Gewoon lekker verdrietig zijn hoor, zal je vast nog veel vaker overkomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, waarom zet je MM zn msn niet gewoon uit dan?
Ingetje en nog iemand die naar me vroeg
Mwa, het gaat niet zo lekker
Ik lees wel mee, maar ben gewoon totaal niet in de mood om te reageren op ook maar iets. Of het onderwerp is inmiddels alweer een paar pagina's oud en ik zou spuit 360 zijn..
Morgen eerste dagje weer werken (en gelijk laatste van de week) en ik heb er helemaal geen zin in
Ik wil gewoon thuiszitten en me niks van andere mensen aan hoeven trekken![]()
Vandaag ben ik bijvoorbeeld heel de dag verschrikkelijk uit mn humeur/verdrietig geweest omdat ik 1 bepaald filmpje waar mn vader heel misschien op zou staan, nergens kan vindenIk denk dat ik het gewoon niet heb opgeslagen. Nou, mn hele dag is dan naar de klote.
Dus het is echt voor iedereen beter als ik even niet veel reageer op FOK!
Nu was het alleen omdat er naar me gevraagd werd
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Foto's?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
Aw ik wist niet dat gevelreinigen zo'n herrie maakte
quote:
Oh op die fietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als ik ze betaalde maakte ik die wel maar is in ons oude huurhuis en denk niet dat ze dat fijn vinden.
Ze komen ons nieuwe huis ook reinigen dus wie weet
Mja 5 jr is er nites gedaan aan dit huis en nu gaan we weg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh op die fiets![]()
Wanneer je een nieuw deel hebt van je klustopic hebt kom ik even tvp'en
Zet de computer dan uitquote:
*Gniffel*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Frisse lucht is het beste medicijn voor koppijn!
Hey Greys, Missbaksel![]()
Mogguh Picasso!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
*Gniffel*Mogguh
[..]
Mogguh Picasso!
Oh grappig, als wat? Ik heb er gewerkt ooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef Ynske het volgende:
MrSubtle, slechte herinneringen? ftell. heb ooit nog stage gelopen in t AZM
Heeft ze iets om jaloers op te zijn dan?quote:
Dankquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Oh dat Knijnentopic is ook weer levend zie ik
Ik heb wat teweeg gebracht met het ter sprake brengen. Nou ja, alleen maar leuk!
Vond de tekeningen leuk, MrSubtle. Vooral de oren bij de gezichtsuitdrukkingen.
Het gaat nu om de MSN chick neem ik aan? Mogguh MM!quote:
k zat te ontbijtenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Zet de computer dan uit
Ga een beetje frisse lucht happen, zal je goed doen.
waar? als wat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:34 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh grappig, als wat? Ik heb er gewerkt ooit(heel lang geleden)
Leukquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:48 schreef Ynske het volgende:
waar? als wat?
ikke als stagaire op de afdeling klinische neurofysiologie
ging daar de website van de afdeling op orde maken, maar was meer proefpersoon voor hersenactiviteit. wel tof, heb een aantal foto's van mn hersenpaninhoud
Oh heerlijk een avondje thuis straks , geniet er maar van..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:47 schreef bigbird het volgende:
Het gaat. Ben wel moe enzo, maar het is het waard. Vanavond waarschijnlijk een avondje thuis. Morgen en de rest van de week weer na werk en in het weekend daar. Morgen isjarig en hij wil natuurlijk erg graag naar zijn moeder nu. Door de omstandigheden krijg ik het alleen ook niet voor elkaar om een cadeau te regelen. Hij wil een accu voor zijn auto (knutselbak noem ik het maar even alhoewel hij in redelijke staat is en nog geen oldtimer oid) en ik mocht hem niet online bestellen dus sjah.. wanneer haal je zo'n ding als je constant samen bent zeg maar? Nu moet ie maar wachten
goh dat hebben twee vrienden van me ook gedaan, hoe lang geleden is dat van jou geweest?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leukik als bijbaantje (als scholier) bij de IT afdeling als helpdeskje
lekker rondrennen door het gebouw om storingen te verhelpen.
Oef... meer dan 10 jaar geleden in ieder geval... weet niet meer precies, sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
goh dat hebben twee vrienden van me ook gedaan, hoe lang geleden is dat van jou geweest?
Ah dat is dan net voordat ik in Mestreech woonde geweest !quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oef... meer dan 10 jaar geleden in ieder geval... weet niet meer precies, sorry
Ik heb d'r m'n hele leven gewoond, tot een paar jaar geledenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat is dan net voordat ik in Mestreech woonde geweest !
Ik in Zitterd, Nijmegen, Leuven, Fleet ( UK ) , Meerssen (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb d'r m'n hele leven gewoond, tot een paar jaar geleden
OK denk dat het redelijk is jullie ook te vertellen wat hier speelt en waarom ik soms niet reageer of wel reageer. Ik lees veel mee en ben er dus wel. Sommigen van jullie weten het al.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef nieslief het volgende:
Hoi,
Ik weet ff niet hoe ik moet beginnen.
Ik heb een tweeling van bijna 4 (vrijdag) en ze zijn gisteren allebei gediagnosticeerd met vermoedelijk PDD-NOS op Tesinkweide. Een dagbehandelingscentrum waar ze inmiddels al een half jaar met veel plezier naartoe gaan.
Ik zit even met veel onmacht thuis. Wat kan ik doen? Hoe gaat dat nu verder? Wat heb ik verkeerd gedaan? Waarom allebei hetzelfde?
Meerssenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik in Zitterd, Nijmegen, Leuven, Fleet ( UK ) , Meerssen () en Mestreech.
Maar hier woon ik komend jaar alweer 10 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |