Dan komt er niks.... ik moet van Peace dingen opschrijven hahaha. En dat vergeet ik steeds. Zal wel goedkomen.quote:
CTRL + ALT + pijltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:18 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat ik oorbellen ofzo aan m'n ouders ga vragen en een cd van Krezip aan m'n schoonmoeder. Leaves my sister. Een boek(enbon) ofzo
Heb net gelachen![]()
M'n moeder komt m'n kamer binnen en vraagt of ze even wat foto's kan laten zien. Nou prima ja. Had ze hun beeldscherm gefotografeerd want die had de instelling dat hij 90 graden gedraaid zat
Dus ik naar beneden, beetje puzzelen, wilde al bijna de drivers opnieuw installeren toen ik me herinnerde dat Acer een Display Management programma erbij levert. Daarin stond ingesteld dat hij 90 graden gedraaid moest zitten
Heb zo hard gelachen
Dat is ook de meest gehoorde klacht die ik op mijn werk krijg. "ja dit en dit is opeens stuk'' "neehoor dat weet ik wel zeker dat ik dat niet gedaan heb''quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik wíst dat er een shortcut was, ik had alleen geen zin om uit te gaan zoeken welke - had ik mijn ouders nog minder blij mee gemaakt, zat nou al constant te grinniken
Wilden ze óók nog weten hoe het kwam. Ja gut, ik denk een verkeerde toetenscombinatie 'maar dat deden zij niet'. Hoe moet ik het anders uitleggen
Dat snap ik, maar ze zullen toch ook niet de illusie hebben dat zoiets spontaan gebeurt neem ik aan ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Ach, m'n ouders zullen het wel echt niet weten. Of in elk geval niet expres hebben gedaanEn ik heb m'n lol wel gehad
Dat is altijd zo bij tech support dingen, mensen die willen weten hoe het adn heeft kunnen gebeuren terwijl dat lang niet altijd te achterhalen is. En de meest waarschijnlijke uitleg (dat ze zelf iets fout hebben gedaan) zijn ze vaak niet blij meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat is ook de meest gehoorde klacht die ik op mijn werk krijg. "ja dit en dit is opeens stuk'' "neehoor dat weet ik wel zeker dat ik dat niet gedaan heb''
Sure...
Ik zou deze week extra uren kunnen werken (maar ik heb vrij) en ik kan de saldi van mijn lopende rekening en spaarrekening inzien, dus als er een bank is omgevallen is dat voor mij niet relevantquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:38 schreef Cobra4 het volgende:
Hoi HT. Nog andere banken omgevallen?
Een rustiger vaarwater dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou deze week extra uren kunnen werken (maar ik heb vrij) en ik kan de saldi van mijn lopende rekening en spaarrekening inzien, dus als er een bank is omgevallen is dat voor mij niet relevant
quote:
Ik (of sheep dan) trek ze aan, bij Icesave en DSB stond geldquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Gelukkig heb ik geen geld bij DSB staan
. Vorig jaar al leuk bij een failliet gaande bank gezeten, daar moet ik de komende paar jaar weer mee vooruit kunnen
Zoals je vorig jaar hebt kunnen merken krijg je het wel terugquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:12 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik (of sheep dan) trek ze aan, bij Icesave en DSB stond geldBij DSB gelukkig geen spaarrekening, maar een betaalrekening, dus we missen maar 7 euro
Ik vermoed dat je telefoon direct in het modem zit, dan zou die in principe geen last moeten hebben van de router er achterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:28 schreef Etcetera het volgende:
Rabo ftw
Iemand ervaring met Ziggo hier? Onze telefoon valt steeds uitKand at liggen aan de router/modem combinatie
![]()
* Etcetera heeft 0 verstand van netwerk
Tot je er een hypotheek probeert te krijgen... dan blijkt het maar een sneue bank te zijn. En ja, het kon makkelijk uit met de bedragen, alleen is mijn situatie niet-standaard (ondernemer). Toen ze eindelijk, na het overhandigen van stapels papier, vier(!) afspraken bij twee verschillende filialen en een maand wachten met een voorstel kwam was dat ook nog een stuk duurder dan alle andere bankenquote:
Ja dat lijkt mij ook inderdaad. Straks maar eens bellen ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je telefoon direct in het modem zit, dan zou die in principe geen last moeten hebben van de router er achter
Dat zou best kunnen... was ze wel een beetje aardig in jouw droom?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hey tim
ik geloof dat ik laatst over je zusje heb gedroomd
jahquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen... was ze wel een beetje aardig in jouw droom?
quote:Daphne Deckers praat meisje anorexia aan
Ja Daphne Deckers, dat had je beter niet kunnen zeggen. Dat de modewereld in het algemeen en programma's als 'Benelux Next Top Model' in het bijzonder bestaan bij de gratie van katten, stom tegen elkaar doen en gemeen gedrag zal best, maar er zijn tegenwoordig toch wat grenzen. Een van die grenzen is bijvoorbeeld het 'jij bent zó te dik' argument. Komt omdat een aanzienlijk deel van de labielige modellenmeisjes aan anorexia lijdt en iedereen behalve de modewereld zelf dat heel erg zielig/lelijk/sneu/kwalijk vindt. Dus als zo'n Daphne Deckers dan over 'te dik' begint te zeuren heb je meteen de poppen aan het dansen op het hele internet inclusief de opiniesectie van de Volkskrant (ja, ook daar kijkt men). En wie is die vette koe dan wel waar Daphne zo'n aanstoot aan nam? Nou, DIT onooglijke varkentje dus. Om even in de stijl van de branche te blijven: 'Daphne, jij bent zelf gewoon zó te dik weetje!!!!111'
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef Soempie het volgende:
Maar Etcie, die foto is natuurlijk gefotoshopt.
check, generatiekloofquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
PS: luister je eigenlijk nog wel eens radio daar in de US.
En is het echt zo slecht![]()
Vandaag op de fitness stond MTV aan... ook iets wat in Amerika had mogen blijven. Geen muziek meer alleen maar
- (ex) rappende negers die hun grote villa willen laten zien
gevolgd door
- (ex) rappende negers met een 'real life show'
gevolgd door
- (ex) rappende negers die hun auto laten 'pimpen'
enz enz enz....
Ik hou niet van appeltaartquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Appeltaart schijnt te helpen
balen MaJo.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou niet van appeltaart
ik ga even op bed, kan even helemaal niks behalve eens goed slapen. Kutte is dat mijn collega ook flink ziek is dus ik kan niet uitvallen want dan is er nog maar 1 iemand over
Chocola wel hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Niet van appeltaart, niet van chocola... MaJo, wat voor zoetigheid vind je dan wel lekker?
Als ze uberhaupt al terug (kunnen) bellen. Ze zitten immers zelf ook op een ziggo lijn daarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ziggo toch maar eens gebeld, ons probleem wordt doorgegeven aan de Technische Dienst. Ben benieuwd wanneer die bellenen ik hoop dat dat voor vrijdag of na zondag is, dit weekend ben ik niet echt in de buurt van m'n huis
![]()
ben je mijn nichtje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeders verjaardag vieren![]()
ik ga tukken, ben helemaal stuk![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ziggo toch maar eens gebeld, ons probleem wordt doorgegeven aan de Technische Dienst. Ben benieuwd wanneer die bellenen ik hoop dat dat voor vrijdag of na zondag is, dit weekend ben ik niet echt in de buurt van m'n huis
![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is een keer een andere relatie binnen de AKQ
Nog te hoog..... ik denk dat ze in Djibouti toch meer persvrijheid hebben dan in Berlusconiëquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.rsf.org/en-classement1003-2009.html![]()
![]()
Zoek Italie eens op.....
Sad
Die man is echt een samenvoeging van Caligula en Andre van Duin......quote:
Slaap lekker dan, hoop dat je morgen weer fit bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef MaJo het volgende:
Zo tukkie heeft me goed gedaannog steeds erg verkouden maar het zieke gevoel is weg. Ik ga nu weer verder tukken en hopelijk voel ik me morgen nog een stuk beter
Als ik tot laat genoeg wakker ben luister ik naar Gielquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
Vandaag op de fitness stond MTV aan... ook iets wat in Amerika had mogen blijven. Geen muziek meer alleen maar
gevolgd door
gevolgd door
enz enz enz....
jij bent toch altijd laat op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik tot laat genoeg wakker ben luister ik naar Giel
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik gewoon heimwee heb
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent toch altijd laat op?
Werksequote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk is die al in slaap gevallen....
Heeft ze mazzel dat ze niet bij defensie werkt
Ben werken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gelukt?
Het zal hier wel weer rustig blijven tot een uur of 10 gok ik ....
Het was dat of de frietpan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Erzijn ergere dingen om de dag mee te starten
Radio in de USA is geweldig, als je tenminste digitale radio in de auto hebt. Je hebt daar een stuk of 500 zenders met ieder een thema (80's, 90's, rock, evergreens etc.).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
gevolgd door
gevolgd door
enz enz enz....
quote:
Die reclames:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd ook mijn ervaring met ether radio in Amerika. Country, jaren 90 of talk radio en fucking irritante reclames.
en televisie ben ik eht ook mee eens
World of Goo is tofquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets! Tip! World of Goo!
Als je het via hun site koopt mag je zelf bepalen hoeveel je er voor wilt betalen
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie: Nummer 4 is gespot. Ethan speelt de badguy in "See no Evil".
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijken
Ik wacht vol spanning af welk pakje Ziva aan heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in Lost ook 2 Las Vegas acteurs gespot, eerst Nessa en later Mike
NCIS en NCIS: Los Angeles ben ik nu aan het downloadenHalloweenaflevering biij NCIS, en ik las ergens een cross over met LA maar dat zie ik dan wel weer
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Als je seizoen 6 nou eens gaat kijken kom je daar des te eerder achter
Ik ga eerst ontbijten, dan ga ik LA kijken denk ik. Oh wacht... als dat ook een crossover is met NCIS is dat zo onhandigNou ja, eerst maar ontbijten
Anders betalen kan nog niet, maar Paypal is idioot makkelijk. Na correct aanmelden kan Paypal het geld direct via een incasso van je bankrekening halen, waardoor betalen met Paypal nog makkelijker/minder werk is dan met iDeal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
World of Goo is tofKun je al anders betalen dan CC/Paypall? Oh, probeer Crayon Physics de Luxe ook even, da's ook wel tof
[..]
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijken
Maar wel aan het werk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |