quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit een beetje te lezen over Lost. Voor degenen die nog niet zover zijn: dit gaat over seizoen 4 & afterMaak je geen zorgen, het kan nog vreemderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft hij dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed dat de mensen uit de SC al immuun zijn omdat Nem het al heeft gehad.
Ik krijg misschien de griepprik![]()
er is een brief gekomen, maar er is een kleine kans dat die voor mijn oma is (ook M, maar al 9 jaar geleden overleden). Als het echt voor mij is, dan wil ik wel eens weten waarom)
ZO, en leg jij mij nou maar eens uit hoe en wat. Wat moet ik kijken, waarom en wat heb jij er mee van doen? Hoe kom je er terecht en vind ik het leuk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:09 schreef MaJo het volgende:
230.000 kijkers![]()
het hoogst tot nu toe, by far. De eerste keer boven de tweehonderdduizend
![]()
![]()
als het zo doorgaat komen we terug![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door B.ertha op 23-10-2009 14:42:23 ]
Nerd zijn Lannenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vast iets gemist. Wat ga je doen in Drachten?
Ik kijk niet álles hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geen idee.
Wacht even, ik roep even iemand die het wel zal weten; ETCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het kan nog vreemderNou dat wordt dus nog lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Nee, dat is wel echt fijn aan JdJ, die is best concreetquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook altijd problemen met signaalwoorden/ voegwoorden/ koppelwoorden.![]()
Maargoed, nu kun je tenminste weer verder. Heeft hij heel concreet feedback gegeven? Soms krijg je ook van die vage feedback, dat je nog niet weet wat je nou moet.
Je moet zelfs kritisch zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, dat is wel echt fijn aan JdJ, die is best concreet
En hij liet me ook wel praten, dus ik heb gelukkig (voor mn eigen gevoel iig) wel kunnen tonen dat ik er echt wel verstand van heb. Waarop hij aangaf dat je dan dus ook best kritiek kan/mag geven op een boek
da's toch vlak bij Oban?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:51 schreef Whiteguy het volgende:
C4: ik heb een huisje voor je gevonden in Schotland:
castle stalker
[ afbeelding ]
ken de band wel. Vind het wel aardige muziek (band was er voor de serie)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
Arrested Development, is die serie hier bij iemand bekend? Lijkt me wel wat.![]()
LB, veel succes zo!
quote:
Wacht je op het antwoord van MaJo of wil je het antwoord van ons horen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:13 schreef B.ertha het volgende:
ZO, en leg jij mij nou maar eens uit hoe en wat. Wat moet ik kijken, waarom en wat heb jij er mee van doen? Hoe kom je er terecht en vind ik het leuk?
quote:
mag iets subtieler. De kamer was rustig vannachtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Moet ik de buigijzers nog meenemen?
De vietnamees was voor mij, die is toch niet van de nachtelijke ordeverstoringen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mag iets subtieler. De kamer was rustig vannacht
Druk! En dan moet ik binnenkort ook nog een cursus elektriciën volgen.....quote:
kan TM je ook wel uitleggen. Die weet iets van meterkastenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Druk! En dan moet ik binnenkort ook nog een cursus elektriciën volgen.....
Ik helaas niet......dankzij mij heeft woensdag het gebouw 3 uur zonder stroom gezeten.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kan TM je ook wel uitleggen. Die weet iets van meterkasten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik helaas niet......dankzij mij heeft woensdag het gebouw 3 uur zonder stroom gezeten.....
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je hebt wel een plek verdomd ver van de frietkraam en relax area gekozen zeg...
Ach ik dacht dat ik een bom moest ontmantelen geloof ik......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
sorry dat ik moest lachen
Dit is uiteraard niet leuk.
Stond die cursus al gepland of vond men het daarna een goed idee?
hij hoeft niet dood hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De vietnamees was voor mij, die is toch niet van de nachtelijke ordeverstoringen?
De man van de loempiakraam bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan zal je toch met een betere dienstopdracht moeten komen.
Wie is Vietnamees eigenlijk?
Dat was ik ook niet van plan hoorquote:
Daar woon ik niet.....quote:
Bij ons voor de supermarkt staat inderdaad zo'n Peruaanse Panfluitband, een loempiakraam met vietnamees. Die zigeuners staan denk ik elders.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
IS het met die Vietnamezen dan net als met die Zuid Amerikaanse Panfluit groepjes/ viool spelende Zigeuners?
Was het gezellig op de vrijdagborrel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan klot het toch. Die ziegeuners staan in Den Bosch. Di Peruanen bij jouw. Hebben we alleen dei Vietnamezen dubbel.
Ah ik houd wel van wasabi! Morgen maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben zo nuchter als het maar zijn kan...
Ik heb alleen Pringles Xtreme Fiery Wasabi gehad.
Aanrader trouwens
Dat klinkt pijnlijk........quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zie net dat Yvonne Jaspers weer een zilveren ster heeft.
Gordon ook. Die gaat binnenkort een programma doen Gordon ziet sterren. dan gaat ie alle homoontmoetingsplekken van NL af....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 moet verstand hebben van sterren
Dat kan ook. Hij mag ook op de freefightclub langs komen. Dan geven we hem een paar rammen voor zijn kop zodat ie sterren ziet.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik dacht alle officiers messen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |