quote:
Subtiele hint welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
leuk cadeau voor een tweede date?
Nicequote:My roommate is a whore, there's no better way to describe it. At least 2 nights a week since the beginning of the semester, she's brought a (usually) different guy back to the dorm, thinking I was asleep, and continued to... be a good host. This got to be really annoying within this last month and I'd decided to to something about it. So last week around 3 AM one particular Thursday, she brought home yet another gentleman caller. They did their thing and shortly afterward passed out. Still being awake, I took the liberty of "borrowing" his clothes, all of her clothes and hiding mine. And just so their sleep wouldn't be interrupted, I made sure to turn off her alarm clock and take both their cell phones with me to English. There's nothing more satisfying than watching your roommate and her booty call preform the walk of shame/clothing retrieval (all of which were scattered throughout the campus) in nothing but bath towels and a welcome mat on a beautiful Friday afternoon. She still thinks his ex did it and neither of them have gotten their phones back. I rule.
Vind ik ook wel weer wat overdrevenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, als je toch ooit eens zat bent van je roomie's nachtelijke activiteiten:
[..]
Nice![]()
Dat van die telefoons vind ik wel echt een kut streek hoor. Hoe terecht dat ze wat terug flikt dan ook.. dat kan je ECHT niet maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:36 schreef Etcetera het volgende:
Hey PS, als je toch ooit eens zat bent van je roomie's nachtelijke activiteiten:
[..]
Nice![]()
als het al echt is tenminstequote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat van die telefoons vind ik wel echt een kut streek hoor. Hoe terecht dat ze wat terug flikt dan ook.. dat kan je ECHT niet maken.
PS kan denk ik beter een bordje maken met handelingen/prijzen erop en een rode lamp er bij doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Wat ik dus betwijfelIk vermoed dat diegene de kleding uit het raam heeft geflikkerd, en dat dat het wel zo'n beetje was
hmz...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS kan denk ik beter een bordje maken met handelingen/prijzen erop en een rode lamp er bij doen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
Kennen jullie Food Court Musical nog? Er is nu ook Grocery Store Musical
Wie is het ook alweer die 2 november jarig is.quote:
Dit is Claire.quote:
Succes.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's een keer wat anders dan een Chinese tatoeage
ben werken
Markquote:Op donderdag 22 oktober 2009 06:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Wie is het ook alweer die 2 november jarig is.
En nog iemand geloof ik.........quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:31 schreef MaJo het volgende:
Meuningcollegevrije week dus ik kan lekker relaxed opstaan
![]()
quote:
Als jij dat al zegt hoef ik er al helemaal niet aan te beginnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik ga stoppen met Being Erica, het boeit me steeds minder
awwwwwquote:27A newly born pygmy hippopotamus walks around its enclosure as the mother feeds at the Blijdorp Zoo in Rotterdam on September 30, 2009. (ED OUDENAARDEN/AFP/Getty Images) #
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Het idee is heel leuk hoor, een vrouw die beslissingen uit haar verleden opnieuw kan doen, zodat ze leert van haar fouten. Maar ik vind Erica zelf niet zo heel sympathiek en op sommige punten simpelweg dom
Ochgossiequote:
Ik mis even wat er zo grappig isquote:
Lama, binnenpretje.quote:
Tampon met jeukpoeder zekerquote:
Die is minder effectief als een tampon van het kruitvat.quote:
Dat moet je aan Red vragen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:55 schreef Etcetera het volgende:
Jeuk is erger dan pijn zeggen ze toch
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef iamredleader het volgende:
een hele foute: tumor is humor...
maar jeuk isnietleuknee![]()
Je kan beter de afab pakken vandaagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef iamredleader het volgende:
iemand nog leuke dsb grappen gehoord?
Valt tegen. Terwijl ik toch wel had verwacht dat die grappen scheringa en inslag zouden zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef iamredleader het volgende:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef iamredleader het volgende:
quote:
Haha, flauwquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Valt tegen. Terwijl ik toch wel had verwacht dat die grappen scheringa en inslag zouden zijn
Abby!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef Mark het volgende:
Etcetera vindt Bert waarschijnlijk leuker
[ afbeelding ]
Maar Bert roeleert dan ook ontzettend hard de pan uit natuurlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:27 schreef Mark het volgende:
Etcetera vindt Bert waarschijnlijk leuker
[ afbeelding ]
Is Bert ook in NL te koop?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar Bert roeleert dan ook ontzettend hard de pan uit natuurlijk
Zou Abby nog niet weten dat Bert gehipponapped is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Ja dat heb ik ook gelezenIs ook wel makkelijk te doen natuurlijk
maar neemt niet weg dat het een geniale knuffel is - die ik overigens al een tijdje niet meer gezien heb in de serie
Jammer van die prijzen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar er zijn wel websites waar je Bert kunt bestellenHier bijvoobeeld
Vanavond weerquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:22 schreef MaJo het volgende:
Zit nu naar de mixtape te luisteren dievoor me gemaakt heeft. Echt te lief
quote:Microsoft has taken the unusual step of promoting Windows 7 in Japan with Burger King's launch of a Windows 7 Whopper. Fitting in with the software theme, the burger stacks seven patties in an otherwise normal Whopper and measures 5.1 inches tall. It also has an appropriate 777 yen ($8.53) price.
The stunt isn't unique for Microsoft's Windows 7 launch, which in the run-up to Thursday's introduction has repeated the "seven" theme in multiple publicity events; it launched a giveaway of the new OS for every resident of the Dutch village of Zevenhuizen ("Seven Houses") and decorated parts of the Spanish village Sietes ("Sevens") in Windows-themed colors. The campaign contrasts sharply against the more traditional ads of Vista and earlier Windows releases, highlighting Microsoft's desire to turn around its public image.
In North America, most of the developer's less conventional advertising has centered around promoting Windows 7 house parties and its first retail stores.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:49 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
1985 belde net, die wilde het casettedeck terug
[ afbeelding ]
[..]
! een heer !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:16 schreef MaJo het volgende:hij heeft heel 2009 een playlist op mijn iPod gemaakt
Zelf maken schijnt ook te werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer van die prijzen.![]()
Anders was het wel leuk geweest als kado voor mijn neefje.
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:18 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Trouwens, is jouw ondertitel van pittige tijden?
quote:
Net op tijd, topic is al dicht (niet echt verrassend). Die foto'squote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:45 schreef ASroma het volgende:
Mijn nichtje begint het uitgaansleven nu een beetje te ontdekken, dit houdt je niet tegen, helaas. Nu is zij gister op een woensdagavond vertrokken richting buona sera, een aardige kroeg hier in de buurt.
Nu kwam zij gisteravond behoorlijk overstuur thuis omdat ze half verkracht is door een nogal vunzige gozert in die betreffende kroeg. Deze jongeman verdient het om eens in de extra belangstelling te staan.
Kortom Lex, je bent een LUL!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwww .. romantischquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Lex de Verkrachter. Reltopic!
OP even snel quoten
[..]
Net op tijd, topic is al dicht (niet echt verrassend). Die foto's![]()
Wtf!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:52 schreef Etcetera het volgende:
Lex de Verkrachter. Reltopic!
OP even snel quoten
[..]
Net op tijd, topic is al dicht (niet echt verrassend). Die foto's![]()
Wtf!
nee ik niet sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:03 schreef B.ertha het volgende:
Belangrijke vraag!
Heeft een van jullie toevallig deze op de pc of op dvd? Ik wil hem graag zien, omdat dit mijn allereerste herinnering isMaar sinds heb ik hem nooit meer gezien, dus dat wordt weer eens tijd. Ik kan alleen geen vhs spelen
Nou kan ik het niet helpen, maar ik vraag me echt af:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:57 schreef Etcetera het volgende:
NouFoto's zijn van april dit jaar, dus topic blijft ook dicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso te ranzig voor woorden![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou kan ik het niet helpen, maar ik vraag me echt af:Dat vroeg ik me ook wel al af inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso te ranzig voor woordenMaar hoe gék ben je als je zoiets uberhaupt in een kroeg/discotheek/uitgaansgelegenheid doet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Die van barbie is het niet, dat is animatie. Het is inderdaad die tweede, uit 1994. Die staat bij mij al aam, maar hij heeft 1 seedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Ken ik nietMaar als ik erop zoek, krijg ik nogal veel hits naar 'Barbie presents Thumbelina' enzo. Heb wel een torrent gevonden van Hans Christian Andersons Thumbelina, zal eens kijken of dat iets is
quote:Abraham Lincoln 1029 up, 268 down
Shave your pubes and hold them in your hand. Get your mate to give you a blowjob and when you cum on her face throw the trimmed curlies onto your semen soaked partners face and she will be left with a striking resemblance to Abraham Lincoln.
