En niet te vergeten je Thieves' Tools!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
Blij dat ik die heb gehaald voor Ulduar uitkwam en op de normale manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef ufopiloot het volgende:
Of The Nightfall wordt de nieuwe Jenkins![]()
Blijkbaar wel vergeten dus, hier heb je hem volledig voor de wikiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet).
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
15 van de 20 masks voor A Mask for All Occasions achievement.
Ja dat zal best idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..
echt een kansloze achievement zowat
Ja, daar kan je echt moe van worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Katth het volgende:
Zitten voor 2e avond deze week hard te failen op Twins 25 Heroic
Verschil tussen zwart en wit is te moeilijk voor sommige....
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Katth het volgende:
Blistering, welke tactic gebruiken jullie voor Twins 25 HC?
Dat is wat wij dus ook deden. Iedereen wit eerst op de zwarte portal en 4 tanks/soakers op noord, zuid, oost en west geplaatst voor soaken. Dan ligt het dus echt gewoon aan mensen die niet switchen van kleur/target bij twins pact. Zucht...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.
Die tactiek. Oh, gister trouwens op die Alga kill ook He Feeds On Your Tears gehaald
(Niemand die mag doodgaan dus!)
Ah Eonar? TLC?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Fratz het volgende:
Oh jammer zeg, ben ik eens een weekendje weg, haalt mijn guild server first met de Algalon kill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |