abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73951387
Speelde eerst met mijn halve klas WoW, Toen ben ik gestopt terwijl de rest door ging. Opeens ging een van me vrienden rerollen naar andere server als allience (TBC tijd) na dat het daar op kazzak enorm begon te laggen en progress raid niet meer fatsoenlijk te halen waren gingen ze naar Haomarush, echter domme keuze aangezien er veel teweinig mensen waren. Toen besloten ze om met hun beste mensen te rollen naar Horde op Twisting Nether, toen ik dat hoorde ging ik maar meer lvlen samen met een andere vriend en sinds dien (5maanden nu ofzo) draaien we mee in de guild waar ik met een 10tal wel goed kan opschieten en de rest normaal .

De andere helft van mn klas is nu gestopt of spelen nauwelijks meer, maar kan nu ook lachen met de mensen van de guild die ik niet eens in het echt ken.
Bedoel dus eigenlijk maakt niet uit dat je alleen begint, als je een leuke/gesellige guild vind kan je net zo veel lol hebben als met IRL vrienden.
Jeweet!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:17:49 #52
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73951430
quote:
gesellige
!

En verder is een RL connectie grappig maar zeer zeker niet noodzakelijk om lekker in een guild te spelen
pi_73951941
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef GI het volgende:

[..]

!

En verder is een RL connectie grappig maar zeer zeker niet noodzakelijk om lekker in een guild te spelen
IDD en ja een S Typed makkelijker
Heb dan wel het geluk dat de Guildleader al 5jaar een IRL vriend is maar dan nog , ben gwoon begonnen als Friend rank, daarna omdat ik eigenlijk 90% + aanwezig was promoted tot Member. Vooral in de 10man's zijn we veel chiller qua alles eigenlijk, aangezien we met 25mans nogal wat "niet te snuggere" ventjes hebben die gewoon een serieuze aanpak nodig hebben. (natuurlijk dan ook nog beetje lol ertussen maar wel toch veel serieuzer op ventrilo)
Jeweet!
pi_73953076
Oe! Oe!

Las vandaag weer iets over cross-realm LFG systeem. Daar kijk ik echt naar uit
Weet iemand of 't waarschijnlijk al in patch 3.3 komt of pas in cataclysm? Als het uitkomt zou het voor mij een hele goede reden zijn om weer te gaan spelen . Had een hekel aan het zoeken naar een group voor dungeons en je krijgt nu zelfs G om te leaderen

En kan iemand misschien helpen met een vraag over Battle.net accounts? Ik wil m;n account omzetten maar weet niet of ik nu eerst een account moet aanmaken en dan m'n WoW account daaraan moet koppelen of dat ik echt m'n WoW account moet omzetten in een Battle.net account.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:10:22 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73953358
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 08:17 schreef GI het volgende:

[..]

Het is nog makkelijker als je deze addon installeerd:

http://wow.curse.com/down(...)ls/quest-helper.aspx
Ah geil, ik ga em ff proberen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_73953422
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef Grrommit het volgende:
Oe! Oe!

Las vandaag weer iets over cross-realm LFG systeem. Daar kijk ik echt naar uit
Weet iemand of 't waarschijnlijk al in patch 3.3 komt of pas in cataclysm? Als het uitkomt zou het voor mij een hele goede reden zijn om weer te gaan spelen . Had een hekel aan het zoeken naar een group voor dungeons en je krijgt nu zelfs G om te leaderen

En kan iemand misschien helpen met een vraag over Battle.net accounts? Ik wil m;n account omzetten maar weet niet of ik nu eerst een account moet aanmaken en dan m'n WoW account daaraan moet koppelen of dat ik echt m'n WoW account moet omzetten in een Battle.net account.
Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet cker

Betreft Battle.net: Je gaat gewoon naar de site iets van eu.battle.net maakt een account aan en dan kan je kiezen om je WoW account eraan te merchen. Zodra je dat hebt gedaan moet je ook op WoW inloggen met je E-mail en Battle.net WW.
Zou je rare problemen hebben betreft het niet kunnen connecten naar WoW of Heel veel DC's Dan moet je Poort 1119 Open zetten op je router aangezien je met Battle.net die gebruikt en niet de standaard poort.
Jeweet!
pi_73953549
Dat zou wel beter zijn, gewoon over alle realms groepen zoeken. Dan zit je tenminste niet een halve dag te kutten om een lvl35 te vinden die naar SM wilt ofzo. Zelfs de 70-80 normal dungeons zijn al zeer zeldzaam.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 16:19:13 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73953652
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:10 schreef jogy het volgende:

[..]

Ah geil, ik ga em ff proberen.
Cool een tom tom!
Vrijheid
pi_73953662
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zou wel beter zijn, gewoon over alle realms groepen zoeken. Dan zit je tenminste niet een halve dag te kutten om een lvl35 te vinden die naar SM wilt ofzo. Zelfs de 70-80 normal dungeons zijn al zeer zeldzaam.
Helaas voor jou zal de Cross-realm beperkt blijven tot de Realms in je BG althans zover ze bekend hebben gemaakt zal het daar (voorlopig) bij blijven. Weet niet of zo ooit zover gaan dat je bv met ale EU realms kan zoeken.
Jeweet!
pi_73953795
X-realm LFG ?

Dus dan kan je met mensen van andere realms instances doen ?

Dat wordt lachen, lekker items pikken en die mensen nooit meer zien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73953972
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:

Dat wordt lachen, lekker items pikken en die mensen nooit meer zien.
Alsof ninja's dat nu al iets kan schelen

Een van de partymembers roept even iets in trade, en 3 seconden later is iedereen het vergeten.

[Trade][Hans]: OMG ufopiloot is a ninja! He masterlooted the black drake!
[Trade][Piet]: Who cares, stop spamming
[Trade][Klaas]: At least you won a spot on my ignore list, Hans.
[Trade][Kees]: LOL LOL Anal [Dirge]
[Trade][Jan]: Anal [Attack]
[Trade][Mike]: Anal [Fistful of Love]
[Trade][Marlies]: Anal [Stomp]
[Trade][Pim]: lmao!
[Trade][Jan]: Anal [Flask of the Frost Wyrm]
[Trade][Mike]: Anal [Wrath]
[Trade][Marlies]: Anal [Lifebloom]
[Trade][Pim]: rofl!
[Trade][Jan]: Anal [Linen Cloth]
[Trade][Mike]: Anal [Healing Wave]
[Trade][Marlies]: Anal [Cobalt Ore]
[Trade][Pim]: lol!
[Trade][Kees]: LOL LOL Anal [Dirge]
[Trade][Jan]: Anal [Attack]
[Trade][Mike]: Anal [Fistful of Love]
[Trade][Marlies]: Anal [Stomp]
[Trade][Pim]: lmao!
[Trade][Jan]: Anal [Flask of the Frost Wyrm]
[Trade][Mike]: Anal [Wrath]
[Trade][Marlies]: Anal [Lifebloom]
[Trade][Pim]: rofl!
[Trade][Jan]: Anal [Linen Cloth]
[Trade][Mike]: Anal [Healing Wave]
[Trade][Marlies]: Anal [Cobalt Ore]
[Trade][Pim]: lol!

En niemand weet meer wie nou die ninja was

[ Bericht 31% gewijzigd door ufopiloot op 22-10-2009 16:34:56 ]
pi_73954015
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Alsof ninja's dat nu al iets kan schelen
Geen idee, ik doe nooit instances met non-guildies.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_73956085
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet cker

Ik weet 't niet zeker, maar las vandaag op WoW.com dat 't al op de PTR is dus denk dat 't in 3.3 al wel komt.
http://www.wow.com/2009/10/21/patch-3-3-ptr-new-lfg-interface/
Voor mij is dit ideaal ook omdat ik altijd guild-less ben omdat ik geen vast tijdstip wil hebben om in te moeten loggen om te raiden ofzo en daarom altijd PUG. Zo kan ik ook veel sneller me PUG's vinden. En geld aan overhouden 68G per run is niet weinig
pi_73958817
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?

Atm heb ik een DK op lvl 80 (in greens) en vroeg me af of ik zou gaan tanken. Ik kan me alleen geen rede vinden (behalve dat tanks makkelijk aan groups komen).
pi_73959039
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?

Atm heb ik een DK op lvl 80 (in greens) en vroeg me af of ik zou gaan tanken. Ik kan me alleen geen rede vinden (behalve dat tanks makkelijk aan groups komen).
Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.
pi_73969365
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Paladin, veel damage reductie, lekkere AoE inderdaad, en je kan er ook nog mee dpsen/healen als je dat wilt. En bubbles, twee levens, lay on hands instant 100% heal, allemaal prachtige snufjes om te hebben. En op een of andere manier vind ik tanken met mana leuker dan met rage.

Maargoed, een tank is een tank, dat zal verder weinig uitmaken. Vooral kiezen wat je leuk vind. Ik vind paladin vooral vet om bovenstaande punten, en omdat je er alles mee kan. Ik ben onlangs gewisseld van offspec, van retri naar holy, en dat is ook erg leuk (niet zo leuk als shaman, maar ach ).

Op mijn shaman trouwens vandaag deel 1 van de trinket gewonnen in Ony Op naar deel 2

http://www.wowwiki.com/Purified_Shard_of_the_Scale
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:40:53 #67
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73970551
Welke class is eigenlijk leuk om eens te doen als je in principe Warlock verslaafd ben, als je iets heel anders wil proberen dus?
Vrijheid
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:41:11 #68
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73970561
Elke.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 00:45:09 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73970658
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 00:41 schreef Fir3fly het volgende:
Elke.
Priest lijkt me dan toch weer niks eigenlijk.
Vrijheid
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:42:25 #70
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73971675
Tja, als je iets heel anders wilt proberen... Misschien iets van Warrior of zo? Of Rogue?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:45:36 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_73971717
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef Rikketik het volgende:
Tja, als je iets heel anders wilt proberen... Misschien iets van Warrior of zo? Of Rogue?
Rogue lijkt me wel wat ja, ik irriteer me altijd aan al die locked boxes. .
Vrijheid
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 01:55:41 #72
171357 Rikketik
pi_73971846
Lekker handig van Blizzard trouwens; tien minuten voordat de servers sluiten pas bekend maken dat er een maintenance gaat plaatshebben.

Moet ik potdikkie een uur langer op m'n Ravasaur wachten.
pi_73971946
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Draenor&n=Uglyorcfemal

Vandaag in ToC5 HC, 500 dps.

In battle stance met overpower, rend en geen enkele slam.
pi_73971959
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Lekker handig van Blizzard trouwens; tien minuten voordat de servers sluiten pas bekend maken dat er een maintenance gaat plaatshebben.

Moet ik potdikkie een uur langer op m'n Ravasaur wachten.
Mja, ik zou net beginnen aan mn dagenlijks mount farm, vriend van me heeft 7 alts, ik zelf 5 en nog een guildie van 'm heeft er nog 8.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 02:09:42 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_73972010
M'n shaman nu: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Frostmane&n=Alaina

Check die wapens, maar wel al 2x T8 .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_73972272
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.
Druid is sowieso de leukste tank class vind ik. Maul en swipe spammen enzo. Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.

En het is ook cool dat je in feite in dps gear zit (met stam gems) en je dus ook aardig wat damage doet. Vooral als je op het juiste moment Berserk gebruikt (mangle raakt dan 3 targets ipv 1). Op die vogels in VH heroic bijvoorbeeld doe ik meestal 4.5k.

En dan natuurlijk nog de afwisseling. Je kan gaan healen, wat ook veel leuker is dan holydin. En je hebt nog boomkin en cat dps.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:20:41 #77
171357 Rikketik
pi_73972557
Het waren twintig lange, lange dagen...

vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:32:07 #78
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73973067
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Cool een tom tom!
Questen gaat nu nog veel makkelijker
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:37:45 #79
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73973090

Een goede groep meenemen, en je krijgt wat voor elkaar.

Al moet ik wel zeggen dat de thorim hard mode alleen het rennen door de gauntlet was en niet de hardmode zelf. Die hebben we na een hard mode wipe gewoon op normaal gedaan. Met de guantlet group die zeker een minuut stond te wachten voordat Sif eindelijk eens weg ging
pi_73973681
quote:
Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:38:10 #81
34726 Fratz
Max
pi_73974395
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_73975349
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:

[..]

Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
Als je je camera gewoon 180graden positioneerd zie je altijd de Kop van een beer en hoef je niet zoveel tegen een Berenkont te kijken Tankt misschien wat moeilijk maargoed .

Met beetje Geluk, deze week m'n 4de t9,25 item heb ik eindelijk een fatsoenlijke set Bonus <3.
Me manastack begint ook leuk te worden zodra ik m'n t9,25 HP heb zit ik ongeveer op ongeveer 29/29,5k mana unbuffed
Jeweet!
pi_73975791
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso dom aan druids. Of je nou T9 hebt, of net lvl10 bent, je beer/boom/uil/kat ziet er altijd hetzelfde uit. Ik vind het juist zo vet als je vol zit met dikke gear en door een instance rent
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:32:56 #84
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73975945
Het fysieke voorkomen van mijn toon boeit me echt geen kut !
pi_73976364
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
quote:
Account Created: 22 October 06 22:12 CEST
Last Login: 22 October 09 23:00 CEST
Dit keer zonder signature
pi_73976714
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:01:39 #87
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73976898
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Het is een pittig gevecht totdat je de eerste worm dood hebt. Daarna is het makkelijk.
pi_73976912
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:12:25 #89
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73977217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
Ik vind beasts moeilijker dan de 3 bosses erna. Die debuffs die de worms doen zijn echte killers.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73977496
Lekkere dag gehad gister .

Eerst ToTC 10 HC gedaan, uiteraard gewoon 50/50 tribute to insanity. Helaas wéér geen strength cloak, maar wel beide 1h's gewonnen voor DW Dps . Daarna 25 man ToTC, op normal niveau ringetje van Icehowl gewonnen, en Deaths Choice van Twins (FUCKING EINDELIJK! ).

Daarna heroic ToTC 25 man, alles tot aan twins oneshot. Daarna door een fuck up van een shaman 1 wipe, maar toen toch down. BiS neck (Executioners Vice) gewonnen! Anub wipe op 5% daarna, maar de fight wordt meer en meer farmable, volgende week gaan we zeker weer proberen 50/50 te halen!

Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.

Na de mainraid gingen we ToTC 25 normal doen met onze alts. Ook fun fun, token gewonnen op m'n Druid en verkocht voor 3k. Robe gewonnen van Faction Champs, en de ring van Anub . Was nog een resto, maar die was er nog niet helemaal uit volgens mij. Dropte er feral zei die dat ie feral MS was, dropte er resto zei die dat ie resto MS was. Ging die me whisperen ''I'm 50/50 spec'' jaja .

Maarja, al met al een fun fun avondje!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Slania
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Plaza

Begint al ergens op te lijken ^^.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_73977792
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
[..]

En dat is? Dat je account al 4 jaar bestaat?
quote:
Account Created: 30 November 05 22:16 CET
Last Login: 23 October 09 01:49 CEST
hier

Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen ) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo Erg grappig in ieder geval.
pi_73977931
Ok, dan verwacht ik wat meer spanning op andere bosses dan
pi_73978471
ToTGc10/25 word vooral voor healers Veel moeilijker, Dps blijft Dps alleen je moet ietjes meer afwisselen e.d.

Als wij ToTGc 10 doen, doet de Dps vrijwel het zelfde bij bijna alles op wat kleine aanpassingen na.
Als Holydin (tank healer) ben ik bij Gormok (Northrend Beasts) Echt continue Cd's aan 't gebruiken heel goed op m'n Beacon Timer letten e.d en nog als de Wormen komen bijna out of mana omdat ik echt Holy Lights moet spammen om de 2 tanks up te houden. Wij gebruiken wel meestal maar 2 healers Holydin (ik) voor de tank(s) , en HolyPriest voor de raid.

Tacs ToTgc10:

northrend beast: Alles het zelfde alleen alles doet 2x zoveel pijn en er zit een soort Timer op als je te langzaam bent dat de volgende boss al binnen komt wandelen.
EDIT: Oja bij Icehowl krijg je geen SPrint bonus meer als ie Trample gebruikt dus ASAP rennen. en hij Nraged na 5 tramples ofzoiets .

Jaraxxus: Nu moet je dus de portals en Vulcano's Prio dpsen anders blijven de Elementals/Mistresses spawnen en wipe je.

Faction champs: Hebben nu trinkets die ze kunnen gebruiken om de 50sec, ze doen veel meer pijn, en zijn niet meer tauntable.

Twin Val'kyr: Vrijwel het zelfde alleen doet alles meer pijn.

A'nub Arak: 5 ice spheres over het hele gevecht dus goed positioneren, als ie ondergronds gaat zolang mogelijk kiten, maar niet tot zn snelste snelheid anders heb je een probleem , (hier is een Pally dus handig met Hand of Protection)
Jeweet!
pi_73979478
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Blistering het volgende:
Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.
Nice

Alleen jammer van de class
pi_73979595
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Mjah rage is altijd kut bij de eerste pack.

Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.

En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
pi_73979804
quote:
Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.

Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mij En qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
quote:
En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel direct Is tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'

[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot op 23-10-2009 13:02:02 ]
pi_73980092
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef Shoombak het volgende:

Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen ) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo Erg grappig in ieder geval.
heb ik ook hoor mijn rogue heeft ook veel intel in zijn gear Was mijn eerste char inderdaad! kwam overigens niet verder dan level 32
pi_73981376
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
pi_73981544
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.

Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mij En qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
[..]

Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel direct Is tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'
Mjah ik weet niet, er lijkt altijd een kleine delay te zitten tussen het moment dat je op de keybind drukt en het moment dat je het geluid van de attack hoort.

Druid is idd vooral maul/swipe/mangle spam. Mjah en lacerate steeds op houden, meestal op grotere trash mobs 1x, op bosses 5 stacks. En dan tussendoor nog een keer faeri fire als je mangle op cd is en lacerate al 5/5 stacks heeft etc.

Ik vond Paladin tanks eerst geweldig, maar sinds ik een druid heb wil ik niks anders meer . Laatst nog weer ff mn pally naar prot gespecced maar dat voelde erg vaag ineens. Als m'n DK 80 is ga ik het daar ook wel een keer proberen, die class speelt ook wel lekker imo.
pi_73983114
3de char met Of The Nightfall. 1 shot.
Deze week maar even kijken of ik mn hunter en DK ook title kan krijgen. Dan hebben al mn lvl 80 chars de title.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')