Chapeau, houd nog niet in dat je mij maar moet lopen afkraken omdat jij "toch beter gegeared, geskillder en ervarener bent"quote:
Ja, want gold farmen om daadwerkelijk dingen te gemmen en te enchanten is ó zó lastig..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zit gelukkig nog op het punt dat ik blij kan zijn met spullen die ik wel al vergaard heb![]()
Ik zit ook op Bladefist \m/quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:27 schreef Rauw. het volgende:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&cn=Vladje&gn=Wilde+Westerlingen
Behold hier mijn bijna complete Tauren PVPWarrior.
Ik ga best lekker, vind het alleen jammer dat ik in PUG's moet pvpen, misschien maar eens tijd dat ik een PVP-guild opzoek op Bladefist.
Instances doe ik toch niet.
Gems heb ik recentelijk pas wat over opgezocht... Gold is het probleem niet dus waarschijnlijk gaat dat deze week allemaal nog wel gebeuren.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, want gold farmen om daadwerkelijk dingen te gemmen en te enchanten is ó zó lastig..
Echt, luie WoW spelers
Name?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik zit ook op Bladefist \m/
alleen dan Alliance
nog steeds jammer dat haste aan het doodgaan isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Zoals op mijn shaman wou ik meer haste hebben en aangezien ik nog geen 2de profession had heb ik maar "even" Jewelcrafting opgepakt.
Ach tis leuk zolang het er isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nog steeds jammer dat haste aan het doodgaan is
Hier schaar ik me volledig achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Rikketik het volgende:
Op zich wel een goede indicator dat het gewoon allemaal net iets te ver gaat met al die gear in WoW. De volledige Deadly Gladiator set dragen en dan nog afgezeken worden omdat je ze nog niet gesocketed hebt, allemaal heel normaal tegenwoordig.
En dan nog lui genoemd worden ook.
Dat is het zeker. 't Is alleen jammer dat je blijkbaar niet meer trots op iets mag zijn omdat er al beter spul 'op de markt' is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Gevalletje tis maar wat je er voor over hebt
Doch kun je als Raider iig proberen wat respect op te brengen voor de casuals. Zoals ik ook respect heb voor de mensen die elke avond weer een boss proberen om te leggen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:22 schreef CocaColaLight het volgende:
Tja der zit een steeds groter verschil tussen de casual spelen en de "raider".
Zoals op mijn shaman wou ik meer haste hebben en aangezien ik nog geen 2de profession had heb ik maar "even" Jewelcrafting opgepakt.
Volgens mij heeft het me iets van 2k gekost om verder te komen dan het minimum level van de jewelcrafters only gems.
Gevalletje tis maar wat je er voor over hebt
Ja, want ik noemde mezelf ook " Perfect ".quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:33 schreef ufopiloot het volgende:
Tja, jezelf perfect noemen zonder gems en enchants, dan snap ik wel dat er commentaar komt. En je zult toch moeten PVE'n als je een beetje wapen wilt krijgen, of VoA voor goede pvp items. Maar als je alleen gladiator hebt kom je er niet ver mee.
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:35 schreef ufopiloot het volgende:
'Compleet' dan.. Nog steeds onterecht
Mij zul je niet over je PvP gear horen. Het enige wat ik aan pvp doe is WG als ik er aan denk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:31 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat is het zeker. 't Is alleen jammer dat je blijkbaar niet meer trots op iets mag zijn omdat er al beter spul 'op de markt' is.
Kijk, als je verschrikkelijk goed gegeared bent doordat je 300 uur in dungeons hebt doorgebracht: kudo's, ik zou het niet kunnen. Maar neem je jezelf en het spel dan niet iets te serieus als een meer casual ingestelde speler trots is op zijn PvP gear en jij loopt zijn (blijkbaar minderwaardige) weapon belachelijk te maken, om maar iets te noemen?
eerst BG's, ik acht mezelf nog niet goed genoeg voor arena.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Ulreazj het volgende:
Je pvp gear is redelijk, doe je bgs of ook arena ?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Name?
Allies hebben knappe PVPers lopen op Bladefist.
Horde heeft ook een PVP guild, 2 zelfs. <Premade> en <Out For Blood>.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:01 schreef Bryze het volgende:
[..]
Bareilles (main) en Meezy (alt)
Kan wel.. ben geen pvper dus weet ik dat nietmaar waarom faction change je dan niet?
Er is een alliance pvp guild, die ziet er wel redelijk uit: DejaVu
als je tips nodig heb over warrior in pvp, me pm staat open.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
eerst BG's, ik acht mezelf nog niet goed genoeg voor arena.
Plus moet ik dan een teammatey vinden.
Daarom dat ik er aan denk over te stappen naar een PVPguild, daar kan ik nog wat meer leren en wat meer PVP-oriented mensen ontmoeten.
true, bladefist = te veel guilds, te weinig (goede) spelersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Horde heeft ook een PVP guild, 2 zelfs. <Premade> en <Out For Blood>.
Kom inderdaad vaak DejaVu tegen.. Ik zal eens op gaan letten in Dalaran of ik je zie lopen.
Mag allemaal nog wel wat drukker worden imo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |