quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef JJH het volgende:
Stomme voetbal. Het was dermate saai dat ik in slaap gevallen was. En nu ze gelijk maken echrik ik weer wakker.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:53 schreef Qwea het volgende:
Ik ga te bed, koppijntrusten en tot morgen
Wie wat? Wasmachine? Waar?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trusten Qwea!
En JJH je gaat door voor de wasmachine![]()
![]()
O, zo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
het juiste antw op "Je wordt oud" is inderdaad "dat hoop ik"
Moet je nog werken?
Ach jawel, ik word gewoon flauw van dat wijf. Als ze nou nog wat te melden heeftquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
hihi Qweeeee je zit niet lekker in je vel
Dat maakt me weinig uit hoor. In de branche waar ik werk moet je gewoon in het weekend op de weg zijn. Dat is het moment dat er geld te verdienen valt. En ik weet al bijna 3 jaar niet anders. Ik pak m'n rust lekker op een ander moment.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
lekker hoor! Maar is dat niet gek op zulke andere tijden weekend enz?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ach jawel, ik word gewoon flauw van dat wijf. Als ze nou nog wat te melden heeft
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]mja joh die heeft niets beters te doen denk ik dan maar
Huh? Voor fok hoef je toch geen eigen mail adres te hebben, je hebt immers al een accountquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:27 schreef Cat22 het volgende:
De poezels zijn al naar hun kamer en ik duik ook in bed. Truste!
Ow ja... ik ben in de toekomst een stuk minder aanwezig in deze SC, zeker overdag. Op het werk kan ik niet fok!ken, want ik heb A) geen eigen pcen B) geen eigen mailadres want de aliassen van het privé account wat de baas heeft aangemaakt zijn op.
![]()
![]()
En C) is ook een leuke: met 4 collega's samen hebben we één pc waarop de mails te lezen zijn (dus toegang internet). Dus B) is wellicht zo erg nog niet.
Het gaat meer om de combi 4 collega's - 1 PC met internet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huh? Voor fok hoef je toch geen eigen mail adres te hebben, je hebt immers al een account
Meestal niet, nu wel dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Van voetbal val ik standaard in slaap JJH![]()
Trusten Cat, ik Fok! overdag ook weinig...alleen tussen de middag ff.
Onder werktijd wordt niet gewaardeerd en eiks hek er ook geen tiet veur![]()
Ennieweez, ik neem nog wat drinken en dan kruip ik heerlijk onder het dekbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |