Zeker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh je kan ook je naam wijzigen bij een race change?
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:59 schreef ufopiloot het volgende:
Hoezo puggen verplicht? Je kan net zo goed een groep maken via /2, of via je guild. Wat je zelf wilt. Ik ga dat LFG systeem ook nooit gebruiken, mij niet gezien met totale random noobs van andere realms. Liever een groep met de guild, of via de city chat. Dan weet je waar je mee te maken hebt.
Blizzard vindt waarschijnlijk dat noobs gedragen moeten worden door de raiders op de server.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.
Nee, je krijgt extra loot en emblems als je de daily random dungeon doet. En of dat nou met een guildrun is, of met 4 death knight teringnoobs van één of andere kutrealm maakt geen verschil.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat je dus extra loot en extra emblems krijgt als je het systeem gebruikt om random mensen te vinden.
quote:Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:23 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Nee, je krijgt extra loot en emblems als je de daily random dungeon doet. En of dat nou met een guildrun is, of met 4 death knight teringnoobs van één of andere kutrealm maakt geen verschil.
[..]
![]()
Nou kan een ingame pet mij geen reet schelen, het gaat om het idee.quote:o Players who take part in groups who have one or more members who have been matched with them randomly from within the Dungeon System will receive extra rewards, up to and including the coveted Perky Pug non-combat pet. The more random players with whom one groups, the faster the pet can be obtained.
Ik ga meestal gewoon naar behindthename.com en kies iets uitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon iets Nederlands klinkt wel leukVoor buitenlanders een MMORPG naam en voor Nederlanders een leuke herkenning. Of iets uit de geschiedenis/VOC ofzo. Maar het ligt er ook aan wat voor soort naam je wilt. Roleplaying 'realistisch', of een komische naam, whatever.
Groentensoepquote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:48 schreef ufopiloot het volgende:
Gewoon iets Nederlands klinkt wel leukVoor buitenlanders een MMORPG naam en voor Nederlanders een leuke herkenning. Of iets uit de geschiedenis/VOC ofzo. Maar het ligt er ook aan wat voor soort naam je wilt. Roleplaying 'realistisch', of een komische naam, whatever.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je met de race change trouwens ook male/female veranderen?
Haha idd, mijn priest heet Neuqfaut. Hoevaak Nederlanders niet eens doorhebben wat er eigenlijk staat als ze het uitspreken is echt ontelbaar. Wel lachenquote:
Persoonlijke smaak mijn aars, dat je daar 20 euro voor betaaltquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay, dan ben ik eruit. M'n female belf rogue word een male troll.
Success!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:18 schreef Blistering het volgende:
Ew, we staan voor Anub op 25 man HC 50/50. Loot FTW (Beste Ally guild) is net gewiped op 3%, all up to us now.
/zenuwachtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |