Nou, 5 eetlepels bloem is erg weinig, vooral op 300 gram suikerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ook nog!
Dus ik zal er wel teveel melk ofzo in gegooid hebben? Terwijl de maatbeker toch duidelijk 150 ml. zei.
Of al die appel is te vochtig. Ik weet het ook niet
Had mijn vader dat ook maar gedaan. Dan had ik nu een normale achternaam gehad. Kun je eigenlijk alsnog switchen? Dat ik de achternaam van mijn moeder neem?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wordt ik laatst vanuit een wachtkamer opgeroepen
"Mevrouw Pagan-Strega!"
Huh?![]()
Laatste keer dat ik keek was ik toch echt een jongetje. Het mens snapte niet dat je als man de achternaam van je vrouw als tweede naam mag nemen, wat ik dus gedaan heb.
Conclusie: niet iedereen met een tweede achternaam is een meisje.
Dat vond ik ook, dus heb ik ze alle vijf met kop er op gedaan en er nog een zesde bij gegooid.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, 5 eetlepels bloem is erg weinig, vooral op 300 gram suiker
Jij zit echt heel erg met je naam he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Had mijn vader dat ook maar gedaan. Dan had ik nu een normale achternaam gehad. Kun je eigenlijk alsnog switchen? Dat ik de achternaam van mijn moeder neem?
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, dus heb ik ze alle vijf met kop er op gedaan en er nog een zesde bij gegooid.
Maar dat was vast nog niet genoeg
Zou het nog iets opstijven bij het afkoelen?
Hartstikke zoet ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberenen proef eens hoe zoet het is? Anders volgende keer misschien minder suiker en meer bloem.
Ik vind mijn naam idd niks. Ik hoor al mijn hele leven ow ben je daar naar vernoemdo? heet je echt zo en ga zo maar verder. De leukste was wel van een klant op mijn werk in Spanje hebben ze toch helemaal geen blonde mensen? hij meende het ook nog. En i.c.m. mijn achternaam denken mensen vaak dat ik buitenlands ben opzich niks op tegen maar ik heb dus wel last van de vooroordelen daarover. En daarbij mijn naam blijft altijd hangen. Als ik ook maar 1x iets niet goed gedaan had kon iedereen zich dat later nog herinneren. Voor mijn zelfvertrouwen is dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij zit echt heel erg met je naam he?
Ik weet je achternaam ff niet meer uit mn hoofd maar ik vind je voornaam helemaal niet raar of gek, juist wel mooi eigenlijk
Ach, het kan altijd erger, ik had ooit het basisbeslag voor een spacecake uitbesteed (moest zelf nog de vulling halen). Kom ik terug: "Zeg Baaf, 50 ml is toch een halve liter? Ik heb er nu de helft ingedaan maar 't is wat slapjes, is dat goed ?"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ook nog!
Dus ik zal er wel teveel melk ofzo in gegooid hebben? Terwijl de maatbeker toch duidelijk 150 ml. zei.
Of al die appel is te vochtig. Ik weet het ook niet
Je moest eens weten hoe vaak ik iets heb misbakkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hartstikke zoet ja.
En het stomme is, als ik dat recept lees.... er zit ook helemaal geen bodem in die taart zo.
Wat een kutrecept
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een nieuwe laptop. Niet echt het beste merk denk ik, maar het is een geinig ding. En het toetsenbord typt een stuk lekkerder dan mijn vorige![]()
Budgetgewijs kon ik helaas geen andere kopen, tijdsgewijs moest ik er gewoon NU één hebben (studie deadline binnenkort)
Hij is fijn in gebruik en gewoon zwart. Mooi dingetje. En het is één of ander surrogaatmerk voor een acer, sorry Llquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]als hij maar werkt toch? Wat voor merk en nog een leuk uiterlijk?
Wat is er mis met een acerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is fijn in gebruik en gewoon zwart. Mooi dingetje. En het is één of ander surrogaatmerk voor een acer, sorry Ll![]()
Ik had mijn oog eerst laten valen op een Asus, maar die was net uitverkocht
Haha je moet doen wat jij fijn vind. Het is voor iedereen weer persoonlijk, vaak ingeven door persoonlijke ervaringen en voorkeuren welke laptops mensen wel of niet beter vinden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij is fijn in gebruik en gewoon zwart. Mooi dingetje. En het is één of ander surrogaatmerk voor een acer, sorry Ll![]()
Ik had mijn oog eerst laten valen op een Asus, maar die was net uitverkocht
15.6". Heb nog wel serieus naar netbookje gekeken, maar vooral die van 10.1" vond ik té klein voor volwaardig gebruik (studie én ik kijk veel series op m'n laptop). Tussenmaatje had ik nog wel prima gevonden, maar die waren qua prijs weer duurder dan ik nu heb!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Haha je moet doen wat jij fijn vind. Het is voor iedereen weer persoonlijk, vaak ingeven door persoonlijke ervaringen en voorkeuren welke laptops mensen wel of niet beter vinden.
Je kan een HP of Dell ofzo kopen die na 3 maanden stuk is en een Acer die het 3 jaar doet![]()
Veel plezier ermee! Is het gewoon een volwaardige laptop (15" of meer dus) of zoeen handig sjieke netbook van 10.1" ofzo?
In Rotterdam heb je de Burgemeester Le Fevre de Montignylaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:52 schreef Ml-etje het volgende:
ik heb ook een heeeel mooie achternaam (vooral ook heel spelbaar) en dat incl een straatnaam waar iedereen over valt
Hoezo heb ik daar niets aan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ik heb hier een studentenlicencie liggen maarja daar heb je zo niets aan Goodbye.
Die zijn overigens ook gewoon in de winkel (goedkoper dan een normale) te krijgen.
PMquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:17 schreef Goodbye het volgende:
Probleem alleen is dat ik nu geen Microsoft Office meer heb, en een licentie van 100 euro kopen vind ik gewoonweg belachelijk. Iemand nog tips? Anders bel ik m'n zus of vader wel even..
hier ook, net maar weer een kruik gaan makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Mooi dat je geslaagd bent Goodbye!
Ik geloof dat ik het bad maar weer vol ga laten lopen, heb het alweer koud
Hihi denk niet dat je in de buurt woontquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hoezo heb ik daar niets aan?![]()
Ik vraag wel even advies in mijn omgeving ofzo, hopelijk heeft iemand nog iets liggen
Lekker!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
Mooi dat je geslaagd bent Goodbye!
Ik geloof dat ik het bad maar weer vol ga laten lopen, heb het alweer koud
nee, ben nog altijd niet beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:54 schreef MrSubtle het volgende:
Zo, een avondje rust... ben kapot
Hier nog leuke dingen gebeurd?
Ligt het aan mij of duurt dat best wel lang?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, ben nog altijd niet beter
en jij?
dat vond ik ook alquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt dat best wel lang?![]()
nouja n beetje, heb lang niet zoveel neusspray meer nodig, nog hooguit 1x per dagquote:merk je wel vooruitgang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |