Ow, ik ga stakkies nog wel ff paintenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef Greys het volgende:![]()
*preview heeft*
Maar onze badpaint staat nog open, die moetmag eerst af
Aaaaw je arme oma!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef MrSubtle het volgende:
Sorryh-
h, ik heb zojuist besloten dat ik te lekker zit om nog naar Mestreech te rijden
volgende keer beter
Oooohquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja enig hefijn dat je blij voor me bent ook !!
![]()
http://zootycoon.com/default.htm
Je kunt kiezen om half negen:quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk dan meteen ff of dr ook iets leuks voor mij komt
Nope, alleen 2 dinnetjes weten het nu.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Hey Morrie , hebben jullie t nu eigenlijk al verteld aan iedereen en zo?
Ik ga morgen wel effiesquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ga morgen wel effies![]()
Ze loopt heus niet weg(met d'r gebroken heup
)
Ik twijfelde of deze garp wel konquote:
Neeeeeeee, je gaat lekker op tijd slapen, die paint loopt niet weg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik ga stakkies nog wel ff painten
k ga voor een van deze tweequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt kiezen om half negen:
Ned. 2 Netwerk
Ned. 3 Voetbal
RTL4 SOS Verbouwing
RTL5 CSI: Miami
RTL7 Porky's
RTL8 Human Trafficking (thriller met Donald Sutherland)
SBS6 NCIS
Net5 Desperate Housewives
Veronica Aeon Flux (SF actiefilm met Charlize Theron)
Discovery: Giant Trucks
Nou, ik ga maar voor een boek geloof ik
Geniet ervan!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Bamba het volgende:
Zom, kind lig in bed...rust!!! Nu hang ik lekker met een mok café choco op de bank
Ga eens gauw opwarmen in bad jij! Hup hup!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Mijn bad zal al wel weer koud zijn bijna denk ik. Gelukkig was ie ook pas half vol, gooi ik er zo nog wel wat warm bij.
Zal wel lukken!! Ben alleen echt moe, dus hoop dat ik het een beetje volhoudquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Geniet ervan!
Mijn bad zal al wel weer koud zijn bijna denk ik. Gelukkig was ie ook pas half vol, gooi ik er zo nog wel wat warm bij.
Ok,spannend hoor. Het lekker voor jezelf houden is mss ook wel gewoon nog even fijnquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nope, alleen 2 dinnetjes weten het nu.
Zaterdag viert broertje zijn verjaardag, ik denk dat ik het dan thuis vertel. Dan ben ik, volgens echo 10 wk, dus dan hoeven ze niet zo lang meer stil zijn![]()
Misschien morgen aan de schoonouders, daar gaan we morgenavond heen koffiedrinken. We zien wel. Ik heb ook nog niet echt de 'urge' om het wereldkundig te maken.
leuk is dat ja, heb zelf vorig jaar met mn moeder een "move that bus" projectje gedaan voor mn neefjequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
Oh, Extreme Home Makeover nu, da's altijd wel leuk om met een half oog te kijken.
Lekker snotteren
Met Lush! Ik werp er een roze bruisbal in zometeen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:40 schreef MrSubtle het volgende:
Bad!
Goed idee!! Daarvoor kom ik wel van de bank
Dat moet ik al een maand of 14 geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
leuk is dat ja, heb zelf vorig jaar met mn moeder een "move that bus" projectje gedaan voor mn neefjeOok de ramen afgeplakt, slot op de deur gemaakt enzo, en toen voor hem alleen zijn eigen kamer gemaakt (hij had nog nooit echt een kamer voor zichzelf gehad, toen mn nichtje zo'n beetje uitgerekend was van hem, werd bij mijn tante borstkanker geconstateerd, er is dus nooit echt "tijd" geweest om voor hem echt een eigen kamertje te maken omdat ze toen daar is ingetrokken, vorig jaar is mn tante overleden en toen kon er dus een kamertje komen in een nieuw huis, heeeeel lang verhaal in kort)
Ik hoor hem nog gillen "KIJK NOU MIJN KAMER !! EEN ECHTE CARS KAMER !!! MIJN KAMER !!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |