Chocola wel hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Niet van appeltaart, niet van chocola... MaJo, wat voor zoetigheid vind je dan wel lekker?
Als ze uberhaupt al terug (kunnen) bellen. Ze zitten immers zelf ook op een ziggo lijn daarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ziggo toch maar eens gebeld, ons probleem wordt doorgegeven aan de Technische Dienst. Ben benieuwd wanneer die bellenen ik hoop dat dat voor vrijdag of na zondag is, dit weekend ben ik niet echt in de buurt van m'n huis
![]()
ben je mijn nichtje?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn moeders verjaardag vieren![]()
ik ga tukken, ben helemaal stuk![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:38 schreef Etcetera het volgende:
Ziggo toch maar eens gebeld, ons probleem wordt doorgegeven aan de Technische Dienst. Ben benieuwd wanneer die bellenen ik hoop dat dat voor vrijdag of na zondag is, dit weekend ben ik niet echt in de buurt van m'n huis
![]()
Ja idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is een keer een andere relatie binnen de AKQ
Nog te hoog..... ik denk dat ze in Djibouti toch meer persvrijheid hebben dan in Berlusconiëquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.rsf.org/en-classement1003-2009.html![]()
![]()
Zoek Italie eens op.....
Sad
Die man is echt een samenvoeging van Caligula en Andre van Duin......quote:
Slaap lekker dan, hoop dat je morgen weer fit bentquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef MaJo het volgende:
Zo tukkie heeft me goed gedaannog steeds erg verkouden maar het zieke gevoel is weg. Ik ga nu weer verder tukken en hopelijk voel ik me morgen nog een stuk beter
Als ik tot laat genoeg wakker ben luister ik naar Gielquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
PS: luister je eigenlijk nog wel eens radio daar in de US.
En is het echt zo slecht![]()
Vandaag op de fitness stond MTV aan... ook iets wat in Amerika had mogen blijven. Geen muziek meer alleen maar
- (ex) rappende negers die hun grote villa willen laten zien
gevolgd door
- (ex) rappende negers met een 'real life show'
gevolgd door
- (ex) rappende negers die hun auto laten 'pimpen'
enz enz enz....
jij bent toch altijd laat op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als ik tot laat genoeg wakker ben luister ik naar Giel
Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik gewoon heimwee heb
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij bent toch altijd laat op?
Werksequote:Op woensdag 21 oktober 2009 07:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarschijnlijk is die al in slaap gevallen....
Heeft ze mazzel dat ze niet bij defensie werkt
Ben werken
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gelukt?
Het zal hier wel weer rustig blijven tot een uur of 10 gok ik ....
Het was dat of de frietpan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Erzijn ergere dingen om de dag mee te starten
Radio in de USA is geweldig, als je tenminste digitale radio in de auto hebt. Je hebt daar een stuk of 500 zenders met ieder een thema (80's, 90's, rock, evergreens etc.).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
PS: luister je eigenlijk nog wel eens radio daar in de US.
En is het echt zo slecht![]()
Vandaag op de fitness stond MTV aan... ook iets wat in Amerika had mogen blijven. Geen muziek meer alleen maar
- (ex) rappende negers die hun grote villa willen laten zien
gevolgd door
- (ex) rappende negers met een 'real life show'
gevolgd door
- (ex) rappende negers die hun auto laten 'pimpen'
enz enz enz....
quote:
Die reclames:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's idd ook mijn ervaring met ether radio in Amerika. Country, jaren 90 of talk radio en fucking irritante reclames.
en televisie ben ik eht ook mee eens
World of Goo is tofquote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets! Tip! World of Goo!
Als je het via hun site koopt mag je zelf bepalen hoeveel je er voor wilt betalen
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:44 schreef Cobra4 het volgende:
@ Etcie: Nummer 4 is gespot. Ethan speelt de badguy in "See no Evil".
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijken
Ik wacht vol spanning af welk pakje Ziva aan heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in Lost ook 2 Las Vegas acteurs gespot, eerst Nessa en later Mike
NCIS en NCIS: Los Angeles ben ik nu aan het downloadenHalloweenaflevering biij NCIS, en ik las ergens een cross over met LA maar dat zie ik dan wel weer
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:15 schreef Etcetera het volgende:
Als je seizoen 6 nou eens gaat kijken kom je daar des te eerder achter
Ik ga eerst ontbijten, dan ga ik LA kijken denk ik. Oh wacht... als dat ook een crossover is met NCIS is dat zo onhandigNou ja, eerst maar ontbijten
Anders betalen kan nog niet, maar Paypal is idioot makkelijk. Na correct aanmelden kan Paypal het geld direct via een incasso van je bankrekening halen, waardoor betalen met Paypal nog makkelijker/minder werk is dan met iDeal.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
World of Goo is tofKun je al anders betalen dan CC/Paypall? Oh, probeer Crayon Physics de Luxe ook even, da's ook wel tof
[..]
Ik moet nodig eens opnieuw gaan kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |