Nog zo'n vervelend kereltje.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij: [ afbeelding ]
heeft ook een keer een zilveren ster gekregen zie ik net.
Waardeloos dit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie net dat Yvonne Jaspers weer een zilveren ster heeft.
Wil je er ook voor mij 1 breien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
Muts nr 2 is afin één avond gemaakt
[/trots]
Foto?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[/trots]
Als ie helemaal af isquote:
een onbetrouwbaar schlemielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je toch met een betere dienstopdracht moeten komen.
Wie is Vietnamees eigenlijk?
Moet jij niet met je scriptie/vers;ag dinges geval bezig?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[/trots]
vraagt om meer uitlegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een onbetrouwbaar schlemiel
Ik kan het nog steeds niet bevatten waarom Casema, Multikabel en Essent hun krachten hebben gebundeld tot een doodgeboren kindje genaamd Ziggo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:00 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, icanhashamburgerstyleInternet was enigszins dood
Maar is nu gefikst. alhoewel mijn pc dacht dat er wél internet was en nu denkt dat er géén internet is
Ik vrees het ergste...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:03 schreef Etcetera het volgende:
Ho, nu is mijn pc ook weer bijje weet dat ik niet thuis zit he?
Maandag krijgen we een nieuwe modem van ZiggoBen benieuwd of ons telefoongezeik dan is afgelopen.
Het is dat Ziggo geen France Telecom is, of een dochteronderneming daarvan...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ook eerlijk gezegdIk vraag me vooral af of de monteur kan nagaan waar de storing in zit. Want anders kan hij wel een modem installeren, maar heeft dat geen enkel nut whatseover.
Nou ja, we zullen het zien he
Ziggo en France Télécom zijn telecommaatschappijen die met hun hervormingen meer weerstand dan succes hebben geboekt. Bij Ziggo beperken deze tekortkomingen zich alleen tot gefrustreerde klanten en werknemers, daarnaast hebben 25 werknemers van France Télécom zelfmoord gepleegd.quote:
Ik heb nooit vertrouwen in zulke loterijen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja ik heb wat gewonnenZe houden altijd loterijen, wordt random een naam gekozen en ik heb een t-shirt en pet gewonnen
Ach ja ik ben ook geen fan van Ziggo hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ziggo en France Télécom zijn telecommaatschappijen die met hun hervormingen meer weerstand dan succes hebben geboekt. Bij Ziggo beperken deze tekortkomingen zich alleen tot gefrustreerde klanten en werknemers, daarnaast hebben 25 werknemers van France Télécom zelfmoord gepleegd.
Ik heb geen ID hoeven laten zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vertrouwen in zulke loterijen.
Bijna elke dag win ik een jackpot, maar gooi ik die prijs weg omdat ID-fraude vrees.
Nee, ik beodel: je geeft je persoonsgegevens op en iemand jat deze.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja ik ben ook geen fan van Ziggo hoorMaar het is de keuze van m'n ouders. En zolang mijn internet het goed geloof ik het wel.
[..]
Ik heb geen ID hoeven laten zien
Mjah, als ze dat willen doen lukt het ze toch wel, en in dit geval ging het om m'n nicknamequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, ik beodel: je geeft je persoonsgegevens op en iemand jat deze.
Daar ben ik bang voor.
Een mens heeft ook ontspanning nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet jij niet met je scriptie/vers;ag dinges geval bezig?
Nicequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Kaarten voor Paul McCartney zijn besteld
De KLu heeft strepen en balken, de KL en KMar strepen, stippen, sterren en tuinhekjes, De KM strepen en krullen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 moet verstand hebben van sterren
Jij kan toch 24/7 lannen!?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:Nieuw luchtbed gehaald, ook maar meteen beetje bijgeslapen
Ben je er dan alleen voor de gezelligheid?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Etcetera het volgende:
Kunnen misschien wel, willen absoluut niet
Is het zo erg als jij grumpy bent dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Etcetera het volgende:
JaNiet slapen tijdens een lan is uitermate verneukeratief voor je lichaam. En in mijn geval ook voor m'n humeur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |