quote:gesellige
IDD en ja een Squote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:17 schreef GI het volgende:
[..]!
En verder is een RL connectie grappig maar zeer zeker niet noodzakelijk om lekker in een guild te spelen
Ah geil, ik ga em ff proberen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:17 schreef GI het volgende:
[..]
Het is nog makkelijker als je deze addon installeerd:
http://wow.curse.com/down(...)ls/quest-helper.aspx
Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet ckerquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:02 schreef Grrommit het volgende:
Oe! Oe!
Las vandaag weer iets over cross-realm LFG systeem. Daar kijk ik echt naar uit![]()
Weet iemand of 't waarschijnlijk al in patch 3.3 komt of pas in cataclysm? Als het uitkomt zou het voor mij een hele goede reden zijn om weer te gaan spelen. Had een hekel aan het zoeken naar een group voor dungeons en je krijgt nu zelfs G om te leaderen
![]()
En kan iemand misschien helpen met een vraag over Battle.net accounts? Ik wil m;n account omzetten maar weet niet of ik nu eerst een account moet aanmaken en dan m'n WoW account daaraan moet koppelen of dat ik echt m'n WoW account moet omzetten in een Battle.net account.
Helaas voor jou zal de Cross-realm beperkt blijven tot de Realms in je BGquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:16 schreef ufopiloot het volgende:
Dat zou wel beter zijn, gewoon over alle realms groepen zoeken. Dan zit je tenminste niet een halve dag te kutten om een lvl35 te vinden die naar SM wilt ofzo. Zelfs de 70-80 normal dungeons zijn al zeer zeldzaam.
Alsof ninja's dat nu al iets kan schelenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat wordt lachen, lekker items pikken en die mensen nooit meer zien.
Geen idee, ik doe nooit instances met non-guildies.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:27 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Alsof ninja's dat nu al iets kan schelen
Ik weet 't niet zeker, maar las vandaag op WoW.com dat 't al op de PTR is dus denk dat 't in 3.3 al wel komt.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:12 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Dacht dat Cross-realm pas met cataclysm kwam maar niet cker
Voor mij reden genoeg dat ik Tank, Healer EN DPS ben op mijn Druid. ^^ Plus afwisseling in speelstijl, hoef je niet eerst een alt naar 80 te dingen om iets anders te kunnen doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?
Atm heb ik een DK op lvl 80 (in greens) en vroeg me af of ik zou gaan tanken. Ik kan me alleen geen rede vinden (behalve dat tanks makkelijk aan groups komen).
Paladin, veel damage reductie, lekkere AoE inderdaad, en je kan er ook nog mee dpsen/healen als je dat wilt. En bubbles, twee levens, lay on hands instant 100% heal, allemaal prachtige snufjes om te hebben. En op een of andere manier vind ik tanken met mana leuker dan met rage.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef Nachtraaf het volgende:
Nu dat ik al een tijdje tank op mn warrior begon ik me af te vragen, wat is er aantrekkelijk aan andere tank classes? Zo ver het enige waar ik aan denk is dat AoE beter is bij een DK en paladin, maar watvoor andere dingen maken druids/DKs/paladins zo aantrekkelijk en leuk om te spelen?
Priest lijkt me dan toch weer niks eigenlijk.quote:
Rogue lijkt me wel wat ja, ik irriteer me altijd aan al die locked boxes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef Rikketik het volgende:
Tja, als je iets heel anders wilt proberen... Misschien iets van Warrior of zo? Of Rogue?
Mja, ik zou net beginnen aan mn dagenlijks mount farm, vriend van me heeft 7 alts, ik zelf 5 en nog een guildie van 'm heeft er nog 8.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:55 schreef Rikketik het volgende:
Lekker handig van Blizzard trouwens; tien minuten voordat de servers sluiten pas bekend maken dat er een maintenance gaat plaatshebben.
Moet ik potdikkie een uur langer op m'n Ravasaur wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |