Gewoon lekker verdrietig zijn hoor, zal je vast nog veel vaker overkomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
Qwea, waarom zet je MM zn msn niet gewoon uit dan?
Ingetje en nog iemand die naar me vroeg
Mwa, het gaat niet zo lekker
Ik lees wel mee, maar ben gewoon totaal niet in de mood om te reageren op ook maar iets. Of het onderwerp is inmiddels alweer een paar pagina's oud en ik zou spuit 360 zijn..
Morgen eerste dagje weer werken (en gelijk laatste van de week) en ik heb er helemaal geen zin in
Ik wil gewoon thuiszitten en me niks van andere mensen aan hoeven trekken![]()
Vandaag ben ik bijvoorbeeld heel de dag verschrikkelijk uit mn humeur/verdrietig geweest omdat ik 1 bepaald filmpje waar mn vader heel misschien op zou staan, nergens kan vindenIk denk dat ik het gewoon niet heb opgeslagen. Nou, mn hele dag is dan naar de klote.
Dus het is echt voor iedereen beter als ik even niet veel reageer op FOK!
Nu was het alleen omdat er naar me gevraagd werd
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Ja dat kloptquote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:03 schreef MissBliss het volgende:
MrSubtle: morgen wel naar je oma gaan hoorZo'n gebroken heup kan heel heftig zijn bij zo'n oud mensje.
Foto's?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:00 schreef Ml-etje het volgende:
Aw ik wist niet dat gevelreinigen zo'n herrie maakte
quote:
Oh op die fietsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als ik ze betaalde maakte ik die wel maar is in ons oude huurhuis en denk niet dat ze dat fijn vinden.
Ze komen ons nieuwe huis ook reinigen dus wie weet
Mja 5 jr is er nites gedaan aan dit huis en nu gaan we weg..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh op die fiets![]()
Wanneer je een nieuw deel hebt van je klustopic hebt kom ik even tvp'en
Zet de computer dan uitquote:
*Gniffel*quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Frisse lucht is het beste medicijn voor koppijn!
Hey Greys, Missbaksel![]()
Mogguh Picasso!quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
*Gniffel*Mogguh
[..]
Mogguh Picasso!
Oh grappig, als wat? Ik heb er gewerkt ooitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef Ynske het volgende:
MrSubtle, slechte herinneringen? ftell. heb ooit nog stage gelopen in t AZM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |