Heb je bezoekers nodig?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:13 schreef Grimmjoww het volgende:
Deze moppensitehttp://wgo.to/moppen/index_wereldwijd.php
Allemaal over verschillende rassen/afkomst/geloof/seksualiteit
Nee ik wou alleen deze site met jullie delenquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:15 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nee ik wou alleen deze site met jullie delen
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
Ik ken een goeie mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:20 schreef Paul het volgende:
Ik ken een goeie mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHAHAHAHquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef sandesh het volgende:
ZOOMMMGGGG
Wat eet een Irakees het liefst op zijn boterham?
Filet American
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:38 schreef sandesh het volgende:
ZOOMMMGGGG
Wat eet een Irakees het liefst op zijn boterham?
Filet American
loopt die gast nu vooruit of achteruit ? o.oquote:
[..]
JA NU TWIJFEL IK OOK VERDORIEquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
loopt die gast nu vooruit of achteruit ? o.o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:44 schreef Paul het volgende:
Het is blauw en kijkt langzaam om zich heen
Antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jonge, ik bin op de weaze
quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Hoe kan je zien dat er een homo op het naaktstrand loopt?
Dat kan je zien aan de strontvliegen op zijn lul
De schutting zegt vooruitquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:42 schreef nexus-pilot het volgende:
[..]
loopt die gast nu vooruit of achteruit ? o.o
quote:Een Amerikaan, een Hollander en een Japanner spoelen aan op een onbewoond eiland.
De Amerikaan begint meteen de baas te spelen en zegt: “I take care of the food.”
Tegen de Hollander zegt hij: “You take care of the wood.”
En tegen de Japanner zegt hij: “You take care of the supplies.”
Ze gaan alle drie weg.
Tegen de avond komen de Amerikaan en de Nederlander elkaar weer tegen op de afgesproken plaats, maar nog geen spoor van de Japanner.
Ze besluiten om te wachten, en ze wachten... en wachten... en wachten..., maar de Japanner komt niet opdagen.
“Zo, dan beginnen wij alvast te eten” zegt de Hollander tegen de Amerikaan.
“Okay” zegt de Amerikaan.
Maar dan komt opeens de Japanner uit een boom gesprongen: “Supplies!” zegt de Japanner
Nee hoor! Doet het prima:quote:
quote:Mijn schoonmoeder stond op vrijdag bij mij aan de deur en ze vroeg:
“Mag ik hier een paar dagen blijven.”
“Ik zei: “Ja is goed.”
Maandagochtend deed ik de deur open en ze stond er nog
quote:In een treincoupé richting Zwitserland zitten vier mensen; een non, een lekkere brunette, een Duitser en een Nederlander.
Zwitserland kent vele bergen en het duurde dan ook niet lang of de trein ging door een tunnel. Toen de trein de tunnel uit was had de Duitser opeens een blauw oog.
Ieder had hier zo zijn eigen gedachtes over. De non dacht:
“Die vieze mof wilde zeker aan die beeldschone brunette zitten maar die wilde dat niet en daarom heeft ze hem een blauw oog geslagen.”
De beeldschone brunette dacht: “Die vieze mof wilde zeker aan mijn mooie tieten zitten maar hij greep mis en raakte de non en die heeft hem daarom een blauw oog geslagen.”
“Scheisse!” dacht de mof, “die Nederlander wilde zeker aan de tieten van die beeldschone brunette zitten, greep per ongeluk naar die van de non, die dacht dat ik het deed en daarom sloeg ze mij.”
“Ha”, dacht de Nederlander, “bij de volgende tunnel sla ik die mof weer op z‘n bek”
Wat is het meest behulpzame volk ter wereld?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:17 schreef TwyLight het volgende:
Wie heeft de Triathlon uitgevonden?
De Marrokanen, ze gingen lopend naar het zwembad en kwamen op de fiets weer terug
quote:
In een bejaardenhuis zit een 78 jarige een boek te lezen, vraagt een medebewoner:
“Wat lees je daar?”
Zegt de man: “Nou, ik ben latijns aan het studeren.”
“Wat? op jouw leeftijd nog?”
“Daar heb je toch niks meer aan.”
“Jawel”, zegt de man, “want als ik doodga, en aan de hemelpoort sta, kan ik Petrus in zijn eigen taal aanspreken.”
“Ja, ja”, zegt de ander, “en als je nou eens niet in de hemel komt, maar in de hel?”
“Ach”, zegt die andere man, “een beetje Duits spreken we allemaal wel”
quote:Ik zit verleden week in een kroeg, komt er een Chinees binnen.
Achter de bar staat een vrij forse neger. Afijn.. de chinees loopt richting bar en zegt:
“Hé, vuile teling nikkel, een bieltje!”. Ik schrik me kapot en denk nog:
“Dat wordt herrie.” De barman vatte het echter nogal laconiek op en gaf de Chinese man z’n biertje. Zo’n tien minuten later komt hij weer naar de bar:
“Hé, teling nikkel, geef mij nog een bieltje!”
De barman begint zich te irriteren, maar houdt zich in en geeft de man wederom een biertje.
Een kwartiertje later; zelfde voorval. De barman is het echter zat en zegt tegen de Chinees:
“Ga jij maar eens achter de bar staan.
Dan zal ik binnen komen en voordoen hoe je een biertje besteld.”
Zo gezegd zo gedaan, ze ruilen van plaats. De grote neger komt naar de bar en vraagt:
“Mijnheer, zou ik van U een biertje mogen?”, waarop de Chinees antwoord:
“Solly, voor Nikkels geen biel.”
Sorry, maar ik begreep de mop niet omdat er het voor mij onbekende woord "Latijns" in voorkomt. Er bestaat geen taal die op dergelijke wijze geschreven wordt en daardoor ben ik niet in staat om in lachen uit te barsten.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef Grimmjoww het volgende:
Wat staat er in het midden van een lepra-dorp?
Een hokje met verloren voorwerpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
2 tietenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:43 schreef LangeJan het volgende:
[ afbeelding ]
DRIE KEER RADEN WAT HIER IN ZIT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen fietsen en negers?Die is wel ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
Huilie, plaats maar een topic report als je er niet mee om kan gaanquote:
Ik kan er wel mee omgaan maar hij is gewoon erg tegenover negersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huilie, plaats maar een topic report als je er niet mee om kan gaan
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen fietsen en negers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha BassieJonge, ik bin op de weaze
Niet om het topic, maar om de mensen achter die moppen. Veel van die moppen proberen zo hard.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Huilie, plaats maar een topic report als je er niet mee om kan gaan
Woohohoooquote:Wat zijn de 3 favoriete series van de moslims?
The love Goat.
The Geitrider.
As the Geit turns
Dikke vettequote:Een man heeft zijn zwager over uit Amerika en hij laat hem z‘n stad zien.
Kijk daar en hij laat hem het gemeentehuis zien. “Oh dat hebben we in Amerika ook” zegt de Amerikaan “alleen is het bij ons veel groter”. “Hmm daar is de oude kerk” zegt de man, “Ja dat hebben we in Amerika ook, alleen veel groter”. En de man wil hem het derde gebouw laten zien, maar de Amerikaan zegt alweer “Ja dat hebben wij ook alleen veel groter”. “Ja dat kan wel kloppen” zegt de man “dat is het gekkenhuis”
een oudje wat erop aansluit:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:23 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wat zijn de 3 favoriete series van de moslims?
The love Goat.
The Geitrider.
As the Geit turns
Je moeder is een slotjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |