Geen idee, zit op mijn werk :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:04 schreef Blistering het volgende:
Meh, kunnen er meer mensen niet inloggen? Ik krijg een unable to connect error.
Gisteren lag er ergens een router uit van Telia (Zweedse internet provider) waardoor er gigantische lag was overal, omdat verbindingen gererout moesten worden. Daardoor gingen mensen meteen d/c toen ze inlogden. Was op zich niks met de inlog server aan de hand.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:12 schreef GI het volgende:
Gisteren waren er problemen met de login server.
Nee. Daar moet je Wyri voor hebben.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:59 schreef Katth het volgende:
TVP en SharQueDo kan je mij weer toevoegen aan de OP?
Ugh, Enchanting heb ik maar op 1 toon en daar houd ik het ook bij. Schijtprofession om te levelen idd.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef GI het volgende:
Trouwens op mijn mage enchanting aan het levellen. Dat is me een partij duur om goed door te voeren.
Vooral omdat ik bijna geen heroics loop op de mage en dus weinig dingen kan DE'en.
Of als je het andersom bekijkt, het levert mij centen op :pquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef GI het volgende:
Infinite dust is ook ongelovelijk duur op het moment bij mij op de server. Ik kom er wel langzaam maar zeker maar het is een echte gold-sink.
Ik heb het met Windows 7 RC geprobeerd, de beta versie zeg maar en het liep prima. Had zelfs het idee dat alles net ietsjes beter was dan met mijn normale Windows XP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wow al op windows 7 lopen?
En hoe bevalt het?
Ja ik draai al 1 maandje W7 (enterprise 32B) met WoW, Cod2,Cod4.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:49 schreef CocaColaLight het volgende:
Heeft iemand hier trouwens wow al op windows 7 lopen?
En hoe bevalt het?
Mag niet meer he.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even een tvp'tje
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:16 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee. Daar moet je Wyri voor hebben.
Dat heb ik toen aangemaakt en gepost maar werd er nog niet ingezetquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je de wiki ff update zat ik het er wil in (mits ik het niet vergeet).
Tussen die 13 miljoen anderen is toch vast wel een guild/personen waar je het goed mee kan vinden? Ik speelde het in het begin met een aantal vrienden, maar die vinden er inmiddels geen hol meer aan en haakten 1 voor 1 af, maar ik heb het nu alsnog prima naar mijn zin. Met genoeg mensen kennis gemaakt waar ik veel mee speel, en ook een gezellige guild etc.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:16 schreef CraniuM het volgende:
Hmm ik wil weer gaan spelen maar zit ik weer in mijn eentje te spelen.
Mja al mijn rl maten zijn gestop. en was ook altijd een vaste groep. En om in je eentje weer ergens bij te gaan zitten is ook wel redelijk boring.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:24 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tussen die 13 miljoen anderen is toch vast wel een guild/personenen waar je het goed mee kan vinden? Ik speelde het in het begin met een aantal vrienden, maar die vinden er inmiddels geen hol meer aan en haakten 1 voor 1 af, maar ik heb het nu alsnog prima naar mijn zin. Met genoeg mensen kennis gemaakt waar ik veel mee speel, en ook een gezellige guild etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |