En niet te vergeten je Thieves' Tools!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:18 schreef SharQueDo het volgende:
Ik heb nog Flash Powder en Crippling Poison II in m'n Rogue d'r bank.
Blij dat ik die heb gehaald voor Ulduar uitkwam en op de normale manier.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef ufopiloot het volgende:
Of The Nightfall wordt de nieuwe Jenkins![]()
Blijkbaar wel vergeten dus, hier heb je hem volledig voor de wikiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet).
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef SharQueDo het volgende:
15 van de 20 masks voor A Mask for All Occasions achievement.
Ja dat zal best idd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:24 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
keb hiervan ooit eens statistieken gelezen.. Schijnt dat je de achievement nu pas voor 50 procent hebt gehaald... als je 19/20 hebt dan ben je 75 procent klaar met achievement..
echt een kansloze achievement zowat
Ja, daar kan je echt moe van worden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:32 schreef Katth het volgende:
Zitten voor 2e avond deze week hard te failen op Twins 25 Heroic
Verschil tussen zwart en wit is te moeilijk voor sommige....
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:33 schreef Katth het volgende:
Blistering, welke tactic gebruiken jullie voor Twins 25 HC?
Dat is wat wij dus ook deden. Iedereen wit eerst op de zwarte portal en 4 tanks/soakers op noord, zuid, oost en west geplaatst voor soaken. Dan ligt het dus echt gewoon aan mensen die niet switchen van kleur/target bij twins pact. Zucht...quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Soakers op een paar plaatsen zetten die de witte ballen catchen, terwijl alle melee black is. Switchen op vortex uiteraard. BL als de zwarte boss Twins Pact doet, CD's op de witte boss.
Die tactiek. Oh, gister trouwens op die Alga kill ook He Feeds On Your Tears gehaald
(Niemand die mag doodgaan dus!)
Ah Eonar? TLC?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:36 schreef Fratz het volgende:
Oh jammer zeg, ben ik eens een weekendje weg, haalt mijn guild server first met de Algalon kill.
Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader benquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef Sapstengel het volgende:
Mimiron en Freya hard mode?
Ja dat is inderdaad jammer van de loot. Maarja, de gevechten zelf zijn ook leuk en je hebt in ieder geval nog iets te doen. En die proto drakes zijn ook wel de moeite waardquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Guild heeft een paar maanden nauwelijks geraid in de zomer en nooit echt de Ulduar hard modes kunnen doen. Ik heb ze wel allemaal al gedaan, het voelt soms alsof ik de raidleader ben.
Ik vind het wel leuk, die keeper hard modes zijn leuke gevechten om te doen, ook al is de loot inmiddels alweer bijna waardeloos. Gelukkig hebben we HC Beasts ook al bijna neer, dus progress is er nog. Er zijn een paar mensen gekicked (waaronder een stelletje dat elkaar alleen maar zat op te geilen en af en toe gewoon verdween). Gelukkig loopt het wat soepeler nu.
haha ja klopt blijft een leuke instancequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
Ik hou echt van naxx10!één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
Blistering wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie?
ToTc 5 op normal is ook goed voor je crystalsquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef Ericjuh het volgende:
Ik hou echt van naxx10!één run en je hebt gelijk weer genoeg dust/shards/etc voor enchanting
Als Draenei lock als class erbij hadden gekregen zou ik misschien overwegen om Cataclysm te kopenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer vet. Eredar.
Ik heb ook resto als offspec om heroics mee te doen. Om enhance gear te verzamelenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:15 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
lolenhancementGa resto zoals shamans horen te zijn.
Grand Crusader heb ik nog niet gehaald, maar we zijn goed op weg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:06 schreef ufopiloot het volgende:
Grand Crusader heeft dus niemand nog bij jullie? Klinkt wel gaaf allemaal en zou het zelf ook echt graag willen, maar zoveel avonden kan ik er niet telkens uittrekken. En dan tot minimaal 2300 terwijl ik echte ochtend vroeg eruit moet, want die 2300 wordt natuurlijk nooit gehaald, altijd 'effe' doorgaan. Want hoe gaat dat in jouw guild? 5 avonden in de week, zondag t/m donderdag, 1900-2300 ofzo?
Maar ach, op mijn manier kan ik ook wel toffe dingen beleven. Ik was er wel trots op dat ik de beasts in ToC10 (wel normal hoor) in mijn eentje heb gehealed. Alleen jammer dat de loot zo'n 16 ilevels lager is
Blood...myst...Isle...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Rikketik het volgende:
Nu zit ik dan wel weer met die vervelende dwergen opgescheept.
Wèèèèèll met!
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Rikketik het volgende:
Verdomme hey, wat heb ik een hekel gekregen aan dat schijt Westfall,Een paar voorbeelden!
- Je loopt te vechten in een veld met level 14 mobs en vanuit het niets word je dood gemept door een level 20 rare.
- Je doet een quest die voor players van gemiddeld level 12 bedoeld is en je moet een mob van level 15 verslaan, die nog eens geguard wordt door een normale mob. Lekker hoor!
- Je loopt in een veld, kijkt om je heen en ziet ergens in de verte wat mobs rondlopen, afgezien van degene die je wil pullen. Dus je pullt hem en nog geen 10 seconden later heb je opeen twee adds erbij, die blijkbaar in de tussentijd een metertje of vijftig, honderd afgelegd hebben.
- Je loopt gezellig Moonbrook in en je stuurt je VW op zo'n Defias homo af. Meteen komt er een add bij. Okay, kan gebeuren. Maar vijf seconden later, zonder dat je VW of jij überhaupt bewogen hebben, besluit nog zo'n Defias, die ook niet bewogen heeft, dat hij ook maar eens moet meevechten. Wtf?!
Flikker dan maar op, ik ga wel naar Loch Modan of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |