abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73972272
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 19:11 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.
Druid is sowieso de leukste tank class vind ik. Maul en swipe spammen enzo. Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.

En het is ook cool dat je in feite in dps gear zit (met stam gems) en je dus ook aardig wat damage doet. Vooral als je op het juiste moment Berserk gebruikt (mangle raakt dan 3 targets ipv 1). Op die vogels in VH heroic bijvoorbeeld doe ik meestal 4.5k.

En dan natuurlijk nog de afwisseling. Je kan gaan healen, wat ook veel leuker is dan holydin. En je hebt nog boomkin en cat dps.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 04:20:41 #77
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73972557
Het waren twintig lange, lange dagen...

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:32:07 #78
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73973067
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Cool een tom tom!
Questen gaat nu nog veel makkelijker
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 07:37:45 #79
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73973090

Een goede groep meenemen, en je krijgt wat voor elkaar.

Al moet ik wel zeggen dat de thorim hard mode alleen het rennen door de gauntlet was en niet de hardmode zelf. Die hebben we na een hard mode wipe gewoon op normaal gedaan. Met de guantlet group die zeker een minuut stond te wachten voordat Sif eindelijk eens weg ging
pi_73973681
quote:
Het voelt ook erg relaxed aan vind ik, Paladin vind ik bijvoorbeeld best vaag voelen, alsof je minder directe controle hebt.
Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 23 oktober 2009 @ 09:38:10 #81
34726 Fratz
Max
pi_73974395
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Op wat voor manier bedoel je dat? De controle mis ik juist als druid, dan zit je met je rage te kutten en de eerste aggro is altijd lastig in grote groepen. Als Paladin heb je 3-4 AoE spells doe het goed doen. En een stuk of 5 spells om te hulp te schieten als het mis gaat.
Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_73975349
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:

[..]

Als ik op mijn druid tank word ik helemaal gek dat ik de helft van de tijd tegen een beerkont zit te kijken
Als je je camera gewoon 180graden positioneerd zie je altijd de Kop van een beer en hoef je niet zoveel tegen een Berenkont te kijken Tankt misschien wat moeilijk maargoed .

Met beetje Geluk, deze week m'n 4de t9,25 item heb ik eindelijk een fatsoenlijke set Bonus <3.
Me manastack begint ook leuk te worden zodra ik m'n t9,25 HP heb zit ik ongeveer op ongeveer 29/29,5k mana unbuffed
Jeweet!
pi_73975791
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 09:38 schreef Fratz het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso dom aan druids. Of je nou T9 hebt, of net lvl10 bent, je beer/boom/uil/kat ziet er altijd hetzelfde uit. Ik vind het juist zo vet als je vol zit met dikke gear en door een instance rent
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 10:32:56 #84
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73975945
Het fysieke voorkomen van mijn toon boeit me echt geen kut !
pi_73976364
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
quote:
Account Created: 22 October 06 22:12 CEST
Last Login: 22 October 09 23:00 CEST
Dit keer zonder signature
pi_73976714
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:01:39 #87
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_73976898
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Gisteren eerste 10TOTC HC geprobeerd. Kwamen tot worms 2nd phase. Maar dps was wat te weinig. Maar kwa moeiljkheid, vond ik het nog geen kut voorstellen.
Het is een pittig gevecht totdat je de eerste worm dood hebt. Daarna is het makkelijk.
pi_73976912
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Ulreazj het volgende:
Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 11:12:25 #89
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_73977217
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:02 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Beast bosses stellen "weinig" voor op HC.. Is goed te doen met een redelijke goede groep. De bosses daarop zijn echt een groot probleem.
Ik vind beasts moeilijker dan de 3 bosses erna. Die debuffs die de worms doen zijn echte killers.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_73977496
Lekkere dag gehad gister .

Eerst ToTC 10 HC gedaan, uiteraard gewoon 50/50 tribute to insanity. Helaas wéér geen strength cloak, maar wel beide 1h's gewonnen voor DW Dps . Daarna 25 man ToTC, op normal niveau ringetje van Icehowl gewonnen, en Deaths Choice van Twins (FUCKING EINDELIJK! ).

Daarna heroic ToTC 25 man, alles tot aan twins oneshot. Daarna door een fuck up van een shaman 1 wipe, maar toen toch down. BiS neck (Executioners Vice) gewonnen! Anub wipe op 5% daarna, maar de fight wordt meer en meer farmable, volgende week gaan we zeker weer proberen 50/50 te halen!

Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.

Na de mainraid gingen we ToTC 25 normal doen met onze alts. Ook fun fun, token gewonnen op m'n Druid en verkocht voor 3k. Robe gewonnen van Faction Champs, en de ring van Anub . Was nog een resto, maar die was er nog niet helemaal uit volgens mij. Dropte er feral zei die dat ie feral MS was, dropte er resto zei die dat ie resto MS was. Ging die me whisperen ''I'm 50/50 spec'' jaja .

Maarja, al met al een fun fun avondje!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Slania
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Plaza

Begint al ergens op te lijken ^^.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_73977792
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 10:44 schreef Ericjuh het volgende:
ff net gemerged naar battle.net account en opeens viel me dit op:
[..]

En dat is? Dat je account al 4 jaar bestaat?
quote:
Account Created: 30 November 05 22:16 CET
Last Login: 23 October 09 01:49 CEST
hier

Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen ) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo Erg grappig in ieder geval.
pi_73977931
Ok, dan verwacht ik wat meer spanning op andere bosses dan
pi_73978471
ToTGc10/25 word vooral voor healers Veel moeilijker, Dps blijft Dps alleen je moet ietjes meer afwisselen e.d.

Als wij ToTGc 10 doen, doet de Dps vrijwel het zelfde bij bijna alles op wat kleine aanpassingen na.
Als Holydin (tank healer) ben ik bij Gormok (Northrend Beasts) Echt continue Cd's aan 't gebruiken heel goed op m'n Beacon Timer letten e.d en nog als de Wormen komen bijna out of mana omdat ik echt Holy Lights moet spammen om de 2 tanks up te houden. Wij gebruiken wel meestal maar 2 healers Holydin (ik) voor de tank(s) , en HolyPriest voor de raid.

Tacs ToTgc10:

northrend beast: Alles het zelfde alleen alles doet 2x zoveel pijn en er zit een soort Timer op als je te langzaam bent dat de volgende boss al binnen komt wandelen.
EDIT: Oja bij Icehowl krijg je geen SPrint bonus meer als ie Trample gebruikt dus ASAP rennen. en hij Nraged na 5 tramples ofzoiets .

Jaraxxus: Nu moet je dus de portals en Vulcano's Prio dpsen anders blijven de Elementals/Mistresses spawnen en wipe je.

Faction champs: Hebben nu trinkets die ze kunnen gebruiken om de 50sec, ze doen veel meer pijn, en zijn niet meer tauntable.

Twin Val'kyr: Vrijwel het zelfde alleen doet alles meer pijn.

A'nub Arak: 5 ice spheres over het hele gevecht dus goed positioneren, als ie ondergronds gaat zolang mogelijk kiten, maar niet tot zn snelste snelheid anders heb je een probleem , (hier is een Pally dus handig met Hand of Protection)
Jeweet!
pi_73979478
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Blistering het volgende:
Oh, en ik heb nu echt 0,0 dkp meer voor ToTC dus de komende weken kan ik loot wel ff vergeten. Maar m'n gear is top notch nu, 14de beste gear van hele realm dus dat gaat lekker.
Nice

Alleen jammer van de class
pi_73979595
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 08:53 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Mjah rage is altijd kut bij de eerste pack.

Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.

En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
pi_73979804
quote:
Maar paladin voelt minder direct ofzo. Je hebt alleen hammer of the righteous en die shield slam als threat aanvallen, de rest komt van blocken, consecration etc. Oja en judgement.
Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.

Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mij En qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
quote:
En ik vind die hammer ook vaag aanvoelen, je gebruikt hem, maar soms duurt het even lijkt het, voordat het ook echt gebeurt. Bij druids voelt de controle een stuk directer, omdat al je threat van instand melee abilities komt.
Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel direct Is tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'

[ Bericht 0% gewijzigd door ufopiloot op 23-10-2009 13:02:02 ]
pi_73980092
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef Shoombak het volgende:

Overigens, gisteren voor de grap eens wat alts op andere servers gechecked. Logde ook in op mijn rogue, mijn allereerste character ooit. (eigenlijk 2e, mn eerste rogue had ik gedelete nadat ik van Tel'Drassil was gevallen en ik niet meer bij mijn corpse kon komen ) Maar die rogue van lvl 34 stond dus in allerlei vage gear met int en spirit, waarschijnlijk omdat het blues waren! Oh en trowing axes in mijn bag kon ik niet meer gebruiken, volgens mij omdat ze niet meer in de game zitten ofzo Erg grappig in ieder geval.
heb ik ook hoor mijn rogue heeft ook veel intel in zijn gear Was mijn eerste char inderdaad! kwam overigens niet verder dan level 32
pi_73981376
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
pi_73981544
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 12:31 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Avenger's Shield / Taunt voor ranged, waarmee je gelijk heel veel threat opbouwt. Dan inderdaad shield slam, hammer, judgement. Consecration voor AoE en holy shield voor block damage. En dat past allemaal mooi in een rotatie.

Dan heb je nog een aantal andere damage spells (hammer of wrath, holy wrath), en dan al die leuke gadgets om te taunten, mana terug te krijgen, meer damage te doen, instant heals, bubbles, hand of freedom, hammer of justice om te stunnen etc. etc. Maar ieder zijn ding. Zo'n beer is niks voor mij En qua attacks is het toch ook een maul/swip/mangle spam?
[..]

Misschien lag ofzo vanaf jouw kant, bij mij werkt dat wel direct Is tenminste niet zo'n vervelende maul die pas begint bij de 'next attack'
Mjah ik weet niet, er lijkt altijd een kleine delay te zitten tussen het moment dat je op de keybind drukt en het moment dat je het geluid van de attack hoort.

Druid is idd vooral maul/swipe/mangle spam. Mjah en lacerate steeds op houden, meestal op grotere trash mobs 1x, op bosses 5 stacks. En dan tussendoor nog een keer faeri fire als je mangle op cd is en lacerate al 5/5 stacks heeft etc.

Ik vond Paladin tanks eerst geweldig, maar sinds ik een druid heb wil ik niks anders meer . Laatst nog weer ff mn pally naar prot gespecced maar dat voelde erg vaag ineens. Als m'n DK 80 is ga ik het daar ook wel een keer proberen, die class speelt ook wel lekker imo.
pi_73983114
3de char met Of The Nightfall. 1 shot.
Deze week maar even kijken of ik mn hunter en DK ook title kan krijgen. Dan hebben al mn lvl 80 chars de title.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')