My girlfriend looked very presidential after I gave her an Abraham Lincoln.
Oh die van mij gaat lekker vlotjesquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die van barbie is het niet, dat is animatie. Het is inderdaad die tweede, uit 1994. Die staat bij mij al aam, maar hij heeft 1 seed
Ik ben niet zo goed met uTorrent. Dus hoe?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh die van mij gaat lekker vlotjesProbeer deze trackers eens te laden?
http://inferno.demonoid.com:3404/announce
http://denis.stalker.h3q.com:6969/announce
http://www.torrentsnipe.info:2701/announce
http://open.tracker.thepiratebay.org/announce
http://tracker.prq.to/announce
http://open.tracker.thepiratebay.org/announce
http://tracker.to:2710/announce
http://tracker.bittorrent.am/announce
http://tracker.torrent.to:2710/announce
http://tracker.bittorrent.am/announce
http://tracker.torrentbox.com:2710/announce
http://nyaatorrents.org:3277/announce
http://www.swap-haven.com:2710/announce
http://www.torrent-downloads.to:2710/announce
http://denis.stalker.h3q.com:6969/announce
http://tpb.tracker.thepiratebay.org:80/announce
http://tv.tracker.prq.to/announce
http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
weer een pareltje van urban dictionary geplukt:
[..]
quote:Procrasturbating
OCTOBER 16
8852 up, 687 down
Using masturbation to otherwise occupy yourself while pressing matters await.
I had a paper due today, but I spent all night procrasturbating, so fuck that noise.
Oh, dat had ik al gevonden en gedaan. Maar er gebeurt niet zoveel, dus ik dacht dat ik het wel verkeerd had gedaanquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:20 schreef Etcetera het volgende:
Euh...Goeie
Ik gebruik uTorrent en kan met rechtermuisknop op de torrent klikken. Dan staat er in het menu 'Properties' en als ik dáár op klik krijg ik een scherm met trackers en volgens mij kun je ze d'r zo inplakken. Denk ik.
Moet het AKQ interventie team even lang zn huis gaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, mijn docent heeft teruggemaild en het is helaas geen: gefeliciteerd, je bent klaarmaar een enorme zeikmail
![]()
Hij vond t een vriendelijke samenvatting ipv een kritische beschouwing, en beticht me van een heleboel dingen níet te hebben gedaan terwijl ik het wel heb gedaan...... AARRRRGH!!!!!!!!!!
That sucks, LBquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
Damn, mijn docent heeft teruggemaild en het is helaas geen: gefeliciteerd, je bent klaarmaar een enorme zeikmail
![]()
Hij vond t een vriendelijke samenvatting ipv een kritische beschouwing, en beticht me van een heleboel dingen níet te hebben gedaan terwijl ik het wel heb gedaan...... AARRRRGH!!!!!!!!!!
Hij vroeg ook of ik langs kon komen om het te bespreken, dus heb meteen maar teruggemaild of ie morgen ook op zn kantoor zitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
That sucks, LB![]()
Weet je al hoe je het gaat verbeteren?
Gevalletje voorpret?quote:
Dit al wat minder. Hoe ga je dit managen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:31 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Etcetera op 22-10-2009 23:51:21 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te lezen over Lost. Voor degenen die nog niet zover zijn: dit gaat over seizoen 4 & afterja dat ergerde mij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het AKQ interventieteam mag hier wel even wat zaakjes oplossen trouwens
Anyywayyyy volgens mij gaat volgend term héél leuk worden, ik heb gekozen voor 'beginning acting' , 'beginning fiction writing' en in het dance-department: 'theory and improvisation'. Misschien een pretpakket, maar ik begin nog maar net, ik wil waarschijnlijk major-en in theater, schrijven is altijd al mijn hobby geweest en dat dans ding past gewoon heel goed bij het werk dat ik thuis deed bij elleboog
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Nahja het is dus maar voor één term, dat tien weken duurt. Je kan daarna wel voor vervolgvakken kiezenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:52 schreef Etcetera het volgende:
Zie de edit in de spoiler PS
Enne, mijn ervaring met 'studeren wat je hobby is' heeft slecht uitgepaktIs dat schrijven voor 1 'term'? En hoelang duurt een term? Klinkt verder wel tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nahja het is dus maar voor één term, dat tien weken duurt. Je kan daarna wel voor vervolgvakken kiezen
Met mijn advisor afgesproken dat we volgend jaar wiskunde neerhalenHij zei, in het winterterm moet je vooral dingen doen die leuk zijn en je je bed uit krijgen in de winter. En dans en acteren houden me in beweging
Daar heeft hij best een goed punt meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heeft hij best een goed punt mee
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb zin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Kloptquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb MaJo's Twitter bekeken. Niet verrassend volgt ze nogal veel politici
* Ofyles2 aanvraagknop indrukt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopten jack de vries volgt mij, en hij volgt maar 22 mensen
voeg me even toe, dan kun je ook lezen wat ik er schrijf, want dat kon je niet zien toch?
uitzending was tofiemand het gezien?
Waarvoor moeten we komen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het AKQ interventieteam mag hier wel even wat zaakjes oplossen trouwens
Mijn roommate en haar vriendje eliminerenquote:
Roger copy that. Als cobra even een vliegtuig regelt dan komen we eraanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn roommate en haar vriendje elimineren
Een hartig woordje wisselen met een Vietnamees
En dan ook maar in een slag door met een Italiaan
Hoe precies wil je dit plan hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn roommate en haar vriendje elimineren
Een hartig woordje wisselen met een Vietnamees
En dan ook maar in een slag door met een Italiaan
haha ik kijk er naar uitquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Roger copy that. Als cobra even een vliegtuig regelt dan komen we eraan![]()
Onze komst word aangekondigd door een klein maantje in pak.
Dus 1 been breken is genoeg?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha ik kijk er naar uitMet die laatste mag je wel een heel klein beetje voorzichtig zijn
Nee, woordje wisselen, niet elimineren....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dus 1 been breken is genoeg?
cobra weet vast nog wel een leuk middeltje voor hemquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die is aan jou
Je tweets zijn inderdaad privatequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopten jack de vries volgt mij, en hij volgt maar 22 mensen
voeg me even toe, dan kun je ook lezen wat ik er schrijf, want dat kon je niet zien toch?
uitzending was tofiemand het gezien?
Wie gaan er allemaal mee? Dan weet ik hoe groot het vliegtuig moet zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Roger copy that. Als cobra even een vliegtuig regelt dan komen we eraan![]()
Onze komst word aangekondigd door een klein maantje in pak.
Bamboe werkt altijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 02:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
cobra weet vast nog wel een leuk middeltje voor hem![]()
Als je een techniek gaat gebruiken die passender is, tuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik de vietnamees? aaah toe?
Mogguhquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
Ik werd vanochtend gebeld door de dochter van een cliënte, dat haar moeder in het ziekenhuis is opgenomen met een luchtweginfectie en symptomen van de mexicaanse griep
En dan hebben we het over een vrouw van 48 die al baarmoederhalskanker heeft gehad, haar man is verloren aan kanker, waarop ze nog maar even een cva heeft gehad. Ik vind het zo zielig wat sommige mensen allemaal overkomtJe zult zien dat ze er weer bovenop komt, maar mèn......
Maar goed dat de mensen uit de SC al immuun zijn omdat Nem het al heeft gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vermoed dat ik een dezer dagen wel ga hoesten, maar dat heeft meer met het normale patroon van een stevige verkoudheid te makenben dit weekend begonnen met keelpijn, maandag werd ik ontzettend verkouden, en begin nu mn longen wat te voelen kriebelen.
Tacohoest is vast heftiger
Ik weet nog wel een goed boek maar dat zal jouw smaak wel niet zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe inderdaad
Bleeeegh ik ga maar eens een paracetamolletje of 2 nemen, en dan een boekje lezen ofzo
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef MaJo het volgende:
230.000 kijkers![]()
het hoogst tot nu toe, by far. De eerste keer boven de tweehonderdduizend
![]()
![]()
als het zo doorgaat komen we terug![]()
Klinkt als een pittig boek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:01 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik was ook al bezig in een boek; Anna Karenina, maar ik heb het een hele tijd weggelegd omdat ik de eerste hoofdpersoon (de broer van Anna) zo schijtirritant vondmaar moet van mezelf doorlezen tot Anna Karenina zelf ten tonele verschijnt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef MaJo het volgende:
230.000 kijkers![]()
![]()
![]()
Het is van een Rus, dus ik denk het welquote:
Oorlog en Vrede was idd een ramp om door te komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is van een Rus, dus ik denk het wel
Smakelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik bedoel maarNou ja, er zullen ook wel makkelijke Russische boeken zijn, maar de boeken die bij de wereldliteratuur horen zullen dat niet zijn lijkt me
Ik ga eten
Doeiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Etcetera het volgende:
En nu maar eens afkoppelenZal er toch niet meer veel achterzitten voor ik in Drachten ben
Toedels
Thanksquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd MaJo!!!!!!!!!!
Ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.![]()
Ik hoop het welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan zit jij ook nog in het team??
Als het even iets rustiger is ga ik zeker kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanksga maar snel kijken dan
de hoofdgast heb ik geregeld
alleen maar complimenten over gehad
Ik heb vast iets gemist. Wat ga je doen in Drachten?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Etcetera het volgende:
En nu maar eens afkoppelenZal er toch niet meer veel achterzitten voor ik in Drachten ben
Toedels
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een techniek gaat gebruiken die passender is, tuurlijk.
Hier heb je hem:
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
C4: ik heb een huisje voor je gevonden in Schotland:
castle stalker
[ afbeelding ]
De vloek van de werkenden he...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:45 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde nog even tukken maar ik ben veel te wakker. Damn ritme
Gaat helemaal goed komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De vloek van de werkenden he...ik kan nog wel uitslapen gelukkig! Hoef dan ook niet heel vroeg op. (8u)
Heb net wel keihard een uur op de bank geslapen, dat heeft de aspirientjes gelukkig geholpen om hun werk te doen. Had zo'n koppijn ineens en werd er ook rap misselijk van, nu gelukkig lekker stoned
Over een uurtje moet ik bij mn docent zijn, bespreking van die recensie. Ik ben benieuwd
Heb seizoen 1 op dvdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
Arrested Development, is die serie hier bij iemand bekend? Lijkt me wel wat.![]()
LB, veel succes zo!
Geen idee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
Arrested Development, is die serie hier bij iemand bekend? Lijkt me wel wat.![]()
Hmm, jammer. Ik was op zoek naar reacties als: 'jaaa, die moet je kijken!', maar daar kun je me dus niet mee helpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb seizoen 1 op dvdAlleen nog nooit gekeken
Zat dat kasteel ook in Monty Python & The Holy Grail?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
castle stalker
[ afbeelding ]
Computer says yes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zat dat kasteel ook in Monty Python & The Holy Grail?
Is een tijdje op Comedy Central te zien geweest, op dit moment niet geloof ik. Wel aardige serie, beeeeeetje vreemdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
LB, veel succes zo!
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te lezen over Lost. Voor degenen die nog niet zover zijn: dit gaat over seizoen 4 & afterMaak je geen zorgen, het kan nog vreemderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed dat de mensen uit de SC al immuun zijn omdat Nem het al heeft gehad.
Ik krijg misschien de griepprik![]()
er is een brief gekomen, maar er is een kleine kans dat die voor mijn oma is (ook M, maar al 9 jaar geleden overleden). Als het echt voor mij is, dan wil ik wel eens weten waarom)
ZO, en leg jij mij nou maar eens uit hoe en wat. Wat moet ik kijken, waarom en wat heb jij er mee van doen? Hoe kom je er terecht en vind ik het leuk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef MaJo het volgende:
230.000 kijkers![]()
![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door B.ertha op 23-10-2009 14:42:23 ]
Nerd zijn Lannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist. Wat ga je doen in Drachten?
Ik kijk niet álles hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee.
Wacht even, ik roep even iemand die het wel zal weten; ETCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het kan nog vreemderNou dat wordt dus nog lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Nee, dat is wel echt fijn aan JdJ, die is best concreetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met signaalwoorden/ voegwoorden/ koppelwoorden.![]()
Maargoed, nu kun je tenminste weer verder. Heeft hij heel concreet feedback gegeven? Soms krijg je ook van die vage feedback, dat je nog niet weet wat je nou moet.
Je moet zelfs kritisch zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt fijn aan JdJ, die is best concreet
En hij liet me ook wel praten, dus ik heb gelukkig (voor mn eigen gevoel iig) wel kunnen tonen dat ik er echt wel verstand van heb. Waarop hij aangaf dat je dan dus ook best kritiek kan/mag geven op een boek
da's toch vlak bij Oban?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
castle stalker
[ afbeelding ]
ken de band wel. Vind het wel aardige muziek (band was er voor de serie)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
LB, veel succes zo!
quote:
Wacht je op het antwoord van MaJo of wil je het antwoord van ons horen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef B.ertha het volgende:
ZO, en leg jij mij nou maar eens uit hoe en wat. Wat moet ik kijken, waarom en wat heb jij er mee van doen? Hoe kom je er terecht en vind ik het leuk?
quote:
mag iets subtieler. De kamer was rustig vannachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik de buigijzers nog meenemen?
De vietnamees was voor mij, die is toch niet van de nachtelijke ordeverstoringen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mag iets subtieler. De kamer was rustig vannacht
Druk! En dan moet ik binnenkort ook nog een cursus elektriciën volgen.....quote:
kan TM je ook wel uitleggen. Die weet iets van meterkastenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk! En dan moet ik binnenkort ook nog een cursus elektriciën volgen.....
Ik helaas niet......dankzij mij heeft woensdag het gebouw 3 uur zonder stroom gezeten.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan TM je ook wel uitleggen. Die weet iets van meterkasten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik helaas niet......dankzij mij heeft woensdag het gebouw 3 uur zonder stroom gezeten.....
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt wel een plek verdomd ver van de frietkraam en relax area gekozen zeg...
Ach ik dacht dat ik een bom moest ontmantelen geloof ik......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
sorry dat ik moest lachen
Dit is uiteraard niet leuk.
Stond die cursus al gepland of vond men het daarna een goed idee?
hij hoeft niet dood hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De vietnamees was voor mij, die is toch niet van de nachtelijke ordeverstoringen?
De man van de loempiakraam bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je toch met een betere dienstopdracht moeten komen.
Wie is Vietnamees eigenlijk?
Dat was ik ook niet van plan hoorquote:
Daar woon ik niet.....quote:
Bij ons voor de supermarkt staat inderdaad zo'n Peruaanse Panfluitband, een loempiakraam met vietnamees. Die zigeuners staan denk ik elders.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
IS het met die Vietnamezen dan net als met die Zuid Amerikaanse Panfluit groepjes/ viool spelende Zigeuners?
Was het gezellig op de vrijdagborrel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan klot het toch. Die ziegeuners staan in Den Bosch. Di Peruanen bij jouw. Hebben we alleen dei Vietnamezen dubbel.
Ah ik houd wel van wasabi! Morgen maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben zo nuchter als het maar zijn kan...
Ik heb alleen Pringles Xtreme Fiery Wasabi gehad.
Aanrader trouwens
Dat klinkt pijnlijk........quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie net dat Yvonne Jaspers weer een zilveren ster heeft.
Gordon ook. Die gaat binnenkort een programma doen Gordon ziet sterren. dan gaat ie alle homoontmoetingsplekken van NL af....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 moet verstand hebben van sterren
Dat kan ook. Hij mag ook op de freefightclub langs komen. Dan geven we hem een paar rammen voor zijn kop zodat ie sterren ziet.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht alle officiers messen.....
Nog zo'n vervelend kereltje.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij: [ afbeelding ]
heeft ook een keer een zilveren ster gekregen zie ik net.
Waardeloos dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie net dat Yvonne Jaspers weer een zilveren ster heeft.
Wil je er ook voor mij 1 breien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Muts nr 2 is afin één avond gemaakt
[/trots]
Foto?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[/trots]
Als ie helemaal af isquote:
een onbetrouwbaar schlemielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je toch met een betere dienstopdracht moeten komen.
Wie is Vietnamees eigenlijk?
Moet jij niet met je scriptie/vers;ag dinges geval bezig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[/trots]
vraagt om meer uitlegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een onbetrouwbaar schlemiel
Ik kan het nog steeds niet bevatten waarom Casema, Multikabel en Essent hun krachten hebben gebundeld tot een doodgeboren kindje genaamd Ziggo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:00 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, icanhashamburgerstyleInternet was enigszins dood
Maar is nu gefikst. alhoewel mijn pc dacht dat er wél internet was en nu denkt dat er géén internet is
Ik vrees het ergste...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
Ho, nu is mijn pc ook weer bijje weet dat ik niet thuis zit he?
Maandag krijgen we een nieuwe modem van ZiggoBen benieuwd of ons telefoongezeik dan is afgelopen.
Het is dat Ziggo geen France Telecom is, of een dochteronderneming daarvan...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook eerlijk gezegdIk vraag me vooral af of de monteur kan nagaan waar de storing in zit. Want anders kan hij wel een modem installeren, maar heeft dat geen enkel nut whatseover.
Nou ja, we zullen het zien he
Ziggo en France Télécom zijn telecommaatschappijen die met hun hervormingen meer weerstand dan succes hebben geboekt. Bij Ziggo beperken deze tekortkomingen zich alleen tot gefrustreerde klanten en werknemers, daarnaast hebben 25 werknemers van France Télécom zelfmoord gepleegd.quote:
Ik heb nooit vertrouwen in zulke loterijen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb wat gewonnenZe houden altijd loterijen, wordt random een naam gekozen en ik heb een t-shirt en pet gewonnen
Ach ja ik ben ook geen fan van Ziggo hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ziggo en France Télécom zijn telecommaatschappijen die met hun hervormingen meer weerstand dan succes hebben geboekt. Bij Ziggo beperken deze tekortkomingen zich alleen tot gefrustreerde klanten en werknemers, daarnaast hebben 25 werknemers van France Télécom zelfmoord gepleegd.
Ik heb geen ID hoeven laten zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vertrouwen in zulke loterijen.
Bijna elke dag win ik een jackpot, maar gooi ik die prijs weg omdat ID-fraude vrees.
Nee, ik beodel: je geeft je persoonsgegevens op en iemand jat deze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook geen fan van Ziggo hoorMaar het is de keuze van m'n ouders. En zolang mijn internet het goed geloof ik het wel.
[..]
Ik heb geen ID hoeven laten zien
Mjah, als ze dat willen doen lukt het ze toch wel, en in dit geval ging het om m'n nicknamequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik beodel: je geeft je persoonsgegevens op en iemand jat deze.
Daar ben ik bang voor.
Een mens heeft ook ontspanning nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet jij niet met je scriptie/vers;ag dinges geval bezig?
Nicequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaarten voor Paul McCartney zijn besteld
De KLu heeft strepen en balken, de KL en KMar strepen, stippen, sterren en tuinhekjes, De KM strepen en krullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 moet verstand hebben van sterren
Jij kan toch 24/7 lannen!?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:Nieuw luchtbed gehaald, ook maar meteen beetje bijgeslapen
Ben je er dan alleen voor de gezelligheid?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen misschien wel, willen absoluut niet
Is het zo erg als jij grumpy bent dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
JaNiet slapen tijdens een lan is uitermate verneukeratief voor je lichaam. En in mijn geval ook voor m'n humeur
Dan moet je idd maar af en toe slapen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan nogal bitchenMaar ik wil niet chagerijnig op een lan lopen hoor, dan is er toch geen klap meer aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |