De laatste loodjes, maar die zijn wel het leukste imo.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef Leonos het volgende:
DING !
74, nu komt de 80 toch wel erg dichtbij
Grats!quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Blistering het volgende:
WOOT! A Tribute To Mad Skill!
Server 1st nu![]()
wowwiki.com. Daar staat ALLES!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Leonos het volgende:
Waar vind ik wat er met 3.3 gaat gebeuren? Kan het zo snel ff niet vinden
Congrats, gaat lekker daar geloof ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:00 schreef Blistering het volgende:
WOOT! A Tribute To Mad Skill!
Server 1st nu![]()
Ik heb nooit veel SWP gedaan, maar volgens mij heb je die portal nodig om van de debuffs van Kalecgos af te komen. Geen idee of de portals verdwijnen als de boss in portal dood is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:54 schreef Ulreazj het volgende:
Nog even mn vraag over eerste boss in Sunwell plateau. Kun je de eerste die in de portal zit neernuken, en dan terug op de dragon ? Werkt dit ?
Gems en enchants zijn overated.quote:
je wapen is ook wel erg bruut :")quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets BIJNA compleet, bromsnor.
nog 8 gems socketen noem ik niet bijna kompleet. Of hij moet veel honor hebben... indien dat niet het geval is zal hij een goede zak met goud/EoC's moeten hebben om dat te socketen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets BIJNA compleet, bromsnor.
Ja he?quote:
Ik heb dan ook nog geen 14 lvl 80'squote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:53 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nog 8 gems socketen noem ik niet bijna kompleet. Of hij moet veel honor hebben... indien dat niet het geval is zal hij een goede zak met goud/EoC's moeten hebben om dat te socketen.
zonder enchants vind ik nog niet echt een probleem, maar zonder gems vind ik toch wel beetje noobies
Niet? Wij allemaal wel...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nog geen 14 lvl 80's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |