Maar wel aan het werk?quote:
@Ets: heb je op het moment een stevig aantal torrents lopen of op een andere manier veel connecties tegelijk? Sommige routers hebben een beperkte connectietabel, waardoor het tijdens torrenten lastiger is om te bellenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon heeft er hier alweer 2x uitegelegen vandaag![]()
Maar de telefoonaansluiting zit in de modem die vóór de router zit. Maar zal die zooi eens uitzettenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
@Ets: heb je op het moment een stevig aantal torrents lopen of op een andere manier veel connecties tegelijk? Sommige routers hebben een beperkte connectietabel, waardoor het tijdens torrenten lastiger is om te bellen
Maar alle verbindingen met het internet moeten alsnog via het modem lopen. Oh en een powercycle kan helpen, dan hoef je niet te wachten tot de TTL van de connecties is afgelopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar de telefoonaansluiting zit in de modem die vóór de router zit. Maar zal die zooi eens uitzetten
Het probleem is echter dat de telefoon er domweg mee ophoudt, terwijl je dat niet aan de modem kunt zien. We zijn al zover dat we af en toe eens naar huis bellen om te checken of het nog wel werktquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar alle verbindingen met het internet moeten alsnog via het modem lopen. Oh en een powercycle kan helpen, dan hoef je niet te wachten tot de TTL van de connecties is afgelopen.
Vertaling voor de 'normale' SC'ers: Etsie's modem heeft het heel druk en snapt het misschien niet meer. Als Etsie het modem even laat slapen door deze uit te zetten en na een minuut of wat weer aan kan hij er weer fris en fruitig tegenaan
Goed genoegquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja uitzetten... aantal maximum connecties op 5 gezet
Nu snap ik het!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vertaling voor de 'normale' SC'ers: Etsie's modem heeft het heel druk en snapt het misschien niet meer. Als Etsie het modem even laat slapen door deze uit te zetten en na een minuut of wat weer aan kan hij er weer fris en fruitig tegenaan
Uhuhquote:
Dan gaat een saffie er ook wel in?quote:
Is niet heel slim maar laten we dat maar doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat een saffie er ook wel in?
quote:
Je bent hardcore of niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is niet heel slim maar laten we dat maar doen
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]En weer een tevreden klant van H_T's "Nerds naar Nederlands" vertaaldienst
Powercycle had ik er ook expres ingezet, wilde kijken of je dat zou snappen of nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik had de vertaaldienst ook wel even nodig hoorBij het powercycle verhaal haakte ik een beetje af
Gemeenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Powercycle had ik er ook expres ingezet, wilde kijken of je dat zou snappen of niet. Jargon dat ik geleerd heb in mijn dagen bij KPN
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Disclaimer: spelers boven de 30 mogen niet meedoen aan dit onderdeel
Gewoon opzeggen die onzin en alleen nog mobiel gebruiken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Telefoon heeft er hier alweer 2x uitegelegen vandaag![]()
Mijn oudersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gewoon opzeggen die onzin en alleen nog mobiel gebruiken.
Wie is er tegenwoordig nou nog wel eens thuis, en wie belt er nog naar een vaste lijn ? bijna niemand
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik verwacht wel dat jij hem weet
quote:Wist u dat AZ voortaan zonder wissels speelt? Ze hebben namelijk geen bank meer.
Dan wacht ik wel op het kerstvrouwenpakje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:07 schreef Etcetera het volgende:
Helaas, géén halloweenverkleedpartijen in NCIS deze keer. Wel een hele sterke grap van Ziva naar Tony
Ik vind het tof, maar soms wel erg ver gezochtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:12 schreef Soempie het volgende:
Je schiet al aardig op met Lost Etcie. Wat vind je er van? In het begin vond je het niet zo, toch?
Ik ben weer begonnen met Ally McBeal. Ik betrap mezelf op bewegingen die ik van haar heb overgenomen. Dan kijk ik te vaak toch?![]()
Ooit zoiets gehad?
Ernstig hequote:
Zo'n plagerig duwtje tegen de schouder. Ik wilde het opzoeken voor je op youtube, maar kan niks vinden. Behalve dan dit:quote:
quote:boekverslag Madame Bovary door Gustave Flaubert | scholieren.com Uiteindelijk sterft ook hij, nadat Berthe hem een plagerig duwtje geeft. Hij viel dood. Berthe gaat een armtierige toekomst tegemoet
Je geeft iemand een nudge zeg maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n plagerig duwtje tegen de schouder. Ik wilde het opzoeken voor je op youtube, maar kan niks vinden. Behalve dan dit:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n plagerig duwtje tegen de schouder. Ik wilde het opzoeken voor je op youtube, maar kan niks vinden. Behalve dan dit:
[..]
![]()
Oei, die laatste loodjes duren het langst!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens mail terug van mn docent, dat ie ook nog meer werkstukken na te kijken had dus dat ie niet kon zeggen wanneer hij mn recensie nagekeken had...
3 miezerige pagina's van mn afstuderen verwijderd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |