze inlogden. Was op zich niks met de inlog server aan de hand.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef GI het volgende:
Gisteren waren er problemen met de login server.
Nee. Daar moet je Wyri voor hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:59 schreef Katth het volgende:
TVP en SharQueDo kan je mij weer toevoegen aan de OP?
Ugh, Enchanting heb ik maar op 1 toon en daar houd ik het ook bij. Schijtprofession om te levelen idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef GI het volgende:
Trouwens op mijn mage enchanting aan het levellen. Dat is me een partij duur om goed door te voeren.
Vooral omdat ik bijna geen heroics loop op de mage en dus weinig dingen kan DE'en.
Of als je het andersom bekijkt, het levert mij centen op :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef GI het volgende:
Infinite dust is ook ongelovelijk duur op het moment bij mij op de server. Ik kom er wel langzaam maar zeker maar het is een echte gold-sink.
Ik heb het met Windows 7 RC geprobeerd, de beta versie zeg maar en het liep prima. Had zelfs het idee dat alles net ietsjes beter was dan met mijn normale Windows XP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wow al op windows 7 lopen?
En hoe bevalt het?
Ja ik draai al 1 maandje W7 (enterprise 32B) met WoW, Cod2,Cod4.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wow al op windows 7 lopen?
En hoe bevalt het?
Mag niet meer he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een tvp'tje
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee. Daar moet je Wyri voor hebben.
Dat heb ik toen aangemaakt en gepost maar werd er nog niet ingezetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet).
Tussen die 13 miljoen anderen is toch vast wel een guild/personen waar je het goed mee kan vinden? Ik speelde het in het begin met een aantal vrienden, maar die vinden er inmiddels geen hol meer aan en haakten 1 voor 1 af, maar ik heb het nu alsnog prima naar mijn zin. Met genoeg mensen kennis gemaakt waar ik veel mee speel, en ook een gezellige guild etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef CraniuM het volgende:
Hmm ik wil weer gaan spelen maar zit ik weer in mijn eentje te spelen.
Mja al mijn rl maten zijn gestop. en was ook altijd een vaste groep. En om in je eentje weer ergens bij te gaan zitten is ook wel redelijk boring.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tussen die 13 miljoen anderen is toch vast wel een guild/personenen waar je het goed mee kan vinden? Ik speelde het in het begin met een aantal vrienden, maar die vinden er inmiddels geen hol meer aan en haakten 1 voor 1 af, maar ik heb het nu alsnog prima naar mijn zin. Met genoeg mensen kennis gemaakt waar ik veel mee speel, en ook een gezellige guild etc.
quote:gesellige
IDD en ja een Squote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef GI het volgende:
[..]!
En verder is een RL connectie grappig maar zeer zeker niet noodzakelijk om lekker in een guild te spelen
Ah geil, ik ga em ff proberen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:17 schreef GI het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker als je deze addon installeerd:
http://wow.curse.com/down(...)ls/quest-helper.aspx
Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet ckerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef Grrommit het volgende:
Oe! Oe!
Las vandaag weer iets over cross-realm LFG systeem. Daar kijk ik echt naar uit![]()
Weet iemand of 't waarschijnlijk al in patch 3.3 komt of pas in cataclysm? Als het uitkomt zou het voor mij een hele goede reden zijn om weer te gaan spelen. Had een hekel aan het zoeken naar een group voor dungeons en je krijgt nu zelfs G om te leaderen
![]()
En kan iemand misschien helpen met een vraag over Battle.net accounts? Ik wil m;n account omzetten maar weet niet of ik nu eerst een account moet aanmaken en dan m'n WoW account daaraan moet koppelen of dat ik echt m'n WoW account moet omzetten in een Battle.net account.
Helaas voor jou zal de Cross-realm beperkt blijven tot de Realms in je BGquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zou wel beter zijn, gewoon over alle realms groepen zoeken. Dan zit je tenminste niet een halve dag te kutten om een lvl35 te vinden die naar SM wilt ofzo. Zelfs de 70-80 normal dungeons zijn al zeer zeldzaam.
Alsof ninja's dat nu al iets kan schelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat wordt lachen, lekker items pikken en die mensen nooit meer zien.
Geen idee, ik doe nooit instances met non-guildies.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Alsof ninja's dat nu al iets kan schelen
Ik weet 't niet zeker, maar las vandaag op WoW.com dat 't al op de PTR is dus denk dat 't in 3.3 al wel komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet cker
Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?
Atm heb ik een DK op lvl 80 (in greens) en vroeg me af of ik zou gaan tanken. Ik kan me alleen geen rede vinden (behalve dat tanks makkelijk aan groups komen).
Paladin, veel damage reductie, lekkere AoE inderdaad, en je kan er ook nog mee dpsen/healen als je dat wilt. En bubbles, twee levens, lay on hands instant 100% heal, allemaal prachtige snufjes om te hebben. En op een of andere manier vind ik tanken met mana leuker dan met rage.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?
Priest lijkt me dan toch weer niks eigenlijk.quote:
Rogue lijkt me wel wat ja, ik irriteer me altijd aan al die locked boxes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef Rikketik het volgende:
Tja, als je iets heel anders wilt proberen... Misschien iets van Warrior of zo? Of Rogue?
Mja, ik zou net beginnen aan mn dagenlijks mount farm, vriend van me heeft 7 alts, ik zelf 5 en nog een guildie van 'm heeft er nog 8.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Lekker handig van Blizzard trouwens; tien minuten voordat de servers sluiten pas bekend maken dat er een maintenance gaat plaatshebben.
Moet ik potdikkie een uur langer op m'n Ravasaur wachten.
Druid is sowieso de leukste tank class vind ik. Maul en swipe spammen enzo. Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.quote:Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Als je je camera gewoon 180graden positioneerd zie je altijd de Kop van een beerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
Dat vind ik sowieso dom aan druids. Of je nou T9 hebt, of net lvl10 bent, je beer/boom/uil/kat ziet er altijd hetzelfde uit. Ik vind het juist zo vet als je vol zit met dikke gear en door een instance rentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
quote:Account Created: 22 October 06 22:12 CEST
Last Login: 22 October 09 23:00 CEST
Het is een pittig gevecht totdat je de eerste worm dood hebt. Daarna is het makkelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Ik vind beasts moeilijker dan de 3 bosses erna. Die debuffs die de worms doen zijn echte killers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
En dat is? Dat je account al 4 jaar bestaat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
[..]
hierquote:Account Created: 30 November 05 22:16 CET
Last Login: 23 October 09 01:49 CEST
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Blistering het volgende:
Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.![]()
Mjah rage is altijd kut bij de eerste pack.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.quote:Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel directquote:En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef Shoombak het volgende:
Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo
Erg grappig in ieder geval.
Mjah ik weet niet, er lijkt altijd een kleine delay te zitten tussen het moment dat je op de keybind drukt en het moment dat je het geluid van de attack hoort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.
Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mijEn qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
[..]
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel directIs tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'
En niet te vergeten je Thieves' Tools!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
Blij dat ik die heb gehaald voor Ulduar uitkwam en op de normale manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef ufopiloot het volgende:
Of The Nightfall wordt de nieuwe Jenkins![]()
Blijkbaar wel vergeten dus, hier heb je hem volledig voor de wikiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet).
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
15 van de 20 masks voor A Mask for All Occasions achievement.
Ja dat zal best idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..
echt een kansloze achievement zowat
Ja, daar kan je echt moe van worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Katth het volgende:
Zitten voor 2e avond deze week hard te failen op Twins 25 Heroic
Verschil tussen zwart en wit is te moeilijk voor sommige....
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Katth het volgende:
Blistering, welke tactic gebruiken jullie voor Twins 25 HC?
Dat is wat wij dus ook deden. Iedereen wit eerst op de zwarte portal en 4 tanks/soakers op noord, zuid, oost en west geplaatst voor soaken. Dan ligt het dus echt gewoon aan mensen die niet switchen van kleur/target bij twins pact. Zucht...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.
Die tactiek. Oh, gister trouwens op die Alga kill ook He Feeds On Your Tears gehaald
(Niemand die mag doodgaan dus!)
Ah Eonar? TLC?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Fratz het volgende:
Oh jammer zeg, ben ik eens een weekendje weg, haalt mijn guild server first met de Algalon kill.
Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader benquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Mimiron en Freya hard mode?
Ja dat is inderdaad jammer van de loot. Maarja, de gevechten zelf zijn ook leuk en je hebt in ieder geval nog iets te doen. En die proto drakes zijn ook wel de moeite waardquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader ben.
Ik vind het wel leuk, die keeper hard modes zijn leuke gevechten om te doen, ook al is de loot inmiddels alweer bijna waardeloos. Gelukkig hebben we HC Beasts ook al bijna neer, dus progress is er nog. Er zijn een paar mensen gekicked (waaronder een stelletje dat elkaar alleen maar zat op te geilen en af en toe gewoon verdween). Gelukkig loopt het wat soepeler nu.
haha ja klopt blijft een leuke instancequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
Ik hou echt van naxx10!één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
Blistering wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie?
ToTc 5 op normal is ook goed voor je crystalsquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
Ik hou echt van naxx10!één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
Als Draenei lock als class erbij hadden gekregen zou ik misschien overwegen om Cataclysm te kopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vet. Eredar.
Ik heb ook resto als offspec om heroics mee te doen. Om enhance gear te verzamelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
lolenhancementGa resto zoals shamans horen te zijn.
Grand Crusader heb ik nog niet gehaald, maar we zijn goed op weg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie? Klinkt wel gaaf allemaal en zou het zelf ook echt graag willen, maar zoveel avonden kan ik er niet telkens uittrekken. En dan tot minimaal 2300 terwijl ik echte ochtend vroeg eruit moet, want die 2300 wordt natuurlijk nooit gehaald, altijd 'effe' doorgaan. Want hoe gaat dat in jouw guild? 5 avonden in de week, zondag t/m donderdag, 1900-2300 ofzo?
Maar ach, op mijn manier kan ik ook wel toffe dingen beleven. Ik was er wel trots op dat ik de beasts in ToC10 (wel normal hoor) in mijn eentje heb gehealed. Alleen jammer dat de loot zo'n 16 ilevels lager is
Blood...myst...Isle...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Rikketik het volgende:
Nu zit ik dan wel weer met die vervelende dwergen opgescheept.
Wèèèèèll met!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Verdomme hey, wat heb ik een hekel gekregen aan dat schijt Westfall,Een paar voorbeelden!
- Je loopt te vechten in een veld met level 14 mobs en vanuit het niets word je dood gemept door een level 20 rare.
- Je doet een quest die voor players van gemiddeld level 12 bedoeld is en je moet een mob van level 15 verslaan, die nog eens geguard wordt door een normale mob. Lekker hoor!
- Je loopt in een veld, kijkt om je heen en ziet ergens in de verte wat mobs rondlopen, afgezien van degene die je wil pullen. Dus je pullt hem en nog geen 10 seconden later heb je opeen twee adds erbij, die blijkbaar in de tussentijd een metertje of vijftig, honderd afgelegd hebben.
- Je loopt gezellig Moonbrook in en je stuurt je VW op zo'n Defias homo af. Meteen komt er een add bij. Okay, kan gebeuren. Maar vijf seconden later, zonder dat je VW of jij überhaupt bewogen hebben, besluit nog zo'n Defias, die ook niet bewogen heeft, dat hij ook maar eens moet meevechten. Wtf?!
Flikker dan maar op, ik ga wel naar Loch Modan of zo.
De laatste loodjes, maar die zijn wel het leukste imo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef Leonos het volgende:
DING !
74, nu komt de 80 toch wel erg dichtbij
Grats!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Blistering het volgende:
WOOT! A Tribute To Mad Skill!
Server 1st nu![]()
wowwiki.com. Daar staat ALLES!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Leonos het volgende:
Waar vind ik wat er met 3.3 gaat gebeuren? Kan het zo snel ff niet vinden
Congrats, gaat lekker daar geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Blistering het volgende:
WOOT! A Tribute To Mad Skill!
Server 1st nu![]()
Ik heb nooit veel SWP gedaan, maar volgens mij heb je die portal nodig om van de debuffs van Kalecgos af te komen. Geen idee of de portals verdwijnen als de boss in portal dood is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:54 schreef Ulreazj het volgende:
Nog even mn vraag over eerste boss in Sunwell plateau. Kun je de eerste die in de portal zit neernuken, en dan terug op de dragon ? Werkt dit ?
Gems en enchants zijn overated.quote:
je wapen is ook wel erg bruut :")quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets BIJNA compleet, bromsnor.
nog 8 gems socketen noem ik niet bijna kompleet. Of hij moet veel honor hebben... indien dat niet het geval is zal hij een goede zak met goud/EoC's moeten hebben om dat te socketen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets BIJNA compleet, bromsnor.
Ja he?quote:
Ik heb dan ook nog geen 14 lvl 80'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nog 8 gems socketen noem ik niet bijna kompleet. Of hij moet veel honor hebben... indien dat niet het geval is zal hij een goede zak met goud/EoC's moeten hebben om dat te socketen.
zonder enchants vind ik nog niet echt een probleem, maar zonder gems vind ik toch wel beetje noobies
Niet? Wij allemaal wel...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog geen 14 lvl 80's
Chapeau, houd nog niet in dat je mij maar moet lopen afkraken omdat jij "toch beter gegeared, geskillder en ervarener bent"quote:
Ja, want gold farmen om daadwerkelijk dingen te gemmen en te enchanten is ó zó lastig..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig nog op het punt dat ik blij kan zijn met spullen die ik wel al vergaard heb![]()
Ik zit ook op Bladefist \m/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef Rauw. het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&cn=Vladje&gn=Wilde+Westerlingen
Behold hier mijn bijna complete Tauren PVPWarrior.
Ik ga best lekker, vind het alleen jammer dat ik in PUG's moet pvpen, misschien maar eens tijd dat ik een PVP-guild opzoek op Bladefist.
Instances doe ik toch niet.
Gems heb ik recentelijk pas wat over opgezocht... Gold is het probleem niet dus waarschijnlijk gaat dat deze week allemaal nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, want gold farmen om daadwerkelijk dingen te gemmen en te enchanten is ó zó lastig..
Echt, luie WoW spelers
Name?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik zit ook op Bladefist \m/
alleen dan Alliance
nog steeds jammer dat haste aan het doodgaan isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Zoals op mijn shaman wou ik meer haste hebben en aangezien ik nog geen 2de profession had heb ik maar "even" Jewelcrafting opgepakt.
Ach tis leuk zolang het er isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nog steeds jammer dat haste aan het doodgaan is
Hier schaar ik me volledig achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Rikketik het volgende:
Op zich wel een goede indicator dat het gewoon allemaal net iets te ver gaat met al die gear in WoW. De volledige Deadly Gladiator set dragen en dan nog afgezeken worden omdat je ze nog niet gesocketed hebt, allemaal heel normaal tegenwoordig.
En dan nog lui genoemd worden ook.
Dat is het zeker. 't Is alleen jammer dat je blijkbaar niet meer trots op iets mag zijn omdat er al beter spul 'op de markt' is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Gevalletje tis maar wat je er voor over hebt
Doch kun je als Raider iig proberen wat respect op te brengen voor de casuals. Zoals ik ook respect heb voor de mensen die elke avond weer een boss proberen om te leggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Tja der zit een steeds groter verschil tussen de casual spelen en de "raider".
Zoals op mijn shaman wou ik meer haste hebben en aangezien ik nog geen 2de profession had heb ik maar "even" Jewelcrafting opgepakt.
Volgens mij heeft het me iets van 2k gekost om verder te komen dan het minimum level van de jewelcrafters only gems.
Gevalletje tis maar wat je er voor over hebt
Ja, want ik noemde mezelf ook " Perfect ".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, jezelf perfect noemen zonder gems en enchants, dan snap ik wel dat er commentaar komt. En je zult toch moeten PVE'n als je een beetje wapen wilt krijgen, of VoA voor goede pvp items. Maar als je alleen gladiator hebt kom je er niet ver mee.
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef ufopiloot het volgende:
'Compleet' dan.. Nog steeds onterecht
Mij zul je niet over je PvP gear horen. Het enige wat ik aan pvp doe is WG als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het zeker. 't Is alleen jammer dat je blijkbaar niet meer trots op iets mag zijn omdat er al beter spul 'op de markt' is.
Kijk, als je verschrikkelijk goed gegeared bent doordat je 300 uur in dungeons hebt doorgebracht: kudo's, ik zou het niet kunnen. Maar neem je jezelf en het spel dan niet iets te serieus als een meer casual ingestelde speler trots is op zijn PvP gear en jij loopt zijn (blijkbaar minderwaardige) weapon belachelijk te maken, om maar iets te noemen?
eerst BG's, ik acht mezelf nog niet goed genoeg voor arena.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
Je pvp gear is redelijk, doe je bgs of ook arena ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Name?
Allies hebben knappe PVPers lopen op Bladefist.
Horde heeft ook een PVP guild, 2 zelfs. <Premade> en <Out For Blood>.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef Bryze het volgende:
[..]
Bareilles (main) en Meezy (alt)
Kan wel.. ben geen pvper dus weet ik dat nietmaar waarom faction change je dan niet?
Er is een alliance pvp guild, die ziet er wel redelijk uit: DejaVu
als je tips nodig heb over warrior in pvp, me pm staat open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
eerst BG's, ik acht mezelf nog niet goed genoeg voor arena.
Plus moet ik dan een teammatey vinden.
Daarom dat ik er aan denk over te stappen naar een PVPguild, daar kan ik nog wat meer leren en wat meer PVP-oriented mensen ontmoeten.
true, bladefist = te veel guilds, te weinig (goede) spelersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Horde heeft ook een PVP guild, 2 zelfs. <Premade> en <Out For Blood>.
Kom inderdaad vaak DejaVu tegen.. Ik zal eens op gaan letten in Dalaran of ik je zie lopen.
Mag allemaal nog wel wat drukker worden imo!
Thnx!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:08 schreef garriej het volgende:
[..]
als je tips nodig heb over warrior in pvp, me pm staat open.
Is dat zo'n drake?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
Net die mount uit VoA gewonnen.
Opzich wel een grappige mount, maar ik wil vendors.
owhh wacht! die pas ik aan voor mij:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:12 schreef Ulreazj het volgende:
Nope, zodra er iets zeldzaams is, dan gaan ze als een malle schelden. Of pugs in BT / Mount hyjal. Wat een whispers krijg je als je RL bent.
Dat mocht tijd worden!quote:Character Race Change now Available
Players can now change their race for $25.00 USD (20¤/15£ in Europe).
quote:Races: General
Will of the Forsaken now shares a 45-second cooldown with similar effects, including the Medallion of the Horde, Titan-Forged runes, Insignia of the Horde, etc.
Die spirit increase is inderdaad belachelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:48 schreef SharQueDo het volgende:
Nu nog wachten tot ze Human racials aan gaan pakken.
Wat doet die spel dan ?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:46 schreef SharQueDo het volgende:
Forsaken zijn dood (cwutididthar?) next patch:
[..]blizzard
quote:Dungeon System
* This feature has replaced the Looking For Group tool and provides all-new dungeon party creation functionality.
o Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members.
o Groups using this tool will be able to teleport directly to the selected instance. Upon leaving the instance, players will be returned to their original location. If any party member needs to temporarily leave the instance for reagents or repairs, they will have the option to teleport back to the instance.
o Players can choose the Random Dungeon option.
+ The Heroic Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Frost no more than once a day.
+ The normal Wrath of the Lich King Daily Random Dungeon option will award two Emblems of Triumph no more than once a day.
+ Continuing to complete Wrath of the Lich King Heroic instances using the Daily Random Dungeon option will award players two additional Emblems of Triumph each time.
+ Daily Heroic and normal dungeon quests have been removed. These quests have been replaced with weekly raid quests (see the "Quests" section for details).
+ Level-appropriate rewards will be offered to players who choose the Random Dungeon option for pre-Wrath of the Lich King dungeons.
+ Players can be placed in a group for a random dungeon no more than once every 15 minutes.
+ Random Dungeon rewards will be placed in each player's inventory automatically upon completion of the dungeon (final boss killed). A pop-up notification will display any rewards earned through the Dungeon System.
* Instead of choosing a random dungeon, players can also choose specific dungeons appropriate for their level range. Multiple instances can be selected at one time. The feature no longer limits the choice to look for only 3 dungeon groups at one time.
* Pick-Up Groups
o Cross-realm instances are now available and use an improved matchmaking system to assist players in looking for additional party members. As with Battlegrounds, the realms in each Battlegroup are connected.
o As part of the matchmaking system, some of the more difficult dungeons will have a minimum gear requirement. Players also need to meet the requirements for dungeons that require attunement, such as keys or quests. If a player does not meet the requirements for a particular dungeon, a lock icon will be displayed next to that dungeon. Hovering over this icon will display the requirements which have not been met.
o Only conjured items and loot dropped in a dungeon for which other party members are eligible can be traded between players from different realms.
o A Vote Kick feature will be available in the event a member of a party is not performing to the expectations of the other members.
o Players who leave the group prematurely are subject to a Deserter debuff preventing them from using the Dungeon System tool for 15 minutes.
o If an existing group loses a member, the leader will be asked if he or she wants to continue the dungeon. Choosing to continue will automatically place the group back into the Dungeon System queue.
o A Player will not be placed in a group with people on his or her Ignore list.
o Players who take part in groups who have one or more members who have been matched with them randomly from within the Dungeon System will receive extra rewards, up to and including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players with whom one groups, the faster the pet can be obtained.
o The Need Before Greed loot system will be the unalterable default looting system for pick-up groups in the Dungeon System and has been updated.
+ Need Before Greed will now recognize gear appropriate for a class in three ways: the class must be able to equip the item, pure melee will be unable to roll on spell power items, and classes are limited to their dominant armor type (ex. paladins for plate). All items will still be available via Greed rolls as well as the new Disenchant option should no member be able to use the item.
+ Players will be able to roll on items with a required minimum level higher than a player's current level.
Looking For Raid
* There is a new Looking For Raid option available to players that can be accessed via the Raid Information screen in the interface or by typing “/LFR.”
o Players will be able to browse the system manually for any other players looking for a raid dungeon group.
o While browsing LFR players may sort the list ascending or descending by left-clicking the following headers: Name, Level, Class, Tank Role, Healer Role, and Damage Role. The crown is the Leader Role (representing a raid group with 2 or more people). Players can left-click on this header to sort the list with groups at the top or at the bottom.
o Hovering over players listed in LFR will display their name, class, level, roles and comments. Hovering over a raid/group will display the leader's name, the raid information (number of people the raid), comments, if there are any bosses dead (and which ones), and if there are any friends from your Friends list or ignored players from your Ignore list in the raid group.
* The Looking For Group chat channel has returned and can be accessed in all major cities (similar to the Trade chat channel) without the use of the Dungeon system interface.
* Players may only be queued or listed in one of the following systems at a time: Dungeons, LFR, Battlegrounds, or Arenas.
* Ignore List: The amount of characters a person can ignore has been increased to 50. In addition, players on other realms can be placed on the Ignore list.
En dat kan dus ook met die toolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef ufopiloot het volgende:
De teleport is wel vet, maar voor de rest maak ik liever een HC of farmgroup met mensen van dezelfde realm die je van tevoren kan aanspreken, in plaats van totally random retards met hun greenies waar je zomaar mee een instance in wordt gegooid.
Tuurlijk, prima te doen, maar met een farmgroep zit ik liever met goede spelers. Dan pull je de halve instance bij elkaar en kan je ze kapot AoE'en, met je i187 setje doe je dat toch liever groep per groepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef GI het volgende:
Met 187 zijn heroics ook gewoon te lopen hoor. Het gaat wat minder makkelijk dan allemaal superior achviement of zelfs epic maar het is gewoon te doen hoor![]()
Gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met spelenIk kom me dus maar weer 's melden
Darksorrow, lvl 52 bloodelf magequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tuurlijk, prima te doen, maar met een farmgroep zit ik liever met goede spelers. Dan pull je de halve instance bij elkaar en kan je ze kapot AoE'en, met je i187 setje doe je dat toch liever groep per groep
[..]
GezelligWaar?
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met spelenIk kom me dus maar weer 's melden
Dat, en vriendje speelt ook, vandaar ook nieuw character op nieuwe server, kan hij me helpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagen
Valt me inderdaad erg op dat veel mensen weer beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagen
Ik vind het nogal eng. Eigenlijk word je dus gestraft als je liever heroics doet met je guild dan met totale randoms. Ik vind de verbeteringen in het systeem verder prima, maar dat je extra beloond wordt alleen omdat je het doet met lui die je niet kent vind ik veel te ver gaan. Dit systeem promoot pugging, en wat mij betreft is dat een hele slechte zaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
Dat nieuwe cross-realm LFG systeem ziet er wel erg sexy uit hoor in de patch notes
[..]
Waarom zou je naar Orc gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Blistering het volgende:
Buhhhhh, naam voor Orc DK verzinnen. Racechange inc, best lastig nog zo'n naam.
Racials, en toffere looks.quote:
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordigquote:
Dat heet persoonlijke smaak, wellicht ooit wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordig.
Blood Elf, Tauren, of Orc.. En als Death Knight.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordig.
Hoezo puggen verplicht? Je kan net zo goed een groep maken via /2, of via je guild. Wat je zelf wilt. Ik ga dat LFG systeem ook nooit gebruiken, mij niet gezien met totale random noobs van andere realms. Liever een groep met de guild, of via de city chat. Dan weet je waar je mee te maken hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het nogal eng. Eigenlijk word je dus gestraft als je liever heroics doet met je guild dan met totale randoms. Ik vind de verbeteringen in het systeem verder prima, maar dat je extra beloond wordt alleen omdat je het doet met lui die je niet kent vind ik veel te ver gaan. Dit systeem promoot pugging, en wat mij betreft is dat een hele slechte zaak.
Zucht. Nou ja, dan maar weer de daily heroic op m'n alt puggen, in ieder geval ziet dat systeem van 'minimum requirements' er goed uit, onder een voorwaarde. Die 'requirements' moeten dan ook echt realistisch zijn, en niet zoals tegenwoordig dat je [Epic] nodig hebt voor Naxx10. Alleen dan is dit systeem goed.
Oh je kan ook je naam wijzigen bij een race change?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Blistering het volgende:
Buhhhhh, naam voor Orc DK verzinnen. Racechange inc, best lastig nog zo'n naam.
Zeker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh je kan ook je naam wijzigen bij een race change?
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef ufopiloot het volgende:
Hoezo puggen verplicht? Je kan net zo goed een groep maken via /2, of via je guild. Wat je zelf wilt. Ik ga dat LFG systeem ook nooit gebruiken, mij niet gezien met totale random noobs van andere realms. Liever een groep met de guild, of via de city chat. Dan weet je waar je mee te maken hebt.
Blizzard vindt waarschijnlijk dat noobs gedragen moeten worden door de raiders op de server.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.
Nee, je krijgt extra loot en emblems als je de daily random dungeon doet. En of dat nou met een guildrun is, of met 4 death knight teringnoobs van één of andere kutrealm maakt geen verschil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.
quote:Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, je krijgt extra loot en emblems als je de daily random dungeon doet. En of dat nou met een guildrun is, of met 4 death knight teringnoobs van één of andere kutrealm maakt geen verschil.
[..]
![]()
Nou kan een ingame pet mij geen reet schelen, het gaat om het idee.quote:o Players who take part in groups who have one or more members who have been matched with them randomly from within the Dungeon System will receive extra rewards, up to and including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players with whom one groups, the faster the pet can be obtained.
Ik ga meestal gewoon naar behindthename.com en kies iets uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon iets Nederlands klinkt wel leukVoor buitenlanders een MMORPG naam en voor Nederlanders een leuke herkenning. Of iets uit de geschiedenis/VOC ofzo. Maar het ligt er ook aan wat voor soort naam je wilt. Roleplaying 'realistisch', of een komische naam, whatever.
Groentensoepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon iets Nederlands klinkt wel leukVoor buitenlanders een MMORPG naam en voor Nederlanders een leuke herkenning. Of iets uit de geschiedenis/VOC ofzo. Maar het ligt er ook aan wat voor soort naam je wilt. Roleplaying 'realistisch', of een komische naam, whatever.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je met de race change trouwens ook male/female veranderen?
Haha idd, mijn priest heet Neuqfaut. Hoevaak Nederlanders niet eens doorhebben wat er eigenlijk staat als ze het uitspreken is echt ontelbaar. Wel lachenquote:
Persoonlijke smaak mijn aars, dat je daar 20 euro voor betaaltquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik eruit. M'n female belf rogue word een male troll.
Success!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Blistering het volgende:
Ew, we staan voor Anub op 25 man HC 50/50. Loot FTW (Beste Ally guild) is net gewiped op 3%, all up to us now.
/zenuwachtig is
Kor'gall. Lftw is gemigrate vanaf Twilights Hammer een paar maanden terug.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Success!
En Loot FTW ken ik, welke sever zat je ook alweer?
Male Trolls!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik eruit. M'n female belf rogue word een male troll.
gwn s indrukkenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 07:29 schreef Nachtraaf het volgende:
Hebben jullie trouwens advies voor mob positioning? Ze luisteren altijd slecht naar waar ik ze wil hebben.
Helft van de tijd heb ik 4 mobs voor me en eentje in mn rug.
Whahaha en wat zei de GM?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:23 schreef Bryze het volgende:
Ik heb gisteravond een ticket voor de gm's geopenend omdat een guildy van human naar gnome was gegaan :<
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |