abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73983338
Of The Nightfall wordt de nieuwe Jenkins
pi_73983573
Whehe . Hij word hier regelmatig gepugged inderdaad.

Gelukkig is de 25 man versie wat minder populair, maar zal ook wel komen omdat je daar niet kan zergen en dus tactics nodig hebt, wat de meeste pugs niet gaat lukken .
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:28:54 #103
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_73983982
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
En niet te vergeten je Thieves' Tools!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_73985642
Ik ben wel aardig gegeared op alle 3 de chars die ik heb.
pi_74006191
Ding ding lvl 80 op Shaman. Numero 5
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:21:32 #106
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_74006335
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef ufopiloot het volgende:
Of The Nightfall wordt de nieuwe Jenkins
Blij dat ik die heb gehaald voor Ulduar uitkwam en op de normale manier.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:30:34 #107
130412 Katth
pi_74006500
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet ).
Blijkbaar wel vergeten dus, hier heb je hem volledig voor de wiki

Chromaggus
Katth

Katth - Chromaggus (A) Mage (80)
Neuqfaut - Chromaggus (A) Priest (80)
Esmereé - Chromaggus (A) Death Knight (80)
Missery - Chromaggus (A) Rogue (80)
pi_74011354
Pfffrt, 1 minuut nadat ik 80 gedinged was gelijk een Naxx 10 groep ingegaan met de guild. Om 4 uur waren we klaar vannacht . Wel echt gelijk 6 items gewonnen!

Doe nu gemiddeld al 2k dps! 3k met BL!

Oh en, rare mount is rare;

Naderhand kwamen er nog 3 bij staan .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_74011675

pi_74011954
En dan heb je nog van die idioten van 12 die mee gaan doen ook. Echt, afschieten dat soort gasten.. Dit soort spam is altijd typerend voor de huidige player base van WoW.
pi_74017951
15 van de 20 masks voor A Mask for All Occasions achievement.
pi_74041404
Gisteren 2 pugs geleid naar Mount Hyjal en Black Temple , alles snel mooi neer , en exalted met Deathsworn en Scale of the Sands.
pi_74041482
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
15 van de 20 masks voor A Mask for All Occasions achievement.
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..

echt een kansloze achievement zowat
Dit keer zonder signature
pi_74050289
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..

echt een kansloze achievement zowat
Ja dat zal best idd. De kans dat je een mask krijgt is al klein, kans dat je een krijgt die je nog niet hebt wordt kleiner namate je meer masks hebt.
pi_74056845
Vandaag geen Make It Count gered (Oculus in 20 min), door een retarted iemand die er niks van snapte. Morgen dan maar en full-guildrun proberen.

Vandaag kreeg een guild bij ons op de realm de Grand Crusader.. best laat toch?
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:31:15 #116
171357 Rikketik
pi_74058189
Zo, nu toch echt weer een altje gemaakt met de intentie er echt wat mee te gaan doen. Elke dag weer Dailies doen met m'n main begon me ook de keel uit te hangen.

Heb het ook maar gelijk over een geheel andere boeg gegooid door een Human Warlock aan te maken (uiteraard female, blond haar en blauwe ogen ). 't Is wel leuk, alleen hoop ik echt dat Blizzard die verrotte faction barrier eens opheft, wat betreft mail athans.
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:32:34 #117
130412 Katth
pi_74058269
Zitten voor 2e avond deze week hard te failen op Twins 25 Heroic

Verschil tussen zwart en wit is te moeilijk voor sommige....
pi_74060603
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Katth het volgende:
Zitten voor 2e avond deze week hard te failen op Twins 25 Heroic

Verschil tussen zwart en wit is te moeilijk voor sommige....
Ja, daar kan je echt moe van worden.
pi_74070476
Haha, geweldig dit. Kwam erachter dat ik gister op onze Algalon 25 kill word 1st dps heb gedaan

/points dps meters rechtsonderin voor de kill. Vrijwel bij alle wowmeters is de top 9200 dps

Gelijk na de raid zijn we Ulduar 10 gegaan, Druid gehealed met een priest buddy. Echt super hot om Starcaller op m'n alt te hebben! Daarna ook nog trinket van Thorim HM gewonnen. I iz happeh!
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:33:18 #120
130412 Katth
pi_74070581
Blistering, welke tactic gebruiken jullie voor Twins 25 HC?
pi_74071359
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Katth het volgende:
Blistering, welke tactic gebruiken jullie voor Twins 25 HC?
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.

Die tactiek . Oh, gister trouwens op die Alga kill ook He Feeds On Your Tears gehaald (Niemand die mag doodgaan dus!)
  maandag 26 oktober 2009 @ 11:07:23 #122
130412 Katth
pi_74071512
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Blistering het volgende:

[..]

Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.

Die tactiek . Oh, gister trouwens op die Alga kill ook He Feeds On Your Tears gehaald (Niemand die mag doodgaan dus!)
Dat is wat wij dus ook deden. Iedereen wit eerst op de zwarte portal en 4 tanks/soakers op noord, zuid, oost en west geplaatst voor soaken. Dan ligt het dus echt gewoon aan mensen die niet switchen van kleur/target bij twins pact. Zucht...
pi_74072080
Gefeliciteerd met de ulduar. En je bent een zeer goeie DK dps. Ik zit nog maar op 5k dps op sommige bosses, en mn mage rond 5.5k dps.

En ik wil graag nog keer Sunwell plateau doen. En had gisteren een pug gemaakt. Maar die eerste boss ging het mis. We nuken de beide bosses tegelijk neer net zoals in naxx met thaddius. Maar een aantal keren resette hij zich, is dit een bug of moet het een andere tactiek ?

[ Bericht 52% gewijzigd door Ulreazj op 26-10-2009 11:43:51 ]
  † In Memoriam † maandag 26 oktober 2009 @ 13:36:36 #124
34726 Fratz
Max
pi_74075963
Oh jammer zeg, ben ik eens een weekendje weg, haalt mijn guild server first met de Algalon kill.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:48:23 #125
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74076295
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Fratz het volgende:
Oh jammer zeg, ben ik eens een weekendje weg, haalt mijn guild server first met de Algalon kill.
Ah Eonar? TLC?
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:52:49 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74076421
Gisteravond bijna een uur verspild op Crazy Cat Lady... zucht. Wat haat ik die stomme achievements, je hebt er geen zak aan. In plaats daar van hadden we op Freya of Mimiron kunnen oefenen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_74076451
Mimiron en Freya hard mode?

Ik vind die achievements altijd wel okay, heb je in ieder geval iets te doen als je Ulduar op farm hebt. Daarvoor geef ik er ook niks om, liever eerst clearen en je dan pas met die shit bezig houden.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:58:03 #128
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74076571
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Mimiron en Freya hard mode?
Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader ben .

Ik vind het wel leuk, die keeper hard modes zijn leuke gevechten om te doen, ook al is de loot inmiddels alweer bijna waardeloos. Gelukkig hebben we HC Beasts ook al bijna neer, dus progress is er nog. Er zijn een paar mensen gekicked (waaronder een stelletje dat elkaar alleen maar zat op te geilen en af en toe gewoon verdween ). Gelukkig loopt het wat soepeler nu.
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:00:43 #129
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74076651
tvp.. en een link naar mij cha'sr:
prot warrior me main nu
mijn oude main, holy priest :<

vanmiddag wat resockets en nieuwe helm voor me warrior is wel nodig, me priest doet ik verder weinig mee.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_74076847
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader ben .

Ik vind het wel leuk, die keeper hard modes zijn leuke gevechten om te doen, ook al is de loot inmiddels alweer bijna waardeloos. Gelukkig hebben we HC Beasts ook al bijna neer, dus progress is er nog. Er zijn een paar mensen gekicked (waaronder een stelletje dat elkaar alleen maar zat op te geilen en af en toe gewoon verdween ). Gelukkig loopt het wat soepeler nu.
Ja dat is inderdaad jammer van de loot. Maarja, de gevechten zelf zijn ook leuk en je hebt in ieder geval nog iets te doen. En die proto drakes zijn ook wel de moeite waard .

Zelf ben ik redelijk gestopt met raiden. M'n guild is uit elkaar gevallen en doe nu 1 avond per week met een bevriende guild. Gewoon een simpele ToC10 run of wat Ulduar hardmodes.

Ik ben er nog niet over uit wat ik nu precies ga doen. Ik heb sowieso weinig tijd voor raiden, dus ik ga of een hardcore guild joinen als social, met niet een enorm grote kans op raids. Of ik ga de social/raid guild van vrienden joinen die 1/2 keer per week bezig zijn met Ulduar en ToC 10.

Het enige nadeel is dat die laatste nog geen hardmodes doen, omdat ze nog 3 bosses moeten, dus ik dan in feite weer overnieuw begin. Maar aan de andere kant, in een hardcore guild zitten als social en waarschijnlijk geen een keer per week raiden is ook irritant. En ik kan meegaan op m'n alts en die een beetje gearen .
pi_74078239
Nouja, ik heb het geluk in de beste horde guild van de realm te zitten. Dat draagt gewoon zeker bij aan een steady playerbase en progress. Mensen waar je op kunt vertrouwen en een geweldige raidleader.

Natuurlijk zitten er ook bij ons in de guild falers, waarbij je zoiets hebt van hoe de neuk zijn jullie door je trial periode heengekomen? Maar je leert ermee leven, en zolang bosses blijven doodgaan is het prima.

Oh, over Crazy Cat Lady; wij hebben 'm gister toevallig nog gedaan voor een trial. Wat je doet is dit:

1 MT voor Auriya
4 OT's.

Je zet de MT met de boss in een hoekje. Een OT picked 2 adds, de andere OT picked de andere 2. Neem ze apart in 2 hoeken. De andere 2 OT's gaan dan ook naar beide hoeken. Zodra de tankende OT's een aantal (4-5 meende ik) stacks hebben taunt de andere OT beide adds weg. Rinse en repeat voor de hele fight en tis een plakje cake.

Wij hebben Yogg+0 nog altijd niet down, en daar zijn we nu op aan het progressen. Tis nu enkel nog een kwestie van phase 3 onder controle krijgen, maar dat gaat zeker wel lukken snel .

Anub'erak gaat vrij gemakkelijk nu op 25 man HC. Woensdag eens een serieuze poging voor Grand Crusader doen . Het zijn die dingen die WoW nog leuk houden voor mij, een dps meter toppen, een progress fight neerkrijgen, het gejuich op Vent als de kill in kwestie wel degelijk iets voorstelt.

Gister bijvoorbeeld was ik serieus trots dat ik op m'n Druid Algalon heb gekilled. Aangezien er normaal altijd 3 healers nodig zijn, maar nu gewoon met 2 healers geflikt! Net geen He Feeds on Your Tears op 10 man helaas omdat de OT (wat een faalhaas is) vergeten was opzij te stappen voor een cosmic smash .

Maar goed, Starcaller Plaza representin'!
  maandag 26 oktober 2009 @ 14:55:36 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74078378
Ik heb ook een tijdje in een van de beste guilds op m'n realm gezeten, maar tijdgebrek en slechte scaling van mijn spec ( ) zorgden er voor dat ik daarmee moest stoppen. En inderdaad, dingen zoals Firefighter zullen me nog lang bijblijven. Op zich mis ik dat wel een beetje, het TBC gevoel kwam een beetje terug omdat je toch enigszins boven de massa uitstak.

Oh en de beste guilds van mijn realm zijn exclusief Zweeds .
pi_74080788
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie? Klinkt wel gaaf allemaal en zou het zelf ook echt graag willen, maar zoveel avonden kan ik er niet telkens uittrekken. En dan tot minimaal 2300 terwijl ik echte ochtend vroeg eruit moet, want die 2300 wordt natuurlijk nooit gehaald, altijd 'effe' doorgaan. Want hoe gaat dat in jouw guild? 5 avonden in de week, zondag t/m donderdag, 1900-2300 ofzo?

Maar ach, op mijn manier kan ik ook wel toffe dingen beleven. Ik was er wel trots op dat ik de beasts in ToC10 (wel normal hoor ) in mijn eentje heb gehealed. Alleen jammer dat de loot zo'n 16 ilevels lager is
pi_74080797
Ik hou echt van naxx10! één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
Dit keer zonder signature
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:07:53 #135
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_74080848
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
Ik hou echt van naxx10! één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
haha ja klopt blijft een leuke instance
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:12:06 #136
130412 Katth
pi_74080992
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie?
Blistering wel.
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:21:06 #137
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_74081326
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
ToTc 5 op normal is ook goed voor je crystals

Gisteren voor de verandering maar eens jewelcrafting genomen. Ik had alleen enchanting op mijn reste shaman. Het viel nog mee wat het kost om van 0 naar 430 te komen. De rekening zit nu ongeveer op 2k.

Het scheelt een hoop met enchanting erbij
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:07:37 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74083048
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:14:20 #139
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74083249
En Draenei Warlock!
pi_74083270
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:07 schreef Fir3fly het volgende:
[ afbeelding ]
lolenhancement Ga resto zoals shamans horen te zijn.
pi_74083321
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:14 schreef Fir3fly het volgende:
En Draenei Warlock!
[ afbeelding ]
Dat is dan wel weer vet. Eredar.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:20:10 #142
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_74083423
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer vet. Eredar.
Als Draenei lock als class erbij hadden gekregen zou ik misschien overwegen om Cataclysm te kopen .
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

lolenhancement Ga resto zoals shamans horen te zijn.
Ik heb ook resto als offspec om heroics mee te doen. Om enhance gear te verzamelen .

Healen is doodsaai. Alleen leuk om af en toe eens te doen als afwisseling. Maar ik heb 3 characters die kunnen healen en maar 1 heeft er ook een spec voor.
  maandag 26 oktober 2009 @ 17:32:56 #143
171357 Rikketik
pi_74083865
Tailoring en Enchanting de gekstah! 30 gold verdiend met m'n level 14 Lock door een paar Red Linen Robes en Lesser Magic Wands te verkopen, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat het zou lukken.
pi_74085032
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie? Klinkt wel gaaf allemaal en zou het zelf ook echt graag willen, maar zoveel avonden kan ik er niet telkens uittrekken. En dan tot minimaal 2300 terwijl ik echte ochtend vroeg eruit moet, want die 2300 wordt natuurlijk nooit gehaald, altijd 'effe' doorgaan. Want hoe gaat dat in jouw guild? 5 avonden in de week, zondag t/m donderdag, 1900-2300 ofzo?

Maar ach, op mijn manier kan ik ook wel toffe dingen beleven. Ik was er wel trots op dat ik de beasts in ToC10 (wel normal hoor ) in mijn eentje heb gehealed. Alleen jammer dat de loot zo'n 16 ilevels lager is
Grand Crusader heb ik nog niet gehaald, maar we zijn goed op weg.

En wij raiden Zondag t/m Donderdag van 20:00 tot 23:00. Redelijke christelijke tijden dus . En raids duren zelden of nooit langer dan 23:00 bij ons.
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:29 #145
171357 Rikketik
pi_74088048
Verdomme hey, wat heb ik een hekel gekregen aan dat schijt Westfall, Een paar voorbeelden!
- Je loopt te vechten in een veld met level 14 mobs en vanuit het niets word je dood gemept door een level 20 rare.
- Je doet een quest die voor players van gemiddeld level 12 bedoeld is en je moet een mob van level 15 verslaan, die nog eens geguard wordt door een normale mob. Lekker hoor!
- Je loopt in een veld, kijkt om je heen en ziet ergens in de verte wat mobs rondlopen, afgezien van degene die je wil pullen. Dus je pullt hem en nog geen 10 seconden later heb je opeen twee adds erbij, die blijkbaar in de tussentijd een metertje of vijftig, honderd afgelegd hebben.
- Je loopt gezellig Moonbrook in en je stuurt je VW op zo'n Defias homo af. Meteen komt er een add bij. Okay, kan gebeuren. Maar vijf seconden later, zonder dat je VW of jij überhaupt bewogen hebben, besluit nog zo'n Defias, die ook niet bewogen heeft, dat hij ook maar eens moet meevechten. Wtf?!

Flikker dan maar op, ik ga wel naar Loch Modan of zo.
pi_74088288
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:49:25 #147
171357 Rikketik
pi_74088585
Nu zit ik dan wel weer met die vervelende dwergen opgescheept.

Wèèèèèll met!
pi_74089828
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Rikketik het volgende:
Nu zit ik dan wel weer met die vervelende dwergen opgescheept.

Wèèèèèll met!
Blood...myst...Isle...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:22:18 #149
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_74089953
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Verdomme hey, wat heb ik een hekel gekregen aan dat schijt Westfall, Een paar voorbeelden!
- Je loopt te vechten in een veld met level 14 mobs en vanuit het niets word je dood gemept door een level 20 rare.
- Je doet een quest die voor players van gemiddeld level 12 bedoeld is en je moet een mob van level 15 verslaan, die nog eens geguard wordt door een normale mob. Lekker hoor!
- Je loopt in een veld, kijkt om je heen en ziet ergens in de verte wat mobs rondlopen, afgezien van degene die je wil pullen. Dus je pullt hem en nog geen 10 seconden later heb je opeen twee adds erbij, die blijkbaar in de tussentijd een metertje of vijftig, honderd afgelegd hebben.
- Je loopt gezellig Moonbrook in en je stuurt je VW op zo'n Defias homo af. Meteen komt er een add bij. Okay, kan gebeuren. Maar vijf seconden later, zonder dat je VW of jij überhaupt bewogen hebben, besluit nog zo'n Defias, die ook niet bewogen heeft, dat hij ook maar eens moet meevechten. Wtf?!

Flikker dan maar op, ik ga wel naar Loch Modan of zo.

Ik hoop voor je mede-servergenoten dat je echt nooit een instance gaat runnen of gaat raiden
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:47:21 #150
171357 Rikketik
pi_74090993
En daar kom je nou mee?

Nee, even serieus, zit je nu echt Westfall te vergelijken met een instance of raid? Ècht? Jeetje hey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')