Druid is sowieso de leukste tank class vind ik. Maul en swipe spammen enzo. Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.quote:Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Als je je camera gewoon 180graden positioneerd zie je altijd de Kop van een beerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
Dat vind ik sowieso dom aan druids. Of je nou T9 hebt, of net lvl10 bent, je beer/boom/uil/kat ziet er altijd hetzelfde uit. Ik vind het juist zo vet als je vol zit met dikke gear en door een instance rentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
quote:Account Created: 22 October 06 22:12 CEST
Last Login: 22 October 09 23:00 CEST
Het is een pittig gevecht totdat je de eerste worm dood hebt. Daarna is het makkelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Ik vind beasts moeilijker dan de 3 bosses erna. Die debuffs die de worms doen zijn echte killers.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
En dat is? Dat je account al 4 jaar bestaat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
[..]
hierquote:Account Created: 30 November 05 22:16 CET
Last Login: 23 October 09 01:49 CEST
Nicequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Blistering het volgende:
Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.![]()
Mjah rage is altijd kut bij de eerste pack.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.quote:Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel directquote:En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
heb ik ook hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef Shoombak het volgende:
Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo
Erg grappig in ieder geval.
Mjah ik weet niet, er lijkt altijd een kleine delay te zitten tussen het moment dat je op de keybind drukt en het moment dat je het geluid van de attack hoort.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.
Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mijEn qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
[..]
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel directIs tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |