da's nie zo fijn neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier alles oke Draak![]()
Als ons "project badkamert" ooit van start gaat komt er ook een aparte douchehoek in.
Ik breek standaard m'n nek als ik in een bad moet staan te douchen
komt door de blauwe lampjes ha haquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Draacje, dat lijkt wel een spaceship joh![]()
Ik wil ooit zo een mooi oud bad op pootjes, ik hoef al die foefjes niet als in chill in bad wil liggen lezen
je mag hier wel komen badderen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Morretje het volgende:
Oeh Draakje, ik had je zin 'let niet op mijn voet heul niet gezien', maar die valt dus vanzelf wel op!![]()
Tof bad trouwens! Lekker!
En douchen in bad is stom. Dat hebben we gelukkig nooit gehad. Eerst 2 huizen bij mijn ouders met bad en douche, toen alleen douches.. Dus ik mis badderen heul veul!
oeps tijd niet in de gaten gehoudenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Draakje, het is nog geen half 12![]()
Maar dat lijkt me een fijn badkuipje
Oooh die kussentjes... dat wil ik ookquote:
Ja natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:04 schreef oh-oh het volgende:Ah tof, toch mijn idee uitgevoerd en die smilies vervangen
Dan moet je zo'n schuimkussentje kopen met een bocht erin. Die kun je op de badrand 'haken'. Heb ik ook, maar met dit bad gebruik ik hem nooit. Die rand past precies bij mijn hoofd, denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oooh die kussentjes... dat wil ik ook... ik gebruik nu altijd zo'n opblaas-kussen dat dan halverwege altijd begint te zakken
Jaaaaaa kneuterigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Ik ben het helemaal aan het omgooien. Eerst ging ik voor mooi en strak, maar nu ga ik voor kneuterig en gezellig, beter in lijn met het verhaaltje zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |