En dat kan dus ook met die toolquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef ufopiloot het volgende:
De teleport is wel vet, maar voor de rest maak ik liever een HC of farmgroup met mensen van dezelfde realm die je van tevoren kan aanspreken, in plaats van totally random retards met hun greenies waar je zomaar mee een instance in wordt gegooid.
Tuurlijk, prima te doen, maar met een farmgroep zit ik liever met goede spelers. Dan pull je de halve instance bij elkaar en kan je ze kapot AoE'en, met je i187 setje doe je dat toch liever groep per groepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef GI het volgende:
Met 187 zijn heroics ook gewoon te lopen hoor. Het gaat wat minder makkelijk dan allemaal superior achviement of zelfs epic maar het is gewoon te doen hoor![]()
Gezelligquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met spelenIk kom me dus maar weer 's melden
Darksorrow, lvl 52 bloodelf magequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:55 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Tuurlijk, prima te doen, maar met een farmgroep zit ik liever met goede spelers. Dan pull je de halve instance bij elkaar en kan je ze kapot AoE'en, met je i187 setje doe je dat toch liever groep per groep
[..]
GezelligWaar?
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben ook weer begonnen met spelenIk kom me dus maar weer 's melden
Dat, en vriendje speelt ook, vandaar ook nieuw character op nieuwe server, kan hij me helpenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagen
Valt me inderdaad erg op dat veel mensen weer beginnen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:51 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Goeie tijd om weer te spelen he, zo t begin van de koude donkere dagen
Ik vind het nogal eng. Eigenlijk word je dus gestraft als je liever heroics doet met je guild dan met totale randoms. Ik vind de verbeteringen in het systeem verder prima, maar dat je extra beloond wordt alleen omdat je het doet met lui die je niet kent vind ik veel te ver gaan. Dit systeem promoot pugging, en wat mij betreft is dat een hele slechte zaak.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:28 schreef Shoombak het volgende:
Dat nieuwe cross-realm LFG systeem ziet er wel erg sexy uit hoor in de patch notes
[..]
Waarom zou je naar Orc gaanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Blistering het volgende:
Buhhhhh, naam voor Orc DK verzinnen. Racechange inc, best lastig nog zo'n naam.
Racials, en toffere looks.quote:
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordigquote:
Dat heet persoonlijke smaak, wellicht ooit wel eens van gehoord?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordig.
Blood Elf, Tauren, of Orc.. En als Death Knight.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pfff, raar idee van toffe looks hebben mensen tegenwoordig.
Hoezo puggen verplicht? Je kan net zo goed een groep maken via /2, of via je guild. Wat je zelf wilt. Ik ga dat LFG systeem ook nooit gebruiken, mij niet gezien met totale random noobs van andere realms. Liever een groep met de guild, of via de city chat. Dan weet je waar je mee te maken hebt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vind het nogal eng. Eigenlijk word je dus gestraft als je liever heroics doet met je guild dan met totale randoms. Ik vind de verbeteringen in het systeem verder prima, maar dat je extra beloond wordt alleen omdat je het doet met lui die je niet kent vind ik veel te ver gaan. Dit systeem promoot pugging, en wat mij betreft is dat een hele slechte zaak.
Zucht. Nou ja, dan maar weer de daily heroic op m'n alt puggen, in ieder geval ziet dat systeem van 'minimum requirements' er goed uit, onder een voorwaarde. Die 'requirements' moeten dan ook echt realistisch zijn, en niet zoals tegenwoordig dat je [Epic] nodig hebt voor Naxx10. Alleen dan is dit systeem goed.
Oh je kan ook je naam wijzigen bij een race change?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Blistering het volgende:
Buhhhhh, naam voor Orc DK verzinnen. Racechange inc, best lastig nog zo'n naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |