maar dan tellen de halfjes ook niet echtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:50 schreef Etcetera het volgende:
Jullie vieren echt alles heWij doen de halfjes en de heeltjes. Maar da's meer omdat de halfjes op 14 februari vallen
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dan tellen de halfjes ook niet echt
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:48 schreef MaJo het volgende:
Vanavond vieren we dat we 3 maanden en 3 dagen hebben![]()
Veel. Trust mequote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Lost seizoen 3 zit eropCharlie
![]()
Ben benieuwd wat er nou nog allemaal fout zal gaan voor ze van het eiland afzijn
ah, dankje ^^quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar alle verbindingen met het internet moeten alsnog via het modem lopen. Oh en een powercycle kan helpen, dan hoef je niet te wachten tot de TTL van de connecties is afgelopen.
Vertaling voor de 'normale' SC'ers: Etsie's modem heeft het heel druk en snapt het misschien niet meer. Als Etsie het modem even laat slapen door deze uit te zetten en na een minuut of wat weer aan kan hij er weer fris en fruitig tegenaan
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind het tof, maar soms wel erg ver gezochtEn heb begrepen dat dat nog erger gaat worden
Ik (en m'n moeder!) heb de Gibbs slap overgenomen van NCIS
Ik had die al van mezelfquote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef B.ertha het volgende:
Vanuit het niets ben ik er ineens weer iedere dag
Wij vieren trouwens niks, want Bart geeft er niks om
Ik wel en ik heb hem al twee keer iets gegeven dat niet echt aankwam
vriendschapsringen (teruggebracht)
en een etentje met bioscoopbezoek (na een half jaar nog niet geweest)
vorig jaar heb ik wel iets gekregen, dit jaar niks (soort van in overleg, maar liever zou ik het wel vieren natuurlijk)
Ik hou van wollige kapselsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Misschien moet je hem maar een tondeuse geven
Tsss.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef B.ertha het volgende:
vorig jaar heb ik wel iets gekregen, dit jaar niks (soort van in overleg, maar liever zou ik het wel vieren natuurlijk)
Nu ben ik jaloers.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ook wel heerlijk hoor, ik kan straks gewoon 's middags zonder schuldgevoel een boekje gaan lezen, de stad in, twintig mutsen breien..... wat ik maar wil!![]()
![]()
De schoorsteen moet toch roken...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik iets NIET wil dan is het wel werken met een kunstcollectie van iets als de DSB, de ING, of de GasUnieIk wil me graag zo ver mogelijk van de financiële kant van kunst houden, daarom doe ik ook middeleeuwse kunst: het is juist de geschiedenis erachter die ik zo leuk vind
Ziggo, dat onze telefoonlijn er constant uitligtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
laat maar weten wie je wilt bellen en wat je wil zeggen. Dan regel ik het wel even
Wie mailt dit even door?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:27 schreef B.ertha het volgende:
Balenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef Etcetera het volgende:
GodverTelefoon ligt er toch weer uit
blijkbaar heeft hij van de zomer nog gezegd dat hij in oktober wel wilde gaan, want dan kwamen twee goede films, Up en district 9quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tsss.![]()
Kun je dat etentje niet gewoon plannen en hem dan meesleuren? Up draait in de bioscoop en dat is wel een heel lieve film.![]()
Naar hem? Dat weet ie wel ^^ Maar hij vergeet het steeds, omdat het hem echt niet interesseert.quote:
Ach, de mijne geeft er ook niet zoveel omquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef B.ertha het volgende:
Naar hem? Dat weet ie wel ^^ Maar hij vergeet het steeds, omdat het hem echt niet interesseert.
Goh, zo klinkt hij wel heel ongevoelig
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:36 schreef B.ertha het volgende:
blijkbaar heeft hij van de zomer nog gezegd dat hij in oktober wel wilde gaan, want dan kwamen twee goede films, Up en district 9Dus ik denk dat we binnenkort gaan. Wel na mijn tentamens, denk ik!
Ik ga aankomend weekend naar de Ikea en een concert met Sheep en mijn zusje, op zondag naar beekse bergen met mijn ouders en Sheep en dan 's avonds eten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in m'n tentamenweek een avondje naar het theater en drie keer volleybal (training, wedstrijd en een toernooi).![]()
Wel verstandig om het na je tentamens te plannen.
clichés zijn niet voor niets clichés, ze zijn ergens ontstaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben zo'n cliché
http://en.wikipedia.org/wiki/Culture_shock
Maar wel een leuk weekend!quote:
das ook weer waarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
clichés zijn niet voor niets clichés, ze zijn ergens ontstaan
Gewoon in het vervolg ALTIJD rennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:28 schreef B.ertha het volgende:
Dat is geen raar loopje, dat is een hele erge aandoening. Verschrikkelijk!
Zou er een burger king naast de walmart zitten ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:39 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]Hij lijkt op de man van de eigenaresse van onze stamkroeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |