Ik denk, als ik hierboven een beetje lees, dat ze aan Office kan komen?quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, een avondje rust... ben kapot
Hier nog leuke dingen gebeurd?
dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt dat best wel lang?![]()
nouja n beetje, heb lang niet zoveel neusspray meer nodig, nog hooguit 1x per dagquote:merk je wel vooruitgang?
Was je taart mislukt!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk, als ik hierboven een beetje lees, dat ze aan Office kan komen?
[..]
Zat leuke dingen gebeurd hier.
Goodbye heeft een nieuwe laptop.
Mijn taart is mislukt.
MI-etje heeft nieuwe tegels.
Elies een nieuwe paal.
En we gaan allemaal lekker slapen vannacht!
Jeutje, da's een hoop in 1 dagquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:06 schreef Greys het volgende:
Goodbye heeft een nieuwe laptop.
Mijn taart is mislukt.
MI-etje heeft nieuwe tegels.
Elies een nieuwe paal.
En we gaan allemaal lekker slapen vannacht!
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komenquote:
Oh sterkte!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
*weer wakker schrikt*
Ik nog heel ga even tv hangen en dan misschien nog even naar Mestreech. Oma is vanochtend opgenomen in het ziekenhuis
Ik heb 'm in m'n hoofd altijd Marie-etje van gemaakt...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben benieuwd naar de naam van Mlletje![]()
Geen idee, hij bleef vloeibaar van binnenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Was je taart mislukt!
Wat dan? En smaakt ie er minder om?
Ja jij ook, en sterkte als je nog naar oma gaat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jeutje, da's een hoop in 1 dag
En Elies eindelijk van d'r geloof gevallen?
Nou, slaap lekker allemaal in ieder geval vannacht
Zeg.....quote:En wat is er mis gegaan met je, taart?
Gewoon lapo hunten vanaf nuquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komen
Ach shit, hoe kwam die komma daar nou?quote:
afgelopen donderdag nog niet, kuur is ter preventie ervanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Hai!
Ik ben benieuwd naar de naam van Mlletje![]()
Mijn naam vind ik echt heel mooi, en klinkt ook buitenlands, nooit last van ondervonden gelukkig.
En Goodbye, fijn dat je een nieuwe laptop hebt![]()
Ynske, jij had toch longontsteking of niet?
Ik heb daar es drie weken mee ziek thuis gezeten, langste keer dat ik me ooit ziek heb moeten melden![]()
En ik moest uiteindelijk prednison slikken zelfs
Misschien lukt het met deze laptop wel trouwens, let's try!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon lapo hunten vanaf nu
Snap er geen kont van waarom jij niet gewoon de wiki kunt kopiëren trouwens, en oh-oh ook niet.
Heej, lukt ie zo ook niet? Zie code hieronder, gewoon alles even kopiëren en dan in de OP plakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik blijf er anders ook altijd braaf bij uit de buurt, maar deze had ik niet aan zien komen
Oh ok, hopenlijk lukt dat!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
afgelopen donderdag nog niet, kuur is ter preventie ervan
Bij mij ging dat dus ook niet...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Heej, lukt ie zo ook niet? Zie code hieronder, gewoon alles even kopiëren en dan in de OP plakken.
Lukt dat wel?
[ code verwijderd ]
Positief denken helpt ook een boelquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Goodbye het volgende:
I like my new laptop better already!![]()
Er is een OP!
Ik onthoud alles. U zijt gewaarschuwdquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach shit, hoe kwam die komma daar nou?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:15 schreef Ynske het volgende:
k blijf t echt heel raar vinden dat er mensen zijn waarbij t niet lukt
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Mss moet ik aan mijn baas voor op mijn werk ook een nieuwe laptop vragen, vanwege de op hier
Jep, ze onthoud echt alles, en anders maakt ze er wel een lijstje voor. Op dat gebied is ze net een olifant.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik onthoud alles. U zijt gewaarschuwd![]()
(Mocht je je bij de asielactie volgend jaar, waar je dan ook mee naartoe gaat, afvragen waarom ik ineens zeg Ach shit, hoe kwam die hondenpoep nou in je haar?)
He's aaaaaaall yoursquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef oh-oh het volgende:
Net ff geprobeerd trouwens, maar thuis gaat het gewoon wel hoor, laat die lapo maar komen
Olifant hmmm? In dat geval moet ik mijn bad maar niet al te vol laten lopen zoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, ze onthoud echt alles, en anders maakt ze er wel een lijstje voor. Op dat gebied is ze net een olifant.
Ja, dat zal het zijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:07 schreef MrSubtle het volgende:
En Elies eindelijk van d'r geloof gevallen?
Nou ik wil wel een paint van Elies op een paal voor het open raam jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn
Zie je ons al zitten voor het open raam:
[ afbeelding ]
Is da leuk? En doe je dat op de pc? Ik zoek nog leuke, gratis, ds-spelletjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:21 schreef Nonneke het volgende:m'n nieuwe spelletje is binnen
![]()
ein-de-lijk kan ik weer zoo tycoonenHad eerst deel 1 ultieme collectie, nu heb ik deel 2 ultieme collectie
Dat wil je echt niet. Ow, en anders wil ik het nietquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik wil wel een paint van Elies op een paal voor het open raam ja
ja enig hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Non, het klinkt eeeeeeenig en ik ben blij voor je, maar ik heb geen flauw benul waar je het over hebt!
Gelukkig kun jij het mooiste painten van iedereen hier, volgens mij.. Weinig gevaar dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat wil je echt niet. Ow, en anders wil ik het niet
Kijk dan meteen ff of dr ook iets leuks voor mij komtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Greys het volgende:
Komt er op dinsdag nog iets wijverigs op tv?
*Even op tvgids gaat loeren*
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik wil wel een paint van Elies op een paal voor het open raam ja
het kost mij heel wat nachtelijke uurtjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Is da leuk? En doe je dat op de pc? Ik zoek nog leuke, gratis, ds-spelletjes
Ow, ik ga stakkies nog wel ff paintenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:![]()
*preview heeft*
Maar onze badpaint staat nog open, die moetmag eerst af
Aaaaw je arme oma!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
Sorryh-
h, ik heb zojuist besloten dat ik te lekker zit om nog naar Mestreech te rijden
volgende keer beter
Oooohquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja enig hefijn dat je blij voor me bent ook !!
![]()
http://zootycoon.com/default.htm
Je kunt kiezen om half negen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dan meteen ff of dr ook iets leuks voor mij komt
Nope, alleen 2 dinnetjes weten het nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Hey Morrie , hebben jullie t nu eigenlijk al verteld aan iedereen en zo?
Ik ga morgen wel effiesquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga morgen wel effies![]()
Ze loopt heus niet weg(met d'r gebroken heup
)
Ik twijfelde of deze garp wel konquote:
Neeeeeeee, je gaat lekker op tijd slapen, die paint loopt niet weg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik ga stakkies nog wel ff painten
k ga voor een van deze tweequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt kiezen om half negen:
Ned. 2 Netwerk
Ned. 3 Voetbal
RTL4 SOS Verbouwing
RTL5 CSI: Miami
RTL7 Porky's
RTL8 Human Trafficking (thriller met Donald Sutherland)
SBS6 NCIS
Net5 Desperate Housewives
Veronica Aeon Flux (SF actiefilm met Charlize Theron)
Discovery: Giant Trucks
Nou, ik ga maar voor een boek geloof ik
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Bamba het volgende:
Zom, kind lig in bed...rust!!! Nu hang ik lekker met een mok café choco op de bank
Ga eens gauw opwarmen in bad jij! Hup hup!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Mijn bad zal al wel weer koud zijn bijna denk ik. Gelukkig was ie ook pas half vol, gooi ik er zo nog wel wat warm bij.
Zal wel lukken!! Ben alleen echt moe, dus hoop dat ik het een beetje volhoudquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Mijn bad zal al wel weer koud zijn bijna denk ik. Gelukkig was ie ook pas half vol, gooi ik er zo nog wel wat warm bij.
Ok,spannend hoor. Het lekker voor jezelf houden is mss ook wel gewoon nog even fijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nope, alleen 2 dinnetjes weten het nu.
Zaterdag viert broertje zijn verjaardag, ik denk dat ik het dan thuis vertel. Dan ben ik, volgens echo 10 wk, dus dan hoeven ze niet zo lang meer stil zijn![]()
Misschien morgen aan de schoonouders, daar gaan we morgenavond heen koffiedrinken. We zien wel. Ik heb ook nog niet echt de 'urge' om het wereldkundig te maken.
leuk is dat ja, heb zelf vorig jaar met mn moeder een "move that bus" projectje gedaan voor mn neefjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh, Extreme Home Makeover nu, da's altijd wel leuk om met een half oog te kijken.
Lekker snotteren
Met Lush! Ik werp er een roze bruisbal in zometeen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef MrSubtle het volgende:
Bad!
Goed idee!! Daarvoor kom ik wel van de bank
Dat moet ik al een maand of 14 geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
leuk is dat ja, heb zelf vorig jaar met mn moeder een "move that bus" projectje gedaan voor mn neefjeOok de ramen afgeplakt, slot op de deur gemaakt enzo, en toen voor hem alleen zijn eigen kamer gemaakt (hij had nog nooit echt een kamer voor zichzelf gehad, toen mn nichtje zo'n beetje uitgerekend was van hem, werd bij mijn tante borstkanker geconstateerd, er is dus nooit echt "tijd" geweest om voor hem echt een eigen kamertje te maken omdat ze toen daar is ingetrokken, vorig jaar is mn tante overleden en toen kon er dus een kamertje komen in een nieuw huis, heeeeel lang verhaal in kort)
Ik hoor hem nog gillen "KIJK NOU MIJN KAMER !! EEN ECHTE CARS KAMER !!! MIJN KAMER !!"![]()
Neeeheeeee, ik heb geeeeen Lush. Wat dacht je van gewoon badschuim?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Lush! Ik werp er een roze bruisbal in zometeen!
Ja maar! Ik weet wel waar jij woont, en das heul niet handig. Dan moet ik jij eerst een uur in de auto zitten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen wel met z'n allen een bad kopen.
Een jakoeziequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen wel met z'n allen een bad kopen.
Oh daar heb ik ook nog wel lekkere van, oranje...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:43 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Neeeheeeee, ik heb geeeeen Lush. Wat dacht je van gewoon badschuim?
Neem je nog es een flesje voor mij mee? Ah toe?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog wel lekkere van, oranje...
Dan ruikt daarna je hele bovenverdieping naar sauna
Mijn bovenverdieping ruikt momenteel naar stucadoor / schilder / schuurselquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog wel lekkere van, oranje...
Dan ruikt daarna je hele bovenverdieping naar sauna
Te schattig gewoonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
leuk is dat ja, heb zelf vorig jaar met mn moeder een "move that bus" projectje gedaan voor mn neefjeOok de ramen afgeplakt, slot op de deur gemaakt enzo, en toen voor hem alleen zijn eigen kamer gemaakt (hij had nog nooit echt een kamer voor zichzelf gehad, toen mn nichtje zo'n beetje uitgerekend was van hem, werd bij mijn tante borstkanker geconstateerd, er is dus nooit echt "tijd" geweest om voor hem echt een eigen kamertje te maken omdat ze toen daar is ingetrokken, vorig jaar is mn tante overleden en toen kon er dus een kamertje komen in een nieuw huis, heeeeel lang verhaal in kort)
Ik hoor hem nog gillen "KIJK NOU MIJN KAMER !! EEN ECHTE CARS KAMER !!! MIJN KAMER !!"![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
Internet was tering traag... dus ik alles resetten. UTP kabels eruit, er weer in, en opeens geen internet meer. Ik vloeken tieren en schelden.
MM : Alles goed aangesloten?
Ik : Wtf denk jij dan![]()
Ik nog meer vloeken want geen internet.. MM komt kijken... had ik de utp kabel van de modem in poort 1 van de router gestopt en niet in de wan poort![]()
Nou ik weet wel wat lk liever ruik.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn bovenverdieping ruikt momenteel naar stucadoor / schilder / schuurselda's wel zo veel stoerder
Da was Non!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:48 schreef oh-oh het volgende:Morrie wat een lief verhaal
![]()
Ik ga zo lekker de Pfaffs kijken.
Je doet ICT toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
Internet was tering traag... dus ik alles resetten. UTP kabels eruit, er weer in, en opeens geen internet meer. Ik vloeken tieren en schelden.
MM : Alles goed aangesloten?
Ik : Wtf denk jij dan![]()
Ik nog meer vloeken want geen internet.. MM komt kijken... had ik de utp kabel van de modem in poort 1 van de router gestopt en niet in de wan poort![]()
quote:
Oeps , sollyquote:
Er ruiken maar weinig dingen zo lekker als klussen. Hout, verf, de hele zooi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mijn bovenverdieping ruikt momenteel naar stucadoor / schilder / schuurselda's wel zo veel stoerder
Castrol TTS FTWquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Er ruiken maar weinig dingen zo lekker als klussen. Hout, verf, de hele zooi.
Ow, en tweetaktblokkies, dat ruikt ook lekker.
Als ik bij mijn ouders blijf pitten ga ik altijd standaard even in bad. Maar ik ben nu twee keer zo groot als toen. Dus er steekt altijd één kant uit inderdaad.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil ook een bad en wel één waar ik lang uit in kan gaan liggen. Een tijd terug nog in m'n ouderlijk huis in bad gegaan, dat viel tegen: of m'n benen, of m'n bovenlichaam koelde af. Dat was niet wat ik me herinnerde
Ik vind het stiekem al de helft van alle lol als je gaat karten. Dat je die hal instapt en je echt diep die lucht inademd.quote:
*stil*quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem al de helft van alle lol als je gaat karten. Dat je die hal instapt en je echt diep die lucht inademd.
mijn ouders hebben een nieuw bad gekocht, ja ook een nieuw huisquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders blijf pitten ga ik altijd standaard even in bad. Maar ik ben nu twee keer zo groot als toen. Dus er steekt altijd één kant uit inderdaad.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:02 schreef Nonneke het volgende:
Hier wat fotos van het kamertje incl neefje
Lange muur
Op zn tuinsetje
In zn veels te grote pyjama![]()
Kort muurtje
in zn grote jongensbed (waar de ramen nog gelapt moesten worden)
[taalnazi] Niet mooi, het is 'inademt' met een Tuh.quote:
Hey Catquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[taalnazi] Niet mooi, het is 'inademt' met een Tuh.[taalnazi]
Zo, ik ben weer thuis van een afscheidsetentje van mijn vorige baan. En weet weer waarom ik niet zo rouwig was dat dat werk ophield. Wat een chaotische groep zeg. En ik schaamde me af en toe een beetje in het restaurant, ze zijn soms erg uitgelaten en weten niet allemaal evenveel van etiquette.Al zijn ze wel liev. . Na anderhalve dag op droog brood en soep gingen de zalm en het toetje met ijs er trouwens prima in.
![]()
Ik lees allemaal badpraat hier. Ik wil oohook! Met Lush! Maar schijn er gewoon geen tijd voor te hebben, misschien dat het vrijdag gaat lukken.
Nutteloos feitje: da's Samantha van Sex in the city (gleuf ik, iig één van die chicks). Kun je nagaan hoe oud die film is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef JJH het volgende:
Porky's
Da's van vroeger!
één scene zal ik daaruit niet gauw vergeten. Dat die jongen en dat meisje gezellig van bil gaan in het materiaalhok en dat de ge-he-le gymzaal mee kan genieten.
Hee jij!quote:
Ze staken toch ook hun pipi door een gat in de muur heen oid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nutteloos feitje: da's Samantha van Sex in the city (gleuf ik, iig één van die chicks). Kun je nagaan hoe oud die film is.
Jaaa! En dan gaat de nasty gymlerares bij eentje eraan hangen! En maar gillen dat hij betrapt is en ze hem nu overal zal herkennen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze staken toch ook hun pipi door een gat in de muur heen oid?
Ik kan me er weinig meer van heugen, weet alleen nog dat het stoer was als je um gezien had
Ik ben 1.82 maar ik zak altijd tot mijn kin in het water en dan doe ik mijn voeten tegen de koude muur, want anders vind ik het weer snel te warm (verder ben ik geen lastig mens ofzo hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Ik wil ook een bad en wel één waar ik lang uit in kan gaan liggen. Een tijd terug nog in m'n ouderlijk huis in bad gegaan, dat viel tegen: of m'n benen, of m'n bovenlichaam koelde af. Dat was niet wat ik me herinnerde
Ik zag het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hee jij!![]()
Ik heb speciaal voor jou net het nutteloze weetje van de dag gepost.
Muis weet alles van cookies.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe schakel ik mijn cookies in. Of hoe je dat ook maar noemt. Ik zit maar te loeren bij internetopties, maar ik snap er niks van![]()
/n00b
Andere cookiesquote:
quote:
IE of FF?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, hoe schakel ik mijn cookies in. Of hoe je dat ook maar noemt. Ik zit maar te loeren bij internetopties, maar ik snap er niks van![]()
/n00b
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!quote:
Je bedoeld zoals een oude oma, enkel dan zonder rollator?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!
Wij hebben een extra groot bad; zo'n schuine met een zitstukje in het midden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben 1.82 maar ik zak altijd tot mijn kin in het water en dan doe ik mijn voeten tegen de koude muur, want anders vind ik het weer snel te warm (verder ben ik geen lastig mens ofzo hoor). En dan af en toe even met de voeten in het water en dan is dat weer lekker warm!
Het was weer fijn, maar oh-oh, die roze bruisbal, daar zitten allemaal van die houterige dingetjes in. Wat is dat toch voor troep. Het zijn geen kruidnagels ofzo, maar aangezien ik nog steéds vergeten ben zo'n zeefje voor in de afvoer van het bad te kopen moest ik weer gaan pielen om al die troepjes uit het water te krijgen. Da's zo enorm niet ontspannend
Heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef nokwanda het volgende:
Ik zou wel zo'n klein zitbadje willen. Ik zak altijd weg in baden omdat ik klein ben (Calimero) en ik wil altijd lezen in bad. Maar goed.... nu hebben we geen bad, dus het is natuurlijk een kul-dilemma
Yups. Kan primaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook buikpijn alleen niet zo erg als Q gelukkig. Kan het ook nog stress gerelateerd zijn? icm met een gevoelig darmstelsel?
FF, dat leer ik mezelf ook even aan op deze laptop.quote:
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Heuj, The Biscuit uit Ally McBeal zit ook in Porky's
@Nok, wat klote van die trui, heb je er zoveel moeite voor gedaan.
Maar dat moet toch kunnen, op de verwarming?
Wat water over je hoofd gooien alsof je enorrrrm zweetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SEH! En niet vergeten voorovergebogen te lopen en zachtjes te kreunen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.
Nooit iets op je kachel leggenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:15 schreef nokwanda het volgende:
Zou het denken ja. En dat op een lage stand ook nog. Hier is een zwarte knop voor de stand en een rode knop die de voorbrander aan of uit zet. Ik had de verwarming nu dus op stand 0 staan (waakvlam) en dan de rode op 1. Dat is voldoende om het warm te krijgen hier. Ook voldoende om een trui te fikken dus.
Doe ik altijd 's avonds...dan zijn m'n kleertjes 's ochtends lekker warm als ik m'n warme bedje uitrolquote:
Zekers! Dat kan heul goed, zeker omdat je darmen dus al gevoelig zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook buikpijn alleen niet zo erg als Q gelukkig. Kan het ook nog stress gerelateerd zijn? icm met een gevoelig darmstelsel?
Gewoon een huis met bad kopen en anders het huis niet kopen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil ook een bad ons volgens huis krijgt zeker weten een bad.iemand nog wat geld over voor ons?
Dit idee, maar dan groter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:21 schreef Greys het volgende:
Ing, doe eens een plaatje van het bad dat jij bedoelt met middenstukje er in?
Ik snap niet wat je bedoelt?
(En nee)
# Klik boven in het Firefox-vensterin de menubalk op het menu ExtraFirefoxBewerken en selecteer Opties…Voorkeuren…quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
FF, dat leer ik mezelf ook even aan op deze laptop.
Of de handdoek, voor als je onder de douche wegkomt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe ik altijd 's avonds...dan zijn m'n kleertjes 's ochtends lekker warm als ik m'n warme bedje uitrol
Ahhhhh oke! Mooi! En wat is het idee van zo'n middenstukje eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit idee, maar dan groter.
[ afbeelding ]
Vroegah, toen ik nog thuis woonde en we daar nog geen CV hadden, werden de oliebollen na het eten op de kachel gezet en dan hadden we als het koffietijd was gloeiend hete oliebollen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
bij een gaskachel moet je dat idd ook niet doen. Mijn oma's hadden die ook en je kon er zelfs op koken als het nodig was zo heet werden die.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Of de handdoek, voor als je onder de douche wegkomt.
Daar kun je op zitten; droge bipsebaps en natte beentjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhh oke! Mooi! En wat is het idee van zo'n middenstukje eigenlijk?
Thank you!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
# Klik boven in het Firefox-vensterin de menubalk op het menu ExtraFirefoxBewerken en selecteer Opties…Voorkeuren…
# Selecteer het paneel Privacy.
# Stel Firefox zal: in op Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis.
# Zorg ervoor dat Cookies van websites accepteren is geselecteerd.
Jup, maar niet tegen patienten heur.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
Ing met d'r bipsebaps
Gebruik je dat woord in het echt ook?
Wauw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef Goodbye het volgende:
Wij hebben zoiets:
[ afbeelding ]
Alleen véél mooiere tegels
Maaahaaaaaar ik wihiiiiiiil die broehoek aaaaaahaaaaaaaaanquote:
Ja helemaal vergeten. Die badkamer was echt klein. Het huis was mooi maar bij nader inzien was de gas-openhaard ook niet echt jevanhetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een huis met bad kopen en anders het huis niet kopen!
Ik heb ooit een huis niet gekocht, dat verder bééldig was, doordat er geen bad in zit én geen mogelijkheid was om een bad in te bouwen. Badkamer te klein en uitbreiden kon door allerlei dingen niet zoals het trapgat naar beneden en de trap naar zolder.
Waar gebeurd. Twee keer wezen kijken, bijna bod uitgebracht, toch maar niet toen ik hoorde dat er geen bad in konMaes was er bij, die kan het beamen (weet je nog Maes, de Wilhelminalaan in Berkel?
)
behalve dat jullie heel snel gaan en ik lang niet alles onthoud, mag ik niet klagen hoorquote:
Zelf in laten zetten. Badkamer zat niet eens boven, van oorsprong.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wauw!
Zat het al in het huis, of er in laten zetten?
Ik vind niet eens zoveel mis met die tegels eigenlijk
Wat is dat blauwe voorop die jacuzzi? Een raampje? Nee toch?
da's nie zo fijn neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier alles oke Draak![]()
Als ons "project badkamert" ooit van start gaat komt er ook een aparte douchehoek in.
Ik breek standaard m'n nek als ik in een bad moet staan te douchen
komt door de blauwe lampjes ha haquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Draacje, dat lijkt wel een spaceship joh![]()
Ik wil ooit zo een mooi oud bad op pootjes, ik hoef al die foefjes niet als in chill in bad wil liggen lezen
je mag hier wel komen badderen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
Oeh Draakje, ik had je zin 'let niet op mijn voet heul niet gezien', maar die valt dus vanzelf wel op!![]()
Tof bad trouwens! Lekker!
En douchen in bad is stom. Dat hebben we gelukkig nooit gehad. Eerst 2 huizen bij mijn ouders met bad en douche, toen alleen douches.. Dus ik mis badderen heul veul!
oeps tijd niet in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Draakje, het is nog geen half 12![]()
Maar dat lijkt me een fijn badkuipje
Oooh die kussentjes... dat wil ik ookquote:
Ja natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:Ah tof, toch mijn idee uitgevoerd en die smilies vervangen
Dan moet je zo'n schuimkussentje kopen met een bocht erin. Die kun je op de badrand 'haken'. Heb ik ook, maar met dit bad gebruik ik hem nooit. Die rand past precies bij mijn hoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh die kussentjes... dat wil ik ook... ik gebruik nu altijd zo'n opblaas-kussen dat dan halverwege altijd begint te zakken
Jaaaaaa kneuterigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik ben het helemaal aan het omgooien. Eerst ging ik voor mooi en strak, maar nu ga ik voor kneuterig en gezellig, beter in lijn met het verhaaltje zelf
Die harde die ze bij Xenos en zo hebben?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je zo'n schuimkussentje kopen met een bocht erin. Die kun je op de badrand 'haken'. Heb ik ook, maar met dit bad gebruik ik hem nooit. Die rand past precies bij mijn hoofd, denk ik.
Willen we dit weten???????quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik doe poepjes. En die stinken al de hele dag ONTZETTEND
Echt vet en vet goor
Vast niet, maar het is echt te ranzigquote:
nog een fijne avond oh-ohquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa kneuterig![]()
Konijnenkeutelig![]()
Ik ga nu heel kneutelig op de bank kruipen
jij blijft bezig hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast niet, maar het is echt te ranzig
Echtquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:09 schreef Qwea het volgende:
ik doe poepjes. En die stinken al de hele dag ONTZETTEND
Echt vet en vet goor
Draakje is wel een stamgast, ze was ook mee naar DTHquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi trouwens draculettetje![]()
Volgens mij had ik jou nog niet gezien hier?
dat zou zo maar eens kunnen, ben er de laatste errug weinigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:14 schreef MrSubtle het volgende:
Hoi trouwens draculettetje![]()
Volgens mij had ik jou nog niet gezien hier?
hihi krukjes ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Draakje is wel een stamgast, ze was ook mee naar DTH![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=201
En dan 2e foto in het verhaal, met de krukjes![]()
edit: Hmm misschien beter zonder usernames. Maar leuk wat gezichten te zienquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Draakje is wel een stamgast, ze was ook mee naar DTH![]()
http://www.dierenthuis.nl(...)l.php?verhaal_id=201
En dan 2e foto in het verhaal, met de krukjes![]()
Hadden jullie die nog niet eens gelezen!quote:
het voelt al zolang geledenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hadden jullie die nog niet eens gelezen!![]()
Trusten voor de slaperds.....ik ga nog ff bankhangen en dan ook lekker op bed
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
Stomme voetbal. Het was dermate saai dat ik in slaap gevallen was. En nu ze gelijk maken echrik ik weer wakker.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
Ik ga te bed, koppijntrusten en tot morgen
Wie wat? Wasmachine? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trusten Qwea!
En JJH je gaat door voor de wasmachine![]()
![]()
O, zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
het juiste antw op "Je wordt oud" is inderdaad "dat hoop ik"
Moet je nog werken?
Ach jawel, ik word gewoon flauw van dat wijf. Als ze nou nog wat te melden heeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
hihi Qweeeee je zit niet lekker in je vel
Dat maakt me weinig uit hoor. In de branche waar ik werk moet je gewoon in het weekend op de weg zijn. Dat is het moment dat er geld te verdienen valt. En ik weet al bijna 3 jaar niet anders. Ik pak m'n rust lekker op een ander moment.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
lekker hoor! Maar is dat niet gek op zulke andere tijden weekend enz?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jawel, ik word gewoon flauw van dat wijf. Als ze nou nog wat te melden heeft
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mja joh die heeft niets beters te doen denk ik dan maar
Huh? Voor fok hoef je toch geen eigen mail adres te hebben, je hebt immers al een accountquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
De poezels zijn al naar hun kamer en ik duik ook in bed. Truste!
Ow ja... ik ben in de toekomst een stuk minder aanwezig in deze SC, zeker overdag. Op het werk kan ik niet fok!ken, want ik heb A) geen eigen pcen B) geen eigen mailadres want de aliassen van het privé account wat de baas heeft aangemaakt zijn op.
![]()
![]()
En C) is ook een leuke: met 4 collega's samen hebben we één pc waarop de mails te lezen zijn (dus toegang internet). Dus B) is wellicht zo erg nog niet.
Het gaat meer om de combi 4 collega's - 1 PC met internet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Voor fok hoef je toch geen eigen mail adres te hebben, je hebt immers al een account
Meestal niet, nu wel dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Van voetbal val ik standaard in slaap JJH![]()
Trusten Cat, ik Fok! overdag ook weinig...alleen tussen de middag ff.
Onder werktijd wordt niet gewaardeerd en eiks hek er ook geen tiet veur![]()
Ennieweez, ik neem nog wat drinken en dan kruip ik heerlijk onder het dekbed
Gewoon lekker verdrietig zijn hoor, zal je vast nog veel vaker overkomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, waarom zet je MM zn msn niet gewoon uit dan?
Ingetje en nog iemand die naar me vroeg
Mwa, het gaat niet zo lekker
Ik lees wel mee, maar ben gewoon totaal niet in de mood om te reageren op ook maar iets. Of het onderwerp is inmiddels alweer een paar pagina's oud en ik zou spuit 360 zijn..
Morgen eerste dagje weer werken (en gelijk laatste van de week) en ik heb er helemaal geen zin in
Ik wil gewoon thuiszitten en me niks van andere mensen aan hoeven trekken![]()
Vandaag ben ik bijvoorbeeld heel de dag verschrikkelijk uit mn humeur/verdrietig geweest omdat ik 1 bepaald filmpje waar mn vader heel misschien op zou staan, nergens kan vindenIk denk dat ik het gewoon niet heb opgeslagen. Nou, mn hele dag is dan naar de klote.
Dus het is echt voor iedereen beter als ik even niet veel reageer op FOK!
Nu was het alleen omdat er naar me gevraagd werd
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Foto's?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
Aw ik wist niet dat gevelreinigen zo'n herrie maakte
quote:
Oh op die fietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als ik ze betaalde maakte ik die wel maar is in ons oude huurhuis en denk niet dat ze dat fijn vinden.
Ze komen ons nieuwe huis ook reinigen dus wie weet
Mja 5 jr is er nites gedaan aan dit huis en nu gaan we weg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh op die fiets![]()
Wanneer je een nieuw deel hebt van je klustopic hebt kom ik even tvp'en
Zet de computer dan uitquote:
*Gniffel*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Frisse lucht is het beste medicijn voor koppijn!
Hey Greys, Missbaksel![]()
Mogguh Picasso!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
*Gniffel*Mogguh
[..]
Mogguh Picasso!
Oh grappig, als wat? Ik heb er gewerkt ooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef Ynske het volgende:
MrSubtle, slechte herinneringen? ftell. heb ooit nog stage gelopen in t AZM
Heeft ze iets om jaloers op te zijn dan?quote:
Dankquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat Knijnentopic is ook weer levend zie ik
Ik heb wat teweeg gebracht met het ter sprake brengen. Nou ja, alleen maar leuk!
Vond de tekeningen leuk, MrSubtle. Vooral de oren bij de gezichtsuitdrukkingen.
Het gaat nu om de MSN chick neem ik aan? Mogguh MM!quote:
k zat te ontbijtenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet de computer dan uit
Ga een beetje frisse lucht happen, zal je goed doen.
waar? als wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh grappig, als wat? Ik heb er gewerkt ooit(heel lang geleden)
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
waar? als wat?
ikke als stagaire op de afdeling klinische neurofysiologie
ging daar de website van de afdeling op orde maken, maar was meer proefpersoon voor hersenactiviteit. wel tof, heb een aantal foto's van mn hersenpaninhoud
Oh heerlijk een avondje thuis straks , geniet er maar van..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef bigbird het volgende:
Het gaat. Ben wel moe enzo, maar het is het waard. Vanavond waarschijnlijk een avondje thuis. Morgen en de rest van de week weer na werk en in het weekend daar. Morgen isjarig en hij wil natuurlijk erg graag naar zijn moeder nu. Door de omstandigheden krijg ik het alleen ook niet voor elkaar om een cadeau te regelen. Hij wil een accu voor zijn auto (knutselbak noem ik het maar even alhoewel hij in redelijke staat is en nog geen oldtimer oid) en ik mocht hem niet online bestellen dus sjah.. wanneer haal je zo'n ding als je constant samen bent zeg maar? Nu moet ie maar wachten
goh dat hebben twee vrienden van me ook gedaan, hoe lang geleden is dat van jou geweest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leukik als bijbaantje (als scholier) bij de IT afdeling als helpdeskje
lekker rondrennen door het gebouw om storingen te verhelpen.
Oef... meer dan 10 jaar geleden in ieder geval... weet niet meer precies, sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh dat hebben twee vrienden van me ook gedaan, hoe lang geleden is dat van jou geweest?
Ah dat is dan net voordat ik in Mestreech woonde geweest !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oef... meer dan 10 jaar geleden in ieder geval... weet niet meer precies, sorry
Ik heb d'r m'n hele leven gewoond, tot een paar jaar geledenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is dan net voordat ik in Mestreech woonde geweest !
Ik in Zitterd, Nijmegen, Leuven, Fleet ( UK ) , Meerssen (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb d'r m'n hele leven gewoond, tot een paar jaar geleden
OK denk dat het redelijk is jullie ook te vertellen wat hier speelt en waarom ik soms niet reageer of wel reageer. Ik lees veel mee en ben er dus wel. Sommigen van jullie weten het al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ik weet ff niet hoe ik moet beginnen.
Ik heb een tweeling van bijna 4 (vrijdag) en ze zijn gisteren allebei gediagnosticeerd met vermoedelijk PDD-NOS op Tesinkweide. Een dagbehandelingscentrum waar ze inmiddels al een half jaar met veel plezier naartoe gaan.
Ik zit even met veel onmacht thuis. Wat kan ik doen? Hoe gaat dat nu verder? Wat heb ik verkeerd gedaan? Waarom allebei hetzelfde?
Meerssenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik in Zitterd, Nijmegen, Leuven, Fleet ( UK ) , Meerssen () en Mestreech.
Maar hier woon ik komend jaar alweer 10 jaar
nee en neequote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef Greys het volgende:
Yns, had je al wat meer foto's van de shoot bij Cat eigenlijk?
Of staan die in een ander topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |